تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

حساب اسکریل چیست؟

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • اسکریل در ایران به چه معناست
  • چند ویژگی اسکریل نسبت به سایر رقبا

مقدمه:

SKRILL یک سرویس انتقال پول انگلیسی است که در سال 2001 توسط ولز تاسیس شده است. اکنون به دلایل برخورداری از مزایای بسیار، رقیبان زیادی دارد. سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی SKRILL اغلب ارزانترین گزینه برای نقل و انتقال پول است و هزینه ها و نرخ های بسیار رقابتی را ارائه می دهد. استفاده آسان و سریعی دارد و البته یک شرکت کهنه کار است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این سیستم پرداخت انگلیسی(حساب اسکریل) به شما ارائه و کاربردهای آن را معرفی کنیم.

اسکریل در ایران به چه معنا است

حساب اسکریل, حساب اسکریل چیست؟

اسکریل که در گذشته با نام مانی بوکرز نیز شناخته می‌شد یک سیستم پرداخت آنلاین است که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا پرداخت ها و نقل و انتقال های پولی خود را از طریق اینترنت انجام دهد. در واقع همانطور که ذکر شد انتقال پول با اسکریل یکی از روش‌های آنلاین پرداخت و یک سرویس انتقال پول است که استفاده از آن بسیار ساده و سریع است. همانند حساب پی پال، اسکریل نیز به کاربران خود این امکان را البته با مزایای بیشتری نسبت به دیگر رقیبانش ارائه  می‌دهد. همانطور که میدانید و در موارد بالا نیز ذکر کردیم در حساب اسکریل کارمزد انتقال ارزان و مناسب است البته به شرطی که دارای یک حساب وریفای شده‌ی اسکریل باشید.

چند ویژگی اسکریل نسبت به رقیبانش

حساب اسکریل, حساب اسکریل چیست؟

در واقع مقایسه پی پال و اسکریل برای افرادی که روزانه مبالغ قابل توجهی را از طریق سیستم‌های آنلاین پرداخت و انتقال پول مبادله می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با رشد سریع دنیای امروز ارتباطات مالی و اقتصادی نیز در سایر دنیا بیش از هر زمانی تسهیل شده است.  سیستم‌های انتقال پول آنلاین از ابزارهای مهم برای هرچه آسان‌تر ساختن تراکنش‌های پولی هستند که اسکریل و پی پال یکی از این سیستم ها می باشد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، اسکریل یک نهاد تجاری است که از اینترنت به عنوان ابزاری برای انجام تراکنش های مالی استفاده می‌کند. این سرویس دهنده راهکارهایی جایگزین برای شرکت ها و افراد به منظور انجام تراکنش ها، استفاده از چک های الکترونیکی، کارت های اعتباری و پرداخت های موبایلی و دیگر روش های تجاری مانند افتتاح حساب اسکریل دارد.

اسکریل در واقع یک کمپانی ثبت شده در بریتانیا می باشد که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه‌ی ارائه‌ی حساب های ارزی الکترونیک در جهت کسب و کار و تجارت اینترنتی آغاز کرده است. اسکریل همچنین توانسته با حساب‌های بانکی و سیستم سوئیفت ارتباط خوبی برقرار کند. کمپانی اسکریل در این سال‌ها تبلیغات گسترده‌ای را در جهت جذب مشتریان جدید انجام داده است و روز به روز به تعداد مشتریان این کمپانی افزوده می‌شود.

انواع حساب اسکریل

حساب‌های اسکریل در سه شکل قابل افتتاح می باشند:

  • حساب حقیقی: برای افتتاح این نوع حساب باید از اطلاعات و مدارک شخصی استفاده کرد. این نوع اکانت می‌تواند برای بسیاری از کاربران ایرانی به راحتی قابل استفاده باشد.
  • حساب حقوقی: باز کردن این حساب اسکریل نیازمند مدارک شرکتی و ثبت شده می باشد که عملا برای کاربران ایرانی مصرفی ندارد.
  • حساب خدمت VIP اسکریل: برخی افراد این ویژگی اسکریل را با یکی از انواع حساب سیستم پرداخت آنلاین اشتباه می‌گیرند. این مورد تنها برای افراد خاصی مورد استفاده است که بیش از 2000 یورو انتقال می‌دهند.

در صورتی که کاربر دارای کارت اعتباری  فیزیکی باشد، می‌تواند با همان کارت حساب را وریفای کند. اما در صورتی که کاربری کارت فیزیکی نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از کارت‌های مجازی مخصوص وریفای اسکریل، حساب را وریفای نمود.

هزینه‌هایی که مشتری بابت افتتاح حساب پرداخت می‌نماید

  1. هزینه‌ی کارت اعتباری که به حساب متصل می‌شود.
  2. هزینه‌ی آماده سازی پروف آدرس برای حساب.
  3. در صورت سفارش هزینه ریمو جهت اتصال به حساب، مدت زمان افتتاح حساب ۵ الی ۷ روز کاری می باشد.

نحوه‌ی سفارش در سایت skrill

حساب اسکریل, حساب اسکریل چیست؟

برای سفارش حساب اسکریل اول و مهمتر از همه  شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارید. به سادگی و با نصب یک فیلتر شکن و با مراجعه به سایت www.skrill.com “ثبت نام” کنید . در مرحله بعد شما باید نام کامل و آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس یک رمز عبور انتخاب کنید. قبل از کلیک بر روی دکمه “ثبت نام اکنون”، شرایط و ضوابط را بخوانید و بپذیرید. در صفحه بعد شما باید وارد کشور محل اقامت و ارز مورد نظر خود شوید. حتماً برای جلوگیری از هزینه‌های نرخ ارز، ارز داخلی خود را انتخاب کنید.

در صفحه بعد شما باید روش پرداختی را که می خواهید برای واریز وجه های خود استفاده کنید انتخاب کنید. پس از انجام این کار از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی دیگری را وارد کنید. از آنجایی که ایران تحریم است و از این حساب ها در ایران پشتیبانی نمی‌شود باید از شماره‌های مجازی استفاده کنید. مادامی که هنوز در محدوده حساب خود باشید لازم نیست هویت خود را در این مرحله تأیید کنید. با این حال برای افزایش این محدودیت ها باید برخی از شناسه ها را بارگذاری کنید. تا اینجا با روش افتتاح حساب اسکریل به طور کامل آشنا شدید. چنانچه به اطلاعات کامل تر نیاز داشته باشید، می توانید از مشاوران و متخصصان سایت نوین پرداخت مشاوره گیرید.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب در حوزه های ارز دیجیتال می توانید به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید.
  • برای خواندن مطالب بیشتر می توانید به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید.
لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات