تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • روش نقد کردن درآمد یوتیوب
  • شرایط اولیه برای monetize شدن اکانت
  • انواع تبلیغات در یوتیوب
  • نحوه ی پرداخت های یوتیوب
  • نحوه ی نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

 

این روز ها بسیاری از افراد در ایران به کسب درآمد دلاری و بالا بردن سطح کار خود تا حد جهانی فکر می کنند. در حال حاضر منابع زیادی برای کار با کشور های خارجی، کسب درآمد از یوتیوب یا سایر سایت ها برای تمامی مردم جهان در دسترس است.

روش نقد کردن درآمد یوتیوب

نقد کردن یوتیوب در ایران با دشواری هایی همراه است اما برای حل این مشکلات در حال حاضر راه حل هایی به وجود آمد است. پیش از شروع به درآمد زایی و رسیدن به مرحله ی نقد کردن درآمد  باید ابتدا کانال شما واجد شرایط درآمد زایی باشد و به اصطلاح کانال شما monetize شده باشد.

 

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

شرایط اولیه برای monetize شدن اکانت

برای شروع به درآمد زایی یوتیوب کانال شما را به صورت کامل بررسی می کند و در صورتی که شما شرایط عضویت به عنوان پارتنر یوتیوب را داشتید مبالغ شما را یوتیوب سه شرط مهم برای اینکار در نظر گرفته است:
حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشید.
طی 12 ماه گذشته حداقل  ویدئو های شما 4000 ساعت مشاهده شده باشند.
کانال و محتوای شما باید به قوانین YouTube Partner Program واقف باشد و از آن ها پیروی کند.

برای تایید صلاحیت، یوتیوب موارد زیر را نیز در نظر خواهد گرفت:

موضوع اصلی و منحصر به فرد بودن محتوای کانال
ویدئوهای بیشتر مشاهده شده
جدیدترین ویدیوهای منتشر شده
بیشترین نسبت زمان تماشا به تعداد ویدئو ها
یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد این است که شما باید از قوانین کپی رایت جهانی پیروی کنید، هیچ کانالی حق انتشار محتواهایی که متعلق به خود نیست را ندارد و در صورت شکایت صاحب اثر تمامی حقوق یوتیوب شما قطع خواهد شد.

کانال خود را برای آغاز کسب درآمد به گوگل ادسنس متصل کنید.

پس از اینکه شرایط لازم را داشتید ، می توانید به فکر کسب درآمد باشید. YouTube یك فرآیند رسمی دارد كه باید قبل از شروع آن را انجام دهید. اولین قدم برای این کار پیوستن به YouTube Partner Program است.

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

 

 

انواع تبلیغات در یوتیوب

تبلیغات نمایشی را در کنار ویدئوی خود نمایش دهید: با توجه به اینکه بیننده چند بار بر روی تبلیغ کلیک کرده است شما می توانید مبلغی را از تبلیغ دهنده دریافت کنید.

تبلیغات همپوشانی (تبلیغات کوچک در پایین یک ویدیو) : در این تبلیغ فقط در صورت کلیک یک بیننده مبلغی برای شما در نظر گرفته می شود.

تبلیغات ویدئویی قابل رد کردن (تبلیغاتی در ابتدای ویدئو که بیننده می تواند پس از پنج ثانیه از آن بگذرد) : این رایج ترین نوع تبلیغات YouTube است.

 

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

نحوه ی پرداخت های یوتیوب

با فرض اینکه مراحل فوق را برای راه اندازی کانال خود برای کسب درآمد طی کرده اید ، تبلیغ کنندگان راضی هستند که تبلیغات خود را در ویدئوهای شما ارائه دهند و همچنین بینندگان تبلیغات شما را تماشا می کنند (و آنها را دور نمی زنند) ، فرآیند درآمد زایی شما شروع خواهد شد. پیش از اشاره به روش نقد کردن درآمد یوتیوب بهتر است با روش پراخت این سایت آشنا شوید.

نحوه ی نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

هنگامی که شما می خواهید حساب ادسنس و قابلیت دریافت وجه از آن را وریفای کنید گوگل لیستی در کشور هایی که می توان در آن ها فعالیت کرد و دارای شرایط پرداخت هستند را به شما ارائه می کند.

برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود در ایران در حال حاضر دو روش وجود دارد:

روش اول درخواست از دوستان: آموزش های مربوط به ساخت و وریفای کردن گوگل ادسنس را مشاهده کنید و از اطلاعات دوستان یا بستگان خود در خارج از ایران برای گرفتن تاییدیه کمک بگیرید.

روش دوم استفاده از خدمات آژانس افراک: برای اینکه درد سر های مربوط به وریفای کردن و انتقال وجه نداشته باشید به راحتی می توانید کانال یوتیوب خود را به حساب ادسنس آژانس افراک متصل کنید.

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

 

مطالب مرتبط:

کسب درآمد اینترنت و 10 روش برترآن

Twitch (توییچ) چیست؟ و چگونه ازآن کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات