تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi)

بیت کوین و ارزهای دیجیتال این روزها شدیدا بین مردم رواج دارد. مطمئنا به گوش شما هم خورده است. ارزهای دیجیتال که نقش پول کاغذی را در دنیای دیجیتال ایفا می کنند در واقع پروتکل های رمزگذاری شده ای هستند. این ارزها در کیف پول های مختلف ذخیره می شوند. امنیت ارزهای دیجیتال در هر حال همیشه حرف اول را زده است. ارزهای دیجیتال به وجود آمده اند تا امنیت بازار ارز را افزایش دهند.  البته حفظ امنیت ارزهای دیجیتال خود مبحثی جدا ست. کیف پول های مختلف با مدل های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری برای نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد. در این مقاله به نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi) که یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال است میپردازیم.

کیف پول کوینومی

 

کوینومی یکی از شناخته ترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال می باشد. که قابلیت نگهداری و ذخیره بیش از پانصد مدل ارز را در انواع دستگاه های مختلف از جمله مدل های مختلف گوشی و سیستم عامل های مختلف دارد.

این کیف پول به حریم خصوصی هر کاربر اهمیت بسیاری می دهد. با وجود تلاش هایی که برای از بین بردن امنیت این کیف پول در سال ۲۰۱۹ توسط هکرها صورت گرفت و تلاش هکرها برای هک این کیف پول ها، هنوز هم این کیف پول از امن ترین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال می باشد. نصب این کیف پول روی سیستم عامل های مختلف بسیار ساده است. به علاوه امکان اکسچینج ارزها در خود کیف پول برای کاربران میسر شده است.

این کیف پول چند ارزی، اولین بار در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال در حدود ده سال است که پا به دنیا گذاشته اند، می توان گفت کوینومی یکی از اولین کیف پول های موجود در بازار نیز هست. این کیف پول اولین بار تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده بود. سپس نسخه آی او اس آن نیز عرضه شده و انتشار نسخه دسکتاپ در سال ۲۰۱۹ صورت گرفت.

خوشبختانه شما می توانید هر تعداد ارز با هر نوعی را که می خواهید در این کیف پول ذخیره کنید. کوینومی بیشتر ارزهای موجود در بازار را پشتیبانی می کند.

 

نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi), نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi)

 

ویژگی های مهم کوینومی

  • نصب رایگان
  • حفظ حریم خصوصی کاربر
  • دانلود و راه اندازی ساده و آسان کوینومی
  • امنیت کاربران و ارزها
  • صرافی داخلی مبادله و اکسچینج ارز در داخل کیف پول
  • پشتیبانی از بیش از ۱۲۵ نوع ارز مختلف
  • کارمزد رایگان
  • پشتیبانی از زبان های مختف دنیا

 

نحوه استفاده از کوینومی

در ادامه نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi) ، باید به نحوه راه اندازی آن نیز اشاره کنیم. پس از نصب کوینومی شما می توانید به راحتی ارز مورد نظر خود را ارسال و دریافت کنید. بعد از دانلود برنامه می توانید یک کیف پول جدید از قسمت Create a new wallet برای خود بسازید.

سپس به شما یک رمز seed phrase به شما داده می شود که باید آن را در جایی امن حفظ نمایید. یا به ذهن بسپارید یا در جایی یادداشت کنید.

اگر مشکلی برای سیستم عامل شما، کامپیوتر یا گوشی تان پیش آمد می توانید با این رمز کیف پول خود را روی دستگاه دیگیری بازیابی و استفاده نمایید.

حال باید رمز عبوری برای ورود به کیف پول خود بسازید. سعی کنید رمز انتخابی خود را با امنیت بالا انتخاب نمایید.

بعد از تعیین رمز می توانید وارد کیف پول خود شده و از آن استفاده کنید. می توانید ارزها را به کیف پول خود منتقل کنید و ارزهای مورد نظر را ارسال کنید.

متاسفانه شما در کوینومی نمی توانید با حساب بانکی یا کارت اعتباری خود ارز دیجیتال خریداری نمایید.

کوینومی از دستگاه های خود پرداز ارزهای دیجیتالی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با خرید از آن ها، ارز مورد نظر خود را به کیف پول کوینومی خود انتقال دهید.

 

نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi), نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi)

 

حریم خصوصی کوینومی

یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای کوینومی حریم خصوصی ایجاد شده آن برای کاربران می باشد. اکثر افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت بالایی می دهند. کوینومی نیز با ایجاد حریم خصوصی بالا بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب کرده است.

این کیف پول هیچ اطلاعات شخصی دریافت نمی کند و حتی برای جلوگیری از سو استفاده های بیشتر در انجام تراکنش ها و انجام اکسچینج پول نیز آی پی افراد را مخفی نگه می دارد.

به علاوه ایجاد انواع رمز عبور های مختلف روی این کیف پول باعث شده است امنیت بیشتری پیدا کند.

به علاوه فرصتی ایجاد می کند که در صورت سرقت سیستم یا گوشی شما، هیچ فردی امکان استفاده از این کیف پول را نداشته باشد.

 

راحتی و سهولت استفاده از کوینومی

این روزها که افراد بسیاری به ارزهای دیجیتال و استفاده از آن ها روی می آورند، کاربرپسند بودن و سهولت استفاده از کیف پول ها مطرح می شود. کوینومی از کیف پول هایی می باشد که کاملا از این خصوصیت بهره می برد. رابط کاربری طراحی شده آن به افراد تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال نیز این امکان را می دهد تا به سادگی از این کیف پول بهره مند شوند.

این کیف پول کمک می کند تا افرادی که از تکنولوژی چندان سر در نمی آورند و با آن سر و کار ندارند نیز امکان استفاده از آن را داشته باشند.

می توان گفت کوینومی ویژگی های کیف پول ها را چندین رده بالاتر برده و برای کیف پول های تازه ایجاد شده شرایط سختی را ایجاد کرده است.

همچنین زبان های مختلفی که کوینومی از آن ها پشتیبانی می کند این فرصت را برای کاربران فراهم کرده است تا به سادگی از این کیف پول استفاده نمایند. طبق اطلاعات اعلام شده به زودی زبان های بیشتری به پشتیبانی این کیف پول افزوده خواهد شد.

نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi), نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi)

 

اکسچینج ارزهای دیجیتال در کوینومی

این ویژگی که امکان چینج انواع ارزهای دیجیتال را درون خود کیف پول فراهم کرده است، به کاربر اجازه می دهد بدون دغدغه ارزهای خود را تبدیل کند. با همکاری کوینومی با شرکت های شیپ شیفت و چینجلی این امکان میسر شد تا کاربران ارزهای دیجیتالی خود را درون برنامه کوینومی تبدیل کنند. این کار باعث صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش کارمزدهای تبدیل ارز شد. اینکار همچنین کارمزد صرافی ها را هم تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

اکنون که نقد و بررسی کیف پول کوینومی (coinomi) را مطالعه کردید و با نحوه ی ایجاد یک کیف پول امن برای ارزهای دیجیتال آشنا شدید، میتوانید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجتال را از نوین پرداخت بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید. به خاطر داشته باشید که نوین پرداخت بهترین نرخ ها را در اختیارتان قرار میدهد و بصورت آنی و اتوماتیک سفارش خرید شما را انجام میدهد.

 

 

مطالب مرتبط:

مزایای استفاده و پرداخت با بیت کوین

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات