تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

گوگل ادوردز و اثرات آن در کسب و کار

 

 راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • یک تعریف جامع برای گوگل ادوردز
  • گوگل ادوردز استفاده کنیم یا نه؟
  • هزینه های تبلیغات در ادوردز چگونه است؟
  • هزینه تبلیغات با اکانت اختصاصی گوگل ادز
  • هزینه تبلیغات مدیریت شده گوگل ادوردز
  • هزینه مدیریت و بهینه سازی اکانت
  • میانگین تبلیغات در سایت های گوگل
  • مزایده در گوگل را چگونه مدیریت کنیم؟

 

در کسب و کارهای اینترنتی اکثر مشتریان در فضای مجازی حضور دارند و روزانه از موتورهای جستجوی زیادی استفاده می کنند. و یکی از پرکاربردترین آنها موتور جستجوی گوگل می باشد که رتبه بندی سایت ها در این اپلیکیشن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در اصل هدف اصلی ساخت سایت برای خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید، دیده شدن و جذب مشتری بیشتر می باشد.

یک تعریف جامع برای گوگل ادوردز

سیستم گوگل ادوردز یک برنامه ی مخصوص امور تبلیغاتی می باشد که توسط خود شرکت گوگل ساخته شده. در این سیستم کاربران اینترنتی با استفاده از شیوه های مختلفی سعی در نشان دادن تبلیغات خود به مشتریان دارند. این سیستم معروف ترین شرکت تبلیغات گوگل می باشد که اکثر کاربران و کارفرمایان از آن استفاده می کنند. البته سیستم های متعددی برای تبلیغات در گوگل وجود دارد اما گوگل ادوردز معروف ترین و معتبرترین آنها می باشد. و نحوه ی کارکردن با این سیستم تبلیغاتی معقوله چندان سخت و پیچیده ای نمی باشد.

 

گوگل ادوردز و اثرات آن در کسب و کار

گوگل ادوردز استفاده کنیم یا نه؟

سیستم گوگل ادوردز مانند هر سیستم دیگری نتیجه دهی آن بستگی به خود کاربران دارد. اگر می خواهید نتیجه ی مطلوبی از آن بگیرید باید شیوه ی صحیح کار کردن و استفاده از آن را بیاموزید. بسیاری از کاربرانی که از نتیجه های بازدید سایت خود ناراضی هستند به دلیل عدم تسلط کافی به سیستم گوگل ادوردز می باشد.

از جمله ی این موارد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱-انتخاب کلمات کلیدی درست که می توان یکی از موثرترین فاکتورها دانست. ۲-تنظیم هزینه ی صحیح و معقول که همانطور که می‌دانید هزینه گوگل ادوردز از قبل تعیین شده نیست و همین موضوع باعث می شود یک انتخاب اشتباه در پیشنهاد قیمت سایت شما را دچار مشکل کند.

 

هزینه های تبلیغات در ادوردز چگونه است؟

برای تبلیغات در ادوردز باید مانند سایر حساب های اینترنتی برای خود اکانت کاربری بسازید که کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای از شما بابت این کار دریافت نمی شود. حتی برای تبلیغات نیز هزینه ای از شما دریافت نمی شود. اما بابت کلمات کلیدی که انتخاب می کنید باید هزینه ی مشخصی را بپردازید که بسته به نوع سایت و کاربری آن هزینه ها متفاوت می باشد.

هزینه تبلیغات با اکانت اختصاصی گوگل ادز

این سرویس مخصوص کسانی است که با روش های بازاریابی اینترنتی و همچنین کار کردن با پنل گوگل ادوردز آشنایی دارند. ایجاد اکانت اختصاصی توسط جی ادز به صورت رایگان انجام می‌شود. پس از تهیه اکانت اختصاصی گوگل ادوردز و شارژ آن می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید.

هزینه تبلیغات مدیریت شده گوگل ادوردز

در صورتی که شما با پنل ادوردز و روش های بازاریابی آشنایی ندارید یا به هر دلیلی می خواهید ما مدیریت کمپین های ادوردز شما را انجام دهیم می توانید با پرداخت 6 تا 10 درصد کارمزد بیشتر علاوه بر بودجه تبلیغات، تبلیغات مدیریت شده گوگل خود را به جی ادز بسپارید.

هزینه مدیریت و بهینه سازی اکانت

اگر شارژ اکانت Google Ads تان را خودتان انجام می‌دهید و تمایل دارید، اکانت شما توسط کارشناسان گوگل ادز مدیریت شود، می‌توانید از سرویس مدیریت و بهینه سازی گوگل ادز استفاده کنید. هزینه خدمات مدیریت و بهینه سازی گوگل ادز به صورت ماهیانه می‌باشد.

 

گوگل ادوردز و اثرات آن در کسب و کار

میانگین تبلیغات در سایت های گوگل

گوگل یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در دنیا می باشد و حتی در ایران نیز کاربران زیادی از این موتور جستجو برای سرچ های خود استفاده می کنند. طبق آخرین آماری که اعلام شده روزانه بیش از ۳٫۵ میلیارد عبارت در گوگل سرچ می شود. و در هر صفحه ای که باز می کنید علاوه بر مطالب اصلی چندین تبلیغات برای شما نمایش داده می شود.

مزایده در گوگل را چگونه مدیریت کنیم؟

مزایده در گوگل به همان میزان قابل کنترل و مدیریت می باشد که سرچ های اینترنتی را می توان کنترل کرد. مزایده در ادوردز نه متوقف می شود و نه قابل کنترل می باشد. اگر می خواهید کسب و کارتان در اینترنت رشد قابل توجهی داشته باشد فقط باید با جریان این مزایده ها همگام شوید. یکی از فاکتورهایی که رعایت آن باعث موفقیت در این مزایده ها می باشد، دنبال کردن رقیبان است.

 

گوگل ادوردز و اثرات آن در کسب و کار

 

مطالب مرتبط:

کسب درآمد اینترنت و 10 روش برترآن

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات