تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

آشنایی با الیمپ ترید

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • آموزش افتتاح حساب الیمپ ترید
  • آموزش ترید زدن

 الیمپ ترید

شرکت هایی تحت عنوان بروکر وجود دارند که رابطی بین کاربر و بازار جهانی میباشند و درصد کمی به عنوان کارمزد از معامله ای که شما باز کردید, دریافت میکنند. بروکر های زیادی هستند که در حوضه باینری آپشن فعالیت میکنند ولی بروکر الیمپ ترید و آی کیو آپشن به خاطر محیط کاربری ایده آل و همچنین اعتبار بالای شرکتشان از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر بروکر ها برخوردار هستند.

الیمپ ترید تصمیم گرفت بخاطر مشکلاتی که پیش آمد به کاربران ایرانی خود دیگر خدماتی ارائه ندهد و به کاربران ایرانی خود چند روز فرصت داد تا کل پول را از حساب کاربری خود خارج کنند و حساب آنها را بعد از زمان مشخص کرده بست. قبل از این اتفاق بروکر الیمپ ترید محبوب ترین بروکر برای ایرانیان بود.

آموزش افتتاح حساب الیمپ ترید

1-برای افتتاح حساب الیمپ ترید نیاز به یک جیمیل داریم. که بهتر است آن جیمیل را با آی پی کشوری مثل سنگاپور که جزو تحریم های سایت الیمپ ترید نیست بسازیم تا امنیت اکانت ما بیشتر شود و احتمال شناسایی ما به حداقل برسد.

2- بعد از زدن روی ثبت نام در بالا سمت راست صفحه پنجره کوچکی برای شما باز می شود.

3-در این صفحه از ما شماره تلفن درخواست شده و اگر شماره تلفن ایران را وارد کنیم اجازه ساخت اکانت به ما نمیدهد پس ما گزینه پایین صفحه یعنی ورود با اکانت گوگل را میزنیم که در تصویر بالا علامت گزاری شده است.

4-در اینجا مشاهده میکنید سایت الیمپ از شما درخواست یک جیمیل کرده که جیمیل خود را انتخاب یا وارد میکنید. بعد از زدن گزینه استفاده از یک حساب دیگر همچین صفحه ای برای شما باز میشود.

5-در این قسمت شما جیمیل و یا یک تلفن همراه خود را وارد کرده و وارد صفحه بعدی شوید.

6-در این قسمت شما باید پسورد جیمیل خود را وارد کنید که گوگل مطمئن شود این حساب برای شماست  و بعد وارد صفحه اصلی حساب خود برای ترید زدن میشوید.

آموزش افتتاح حساب الیمپ ترید

شارژ کردن حساب الیمپ تریدبه روش های زیر:

1- ابتدا به صفحه اصلی ترید خود بروید.

2- در این قسمت برای شارژ کردن حساب خود باید روی گزینه واریز که در بالای صفحه حساب کاربری شما قرار دارد کلیک کنید.

3-در این قسمت باید یک روش پرداخت برای شارژ حساب خود انتخاب کنید و شما روی گزینه بیت کوین کلیک کنید. چون بیت کوین غیر قابل رد گیری و روش آسانی برای پرداخت است .

4- اینجا شما باید مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید. تنها مشکل واریز با بیت کوین این است که حداقل میزان شارژ حساب از طریق آن 40 دلارباید باشد.

5- در این قسمت  باید دو کادر را پر کنید که اولی همان جیمیل و دومی آدرس دریافت بیت کوین شماست که علت خواست آدرس بیت کوین شما به این دلیل است که اگر به هر دلیل مشکلی بیش آمد آدرس کیف پول شما را داشته باشند که بتوانند به حساب شما مبلغ را واریز کنند. برای مثال اگر شما مبلغی کمتر یا بیشتر از مبلغ گفته شده حساب خود را شارژ کنید.

لازم به ذکر است که درتصویر سه چیز مشخص شده که بسیار مهم است.

  •  واریز آدرس کیف پولی که باید انجام شود که به دو صورت میتوانید انجام دهید یا از طریق بارکد یا از طریق آدرسی که پایین بارکد قرار دارد.
  •  مبلغ خواسته شده را در بیت کوین باید وارد کنید چون مبلغ واریزی کم یا زیاد باشد برگشت می خورد.
  •  باید سر زمان دقیقی که مشخص شده بیت کوین واریز شود در غیر اینصورت بعد از زمان مشخص شده آدرس قابل استفاده نیست.

آموزش ترید زدن

سه کار باید برای ترید زدن در الیمپ ترید انجام دهید.

ارز دیجیتال،جفت ارز،انتخاب سهام و یا کالا مورد نظر خود برای پیش بینی قیمت

زمان مناسبی برای ترید زدن انتخاب کنیم که حداقل زمان آن یک دقیقه باشد. و در آخر انتخاب گزینه پیش بینی شده توسط خودتان بالا یا پایین

گرچه هیچ تریدری تنها با این سه روش سر و کار ندارد. بلکه مهمترین چیزی که باید یک تریدر داشته باشد توانایی پیش بینی او از روند بازار است که برای انجام این کار فقط تجربه لازم است که بتواند در روش های مختلف و ابزارهای معاملاتی مربوط به این کار مسلط باشد. اگر هر تریدر بتواند از تجربه بالایی در این زمینه پیدا کند مطمئن باشید منبع اصلی درآمد شما خواهد بود.

آموزش ترید زدن

 

مطالب مرتبط:

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

Twitch (توییچ) چیست؟ و چگونه ازآن کسب درآمد کنیم؟

 

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات