تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا

 

صرافی وسترن یونیون یک صرافی بین‌المللی برای جابجایی پول است. که برای تک تک افراد جامعه از کشوری به کشور دیگر قابل استفاده است. در نوع خود، وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا ست.

وسترن یونیون پول مورد معامله را از محل نمایندگی تا محل فرد مورد نظر در یک کشور دیگر، در عرض چند دقیقه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابه جا و پرداخت می‌کند. صرافی وسترن یونیون با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن‌های خود در سراسر جهان به مردم و مشاغل که نیاز به جابجایی پول‌های کلان یا خرد در خارج از مرزها دارند کمک می‌کند. تا پول‌های خود را در امنیت کامل به مقصد برسانند. و به ایجاد یک جامعه اقتصادی ایمن و در رشد و تحقق یک دنیای بهتر کمک می‌کند.

 

 

وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا, وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا

زمینه‌های فعالیت و نقاط گسترده فعالیت وسترن یونیون

– فعالیت در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

– بیش از ۵۰۰ هزار شعبه در سراسر جهان

– بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار جابجایی در سراسر جهان در سال ۲۰۱۸

– بیش از ۳۴ معامله در هر ثانیه در سال ۲۰۱۸

– ارسال پول به میلیاردها حساب در سراسر جهان

نوآوری های وسترن یونیون

وسترن یونیون شرکتی ست که با تمرکز بر نیازهای متغیر مشتریان خود و ایجاد نوآوری در روش‌های پرداخت و تبادل پول در سطح جهان توانسته ارتباط تنگاتنگ و دوطرفه را برای مدت ۱۶۸ سال متمادی حفظ نماید. و اعتماد مشتریان خود را جلب کند. این ارتباط از اولین ارتباط بین قاره‌ای سیمی شروع شده و تا اولین ناوگان ماهواره‌ای تجاری در انتقال پول در سراسر جهان رسیده است.

وسترن یونیون امروز توانسته جمعیتی میلیونی از مشتریان را در سراسر جهان برای ارسال پول از طریق فناوری‌های نوین ارتباطی دیجیتالی در بستر وب را جمع‌آوری کند.  مشتریانی که انتقال پول را با استفاده از خدمات وسترن یونیون انجام میدهند، با ریسک کمتری در دزدی و سرقت اطلاعات مالی و تراکنش‌های صورت گرفته روبرو میشوند.

وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا, وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا

آیا وسترن یونیون در ایران نمایندگی دارد؟

تاکنون هیچگونه نمایندگی از وسترن یونیون در ایران به ثبت نرسیده است. و صرافی  وسترن یونیون به دلیل تحریم ها در ایران فعالیت مستقیم ندارد. اما ایرانیان نیز همانند مردم کشورهای دیگر انتقال پول را از طریق وسترن یونیون  انجام می‌دهد اما این کار را با واسطه یک کشور میانجی مانند ترکیه یا امارات و سایر کشورهای خاورمیانه است. زیرا وسترن یونیون در ایران فعالیت تجاری ندارد و افرادی که می‌خواهند با این روش پول جابجا کنند می‌توانند یک کشور میانجی را انتخاب کنند و از طریق واسطه این کار را انجام دهند.

 

چرا انتقال غیر بانکی پول و چرا وسترن یونیون

دلایل بسیاری برای استفاده از وسترن یونیون در انتقال و جابجایی پول در سطح جهان وجود دارد. همه میدانند که وسترن یونیون بزرگترین و سریعترین صرافی دنیا ست. در بیشتر موارد، گیرنده پول فقط روش انتقال وسترن یونیون را انتخاب می‌کند زیرا این روش نه تنها سریع‌تر از سایر روش‌ها است و کارمزد را نیز فرستنده می‌پردازد بلکه روش مورد علاقه بیشتر گیرندگان پول در سراسر دنیا است و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و گستردگی شعبات هم دلیل دیگری است که این سیستم محبوب جهانیان شده است.

 

مطالب مرتبط:

حواله وسترن یونیون چیست ؟

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات