تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

راهنمای استفاده از پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟ این نام در واقع یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیرنقدی در اینترنت است. این شبکه در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است. این شرکت در پاناما به ثبت قانونی رسیده است. با این وجود اینکه پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت برای تسویه حساب های فوری و امن در محیط کسب و کار و بین کاربران استفاده می شود، اما از آن در بازار پولشویی نیز استفاده می کنند. در این مقاله ضمن ارائه توضیحات کلی درباره این ارز الکترونیکی، به راهنمای استفاده از پرفکت مانی نیز اشاره خواهیم کرد.

امکانات پرفک مانی

  • انتقال پول بین کاربران
  • دریافت پرداختی های سایتهای مختلف
  • پرداخت و امکان خرید و خدمات در اینترنت
  • خرید بیت کوین، طلا، دلار و یورو
  • صدور و دریافت وام داخل شبکه پرفکت مانی

 

راهنمای استفاده از پرفکت مانی, راهنمای استفاده از پرفکت مانی

مزایای پرفکت مانی

رابط کاربری بسیار ساده و امکان پرداخت آسان از مزایای پرفکت مانی به شمار می رود. این شبکه با حذف جزئیات غیرضروری یک پلتفرم ساده و کاربردی را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

پرفکت مانی به بیست و دو زبان دنیا در دسترس می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت ها، تعرفه های آن می باشد. هزینه نقل و انتقال داخلی در آن تنها ۰.۵ می باشد.

از مزایای دیگر آن به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • انتقال فوری پول بین کاربران
  • عدم محدودیت در انجام معاملات مالی
  • محاسبه بهره مانده در حساب
  • ارائه خدمات ویژه به کاربران ایرانی و عدم پیروی از سیاست های تحریمی اعمال شده

باید توجه نمایید یکی از اشکالات اصلی سیستم پرداخت های اینترنتی غیر قابل برگشت بودن عملیات های آن ها می باشد. در صورت پرداخت اشتباه یا کلاهبرداری، بازپرداخت امکان پذیر نمی باشد. علاوه بر این کاربران اغلب با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می کنند:

  • انتخاب محدود ارزها
  • هزینه بالا برای بازیابی دسترسی به حساب هنگام از بین رفتن رمز عبور

رفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیتی به وجود نیاورده است. پرفکت مانی جزو معدود شرکت هایی است که مطابق تحریم های اعمال شده بر ایران، ایران را در لیست تحریم ها وارد نکرده است و هنوز هم می توان در داخل یا خارج از آن پول انتقال داد. حتی قسمت زبان فارسی ارائه شده به آن نیز باعث شده است کاربران ایرانی با خیال راحت تری از آن استفاده نمایند. شما می توانید به راحتی دستمزد خود در کشورهای خارجی را از طریق پرفکت مانی دریافت نمایید. یا برای دوستان خود خارج از ایران پول انتقال دهید.

 

راهنمای استفاده از پرفکت مانی, راهنمای استفاده از پرفکت مانی

چگونه پول پرفکت مانی را نقد کنیم؟

تبدیل ارز این شرکت به پول واقعی بسیار ساده است. می توان پرفکت مانی را به شکل های مختلف از جمله تبدیل آن به ارزهای الکترونیک یا چینج کردن در صرافی های مجاز یا دریافت کارت های هدیه که می توان در صرافی ها آن ها را نقد کرد. در رویال پرداخت نیز میتوانید موجودی یا ووچر پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کنید. این کار با عضویت در رویال پرداخت و از طریق پنل کاربری تان مقدور است.

کاربری های مختلف پرفکت مانی

در حالت عادی هر شخصی پس از ثبت نام به عنوان یک کاربر عادی محسوب می شود. اما بر اساس استفاده و کارکرد حساب می توان به کاربر ویژه ارتقا یافت. همچنین فعال سازی بخش امنیت موجود در هر حساب توصیه می شود. تمام سه روشی که برای امنیت حساب اعمال می گردد تنها برای جلوگیری از هک شدن و سرقت اطلاعات شخصی و پول می باشد و توصیه می گردد فعال باشند.

چگونه در شبکه پرفکت مانی حساب افتتاح نماییم؟

در ادامه راهنمای استفاده از پرفکت مانی به افتتاح حساب در آن می پردازیم.
ابتدا وارد سایت رسمی به آدرس Perfectmoney.is شده و بر روی لینک Signup  کلیک می نمایید.

در ادامه باید اطلاعات شخصی و اولیه را  در فرم وارد نمایید. در هنگام پر کردن فرم توجه نمایید که مشخصات واقعی را طبق شناسنامه و کدملی و پاسپورت تکمیل نمایید. این کار باعث می شود در زمان احراز هویت حساب به مشکلی برنخورید. جهت تایید احراز هویت باید شماره موبایل صحیح و متعلق به خودتان را در قسمت شماره تلفن وارد نمایید. نام حساب شما می تواند به دلخواه باشد و هیچ ارتباطی یوزر و پسورد وارد شدن به حساب ندارد. در قسمت نوع حساب، حسابی را که قصد افتتاح آن را دارید مشخص نمایید. حساب مورد نظر شما شخصی یا متعلق به یک شرکت و شخص حقوقی خواهد بود.

در انتها قوانین اعلام شده در پرفکت مانی را مطالعه نمایید.

در پایان روی دکمه Register کلیک نموده و منتظر باشید. اگر تمام اطلاعات وارد شده درست باشد اکانت شما ساخته خواهد شد. در غیر این صورت با پیغام خطا مواجه خواهید شد.

در ادامه شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد که حاوی یوزر و پسورد حساب کاربری شما می باشد. فراموش نکنید این یوزر و پسورد را در جایی یادداشت نمایید و بخاطر بسپارید. نگهداری از این نام کاربری و پسورد جهت اعمال امنیت بر حساب و جلوگیری از دزدی ضروری می باشد.

سپس به صفحه اصلی پرفکت مانی برگشته و بر روی Login کلیک کنید. نام کاربری و پسورد ارائه شده را وارد نموده و وارد شوید.

راهنمای استفاده از پرفکت مانی, راهنمای استفاده از پرفکت مانی

تفاوت حساب های ویژه پرفکت مانی

تفاوت زیادی میان حساب های ویژه و عادی وجود ندارد. تنها تفاوت آن ها در میان کارمزد ناچیز حساب های ویژه در نقل و انتقالات می باشد. در حساب های عادی این مبلغ در حدود ۱.۹۹ درصد هر معامله و در حساب های ویژه ۰.۵ درصد می باشد.

مزیت های پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

همانطور که در بالا اشاره شد پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیتی به وجود نیاورده است. پرفکت مانی جزو معدود شرکت هایی است که مطابق تحریم های اعمال شده بر ایران، ایران را در لیست تحریم ها وارد نکرده است و هنوز هم می توان در داخل یا خارج از آن پول انتقال داد. حتی قسمت زبان فارسی ارائه شده به آن نیز باعث شده است کاربران ایرانی با خیال راحت تری از آن استفاده نمایند. شما می توانید به راحتی دستمزد خود در کشورهای خارجی را از طریق پرفکت مانی دریافت نمایید. یا برای دوستان خود خارج از ایران پول انتقال دهید.

ووچر چیست؟

یکی از موضوعات مهم در راهنمای استفاده از پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی سیستمی برای انتقال ارز به سراسر جهان می باشد. بخش ووچر یکی از مهم ترین و محبوب ترین قسمت های این شرکت محسوب می شود و دلایل آن سهولت استفاده و همچنین سرعت بالای انجام تراکنش در آن می باشد.

ووچر در واقع یک کارت شارژ یا همانند یک کارت هدیه می باشد. می توان به سادگی با وارد کردن کدهای موجود در ووچرها، کالا و خدمات مورد نیاز را از سایت های مختلف خریداری کرد. امکان شارژ حساب پرفکت مانی نیز با ووچر میسر است.

شما می توانید به سادگی از سایت های مختلف صرافی یا از حساب خود ووچر را تهیه نمایید و با وارد کردن کدهای آن نیازهای خود را برطرف نمایید.

هر ووچر پرفکت مانی از یک شماره ده رقمی، یک کد فعال سازی که شامل ۱۶ رقم می شود و همچنین مقدار و تاریخ ایجاد، تشکیل شده است. برای خرید از ووچر تنها دو مورد اول می تواند به شما کمک کند.

 

 

مطالب مرتبط:

پی پال (paypal) چیست ؟

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات