تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

ردیت چیست؟ (Reddit) و چطور می توان از آن استفاده کرد؟

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • ردیت چیست؟
  • Subreddit چیست؟
  • ردیت (Reddit) چگونه کار می‌کند؟
  • عملکرد وب سایت ردیت (Reddit)
  • رای دهی به پست‌ها در ردیت (Reddit)
  • چگونه از ردیت (Reddit) استفاده کنیم؟
  • چطور می توان در ردیت ثبت نام کرده و کامنت گذاشت و رای داد؟
  • چه چیزهایی را می توان در ردیت Submit کرد؟
  • آیا قوانینی در ردیت وجود دارد؟
  • آیا اپلیکیشن موبایلی برای ردیت وجود دارد؟

 

بوردهای تخصصی بحث زیادی در اینترنت وجود دارد، اما اگر به دنبال اخبار، نقطه نظرها و پاسخ ها هستید یا فقط می خواهید در مورد هر موضوعی که می توانید تصور کنید سرگرم شوید، Reddit جایی است که باید به آن سر بزنید. ردیت یک وب سایت جمع‌آوری اخبار اجتماعی آمریکایی، رتبه‌بندی محتوای وب، وب سایت بحث و دارای تالار گفتگو است. ردیت ادعا می کند که “صفحه اول موتورهای جستجو” است و بعد از بیش از یک دهه لذت بردن از آن، ما هم می توانیم کم و بیش با آن ها موافق باشیم.

کاربران این پلتفرم به نظر توانایی شناسایی ترندها و اخبار را پیش از هر کس دیگری دارند، سپس درباره آن ها کامنت می گذارند که اکثراً با حرف های بی اساس یا دانش فرازمینی همراه هستند. اگر با این سایت آشنایی ندارید، در این مقاله ما درباره همه چیز ردیت صحبت می کنیم تا بهتر بتوانید از این سایت لذت برده و به بخشی از آن تبدیل شوید.

ردیت چیست؟

ردیت اساساً گروه بزرگی از انجمن های گفتگوست که کاربران ثبت نام کرده می توانند در آن تقریباً در مورد هرچیزی که می توانید تصور کنید صحبت کنند؛ از اخبار دنیا و سلبریتی های محبوب گرفته تا تکنولوژی، کامیک بوک ها، ادبیات و عجیب و غریب ترین چیزهای دنیا که شامل چیزهایی که برای کار کردن امن نیستند نیز می شود. انجمن ردیت، جامعه بزرگی است که در آن می‌توان در مورد هر موضوعی به بحث و تبادل‌ نظر پرداخت.

Subreddit چیست؟

به انجمن های گفتگوی تخصصی ساب ردیت می گویند که با نام تاپیک (Topic) نیز شناحته می شوند. در حال حاضر بیش از 138 هزار ساب ردیت فعال در این سایت وجود دارند. شما می توانید آزادانه هر کدام از آن ها را که می خواهید بخوانید و در این بحث ها شرکت کنید، البته به جز ساب ردیت های خصوصی، که نیازمند اجازه توسط ادمین می باشند. شما همچنین می توانید ساب ردیت های دلخواه خود را سابسکرایب کنید تا در این صورت محبوب ترین پست های آن ها روی صفحه اصلی شخصی سازی شده ردیت شما ظاهر شوند.

 

ردیت چیست؟ (Reddit) و چطور می توان از آن استفاده کرد؟

ردیت (Reddit) چگونه کار می‌کند؟

ردیت در مرکز خود یک وب سایت به اشتراک گذاری اجتماعی  دارد. این انجمن در اصل با ارسال لینک‌ها، عکس‌ها، متون و … توسط کاربران ساخته می‌شود و هر کاربر می‌تواند به اطلاعات کاربران دیگر رای بدهد. به این ترتیب بهترین محتوا در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد؛ در حالی که محتواهای با رای کمتر در رتبه‌ی پائین‌تر قرار می‌گیرد.

عملکرد وب سایت ردیت (Reddit)

ردیت یک وب سایت بسیار بزرگ است، اما به هزاران زیرمجموعه‌ی کوچکتر تقسیم می‌شود که ساب ردیت (subreddit) نام دارد. هر subreddit در واقع یک بخش از ریت است که به موضوع خاصی اختصاص داده شده است. البته این را بدانید که هم ردیت و هم ساب ردیت‌ها دارای قوانین خاص خود می‌باشد.

رای دهی به پست‌ها در ردیت (Reddit)

در کنار هر پست در سایت (Reddit) عددی را مشاهده می‌کنید که این عدد امتیاز مربوط به آن پست را نشان می‌دهد. در کنار آن دو علامت فلش وجود دارد یکی رو به بالا و یکی رو به پائین. با استفاده از این فلش‌ها می‌توانید به محتواها رای بدهد که به این ترتیب با علامت رو به بالا به امتیاز پست اضافه می‌شود و با علامت رو ب پائین از امتیاز آن کم می‌شود.با هر امتیاز مثبت به یک پست در (Reddit) در حقیقت می‌خواهید نشان دهید که محتوای موجود در این پست ارزشمند است و خوب است که توسط افراد دیگر نیز مورد مطالعه قرار گیرد.

 

ردیت چیست؟ (Reddit) و چطور می توان از آن استفاده کرد؟

چگونه از ردیت (Reddit) استفاده کنیم؟

حتی اگر به قرار دادن پست در (Reddit) علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید از پست‌هایی که دیگران در این انجمن قرار می‌دهند، استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

چطور می توان در ردیت ثبت نام کرده و کامنت گذاشت و رای داد؟

ردیت برای آزادانه گشت و گذار کردن و خواندن همه افراد ساده است. شما همچنین می توانید ثبت نام کرده و در قسمت های بیشتری روی این پلتفرم درگیر شوید. کاربران ثبت نام کرده می توانند روی هر کدام از ساب ردیت های عمومی Sumbit کنند. آن ها همچنین می توانند به ساب ردیت ها ملحق شوند، کاری که می تواند روی ظاهر صفحه اصلی ردیت شما تاثیر بگذارد.

افراد همچنین می توانند روی Submissionهای دیگران با کلیک کردن روی فیلد Open Comment درست پایین Submission کامنت بگذارند. به همین صورت نیز شما می توانید با کلیک کردن روی Reply پاسخ کامنت های دیگران را بدهید. در نهایت، کاربران ثبت نام کرده می توانند به هر کدام از Submissionها رای های مثبت و منفی بدهند، چیزی که باعث می شود ترتیب قرارگیری آن ها در صفحه ردیت مشخص شود.

چه چیزهایی را می توان در ردیت Submit کرد؟

به صورت کلی چهار مدل Submission وجود دارد: لینک، عکس، ویدیو و متن. تمامی این سابمیشن ها نیازمند یک عنوان هستند، که ردیت پیشنهاد می کند جالب باشند اما از تبلیغ خود و بزرگنمایی نیز دوری کنند.

آیا قوانینی در ردیت وجود دارد؟

به عنوان یک قانون کلی، ردیت تاکید می کند که شما باید یک انسان متمدن بوده و یادتان باشد که همیشه یک انسان دیگر در آن طرف صفحه وجود دارد. البته که هیچ تبلیغ خود و اسپمی نیز قانونی نیست. تنها باید مراقب کارهایی که می کنید باشید، سعی کنید که به دیگران احترام بگذارید و در این صورت مشکلی وجود نخواهد داشت.

آیا اپلیکیشن موبایلی برای ردیت وجود دارد؟

بله. در واقع، تجربه استفاده از ردیت روی اپلیکیشن هم روی اسمارت فون ها و هم تبلت ها بسیار بهتر از دسکتاپ است. اپلیکیشن موبایل ردیت برای سیستم عامل های Ios و Android وجود دارد.

 

ردیت چیست؟ (Reddit) و چطور می توان از آن استفاده کرد؟

 

مطالب مرتبط:

سایت RedBubble چیست ؟ نحوه کسب درآمد ارزی از RedBubble

چجوری از پادکست کسب درآمد کنیم؟

معرفی شرکت یوبی سافت Ubisoft

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات