تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 66 رای )

نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • usertesting.com چیست؟
  • وب سایت usertesting.com برای چه مشاغلی مناسب است؟
  • نحوه کسب درآمد ارزی ازسایت Usertesting
  • روش کار در سایت usertesting
  • چگونه می توانیم از وب سایت UserTesting درآمد کسب کنیم؟
  • نرخ درآمد از وب سایت usertesting.com چقدر است؟

 

با وجود اینترنت و مشاغل آنلاین، این روزها راه ها و روش های کسب درآمد بسیار متنوع شده است. به طور مثال مشاغل فریلنسری از جمله کسب و کارهایی می باشد که بسیار پرطرفدار است. یا کسب درآمد از سایت  richy  و  Airbnb که قطعا با آن ها آشنا هستید.

usertesting.com چیست؟

برخی پلتفرم ها به عنوان واسطه فروش وجود دارد که خدمات تست کاربر را انجام می دهد و وب سایت usertesting.com یکی از این پلتفرم ها می باشد. این وب سایت پلتفرمی برای آزمایش کارایی تجربه مشتری می باشد که بازخوردهای خواسته شده در مورد یک محصول یا یک سرویس را از بازار هدفش دریافت می کند که از این طریق شرکت ها می توانند از برند خود حمایت کنند و تجربه کاربری بد را حذف کنند.

 نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

وب سایت usertesting.com برای چه مشاغلی مناسب است؟

این وب سایت می تواند توسط بازاریابان ، متخصصان UX ، مجریان ، مدیران تجارت الکترونیک ، مدیران محصول ، کارآفرینان ، توسعه دهندگان بازی ، کارشناسان موتور جستجو ، توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه ، طراحان و توسعه دهندگان وب مورد استفاده قرار گیرد تا کالای خود را توسط کاربران واقعی مورد آزمایش قرار دهند و بازخوردهای واقعی کسب کنند و قبل از عرضه نهایی محصول، مشکلات آن را برطرف کنید.

نحوه کسب درآمد ارزی ازسایت Usertesting

امروزه حضور اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی باعث شده است که روش های کسب درآمد آنلاین دارای تنوع بالایی باشد. بسیاری از افراد به دنبال مشاغل فریلنسری بوده و از سایت های خارجی درآمدهای مناسبی را دریافت می کنند. سایت هایی مانند usertesting که با صرف وقت اندکی می توان درآمد مناسبی را در آن ایجاد کرد. این گونه سایت ها از خدمات تست کاربر استفاده می کنند،  تا بتوانند به بازخوردها و تجربه مشتری از وب سایت ها پرداخته و در کنار آن کسب درآمد از سایت usertesting را نیز تجربه کنند.

بنابراین بسیاری از شرکت ها هستند که برای ارزیابی و ارائه بازخورد از برنامه ها و وب سایت های خود، به کاربرانی نیاز دارند که این تست ها را انجام داده و برای زمان صرف شده پول می پردازند. تست وب سایت ها کار بی نقصی است که می توانید در اوقات فراغت انجام دهید. به علاوه، این یک روش قانونی برای کسب درآمد ارزی است.

روش کار در سایت usertesting

وب سایت های تست، درآمد تمام وقت ایجاد نمی کنند. زیرا کار متناقض است و ممکن است شما برای هر فرصتی واجد شرایط نباشید. سایت usertesting یکی از سایت های نظرسنجی قانونی بوده و راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین هستند. اگر می خواهید کسب درآمد از سایت usertesting را تجربه کنید، می توانیدبرای گرفتن نظرسنجی ثبت نام کنید و ماهیانه 100 دلار یا بیشتر درآمد ارزی دریافت کنید.اکثر سایت های نظرسنجی، دارای نمونه آزمایشی هستند که برای شروع به کار و برای بررسی کیفیت کار، شما را ارزیابی می کنند. انجام یک کار خوب بسیار مهم است فرصت های تست آینده را ایجاد خواهد کرد. بنابراین دستورالعمل ها را خیلی دقیق دنبال کنید.

همچنین صادقانه عمل کنید. به طور معمول مشتریان آزمایش کنندگان بالقوه را برای بهترین تطبیق در نظر می گیرند.وقتی این آزمایشات را انجام می دهید، تصویر به همراه صدای شما ضبط می شود. برخی از شرکت ها حتی از واکنش های شما فیلم ضبط می کنند. از همین رو، به اتصال اینترنت خوبی نیاز خواهید داشت. همچنین یک میکروفن خوب داشته باشید تا صدای شما واضح باشد و از استفاده از میکروفن های داخلی موجود در لپ تاپ ها یا نمایشگرها خودداری کنید.

 نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com
چگونه می توانیم از وب سایت UserTesting درآمد کسب کنیم؟

برای ثبت نام به عنوان تستر یا آزمایشگر ، باید یک نمونه آزمون بدهید و در صورت تأیید، شما به یک آزمایشگر در سایت usertesting.com تبدیل خواهید شد.تقریباً در هر آزمون سؤالات غربالگری وجود دارد که برای واجد شرایط بودن برای آزمون باید به آنها پاسخ دهید. هیچ پاسخ درست یا نادرستی برای سوالات نمایش داده نمی شود. اگر پاسخ های شما با آنچه مد نظر هیئت مدیره است، مطابقت داشته باشد ، در این صورت به شما اجازه می دهند تا تست را انجام دهید. در غیر این صورت ، شما از آزمون رد صلاحیت می شوید. برای هر تست موفقیت آمیز که انجام می دهید بسته به نوع آزمون مقداری پول به شما تعلق می گیرد.

نرخ درآمد از وب سایت usertesting.com چقدر است؟

میزان پرداخت برای هر آزمون بسته به نوع و مدت زمان آزمون متفاوت است. معمولاً مبلغ پرداختی برای هر تست بین 3 تا 60 دلار متغیر است. پرداخت متوسط 10 دلار در هر آزمون است.
آنها برای هر فیلم 20 دقیقه ای که کامل می کنید ، 10 دلار پرداخت می کنند. برای این کار ، باید به وب سایت یا برنامه ای مراجعه کنید ، دستورالعمل ها را دنبال کنید و مجموعه ای از کارها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود به پایان برسانید و سپس به طور واضح درباره تجربه کاربر بازخورد دهید.
توجه کنید که زبان انگلیسی شما باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتوانید بازخورد ها را به طور واضح به اشتراک بگذارد. فرایند انجام این کارها به طور کلی حدود 10-20 دقیقه طول می کشد تا انجام شود. پرداخت از طریق حساب PayPal است. بنابراین ، شما باید یک حساب پی پال داشته باشید. پرداخت پس از گذشت 7 روز از انجام تست انجام می شود.

 نحوه ی کسب درآمد از وب سایت usertesting.com

 

مطالب مرتبط:

Twitch (توییچ) چیست؟ و چگونه ازآن کسب درآمد کنیم؟

روش های کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از یوتیوب و نقدکردن آن

 

لیست برچسب ها
دیدگاه و نظرات کاربران
tarpor انتشار در تاریخ یکشنبه شهریور 1401
پاسخ دادن

باسلام خدمت مدیریت محترم سایت .من خانمی هستم که علاوه بر مشاوره حقوق کار بیزینس ملک هم انجام میدهم سوال اول چگونه دراین آزمون غربالگری شرکت کنیم .ودر مجموع چگونه ایپبلکشن را نصب کنیم بازی هارا ازکجا دانلود کنیم .و کلا چگونه در آمد زدایی داشته باشیم آیا محصول معرفی میکنید یا سایت را تبلیغ کنیم،*(درکل روش کسب درآمد به چه صورت می‌باشد طوری که به غیر از حساب پی پال بتوان پول رانقد کرد )حساب پی پال خیلی سخت عضویت میگیردبا تشکر t.s

فرم ارسال دیدگاه و نظرات