تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

بهترین روش های دریافت مسترکارت

راهنمای مطالعه

  • بهترین روش های دریافت مستر کارت
  • بهترین روش های معتبر
  • برخی از مزایای دریافت مسترکارت از بانک های ترکیه
  •  بهترین روش های دریافت مستر کارت

بهترین روش های دریافت مسترکارت

مطمئناً نام مستر کارت در تبلیغات تلوزیونی به گوشتان خورده است و برای سفرهای خارجی، برای خرید و استفاده از سایر خدمات یا خرید از سایت ها نیازمند داشتن مسترکارت بوده‌ اید. داشتن کارت اعتباری در سفرهای خارجی می تواند جلوی حمل پول نقد زیاد را بگیرد. چرا که حمل پول نقد زیاد می‌تواند در کنار این که شما را نگران سرقت پول کند، مشکلات زیادی را برای شخص ایجاد میکند که از جمله ی این مشکلات نگهداری مقدار زیادی پول نقد در یک کیف است که اصلا عاقلانه نیست. برای خرید از سایت های خارجی شما نیازمند داشتن یک کارت اعتباری بین المللی هستید که می بایست فرآیند خرید را با کمک آن انجام دهید به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا روش های دریافت مسترکارت و البته مزیت های آن را نیز بیان می کنیم پس تا انتها همراه ما بمایند.

معرفی روش های معتبر برای دریافت مستر کارت و ویزا کارت

بهترین روش های دریافت مسترکارت

با توجه به اینکه کشور ایران از جمله کشورهای تحریم شده می باشد و گرفتن مستر کارت برای ایرانی ها دشوار می باشد. در این بخش روش های دریافت ویزا کارت و مستر کارت را عنوان کرده ایم.

معرفی روش های غیر مستقیم دریافت کارت ویزا

روش های غیر مستقیمی برای دریافت این کارت ها معرفی شده است که در ادامه به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.

۱-  اولین روش، کمک گرفتن از سایت های ایرانی می باشد که به کمک این سایت ها شما می توانید مستر کارت خود را صادر کنید.

محدودیت های گرفتن ویزا کارت

  • صادر کردن مستر کارت با این روش تنها چند ساعت طول می‌کشد. اما باید بگویم که این روش دارای محدودیت هایی است: از جمله این محدودیت ها استفاده مستر کارت فقط در یک شارژ است. یعنی پس از دریافت مسترکارت شما و اتمام شارژ  آن مسترکارت دیگر اعتبار ندارد و باید یک مستر کارت دیگر برای فرآیند خرید استفاده کنید و البته آن مستر کارت را شارژ کنید.
  • مشکل دیگری که برای مستر کارت از طریق صدور این نوع سایت ها اتفاق می‌افتد این است که سقف موجودی محدودیت دارد و نمی تواند به مقداری کافی که نیاز دارید در این کارت ها پول واریز کنید که از جمله مهم ترین محدودیت های دریافت مستر کارت از طریق این سایت ها می باشد.

            ۲- روش دوم:  استفاده از کارت ‌های هدیه فیزیکی می باشد که می توانید این کارت ها را نیز از سایت های معتبری که در این زمینه ارائه شده اند دریافت کنید.

ویژگی کارت های هدیه

بهترین روش های دریافت مسترکارت

این کارت ‌های هدیه مبلغ ۱۰۰ دلار را در خود نگه میدارند و اجازه برداشت آن مجاز نیست. اعتبار این کارت های فیزیکی تنها یک سال می باشد که می توانید با این کارت های هدیه فیزیکی از هر نوع فروشگاه آنلاین خارجی یا دستگاه‌های pos اقدام به خرید کالای خود کنید.

۳- روش سوم: نوع بهتر دریافت مستر کارت، دریافت مستر کارت مسافرتی می باشد که آن را نیز می توانید از شرکت های معتبر و وبسایت هایی که در این زمینه معرفی شده است خریداری کنید و استفاده کنید.

ویژگی کارت های مسافرتی

سقف برداشت و شارژ این کارت ها بیشتر می باشد. یعنی اعتبار آنها تا سه سال و شارژ اولیه آن تا ۵۰۰۰ دلار می باشد و شما می توانید سالانه تا ۶۰ هزار دلار این کارت ‌ها را شارژ کنید و از هر نوع فروشگاه آنلاین اقدام به خرید کالا کنید و از دستگاه های ATM در سرتاسر دنیا برای برداشت پول اقدام کنید.

  • نکته مهم که در رابطه با مستر کارت باید در نظر داشته باشید این است که دریافت مستر کارت مستلزم پرداخت هزینه هایی از جمله هزینه ی نگهداری سالانه و هزینه ‌های نگهداری ماهانه می باشد و البته برای دریافت این نوع کارت ها شما مستلزم پرداخت هزینه اولیه می باشید.
  • نکته ی دیگر اینکه مستر کارت مسافرتی مبلغ ۱۰۰ دلار را در خود نگه میدارد و کاربر به هیچ عنوان اجازه برداشت آن را ندارد.

            ۴- روش چهارم: اما بهترین روش که می توان اقدام به دریافت مستر کارت کرد کمک گرفتن از بانک های کشور ترکیه می باشد.چرا که کشور ترکیه ارتباط بسیار موثری با ایران دارد و به راحتی می‌توان با کمک آژانس های مسافرتی که در این کشور وجود دارد اقدام به دریافت مستر کارت کرد که هزینه ‌های نگهداری و هزینه ‌های جانبی زیادی ندارد و کاملاً مقرون به صرفه  است.

نکته ی مهمی که مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است این است که برای دریافت مستر کارت از کشور ترکیه شما نیاز به داشتن اقامت در این کشور ندارید و برای دریافت تنها کافی است از آژانس های مسافرتی کمک بگیرید.

برخی از مزایای دریافت مسترکارت از بانک های ترکیه این است که می توانید سود ماهیانه دریافت کنید.

مهم ترین مزیت دیگری که مستر کارت دریافت شده از بانک ‌های ترکیه دارد این است که شما می توانید از هر دستگاهی در سراسر دنیا اقدام به برداشت پول کنید.

شما نگران مسدود شدن حساب بانکی تان به دلیل ایرانی بودن نخواهید بود به دلیل اینکه بانک پشتیبان شما کشور ترکیه می باشد و شما به صورت مستقیم با این بانک در ارتباط هستید و هر گونه مشکلی را به سرعت می توانید برطرف کنید.

مطالب مرتبط:

دانستنی های مهم درباره ویزاکارت و مسترکارت

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات