تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • تاریخچه ای از دوج کوین
  • سیر صعودی قیمت دوج کوین
  • چطور دوج کوین بخرم؟
  • چگونه دوج کوین را استخراج کنیم؟
  • بهترین کیف پول برای ذخیره سازی دوج کوین

 

دوج کوین (Doge coin) رمز ارزی است که طی چند روز اخیر، صحبت های زیادی پیرامون آن شده است و عوامل دست به دست هم داده اند تا قیمت دوج کوین به مراتب بیشتر شود. قیمت رمز ارزهای پایه در بازار ارز دیجیتال، ممکن است هر از گاهی دچار نوساناتی شوند که این به خاطر وجود تحریم، تورم و غیره یک امر طبیعی است.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

تاریخچه ای از دوج کوین

زمانی که قیمت بیت کوین مدام در حال افزایش بود، بازار ارز دیجیتال جهانی بیشتر از قبل جدی گرفته شد. در آن زمان بود که تعداد زیادی رمز ارزهای جدید وارد بازار ارز دیجیتال شدند و باعث شد تا این بازار ارزی روز به روز بزرگتر شود. در همین حین، دوج کوین (Doge coin) متولد شد.

اگر به لوگو دوج کوین (Doge coin) دقت کنید، متوجه می شوید که عکس یک سگ از نژاد Shiba Ino در لوگو استفاده شده است که doge نام دارد. پس نام این ارز دیجیتال هم از این سگ الهام گرفته شده است.با وجود این که در سال 2013 روز به روز ارزهای دیجیتال جدید به بازار عرضه می شدند، دوج کوین (Doge coin) موفق شد تا راه چند ساله را یک شبه طی کند.

 

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟
سیر صعودی قیمت دوج کوین

درست است که دوج کوین (Doge coin) از زمان به وجود آمدن تا به امروز توانسته است بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود بکشد، اما در طی چند روز گذشته قیمت دوج کوین با افزایش شدیدی همراه بوده است و این مسئله نه تنها باعث خوشحالی سرمایه گذاران ارز دیجیتال دوج کوین شده، بلکه تا حد زیادی حجم معاملات را افزایش داده است.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟
چطور دوج کوین بخرم؟

در حال حاضر طبق آمارهای اعلام شده، بهترین بسترها برای انجام معاملات دوج کوین (Doge coin) عبارتند از:

Binance
Huobi Global
OKEx
HBTC
Dsdaq
پس بهتر است در صورت وجود شرایط لازم، این صرافی ها را برای خرید Doge coin انتخاب کنید.

چگونه دوج کوین را استخراج کنیم؟

سوال دیگری که این روزها بسیار مطرح است، درباره چگونگی استخراج دوج کوین (Doge coin) می باشد. پس بد نیست بدانید که پروژه دوج کوین با توجه به الگوریتم اثبات کار (POW) یا استخراج به وسیله ماینر (Mining) به وجود آمده است. جالب توجه است که الگوریتم رمزنگاری دوج کوین، scrypt می باشد که در کاهش مصرف برق دستگاه های ماینر نقش بسیار پررنگی دارد.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

بهترین کیف پول برای ذخیره سازی دوج کوین

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس – Ledger Nano s Hardware Wallet

یکی از کیف پول های دارای قابلیت ذخیره آفلاین دوج کوین کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس است که ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده بالایی دارد و ارزهای دیجیتال شما را به صورت کاملا ایمن ذخیره میکند. نحوه نصب و استفاده از لجر نانو اس بسیار راحت است و در کل از ارزهای دیجیتال مختلفی پشتیبانی میکند که آن را به یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره دوج کوین تبدیل کرده است.

 

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟
کیف پول اکسودوس – Exodus

اکسودوس یک کیف پول چند ارزی است که از ارزهای دیجیتال بسیاری پشتیبانی میکند و آن را به یکی از بهترین کیف پول های dogecoin تبدیل کرده است. این پلتفرم یکی از ایمن ترین کیف پول های گرم است و به همین دلیل آن را در این لیست قرار داده‌ایم. اینترفیس و رابط کاربری این والت نیز بسیار ساده است و تنها با استفاده از یکی از اپلیکیشن‌های آن میتوانید معاملات و دارایی ارزهای دیجیتال‌تان را کنترل کنید.

 

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

 

کیف پول دوج کوین والت – Dogecoin Wallet

یکی دیگر از بهترین کیف پول هایی که باید در این لیست قرار بگیرد، خود کیف پول dogecoin است. نسخه‌های دسکتاپ این کیف پول برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و برای گوشی‌های هوشمند اندروید نیز اپلیکیشن دارد.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

کیف پول اتمیک والت – Atomic Wallet

اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول های گرم برای دسکتاپ است که از دوج کوین پشتیبانی میکند. اتمیک والت با فرایند غیرمتمرکزی که دارد ناشناسی و امنیت را به کاربران خودش میدهد. علاوه بر اینها، کنترل وجوه نیز برعهده خود شماست و به راحتی میتوانید توکن هایتان را سواپ کنید.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟
کیف پول سخت افزاری ترزور – Trezor Hardware Wallet

یکی از کیف پول های سخت افزاری که قیمت آن کمی پایین تر از رقبای خود است، ترزور والت است. این کیف پول توسط تیم ساتوشی لبز، که یک شرکت واقع در جمهوری چک است، ساخته شده است. سوای پشتیبانی این والت از دوج کوین، این کیف پول از بیش از 700 توکن دیگر نیز پشتیبانی میکند. همانند لجر نانو، کلید خصوصی نیز در ترزور در داخل خود دستگاه ذخیره میشود و هک کردن آن را برای هکرها دشوار میکند.

دوج کوین (Doge coin) چیست؟ قیمت دوج کوین؟

 

قیمت دوج کوین در لحظه نگارش این مقاله قیمت هر دوج کوین برابر است با حدودا 124 تومان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

بهترین بروکر های فارکس برای معامله گران ایران

چگونه ترون بخریم؟

استخراج بیت‌کوین در ایران چقدر هزینه دارد؟

 

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات