تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

حواله یوان به چین و مزایای آن

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • مزایای ‌حواله یوان
  • مشکلاتی که درحال حاضر برای ‌حواله یوان به چین
  • روش‌های حواله ارز به چین
  • طریقه استفاده ازسیستم بین بانکی سوئیفت
  • طریقه استفاده از سیستم الکترونیکی پی پال برای حواله یوان به چین
  • استفاده ازسیستم الکترونیکی مانی گرام برای حواله ارز یوان
  • حواله TT به کشور چین
  • آیا حواله یوان بدون کارمزد است؟

حواله یوان به چین ازطرف درخواست کنندگان، با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های سیستم بانکداری ایران به راحتی امکان‌پذیر است و در این بین، موسسات و شرکت‌های معتبر در راستای ارائه‌ی خدمات ارزی، انتقال وجه و مبادلات مالی جهت رفاه حال متقاضیان فعالیت می‌کنند.

مزایای ‌حواله یوان

• حواله یوان، محدودیتی در میزان حواله وجود ندارد.
• حواله یوان به صورت آنلاین و بدون کارمزد انجام میشود و تبدیل یوان به ریال نسبت به سایر ارزها کارمزد کمتری دارد.
• در چین حواله یوان از حواله دلار یا یورو بسیار با صرفه تر است .
• افرادی که در کشور چین شرکت ثبت کردند، میتواند به راحتی  به حواله یوان به چین توسط حساب شرکتی خود اقدام نمایند.
• هیچ گونه مشکلی مانند تحریم یا بلوکه شدن پول در حواله یوان به چین پیش نمی آید.
• به دلیل تبادلات رسمی بین این دو کشور،حواله کردن یوان به چین بسیار سریع و آسان است.مزایای ‌حواله یوان

مشکلاتی که درحال حاضر برای ‌حواله یوان به چین

پول ملی کشور چین یوان است و به آن مالیات تعلق می گیرد. اما بعضی از شرکت های معتبر و بین المللی چینی می خواهند به جای یوان، ازدلار یا یورو برای آنها حواله شود و در صورت حواله یوان مبلغ بیشتری باید نسبت به دلار و یورو پرداخت می کند. بخاطر رفع این مشکل سرمایه داران ایرانی از طریق هنگ کنگ و دبی حواله را اقدام می کنند. برای ‌حواله یوان به چین، به نام گیرنده‌ی حواله یا صاحب حساب نیاز دارد و این مسئله دردسر ایجاد می‌کند، زیرا فقط تصویر نام شخص گیرنده در دسترس است.

روش‌های حواله ارز به چین

روش‌های زیادی برای حواله ارز به چین وجود دارد. زیرا تبادلات ارزی ایران و چین بسیار بالاست و ‌حواله یوان به چین، برای سرمایه گذاران و تاجران و دانشجویان و … دارای اهمیت بالایی است.

طریقه استفاده ازسیستم بین بانکی سوئیفت

افرادی که مهارجرت کردند و در چین اقامت دارند باید برای دریافت یا پرداخت حواله به افتتاح حساب بانکی در کشور چین اقدام کنند تا از این طریق انتقالات و مبادلات مالی به سادگی انجام دهند. که متقاضیان داخل ایران با ارائه مشخصات صاحب حساب به همراه وجه مورد نظر به موسسات و شرکت‌ های معتبر داخلی مراجعه کنند تا موسسات وجه مورد نظر را که به صورت ریال در داخل ایران از متقاضی دریافت ‌کنند و از طریق سیستم بین بانکی به صورت یوان به دست صاحب حساب در چین برسانند.

طریقه استفاده ازسیستم بین بانکی سوئیفت

طریقه استفاده از سیستم الکترونیکی پی پال برای حواله یوان به چین

استفاده از سیستم الکترونیکی پی پال نیازمند اکانت کاربری است. به همین دلیل  شخص گیرنده می‌تواند با ایجاد اکانت کاربری در سیستم پی پال به نقل و انتقالات مالی بپردازد. و از طریق سیستم پی پال می‌توان تا مبلغ ده هزار دلار آمریکا پول جابجا کند.

برای همین پرداختی‌ های آنلاین و بهره‌مندی از سایت‌ های خدماتی و خرید های اینترنتی نیز جزو ویژگی‌ های سیستم الکترونیکی پی پال است. و ویژگی دیگری که سیستم پی پال در اختیار کاربران قرار می دهد، آن است که افراد می‌توانند با توجه به دارا بودن اکانت کاربری، حساب و یا گردش مالی خود را به راحتی بررسی کند و ایجاد تراکنش ‌های همزمان، انتقال وجه از حساب بانکی به اکانت کاربری پی پال، انتقال وجه به کارت‌ های اعتباری و دریافت وجه از دیگر حساب‌های پی پال نیز فراهم سازد.

استفاده ازسیستم الکترونیکی مانی گرام برای حواله ارز یوان

سیستم مانی گرام نیز همانند سیستم پی پال است . سیستم مانی گرام نیز دارای شعبات متعددی در سراسر جهان از جمله چین میباشد. جهت پرداخت حواله یوان به چین از طریق مانی گرام، متقاضی باید مشخصات فرد گیرنده وجه را به همراه اکانت کاربری اون به موسسه ارائه دهند. پولی که متقاضی در اختیار موسسه قرار داده به صورت ریال است و وجه مورد نظر با تبدیل ارز به یوان به دست گیرنده ارسال می شود. بدین‌ ترتیب پرداخت حواله در مدت زمان کوتاهی از طریق سیستم مانی گرام انجام می‌شود.

استفاده ازسیستم الکترونیکی مانی گرام برای حواله ارز یوان

حواله TT به کشور چین

از حواله تی تی برای کاهش زمان استفاده می‌کنند. همچنین  ویژگی مهم این حواله این است که با توجه به درج سیستم رمزگذاری و یا کدگذاری برای این گونه مرسوله در لحظه فرستاده شده اما به خاطر تحریم‌ های موجود بانکی ایران، اغلب اختلالات و مشکلاتی در نحوه پرداخت به وجود می آید.

آیا حواله یوان بدون کارمزد است؟

تمامی تجار و بازرگانان می‌توانند در صورت پرداخت حواله یوان با مبلغی بیش از 50 هزار یوان از پرداخت کارمزد معاف شوند. حواله یوان بدون کارمزد برای تمامی تجار و بازرگانان در کمترین زمان به تمامی حساب های شخصی و شرکتی در بانک‌های ABC , ICBC و دیگر بانک‌ های چینی واریز و رسید آن ارسال می‌شود و تمامی حوالجات یوان به مقصد چین به صورت آنی و به حساب‌های یوانی در چین واریز می شود.

 آیا حواله یوان بدون کارمزد است؟

مطالب مرتبط:

حواله ارزی سوئیفت و نحوه عملکرد آن

حواله وسترن یونیون چیست ؟

ویزای شینگن و هزینه های آن

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات