تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن

شاید این کلمه به گوش شما هم خورده باشد. یوتیوب! یوتیوب وب سایتی برای به اشتراک گذاری ویدیوها ست. یوتیوب در سال ۲۰۰۵ در سان برونو کالیفرنیا راه اندازی شد. در ابتدای راه اندازی یوتیوب بدون هیچگونه تبلیغاتی به کار خود ادامه می داد. اما با توجه به طراحی و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می داد مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود به بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو تبدیل شد. در این مقاله توضیحاتی درباره کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن برایتان تشریح خواهد شد.

یوتیوب و تحریم های بین المللی بر علیه ایران

براساس اطلاعات به دست آمده، یوتیوب دومین سایت پربازدید جهان بعد از گوگل است. روزانه بیش از صد میلیون فیلم در این سایت دیده می شود. طبق آمار اعلام شده درآمد یوتیوب در هر روز بیش از یک میلیون دلار است. تخمین زده می شود تعداد ویدیوهای اپلود شده در یوتیوب بیش از ۱۰۰ میلیون باشد.

امروزه کسب درآمد از یوتیوب یکی از راه های خوب کسب درآمد اینترنتی می باشد. حتی در ایران هم کسب درآمد مستقیم و غیر مستقیم از یوتیوب مرسوم شده است.

ایران در لیست تحریم های یوتیوب قرار دارد.  فیلتر بودن آن هم به نظر می رسد فرصت کسب درآمد را از بین برده باشد. اما این موضوع صحت ندارد. با وجود فیلترینگ و تحریم های اعمال شده بر کاربران ایرانی امکان کسب درآمد از یوتیوب هنوز هم فراهم است.

ساخت یک کانال در یوتیوب به وسیله یکی از آشنایانی که در خارج از کشور حضور دارند میسر است. مدیریت کانال پس از آن می تواند با تایید یک ایمیل به شما انتقال یابد. پس از کسب درآمد و دریافت پول مورد نظر می توان از طریق صرافی های مختلف پول را به حساب خود در ایران واریز نمایید.

این روزها با وجود قیمت دلار، کسب درآمد از اینترنت به روش ارزی یکی از پردآمدترین روش های کسب درآمد در ایران است.

 

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن, کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن

کسب درآمد مستقیم از یوتیوب

کسب درآمد مستقیم از یوتیوب به این معنی ست که شما به صورت کاملا مستقیم از خود یوتیوب وجه دریافت کنید.

چه زمانی یوتیوب به شما پول می دهد؟ این سوال مهم برای همه کاربران مطرح می شود. یوتیوب به دارندگان کانال های مختلف هزینه ای پرداخت نمی کند.

قوانینی که یوتیوب طبق آن به شما درآمد می دهد، شامل موارد زیر می شود.

  • کانال باید دارای ۱۰۰۰ عضو فعال یا Subscribe باشد.
  • ویدیوهای کانال بالای ۴۰۰۰ دقیقه دیده شده باشد.
  • عضو سرویس گوگل ادسنس باشید.

باید دقت کنید که مشخصات حساب بانکی شما با مشخصات حساب بانکی تان در یوتیوب و گوگل ادسنس یکی باشد.

همچنین دقت کنید تمام اطلاعاتی که وارد می کنید کاملا صحیح باشد. اطلاعات کاربر ایرانی مقیم ایران نباید وارد شده باشد.

حساب بانکی

برای باز کردن حساب بانکی می توان فعالیت های بسیاری انجام داد. یک روش ساده تهیه سرور مجازی و راه اندازی یک حساب پی پال می باشد. می توانید فعالیت های یوتیوب و کانال خود را نیز از طریق سرور انجام دهید. هر چند باید دقت کنید سرور مورد نظر باید برای مدت زمان طولانی خریداری شده باشد. چون ورود آی پی یکسان برای باز کردن حساب پی پال الزامی می باشد.

برای باز کردن حساب پی پال نیز میتوانید از یک شخص ساکن خارج از ایران کمک بگیرید. امروز می توانید شرکت های مختلفی را بیابید که می توانند به شما در باز کردن یک حساب پی پال کمک کنند. در اینصورت کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن برای شما ساده تر خواهد بود.

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن, کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن
این روزها با وجود قیمت دلار، کسب درآمد از اینترنت به روش ارزی یکی از پردآمدترین روش های کسب درآمد در ایران است.

اگر در ایران زندگی میکنید، به خاطر داشته باشید که کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن در ایران علی رغم همه توضیحاتی که داده شد کار آسانی نیست!

 

کسب درآمد غیرمستقیم از یوتیوب

راه های کسب درآمد غیر مستقیم از یوتیوب متفاوت می باشد که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  1. همکاری در فروش محصولات

شما می توانید در کانال خود اقدام به فروش محصولات دیگران کنید. بدین منظور شما باید در ابتدای ویدیوی خود یا ویدیویی از محصول مورد نظر تهیه کرده و سپس لینک خرید آن را ضمیمه کنید. در ایران بسیاری از سایت های همکاری در فروش وجود دارد. که می توانید از جذب مشتری برای آنان درآمد کسب کنید. همچون دیجی کالا و… همچنین سایت های انگلیسی و خارجی بسیاری نیز وجود دارند که در برابر همکاری در فروش، وجهی را به شما می پردازند.

  1. کسب درآمد با تبلیغات

پس از اینکه کانال یوتیوب شما مورد توجه قرار گرفت، می توانید با پذیرش تبلیغات از شرکت ها و فروشنده های مختلف و قرار دادن اطلاعات محصول آن ها در بخش توضیحات یا داخل ویدیوهای خود به کسب درآمد بپردازید. فالوورها و اعضای کانال شما می توانند جذب بالایی برای محصولات تبلیغ شده در کانال یوتیوبی شما داشته باشند.

  1. کسب درآمد با ویدیوهای آموزشی

آموزش یکی از جذاب ترین بخش ها برای همه است. ویدیوهای آموزشی همه جای دنیا در شبکه های اجتماعی طرفداران خاص خود را دارد. سعی کنید در حوزه ای که متخصص هستید، ویدیوهای آموزشی تهیه نمایید. آموزش ها می تواند باعث جذب مخاطب برای کانال یوتیوبی شما شود.

 

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن, کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن
پس از اینکه کانال یوتیوب شما مورد توجه قرار گرفت، می توانید با پذیرش تبلیغات از شرکت ها و فروشنده های مختلف و قرار دادن اطلاعات محصول آن ها در بخش توضیحات یا داخل ویدیوهای خود به کسب درآمد بپردازید.

مخاطبان یوتیوب

 

مخاطبان در یوتیوب مهم ترین قسمت کسب درآمد هستند. جذب مخاطب و حفظ آن ها در کانال یوتیوبی مهم ترین راه کسب درآمد است. مخاطبان خود را هر چند کوچک، اما از قشر خاص و پایدار انتخاب کنید. اجازه دهید کاربران توجه بیشتری به کانال شما داشته باشند. برای کاربران خود احترام قائل شوید و برای تهیه ویدیوهای مناسب وقت بیشتری صرف کنید. با مخاطبان خود تعامل داشته و رفتار دوستانه ای داشته باشید. به سوالات و نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان واکنش دهید. کانال یوتیوبی که ارتباطی با مخاطبان نداشته باشد، نمی تواند چندان جذاب باشد.

برنامه ریزی در کسب درآمد از یوتیوب

همیشه هر چیزی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. برای کسب درآمد از یوتیوب نیز این قضیه مستثنی نیست. ساخت ویدیوهای منظم و جذاب با وجود نظم و پیوستگی در تولید و پخش می تواند مخاطبان شما را بیشتر به سوی کانال شما جذب کنید. پس اولین قدم تهیه یک تقویم محتوایی ست تا برنامه ی چندین ماهه کانال یوتیوبی شما را مشخص کند.

برنامه هایی که دارید را مشخص کنید. این برنامه ها میتواند شامل انواع آموزش ها، زیر مجموعه ها و حتی مخاطبانی که قصد دارید به سوی کانال خود جذب نمایید باشد.

تجهیزات حرفه ای و استودیویی مجهز برای تولید یک ویدیو با کیفیت را فراموش نکنید. یک گوشی هوشمند در کنار یک ادیت عالی نیز می تواند آینده کانال یوتیوبی شما را مشخص کند. اما اگر در ایران زندگی میکنید، به خاطر داشته باشید که کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن در ایران علی رغم همه توضیحاتی که داده شد کار آسانی نیست!

 

 

مطالب مرتبط:

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های نقد کردن درآمد ارزی

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات