تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 60 رای )

سایت RedBubble چیست ؟ نحوه کسب درآمد ارزی از RedBubble

     

     راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • RedBubble چیست؟
  • افتتاح حساب پی پال وریفای شده
  • نحوه کسب درآمد ارزی از Redbubble
  • مزیت های سایت Redbubble
  • پرداخت هزینه طرح در Redbubble
  • نکاتی مهم در سایت Redbubble

 

RedBubble چیست؟

RedBubble یکی از برترین پلت فرم هایی است که از طریق آن می توانید به در آمد خوبی برسید. RedBubble یک شرکت استرالیایی است و هم دارای پتفرم و وب سایت است و هم یک برنامه تلفن همراه می باشدکه در جهان پیشرو می باشد و از علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

در این وب سایت و از طریق این اپلیکیشن و برنامه تلفن همراه، طراحان می توانند طرح های خود را به فروش رسانند و مشتری نیز می تواند آن طرح را پس از خرید بر روی تی شرت، ژاکت و … چاپ نماید. در حقیقت این طرح های هر زمان که شما بخواهید قابل چاپ می باشند.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

به دلیل قوانین پی پال مربوط به تحریم ایران، امکان استفاده از حساب پی پال برای ایرانیان وجود ندارد و در نتیجه قادر به انجام خریدهای اینترنتی و یا کسب درآمد از طریق اینترنت نمی باشند.

نحوه کسب درآمد ارزی از Redbubble

برای آن که بتوانید از این سایت درآمد ارزی کسب نمایید، لازم است که مراحل ذیل را پشت سر بگذارید. ابتدا وارد سایت شده و Sign up را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب Artist signup ، لازم است که مشخصات خود را به صورت کامل وارد نمایید. پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و ساخت اکانت خود در این سایت، بایستی طرح های خود را در این سایت بارگذاری نمایید.

 

 

 

 

سایت RedBubble چیست ؟ نحوه کسب درآمد ارزی از RedBubble

مزیت های سایت Redbubble

لازم به ذکر است که محصولات متنوعی را در این سایت مشاهده خواهید کرد که می توانید روی آن ها درخواست چاپ بدهید. محصولاتی همچون، قاب گوشی، لباس، روسری، بالشت، کیف، تقویم، کاور لپ تاپ، پوستر، استیکر و کارت پستال های زیبا که با طرح های موجود در این سایت، به محصولی بی نظیر و منحصر به فرد تبدیل خواهند شد.

در این سایت کدهای تبلیغاتی به صورت منظم اختصاص داده می شود که می تواند در میزان فروش طراحان نقش بسزایی داشته باشد. ضمن آن که برای تغییر در قیمت ها، این سایت محدودیتی را برای طراحان ایجاد نخواهد کرد.

 

پرداخت هزینه طرح در Redbubble

همچنین در صورتی که حساب پی پال داشته و نیاز به شارژ آن دارید، کارشناسان 20پیمنت در خدمت شما خواهند بود. توجه داشته باشید که با وجود حدود شصت نوع کالا در این سایت برای پرینت طرح ها، امکان فروش بالای شما نیز وجود خواهد داشت.

 

 

نکاتی مهم در سایت Redbubble

نکته اول : خود را محدود نکنید،زمانی که متوجه شدید کدام طرح ها پرفروش تر هستند ، خود را در یک طرح یا محصول محدود نکنید. اگر یک طرح تی شرت بسیار جذاب ایجاد کرده اید.

نکته دوم : جستجو کنیدبرای اینکه همواره از رقبای خود پیشی بگیرید، باید کارهای رقبا را بررسی کنید تا از علاقه مشتریان و فروش آن ها آگاه شوید.

نکته سوم : مرتب کارهای خود را آپلود کنید.بارگذاری مداوم حتی وقتی که طرح های فعلی در حال فروش هستند.

نکته چهارم : برای خود برند داشته باشید،یک مارک معروف دارای طرح، رنگ، سبک و قلم منحصر به فردی است.

 

سایت RedBubble چیست ؟ نحوه کسب درآمد ارزی از RedBubble

 

مطالب مرتبط:

چجوری از پادکست کسب درآمد کنیم؟

 

 

 

لیست برچسب ها
دیدگاه و نظرات کاربران
زهرا انتشار در تاریخ چهارشنبه مرداد 1401
پاسخ دادن

سلام، در این سایت برای ثبت‌نام به عنوان فروشنده و باز کردن شاپ لازمه اطلاعاتی چون آدرس و محل سکونت و کدپستی یا زیپ کد هم وارد بشه، از اونجایی که کشور ایران هم جز لیست کشورهاست با وارد کردن آدرس محل سکونت در ایران مشکلی در احراز هویت پیش نمیاد؟

فرم ارسال دیدگاه و نظرات