تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

گیفت کارت آمازون و نحوه تهیه آن

راهنمای مطالعه:

 

گیفت کارت آمازون توسط یک شرکت با مسئولیت محدود که در واشنگتن به نام Aci Gift Card Llc صادر می‌شود. این گیفت کارت‌ها که توسط آمازون به مشتریان ارائه می‌شود، فقط اختصاص به خرید محصولات و خدمات واجد شرایط ارائه شده توسط شرکت آمازون می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری را درباره‌ی کارت‌های هدیه آمازون مطالعه نمایید.

گیفت کارت آمازون در ایران

 

گیفت کارت آمازون و نحوه تهیه آن

با تمام تفاسیر و توضیحاتی که در ادامه بیان خواهیم کرد، خواهیم دانست که آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین بین‌المللی است. افراد می‌توانند از هر جای دنیا با دارا بودن کارت هدیه اقدام به خرید کنند. همین مزیت بر سهولت خرید تاثیر گذار است. چرا که دیگر نیازی به کارت‌های بانکی بین‌المللی و یا دیگر انواع روش‌های خرید نمی‌باشد. به جهت وجود تحریم‌های شکل گرفته در ایران، امکان خرید کارت هدیه و پرداخت مبلغ در ایران میسر نمی‌باشد. البته واگذاری این امر به واسطه‌ها می‌تواند از بار این مشکلات بکاهد. آمازون در سراسر دنیا ارسال مستقیم دارد غیر از ایران و شاید به همین دلیل است که افراد ایرانی با این مقوله آشنا هستند. لذا اکثر ایرانیان به وسیله دوستان و آشنایان خود در دیگر کشورهایی که محصولات به آنها ارسال می‌شود، می‌توانند به شیوه‌ی غیر مستقیم اقدام به خرید نمایند.

موارد قانونی کارت‌های هدیه Amazon

گیفت کارت آمازون و نحوه تهیه آن

کارت‌های هدیه باید از آمازون یا شخص ثالث مجاز دریافت شود. شما وظیفه دارید از مانده یا کارت هدیه Amazon.com خود در استفاده از خریدهای غیر مجاز محافظت کنید. شرکت آمازون هیچ گونه مسئولیت نسبت به گم‌شدن، از بین رفتن به گونه های دیگر و یا کسر موجودی حساب بدون اطلاع دارنده‌ی کارت نخواهد داشت. همچنین از آنجایی که مراکز فروش غیر قانونی این کارت‌های هدیه در سراسر دنیا موجود است، شرکت آمازون هیچ مسئولیت خاصی در قبال اشخاص ثالث غیر از آمازون که اقدام به فروش این کارت‌های تقلبی را دارند نخواهد داشت. همچنین برای حفاظت بیشتر از کارت‌های خود به هیچ عنوان کارت خود را بلاتکلیف نگذارید. بهترین راه این می باشد که حساب خود را به حالت تعلیق گذاشته و یا حساب را به پایان برسانید.

روش حل اختلافات

هرگونه اختلاف یا دعاوی نسبت به کارت های هدیه یا موجودی کارت‌های شما الزاما با داوری حل می شود البته نه در دادگاه. با این تفسیر قانون داوری فدرال ایالات متحده در مورد این موضوع توافق اعمال می کند. در داوری هیچ قاضی یا هیئت منصفه ای وجود ندارد و بررسی دادگاه برای صدور داوری محدود است. اما یک داور می تواند براساس مبنای فردی همان خسارت و تساوی را به عنوان دادگاه (از جمله تخفیف در امور جسمی یا خسارات قانونی) اعطا کند. البته باید این قوانین و شرایط را مطابق دادگاه دنبال کند. برای شروع مراحل داوری شما باید ایمیلی ارسال کنید. این ایمیل تقاضای داوری را درخواست می کند و ادعای خود را برای نماینده ثبت شده آمازون شرح می دهد.

خدمات داوری شرکت توسط انجمن داوری آمریکا که طبق قوانین AAA از جمله مراحل تکمیلی برای مشاجرات مربوط به مصرف کننده می باشد، انجام می‌شود. قوانین در سایت www.adr.org در دسترس است. قابل ذکر است که پرداخت کلیه هزینه های تشکیل پرونده ، مدیریت و داوری طبق مقررات AAA اداره می شود و چنانچه هزینه‌های مطالبات کمتر از 10000 دلار باشد، شرکت آمازون این مبلغ را باز پرداخت خواهد کرد. داوری را همچنین می‌توان از طریق تلفن، بر اساس ارسال نامه های کتبی و یا حتی به صورت حضوری در یک مکان مشخص انتخاب نمود.

شرایط عمومی کارت آمازون

شرایط استفاده و درخواست دادن از Amazon.com به این صورت است. قبل از اینکه بخواهید کارت هدیه را به حساب خود متصل کنید یا موجودی کارت آمازون را افزایش دهید، نیاز به تایید هویت اضافی، کارت هدیه، مالکیت حساب یا  وسیله‌ی پرداختی اضافی داشته باشید. هزینه کارت هدیه اعمال نمی شود. همچنین شما هنگام خرید، دریافت، اعمال کارت هدیه به حساب خود یا موجودی Amazon.com باید موافقت کنید. قوانین ایالت واشنگتن بدون در نظر گرفتن اصول تضاد قوانین، این قوانین را حاکم خواهد بود.

شرایط هر مشاجره ای که ممکن است بین شما، ACI Gift Cards LLC و وابستگان آن در رابطه با استفاده شما از کارت هدیه یا موجودی Amazon.com شما ایجاد شود را مبذول خواهیم داشت. ما این حق را داریم که هر از گاهی به صلاح دید خودمان این شرایط را بدون اطلاع قبلی تغییر دهیم. کلیه شرایط و مقررات در حد مجاز بلامانع است. اگر هر یک از این شرایط و قوانین نامعتبر، باطل  یا به هر دلیلی غير قابل اجرا  باشد، آن مدت غیرقابل اجرا تلقی می شود و تاثیری در اعتبار و قابلیت اجرای هرگونه شرایط و ضوابط باقیمانده نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • برای خواندن مطالب بیشتر یا انجام کارهای مربوط به ارزهای بین المللی، می توانید به سایت رویال پرداخت مراجعه کنید.
  • برای کسب آگاهی از تاریخچه  شرکت آمازون می توانید به این سایت مراجعه کنید.
لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات