تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

تفاوت وب مانی و پی پال

 

 

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • پی پال
  • وب مانی
  • تفاوت وب مانی و پی پال
  • تفاوت استفاده از روش های پرداخت آنلاین در ایران
  • پی پال در ایران
  • وب مانی در ایران
  • خرید وبمانی و شارژ خودکار
  • تبدیل و فروش وبمانی

 

پی پال

PayPal یک تجارت بین المللی الکترونیکی است که اجازه می دهد پرداخت ها و انتقال پول از طریق اینترنت انجام شود. نقل و انتقال پول آنلاین به عنوان گزینه های الکترونیکی جایگزینی برای پرداخت با روش های سنتی کاغذی مانند چک و حواله است.

 

 

تفاوت وب مانی و پی پال

تفاوت وبمانی و پی پال می توان گفت، برای تایید حساب و وریفای کردن آن، لازم است که از یک آدرس در خارج از ایران و شماره تلفنی که از یکی دیگر از کشورها باشد، اقدام نمایید. هنگامی که حساب Paypal خود را افتتاح می نمایید.

 

 

وب مانی

WebMoney Transfer یک راه حل هوشمند برای تجارت اینترنتی است.کاربران ایرانی برای آن که بتوانند حساب وب مانی خود را بسازند، نیازی به داشتن تلفن و آدرس از کشورهای دیگر نداشته و بدون بهره گیری از وی پی ان، می توانند برای افتتاح حساب وب مانی خود اقدام کرده و از خدمات نقل و انتقال و خریدهای خود استفاده نمایند.

 

 

تفاوت وب مانی و پی پال

تفاوت استفاده از روش های پرداخت آنلاین در ایران

سرویس های پرداخت پی پال و وب مانی، هریک دارای مزیت های و ویژگی های خاص خود هستند که می تواند در شرایط متفاوتی از آن ها استفاده نمود. استفاده از پی پال به جهت پذیرش آن از سوی بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی خارجی و بازرگانان، به سادگی امکانپذیر است و دارای سیستمی ایمن و سریع می باشد.

سیستم نظارتی پی پال، در صورتی که دریابد برای افتتاح حساب پی پال از وی پی ان استفاده می شود، بلافاصله لیمیت کردن اکانت را در دستور کار خود قرار داده و دسترسی های کاربر به حساب خود را مسدود می کند.

 

پی پال در ایران

استفاده از پی پال برای شهروندان ایرانی با ریسک های عدیده ای همراه است. به این دلیل که پی پال اجازه وارد شدن به اکانت با IP ایران نمی دهد. لذا در صورتی که متوجه شود کاربری از ایران یا با استفاده از VPN قصد استفاده از این سرویس را دارد، سریعاً اکانت وی را لیمیت کرده و دسترسی کاربر را به حساب به کلی قطع می کند.

 

وب مانی در ایران

همان طور که اشاره شد استفاده از وب مانی در ایران ممنوع نیست. پس برای استفاده از وبمانی در ایران نیازی به VPN نیست. این مورد بعدی از تفاوت وب مانی و پی پال است.

خریدوبمانی و شارژ خودکار

دارندگان حساب وبمانی می توانند با عضویت در سایت خدمات پرداخت نوین ( ایکس نوین ) در بخش خرید ارز وبمانی مقدار مورد نیاز را وارد و بعداز پرداخت به صورت خودکار سیستم وبمانی کیف پول را شارژ کند.

وبمانی یکی از سیستم های مالی دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی روسیه می باشد و هیچگونه بحث تحریم برای شهروندان ایرانی اعمال نکرده است ، با توجه به مشکلات تجاری استفاده از خدمات وبمانی بسیار پر کاربرد و مناسب می باشد.

تبدیل و فروش وبمانی

یکی از مزیت های بزرگ استفاده از سیستم پرداخت وبمانی استفاده از آن به عنوان یک روش پرداختی برای کسب درآمد های بین المللی است. در صورتی که بخواهید موجودی حساب وبمانی خود را به ارز های رایج دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید یا به اصطلاح اقدام به فروش وبمانی و یا نقد کردن ووچرهای وبمانی خود کنید.

 

 

تفاوت وب مانی و پی پال

 

 

 

مطالب مرتبط:

۱۲ مزیت استفاده از کیف پول الکترونیکی که باید بدانید!

انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

 

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات