تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • مشکلات فریلنسرها برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری
  • ایجاد حساب در سایت های پرداختی برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری
  • برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری حساب پی پال وریفای شده ضروری است
  • تبدیل درآمد های ارزی فریلنسری به ریال
  • روش های نقد کردن درآمد ارزی فریلنسر ها

 

یکی از مشکلاتی که فریلنسرها در ایران با آن مواجه هستند انتقال و نقد کردن درآمدهای فریلنسری ارزی خود به حساب بانکی شان در کشورمان ایران می باشد. از آنجایی که کشور ایران مورد تحریم های بین المللی قرار دارد فریلنسر هایی که در سایت های فریلنسری خارجی فعالیت و کسب درآمد می‌کنند برای نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکلات متعددی در حال حاضر روبرو هستند.

 

مشکلات فریلنسرها برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری

اولین مشکل فریلنسرها در کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی قبل از نقد کردن درآمد ارزی این است که سایت های فریلنسری خود ایران را تحریم نموده اند. از طرفی امکان ایجاد و وریفای حساب کاربری فریلنسری در این سایت ها کار ساده و آسانی نیست.

از طرف دیگر درگاههای پرداختی که سایت های فریلنسری درآمدهای ارزی فریلنسر ها را به آن واریز می نمایند نیز ایران را تحت تحریم شدید قرار داده اند به عنوان نمونه در سایت فریلنسر دات کام فریلنسرها می توانند از طریق درگاه و حساب ارزی پی پال و یا حساب اسکریل درآمدهای خود را برداشت نمایند.

 

 روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

ایجاد حساب در سایت های پرداختی برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری

ایجاد حساب در سایت‌های پرداختی خود به مراتب سخت تر از ایجاد حساب در سایت های فریلنسر میباشد زیرا این سایت های پرداختی به هیچ عنوان به ایرانی ها که در ایران زندگی می کنند . در نتیجه برای آنچه یک فریلنسر بتواند درآمد ارزی خود را از سایت های فریلنسر برداشت نماید نیاز به این دارد که تحریم‌های این حساب های ارزی را دور بزند.

 

 روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

برای نقد کردن درآمدهای فریلنسری حساب پی پال وریفای شده ضروری است

در بین حساب هایی که سایت های فریلنسر به آن پرداختی دارند پی پال بهترین گزینه است زیرا اکثر سایت های فریلنسری به حساب پی پال پرداختی دارند بنابراین پیشنهاد سایت فریلا ایجاد حساب پی پال و وریفای آن است که این خود به مراتب سخت تر از ایجاد و افتتاح حساب فریلنسری و وریفای آن است.

 

 روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

تبدیل درآمد های ارزی فریلنسری به ریال

در نهایت بعد از آنکه درآمد ارزی خود را از سایت فریلنسری برداشت کردید و به حساب پی پال منتقل نمودید باید آن را را تبدیل به ریال کنید که برای این کار می توانید از از سایت هایی که خدمات آنلاین نقد کردن درآمد ارزی از حساب پی پال را انجام می دهند کمک بگیرید به این سایت ها اصطلاحا صرافی آنلاین می‌گویند.

 

 روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

روش های نقد کردن درآمد ارزی فریلنسر ها

خیلی از مواقع افراد به دلیل اینکه نمیدونند امکان نقد کردن درآمدهایی که از طریق فریلنسینگ کسب میکنند وجود داره، از ورود به این عرصه خودداری میکنند. در صورتی که بیش از ۱۰ ساله فریلنسرها به راحتی درآمد های ارزی خودشون رو تبدیل به ریال میکنند.

 

۳ روش اصلی که فریلنسرها از اون طریق درآمدشون رو نقد میکنند .

 

۱- نقد درآمد ارزی فریلنسر ها از طریق واسط ها

تا حالا به این فکر کردید که وقتی سایتها از دامنه های بین المللی مثل .com استفاده میکنند، چطور این دامنه ها رو خرید میکنند؟  کشور قرار دارند، چطور هزینه ماهیانه این سرورها پرداخت میشه ؟ برای انجام این کار سایت های واسطی برای نقد کردن درآمد ارزی ایجاد شده. شما با یه جستجوی ساده میتونید تعداد زیادیشون رو توی گوگل پیدا کنید. اینها واسط میان فریلنسرها و افرادی که نیاز به پرداخت ارزی دارند هستند.

۲- نقد کردن درآمد ارزی از طریق صرافی ها

خب واضحه، صرافی ها کار انتقال ارز رو به عهده دارند. هر چه دنیا به سمت دیجیتالی شدن رشد کرده، ساختارها و سیستم های صرافی ها هم به روز تر شده و حالا دیگه تعداد بیشتری از اونها با ارزهای دیجیتال و دلارهای مجازی کار میکنند.

 

 

۳- خرید و واردات کالا با درآمدهای ارزی

یکی از روشهای متداولی که این روزها زیاد دیده میشه، واردات اجناس به صورت تک از سایت هایی مثل آمازون و یا ایبی و خرده فروشی های آنلاین است. شما ممکنه بخوایید کالایی که الان در بازار ایران وجود نداره رو داشته باشید.

البته معمولا کالاهایی که به صورت عمده وارد کشور میشه ارزش خرید به این صورت رو نداره. مثلا خیلی از قطعات یدکی دستگاه ها و ابزارهایی که در حال استفاده است در ایران پیدا نمیشه. لذا این سایت ها یکی از بهترین مکان ها برای خرید اون کالاها هستند.

 

 

 

 روش های مختلف نقد کردن درآمد فریلنسری چگونه است؟

 

 

مطالب مرتبط:

نکاتی برای موفقیت فریلنسر ها

فریلنسر یا آزادکار به چه کسی گفته می شود؟

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات