تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

آشنایی با یاندکس مانی

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • Yandex.Money از چند ارز به طور همزمان پشتیبانی می کند؟
  • مزیت یاندکس مانی
  • حساب یاندکس مانی چند نوع است؟
  • سیستم TC
  • خرید و فروش یاندکس مانی از TC

 

یکی از بزرگترین خدمات پرداخت الکترونیکی روسیه یاندکس است که یک شرکت فناوری اطلاعات روسی می باشد. و بزرگترین موتور جستجوی روسیه و هشتمین موتور جستجوی جهان را می گرداند. همینطور شرکت توسعه یافته سرویس‌ها و محصولات اینترنتی بسیاری را انجام داده است. و سرویس Yandex با ارزشترین  وبسایت  در روسیه می باشد.

چنانچه  یاندکس مانی را به عنوان رقیب روسی  Paypal نام گذاری کرد که با محدودیت کمتری به کاربران خدمات  ارائه می دهد و گزینه خوبی  برای کاربران ایرانی خواهد بود. یاندکس مانی  بر پایه مرورگر گوگل کروم و سافاری بوده، این شرکت دارای مسابقات بزرگ  برنامه‌ نویسی در جهان بوده و هر ساله تعداد زیادی از برنامه نویسان در روسیه برای این مسابقات جمع خواهند شد.

Yandex.Money از چند ارز به طور همزمان پشتیبانی می کند؟

یاندکس مانی از واحد های ارزی عبارتند از دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا، ین ژاپن، یوآن چین، فرانک سوئیس، کرون جکهوری چک، زلوتی لهستان، روبل بلاروس و تنگ قزاقستان پشتیبانی می کند.چنانچه یاندکس مانی اولین شرکت بزرگ در روسیه است که امکان بازگشت وجه 10 ارز مختلف را فراهم خواهد کرد.
مشتریان برای خرید های خارجی با استفاده از کارت یاندکس مانی نیازی نیست تا واحد پولی کارت خود را تغییر بدهند چرا که این سرویس خودش واحد پولی را تشخیص داده و به این ترتیب می توانند در کشور های مختلف از این کارت ها استفاده کنند.

مزیت یاندکس مانی

مزیت یاندکس مانی

یکی از معروفترین سیستم های پرداخت الکترونیکی و رقیب اصلی وب مانی در اینترنت  یاندکس می باشد. و برای مصرف کنندگان اینترنتی با ارزش است. یاندکس مانی کیف پول خریدار را حفظ می کند. و با یاندکس می توان از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند و درضمن اگر فروشگاه کالای اشتباه  تحویل  بدهد یا ندهد،یاندکس پول را مرجوع  می کند.

• با یاندکس می توان سرویس، گیمر ها (gamers) و(Nintendo) پرداخت کرد،و به حساب های استیم (Steam)، وارگیمینگ (War gaming) پول واریز کرد .

• با یاندکس مانی می توان کد برای Apple (iTunes) و Xbox را خریداری کرد.

• یاندکس مانی با فروشگاه های اینترنتی چینی از جمله علی اکسپرس، اسکایپ، گوگل پلی، اپ استور و غیره همکاری دارد.

• با یاندکس مانی میتوان انتقال پول از حساب یاندکس به سیستم وسترن یونیون و یونی استریم انجام داد.

• انتقال مستقیم وجه از حساب یاندکس به یک حساب دیگر را فراهم می کند.

• ارائه گیفت کارت

• ارائه درگاه پرداخت

• خرید از فروشگاه های فیزیکی با استفاده از کارت اعتباری را می دهد.

• واریز و برداشت از حساب  با  استفاده از خودپرداز

• اپلیکیشن اختصاصی موبایل هم در اپ استور و هم گوگل پل را دارا می باشد.

• همینطور در سال 2015 یاندکس مانی شریک مستر کارت شد و همچنین کارت های مجازی مستر کارت را صادر می نمایند.

حساب یاندکس مانی چند نوع است؟

1-حساب کاربران عادی،مشتریان می توانند کیف پول مجازی مخصوص به خود را داشته و از مسیر آن به خرید آنلاین،انتقال وجه،دریافت کارت فیزیکی،دریافت گیفت کارت انجام دهند.

2-حساب کاربران تجاری، علاوه براینکه از امکانات کاربران عادی برخودار هستند می توانند، درخواست دریافت درگاه پرداخت یاندکس مانی را  داشته باشند.

حساب یاندکس مانی چند نوع است؟

سیستم TC

سیستم TC برای کاربران کیف پولهای مختلفی بطور پیش فرض طراحی کرده و کاربران می توانند به راحتی از طریق پرداخت  بانکی ، نقدی و سرویس های معرفی شده  در سایت TC کیف پول های مختلف خود را شارژ بنمایند و یا از کیف پول های خود مبالغ را به حساب های بانکی خود برداشت کنند.

باید بدانید  که سایت TC از هر ارز فقط یک کیف پول بطور پیش فرض برای کاربران طراحی کرده و کاربران می توانند از هر ارز در قسمت Wallet کیف پول های بیشتری داشته باشند و برای فعالیتهای خود برنامه ریزی کنند و در قسمت My wallet کاربران می توان بین کیف پولهای خود مبالغ مورد نظر را جابجا کرده و یا به کیف پول دوستان و یا اشخاص مختلف مبالغی را پرداخت کنند و همینطور امکان دیدن تمام  تراکنش های خود را خواهند داشت.

خرید و فروش یاندکس مانی از TC

1- در سایتTC  فقط برای یک مرتبه باید ثبت نام کنید.

2- فقط برای یک مرتبه وریفای حساب انجام شود.

3- اکانت یاندکستان در بخش سرویس اکانت را انتخاب کنید.

خرید یاندکس مانی از TC

خرید یاندکس مانی پس از ورود به صفحه کاربری خود و ثبت در خواست خرید یاندکس مانی را از لیست انتخاب کنید و در قسمت Saved service account باید اکانت یاندکس خود را انتخاب نمائید، و مبلغ مورد نظرتان را ثبت کنید و فرمتان را ارسال کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان  در اولین فرصت درخواست شما را اجرا کنند.

نحوه فروش یاندکس مانی از TC

فروش یاندکس مانی پس از ورود به صفحه کاربری خود و ثبت درخواست فروش مراحل را طی کرده و فرمتان را ارسال می کنید،و منتظر باشید تا کارشناسان  در اولین فرصت درخواست شما را اجرا کنند.سیستم TC

مطالب مرتبط:

کیف پول ارز دیجیتال

دستگاه ماینر چیست؟

بهترین آلت کوین ها کدامند؟

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات