تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد

الکترونیوم می خواهد ارسال پول را در سراسر دنیا به ساده ترین روش ممکن ارائه نماید. این را می توان یک آرزوی بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال و رمزنگاری نامید. تمرکز آن بر روی پرداخت های دیجیتال از طریق تلفن های هوشمند برای افرادی می باشد که دسترسی به حساب بانکی ندارند. تقریبا این غیر ممکن به نظر می رسد اما الکترونیوم ممکنش کرده است. در این مقاله توضیح خواهیم داد که الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد.

میلیون ها نفر وجود دارند که به حساب بانکی معتبر دسترسی ندارند. با این حال آن ها همیشه به یک گوشی هوشمند دسترسی دارند. در عین حال، رمزنگاری و ارزهای دیجیتال دنیای استفاده از پرداخت های بانکی و معاملات بانکی را حذف کرده و آن ها را به سمت خصوصی سازی پیش برده است. این دو عامل منجر به ایجاد الکترونیوم شده است. شرکتی که می خواهد با به میان کشیدن تلفن های همراه، بانکداری را دموکراتیک سازی کند. آیا موفق خواهد شد؟!

الکترونیوم چیست؟

الکترونیوم یک Cryptocurrency است که با هدف گرفتن هزینه های انتقال پول در سراسر جهان و همینطور شرکت هایی چون پی پال، تصمیم به ساده سازی عملیات بانکی دارد. در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، افراد حساب بانکی ندارند. این پلتفرم با ارائه دهی ارزان و آسان برای ارسال پول در سراسر جهان می خواهد به آنان اجازه دسترسی به ارزهای دیجیتال را دهد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد.

الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد, الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد

چه کسی الکترونیوم را ایجاد کرد؟

مغز متفکر پشت این ارزدیجیتال ریچارد اِلز است. او یک بازاریاب قدیمی است که پس از ایجاد آژانس بازاریابی دیجیتال خود که به موفقیت چشم گیری رسید، به فکر راه اندازی یک شبکه افتاد که مبنای این ارز دیجیتال بود.

می دانستید الکترونیوم اولین ارز رمزنگاری شده در انگلستان است؟!

تاریخچه مختصر

جولای ۲۰۱۷: الکترونیوم تشکیل شده است.

سپتامبر ۲۰۱۷: ICO راه اندازی شد.

دسامبر ۲۰۱۷: مدیر کیف پول راه اندازی شد.

مارس ۲۰۱۸: برنامه استخراج آن برای نسخه اندروید موبایل منتشر شد.

آوریل ۲۰۱۸: ثبت اختراع برای پرداخت فوری رمزنگاری!

چه چیزی الکترونیوم را خاص می کند؟

نسخه موبایل، اولین برنامه استخراج راه اندازی شده بود که به مردم این امکان را می داد تا توسط گوشی های موبایل ارز دیجیتال استخراج نمایند. این یک امر بزرگ در استخراج بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به حساب می آمد. مصرف برق و هزینه بالای آن ها معمولا برای بسیاری محدودیت ایجاد می کند. الکترونیوم میخواهد این موانع را از بین ببرد و به افراد بیشتری کمک کند تا وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. به همین دلیل است که یک برنامه استخراج برای آن روی گوشی های هوشمند ارائه داده شده است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و تقریبا هیچ فضایی اشغال نمی کند و به حداقل باتری نیاز دارد.

تحقیقات نشان می دهد الکترونیوم از اولین ارزهای رمزنگاری شده است که می توانید در آن مشتری خود را بشناسید. دلیل این امر نیز استفاده بهتر شرکت ها از آن می باشد. هنگام معرفی ارزهای دیجیتال به خصوص در کشورهای مختلف عدم اثبات هویت برای بسیاری از سرمایه گذاران باعث ناراحتی بود. اما الکترونیوم این اجازه را می دهد تا بتوان طرف معامله را شناسایی کرد. در کمترین حالت لازم است تنها نام و کشور خود را به عنوان اطلاعات وارد نمایید.

الکترونیوم چگونه تولید می شود؟

همچون بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، این ارز دیجیتال نیز از حل معماها توسط تجهیزات سنگین رایانه ای استخراج می گردد. اولین کسی که بتواند این رمز را بشکند، الکترونیوم به او پاداش مناسبی می دهد. آنچه در مورد این ارز دیجیتال بی نظیر است این می باشد که می توان آن را به وسیله یک گوشی هوشمند می توان استخراجش کرد. هر کاربر دارنده گوشی هوشمند می تواند این برنامه را دانلود و نصب و اجرا نماید. سپس با گذشت زمان کاربر می تواند به مقادیر کمی از این ارز دست یابد.

مطمئنا نمی توان میزان استخران این ارز توسط گوشی های هوشمند را با تجهیزات رایانه ای یکسان دانست. در واقع باید گفت گوشی های تلفن هوشمند این ارز را استخراج نمی کنند تنها می توانند هر از گاهی به یک قسمت بسیار کوچک از این ارز دست یابند و آن را در حساب کاربر ذخیره نمایند.

الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد, الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد

الکترونیوم چگونه کار می کند؟

در ابتدا بر پایه یک کد Monero ساخته شده بود. هدف آن بازی های مشابه قمار بود. از آن  زمان توجه به سرعت بخشی در مبادلات در سراسر جهان مطرح شده بود.

این شرکت راهی یافت تا بسیاری از افراد در هر مشاغلی بتوانند وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند. گرچه در این روش پول بلافاصله به دست افراد نمی رسد اما می توان معاملات فوری را به وسیله آن انجام داد.

با اکترونیوم چه کاری می توان انجام داد؟

افرادی که این ارز را در اختیار دارند می توانند از آن برای ارسال پول به هرکسی در هر جای جهان استفاده کنند. ارزهای رمزنگاری شده همچنین با استفاده از صرافی های رمزنگاری می توانند با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین معامله شوند.

الکترونیوم همچنین دنبال گسترش استفاده از این ارز برای پرداخت قبض های تلفن و غیره می باشد. به همین دلیل این شرکت با تجارت عمده با شرکت های بزرگ ارتباطات از راه دور در سراسر جهان سعی در به تصویب رساندن این ارز دارد.

میلیون ها نفر وجود دارند که به حساب بانکی معتبر دسترسی ندارند. با این حال آن ها همیشه به یک گوشی هوشمند دسترسی دارند. در عین حال، رمزنگاری و ارزهای دیجیتال دنیای استفاده از پرداخت های بانکی و معاملات بانکی را حذف کرده و آن ها را به سمت خصوصی سازی پیش برده است. این دو عامل منجر به ایجاد الکترونیوم شده است. شرکتی که می خواهد با به میان کشیدن تلفن های همراه، بانکداری را دموکراتیک سازی کند. آیا موفق خواهد شد؟!

آینده الکترونیوم

حال که توضیحات مفصلی درباره اینکه الکترونیوم چیست و چه کاربردهایی دارد را خواندید، بد نیست یک پیش بینی نیز از آینده الکترونیوم داشته باشیم. در خلق این ارز دیجیتال همه چیز خیلی ساده پیش رفته است. به همین دلیل مبنای آن ساده سازی و آسان سازی می باشد. طبق برنامه ریزی ها این ارز و پلتفرم هر چه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، با ارزش تر خواهد بود.

الکترونیوم تنها یک ارز رمزنگاری شده نیست. هدف آن اقدامات مهمی برای از بین بردن نظام بانکداری و همچنین در جریان انداختن ارزهای دیجیتال می باشد. بنیان گذار این ارز ریچارد اِلز شرط بسته است که الکترونیوم در آینده به ارزی تبدیل خواهد شد که افراد خود آن را برای معاملات انتخاب خواهند کرد. او معتقد است استفاده از این ارز و پلتفرم باعث ایجاد روحیه کارآفرینی در افراد می شود و این ارز اولین ارز رمزنگاری خواهد بود که به طور گسترده در معاملات کالا و خدمات استفاده خواهد شد.

هر چند قیمت امروزه الکترونیوم بسیاری از سرمایه گذاران را ناامید کرده است اما بسیاری به آینده آن امیدوارند و آن را راهی برای حذف نظام بانکداری و همچنین ایجاد نظام بانکی در کشورهای در حال توسعه می دانند.

 

 

مطالب مرتبط:

مزایای استفاده و پرداخت با بیت کوین

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات