تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

چگونه ترون بخریم؟

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • ترون چیست ؟
  • چرا ترون بخریم؟
  • مراحل خرید ارز دیجیتال ترون
  • نصب کیف پول ترون
  • انتخاب صرافی معتبر و عضویت در آن
  • انتخاب روش پرداخت و خرید ترون
  • چگونه در ایران ترون بخریم؟

 

احتمالا وقتی که برای اولین بار اسم ترون به گوش‌تان خورده با خود گفتید که خب حتماً این هم یک ارز دیجیتال دیگر است که به لیست بلند بالای ارزهای دیجیتال پیوسته است. اما با کمی جستجو و تحقیق در مورد آن به این نتیجه رسیده‌اید که سرمایه‌گذاری در این رمز ارز یک تصمیم خوب است و برای همین در حال خواندن این مقاله هستید که هم اطلاعات تکمیلی را کسب کرده و هم آسان‌ترین راه خرید آن را پیدا کنید.

ترون چیست؟

ارز دیجیتال ترون چیست؟ «ترون» (Tron) یک شبکه‌ی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که جاستین سان (Justin Sun) آن را با هدف غیرمتمرکز کردن کل اینترنت ساخته است. مانند «اتریوم» (Ethereum)، ترون هم امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapp) را برای مهندسان کامپیوتر فراهم کرده است.این توسعه‌دهندگان می‌توانند به لطف قراردادهای هوشمند، پروتکل‌های پیچیده‌ای را پیاده‌سازی کنند که روی بلاک چین ترون عمل می‌کند.

چرا ترون بخریم؟

همان‌طور که گفتیم، مدیرعامل «بنیاد ترون» (TRON Foundation) که مدیریت این شبکه را برعهده دارد، جاستین سان است. او ارتباط بسیار نزدیکی با «جک ما» (Jack Ma)، خالق یکی از بزرگترین سایت‌های تجارت الکترونیک دنیا یعنی «علی‌بابا» (Alibaba) دارد. در واقع سان از دانشگاهی که آقای جک ما تأسیس کرده، فارغ‌التحصیل شده است.

 

چگونه ترون بخریم؟

 

مراحل خرید ارز دیجیتال ترون

فقط کافی است مطمئن شوید که صرافی مورد استفاده‌ی شما، از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند. البته با محبوبیت روزافزون ترون، بسیاری از صرافی‌های مشهور این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند و از این نظر مشکلی وجود ندارد. در ادامه ابتدا کیف پول‌های دیجیتالی که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند را معرفی خواهیم کرد و سپس به سراغ صرافی‌های معتبر خرید و فروش ترون می‌رویم.

نصب کیف پول ترون

اولین کاری که باید بکنید این است که یک کیف پول الکترونیکی (Wallet) معتبر که از ترون یا ترونیکس پشتیبانی می‌کند، پیدا کنید. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، یک کیف پول ارز دیجیتال می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. کیف پول‌های آنلاین می‌توانند در قالب یک اپلیکیشن موبایل، سایت اینترنتی یا برنامه‌ی کامپیوتری وجود داشته باشند که به آن‌ها «کیف پول‌های گرم» یا هات والت (Hot Wallet) هم می‌گویند.

انتخاب صرافی معتبر و عضویت در آن

بعد از انتخاب کیف پول نوبت می‌رسد به پیدا کردن یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال که از ترون پشتیبانی کند. صرافی ارز دیجیتال در واقع به سایتی گفته می‌شود که امکان مشاهده‌ی قیمت و خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. امروزه صرافی‌های زیادی برای این کار وجود دارند که در این بین چند مورد از آن‌ها توانسته‌اند پیشرو باشند. شما می‌توانید برای خرید ترون از صرافی «بایننس» (Binance) یا «کراکن» (Kraken) کمک بگیرید.

این دو سایت از جمله معتبرترین صرافی‌های آنلاین برای خرید این ارز دیجیتال هستند. البته این صرافی‌ها به دلیل تحریم‌ها، امکان فعالیت مستقیم به ایرانی‌ها را نمی‌دهند و باید با تغییر هویت خود در آن‌ها فعالیت کنید. این کار به افراد تازه‌وارد پیشنهاد نمی‌شود، زیرا ریسک بالایی دارد و احتمال بلوکه شدن حساب‌تان وجود دارد. اگر شما هم جزو این افراد هستید، نگران نباشید.

انتخاب روش پرداخت و خرید ترون

بعد از عضویت در این صرافی‌ها و طی کردن روال تأیید حساب کاربری خود، می‌توانید به همان شکلی که به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مرسوم مثل بیت کوین و ریپل می‌پرداختید، قیمت ترون را هم بررسی کرده و در صورت تمایل به معامله‌ی ترون بپردازید. اگر بخواهیم بیشتر توضیح بدهیم، باید بگوییم که برای خرید ارز دیجیتال ترون از این صرافی‌ها، شما دو راه دارید.

چگونه در ایران ترون بخریم؟

برای خرید و فروش ارز دیجیتال ترون در ایران شما چند راه دارید؛ اولین راه که شاید آسان‌ترین و امن‌ترین راه هم باشد استفاده از صرافی‌های داخلی است. هم اکنون چند صرافی ارز دیجیتال معتبر در داخل کشور فعال هستند که با یک جستجوی ساده می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. ما به شما صرافی معتبر و شناخته‌شده‌ی «ارز تو ارز» را پیشنهاد می‌کنیم.

 

چگونه ترون بخریم؟

 

مطالب مرتبط:

استخراج بیت‌کوین در ایران چقدر هزینه دارد؟

نحوه خرید چین لینک(Chainlink) چگونه است؟

تفاوت کوین و توکن ارز دیجیتال چیست؟

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات