تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • اصلی ترین و بیشترین کاربردهای پرفکت مانی چیست؟
  • مزایای پرفکت مانی
  • معایب پرفکت مانی
  • ارزهای مورد پشتیبانی Perfectmoney
  • چگونه می توان حساب پرفکت مانی داشت؟
  • چگونگی شارژ حساب پرفکت مانی

 

 

کاربردهای پرفکت مانی

این روزها که دیگر همه به صورت متفق القول بر این باور هستند که عصر اینترنت است، بسیاری از داد و ستد های بزرگ هم در همین پهنه وسیع اینترنت انجام میپذیرد و افرادی که مشغول تجارت های بزرگ هستند، با استفاده از سیستم های پرداخت اینترنتی معتبر، جابجایی پول را انجام میدهند.

در واقع میتوان گفت سیستم پرداخت آنلاین روشی مبتنی بر اینترنت برای پردازش معاملات اقتصادی است. که به کاربر اجازه میدهد تا از طریق یک سایت و بر اساس قابلیتهای اینترنت، خرید و فروش خود را انجام دهد، به جرات میتوان گفت که سیستم های پرداخت آنلاین، گستره ی داد و ستد های اینترنتی را به شدت افزایش داده اند.

شما به راحتی می‌توانید از طریق این پرفکت مانی مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل نمایید یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید یک فایل را از یک سایت خارجی را دارید که پرفکت مانی را می‌پذیرد.

 

 

 

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

 

 

پس اگر بخواهیم بصورت تیتر وار و خلاصه، قابلیت های موجود در Perfect Money را لیست کنیم، عبارت خواهند بود از:

 

• انتقال ارز به صورت آنلاین
• دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …
• خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
• ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
• خرید کردن بیت کوین و …

 

اصلی ترین و بیشترین کاربردهای پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرداخت پرفکت مانی کاربردهای زیادی دارد و میتواند امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد که سبب هر چه راحت تر شدن انجام تراکنش های آنلاین می شود.

از جمله این کاربردها عبارتند از:

1-با استفاده از این سیستم پرداخت (Perfect Money) توانایی انتقال، دریافت و ذخیره ارز های مختلف به صورت آنلاین را خواهید داشت.

 

2- کاربران با استفاده از سیستم Perfect Money توانایی خرید کالا های مختلف از سایت هایی که پذیرنده این ارز هستند را خواهند داشت .

 

3-یکی از قابلیتهای خوب و کاربردی ، امکان تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم های مالی است.

 

4-امکان خرید Perfect Money توسط سیستم پی پال ( paypal) وجود دارد.

 

5-پرفکت مانی بعوان یک سیستم پرداخت آنلاین ، در زمینه های مختلف مانند هایپ ها، برخی فروشگاه های آنلاین، سیستم های هرمی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

6-در این سیستم از برنامه بازاریابی تشویقی هم استفاده می شود . شاید برای شما سوال پیش بیاید که منظور از این جمله چیست. پاسخ این است که افراد به ازای معرفی کابران و دعوت آنها به استفاده از این سیستم به صورت ماهانه مقدار ثابتی پورسانت از محل انجام تراکنش ها به حساب آنها وارد می شود.

 

7-امکان خرید ارز های دیجیتال و تبدیل آنها به سایر ارز ها در Perfect Money وجود دارد.

 

8-کیف پول پرفکت مانی در سه حالت وب سایت و اپلیکیشن گوشی IOS و اندروید موجود می باشد.

 

 

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

 

 

مزایای پرفکت مانی

• بهره بردن از سود ماهیانه آن
• افتتاح حساب بدون دردسر و زحمت خاصی
• تحریم نبودن ایران و ارائه خدمات مختلف به ایرانیان
• انتقال اعتبار داخلی راحت بین حساب های گوناگون
• خرید راحت با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا
• خدمات زیرمجموعه گیری
• تبدیل راحت به بیت کوین و بلعکس

 

 

معایب پرفکت مانی

• امکان برگشت و یا اصلاح مبادلات در این پرفکت مانی وجود ندارد و کاربران در صورت انجام اشتباه در این نوع معاملات امکان بازگردانی پول خود را ندارند.

• در صورت فراموش کردن رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی خود برای بازگردانی آن هزینه های بسیار بالایی باید پرداخت شود که خوشایند نیست.

• امکان خارج کردن پول های موجود در حساب کاربریپرفکت مانی با استفاده از کارت هایی مانند ویزا کارت ( Visa card ) و مسترکارت ( Mastercard ) وجود ندارد.

 

 

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

ارزهای مورد پشتیبانی Perfectmoney

پرفکت مانی ۴ نوع ارز را پشتیبانی می کند:

USD -1‏ (دلار آمریکا)
EUR -2‏ (یورو)
GOLD -3‏ (طلا)
4- Bitcoin‏ (بیت کوین)

 

چگونه می توان حساب پرفکت مانی داشت؟

همه کاربران از جمله ایرانی ها می توانند با ورود به سایت https://perfectmoney.is اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کنند. بعد از وارد شدن به سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. ( قسمت بالا سمت راست گزینه فارسی را بزنید ). سپس با انتخاب گزینه ساخت یک حساب مراحل ایجاد حساب را دنبال نمایید.

در صفحه ی جدیدی که باز می شود کادر های مختلفی قرار دارد که باید آن ها را به دقت پر کنید. پس با تیک زدن گزینه “من با شرایط و ضوابط موافقم” ایمیلی براش شما ارسال خواهد شد که می بایست بر روی لینک فعال سازی آن کلیک نمایید.

همچنین شناسه کاربری مختص به شما نیز به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. بعد از گرفتن شناسه به سایت مورد نظر برگشته و با انتخاب گزینه ورود و با استفاده از شناسه و رمزعبورتان وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید.

در این مرحله باید به قسمت “تغییر تنظیمات” رفته و هویت خود را احراز نمایید. ( حواستان باشد که می بایست این قسمت را کاملاً و بدرستی انجام دهید، به این دلیل که وگرنه نمی توانید از امکانات سایت استفاده کنید ). حال به بخش “تنظیمات امنیت حساب” رفته و بر روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید. حال باید سه مرحله از احراز را دقیقاً طی کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

 

این سه مرحله به این صورت است:

 

در مرحله اول که نام آن Name Validation است باید مدارک هویت خود مانند گواهینامه یا پاسپورت خود را ارسال کنید. ( دقت کنید که در مرحله اول باید مشخصات را دقیق وارد می کردید )

در مرحله دوم که Address Validation خواهد بود باید مدرکی ارسال کنید تا محل سکونت شما را تایید کند. ( از قبض های تلفن، برق، آب و… استفاده کنید)

و در نهایت در مرحله سوم که Phone Validation می باشد باید شماره تماس خود را وارد و تاییدیه بگیرید. ( این مرحله حتماً بعد از احراز هویت مرحله دوم انجام خواهد شد )

 

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

چگونگی شارژ حساب پرفکت مانی

بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید حساب خود را شارژ کنید. در واقع برای این منظور باید به بخش شارژ حساب بروید و بعد به اندازه دلخواه خود پرفکت مانی بخرید. توجه داشته باشید که پرفکت مانی به چند شکل مختلف یعنی دلار آمریکا، یورو و طلا و بیت کوین در حساب پرفکت مانی نگهداری می شود.

حساب پرفکت مانی نیز به سه نوع است. حساب عادی که هر کاربری می تواند اقدام به ثبت نام کند. حساب ممتاز که از اصلی ترین امتیاز آن می توان به کارمزد کمتر اشاره کرد. این حساب بیشتر برای شرکت های فعالی است که در زمین هایی مانند تجارت الکترونیک کار می کنند. همچنین به این گونه حساب ها سو ماهانه هم تعلق می گیرد.

 

هرآنچه باید درباره پرفکت مانی (Perfect Money) بدانید

 

 

مطالب مرتبط:

حساب کاربری در پرفکت مانی

راهنمای استفاده از پرفکت مانی

دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی

 

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات