تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

گیفت کارت Xbox چیست؟

   

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • ایکس باکس لایو ( Xbox Live )
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس
  • کاربردهای گیفت کارت ایکس باکس
  • مراحل خرید گیفت کارت ایکس باکس
  • مزایا و معایب استفاده از گیفت کارت ایکس باکس
  • چگونه کد را در Xbox One استفاده کنیم؟
  • نحوه شارژ اکانت ایکس باکس

 

مایکروسافت نیز همانند بزرگ‌ترین کمپانی‌های موفق در جهان که خدماتی در حوزه تجارت الکترونیک ارائه می‌دهند، برای محصولاتش گیفت کارت یا همان کارت‌های هدیه را در نظر گرفته است که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی نسبت به خرید محتوا و محصولات تولیدی این شرکت اقدام کنید.

اگر با ماهیت گیفت کارت‌ها آشنایی ندارید به‌طور خلاصه حضورتان عرض می‌کنیم که گیفت کارت‌ها حاوی یک کد یک‌بارمصرف هستند که به ارزشی که روی کارت درج‌شده است اعتباردارند و با واردکردن آن کد در حساب کاربری‌تان در مایکروسافت قادر خواهید بود تا کیف پول آنلاین خودتان را شارژ کنید. به این عمل redeem کردن گیفت کارت می‌گویند.

ایکس باکس لایو ( Xbox Live )

دو نوع ایکس باکس لایو داریم:

1-ایکس باکس لایو رایگان ((xbox live free: یک نسخه رایگان از سرویس ایکس باکس لایو است. یک خدمت آنلاینی است که به صورت پیش فرض با کنسول های جدید ایکس باکس وان (Xbox One) همراه هست و دارای امکاناتی نظیر دسترسی به فروشگاه ایکس باکس، ایجاد پروفایل، اضافه کردن دوستان، ارسال پیام بین دوستان، استفاده از برنامه هایی مانند نتفلیکس و اسکایپ می باشد. البته امکان بازی های آنلاین چند نفره را ندارد.

2-ایکس باکس لایو طلایی (Xbox Live Gold): نسخه پولی سرویس ایکس باکس لایو است که بر روی ایکس باکس های وان و ۳۶۰ وجود دارد. هزینه عضویت یک ماهه گلد در حدود 10 دلار، سه ماهه در حدود 25 دلار و 12 ماهه در حدود 60 دلار می باشد و دارای امکاناتی نظیر بازی های چند نفره آنلاین، بازی های رایگان در هر ماه، تخفیفات بی نظیر بازی ها، دسترسی به صدها فیلم و سریال، چت با چندنفر به صورت همزمان، صحبت آنلاین با گیمرها به صورت آنلاین، دسترسی سریع به محتوای بازی، فراهم کردن دسترسی چند نفره برای هر عضو در خانه، انتخاب فیلم ها و بخش های پرطرفدار، دو بار در ماه به صورت رایگان می باشد.

گیفت کارت Xbox چیست؟

خرید گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ها توسط کمپانی ها و بانک ها صادر می شود و هر کدام از این شرکت ها دارای گیفت کارت مخصوص به خود هستند. گیفت کارت مانند کارت اعتباری است و مقدار پول معینی دارد و به صورت مجازی شارژ می شود و شما با اعتباری که در داخل اکانت خود به دست آورده اید، می توانید بدون نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی نسبت به خرید محتوا و محصولات تولیدی شرکت ارائه دهنده گیفت کارت، اقدام کنید و از خدماتی که آن کارت ارائه می دهد استفاده کنید.

یکی از این گیفت کارت ها، گیفت کارت ایکس باکس می باشد. مایکروسافت نیز همانند شرکت های موفق دیگر در جهان که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارند، برای محصولات خود اقدام به ارائه گیفت کارت یا همان کارت هدیه کرده است.

گیفت کارت ایکس باکس کارتی است که شرکت مایکروسافت به کاربرانش ارائه داده تا به کمک آنها بتوانند بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی، محصولات این شرکت را خریداری کنند. کد یک بار مصرفی روی این کارت ها وجود دارد. هر کارت به اندازه عددی که روی آن درج شده اعتبار دارد.

کاربرها و گیمرها می توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس، به اندازه اعتبار گیفت کارت خریداری شده اکانت خود را شارژ کنند و از فروشگاه ایکس باکس خرید انجام دهند. بعد از خرید کارت باید کد درج شده روی کارت را در حساب کاربریتان در مایکروسافت وارد کنید. با وارد کردن کد، کیف پولتان به اندازه ارزش کارت شارژ می شود که به این کار redeem  گیفت کارت نام دارد. گیفت کارت ایکس باکس یکی از محصولات جانبی کنسول ایکس باکس است که شرکت مایکروسافت برای بازیکنان و طرفداران ایکس باکس به بازار ارائه کرده است.

کاربردهای گیفت کارت ایکس باکس

با گیفت کارت ایکس باکس می توانید از کلیه خدمات و امکانات شرکت مایکروسافت و ایکس باکس بهره مند شوید و کلیه محصولات عرضه شده را خریداری کنید که از جمله می توان به :خرید اعتبار و گلد بازی ها، معامله با گلد (طلا)، دسترسی به بخش خرید و ویژه ها، پیش خرید بازی های ایکس باکس، دسترسی و خرید موزیک، فیلم و … اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است کلیه کاربرد و مزایای گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت مایکروسافت مشترک است.

مثلا با خرید گیفت کارت ایکس باکس می توانید از امکانات و مزایای مایکروسافت نیز استفاده کنید و با خرید گیفت کارت مایکروسافت نیز می توانید با مراجعه به سایت ایکس باکس از کلیه مزایا و محصولات این شرکت استفاده کنید.

برای دریافت محصولات فروشگاه ویندوز که شامل خرید بازی ها، فیلم، موسیقی، نقشه که در فروشگاه مایکروسافت هستند می توانید حساب کاربری خودتان را با استفاده از گیفت کارتی که خریده اید شارژ کنید و به اندازه اعتباری که در حساب خود دارید، محصول مورد نظر خودتان را خرید کنید.

مراحل خرید گیفت کارت ایکس باکس

بعد از اینکه گیفت کارت ایکس باکس را خریداری کردید، یک کد که مخصوص شارژ حساب ایکس باکس یا مایکروسافت می باشد به شما داده می شود، که با توجه به اعتبار آن می توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. گیفت کارت ایکس باکس می تواند هدیه خوبی به دوستان و عزیزانتان باشد، زیرا شارژ ایکس باکس خریداری شده تاریخ انقضا ندارد.

بعد از شارژ یا ردیم کردن حساب کاربری، این اعتبار قابل انتقال به شخص دیگری نمی باشد ولی چون شبکه ایکس باکس، به دیگر سرویس های شرکت مایکروسافت متصل می باشد، می تواند توسط پلتفرم ها و سرویس های دیگر مایکروسافت مورد استفاده قرار گیرد.

گیفت کارت ایکس باکس، دسترسی شما به  هردو کنسول 360 و ایکس باکس را امکان پذیر می سازد. با استفاده از اکانت مایکروسافت خود می توانید از فروشگاه ویندوز روی کامپیوتر یا ویندوزفون خود استفاده کنید. اعتبار گیفت کارت ردیم شده نیز تا زمان مصرف کل اعتبار در حساب شما باقی خواهد ماند.

گیفت کارت Xbox چیست؟

مزایا و معایب استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

مزایا:

۱. شما می‌توانید به صورت آنلاین در هرجای دنیا که باشید بتوانید کارت‌های هدیه ایکس باکس را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

۲. از طریق یک خرید آنلاین ساده، کارت هدیه به صورت دیجیتالی با استفاده از یک اسکنر با وضوح بالا اسکن می‌شود و بلافاصله از طریق ایمیل به گیرنده ارسال می‌شود. شما اغلب در عرض چند دقیقه خرید، به صورت ساده و سریع برای شما در ایمیلتان ارسال می‌گردد.

۳. تاریخ انقضا ندارد.

معایب:

۱. باید توجه داشته باشید کدهای کارت‌ های خود را نمی‌توانید فعال و یا استفاده کنید، مگر اینکه حساب شما دارای تعادل معقول و یا گزینه پرداخت شما منقضی نشده. برای استفاده از این کارت‌ها باید حساب شما معتبر باشد.

۲. کارت‌های هدیه به صورت پول محلی هستند، بنابراین هنگام خرید یک کارت هدیه، فقط در کشور خریداری شده می‌توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر قرار است هدیه دهید ارز کشور فرد گیرنده را انتخاب کنید.

۳. از این کارت‌ ها در فروشگاه فیزیکی مایکروسافت نمی توانید استفاده کنید. تنها برای خرید نرم افزار کاربرد دارد.

چگونه کد را در Xbox One استفاده کنیم؟

۱. در Xbox One خود وارد شوید. توجه داشته باشید حتما با حساب مایکروسافت که میخواهید کد را با آن وارد کنید وارد سیستم شوید.

۲. دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما را باز کند، سپس home را انتخاب کنید.

۳. به راست بروید و زبانه store را انتخاب کنید.

۴. use a code را انتخاب کنید.

۵. کد ۲۵ کاراکتر را وارد کنید، سپس دستورات را دنبال کنید. (در مورد خطاها نگران نباشید، بابت این است که سیستم از افراد سودجو از حساب شما مراقبت کند).

نحوه شارژ اکانت ایکس باکس

جهت یادگیری شارژ اکانت ایکس باکس با ما همراه شوید تا مراحل شارژ آن را گام به گام به شما آموزش دهیم.

پیش از انجام شارژ اطمنینان حاصل کنید که کشورا کانت شما تنظیم شده است. برای اطلاع از چگونگی انجام آن به بخش نحوه تنظیم کشور اکانت ایکس باکس مراجعه نمایید.

برای شارژ گیفت کارت ایکس باکس نیاز است که در ابتدا آی پی شما با کشور گیفت کارت و کشور اکانت یکسان باشد.

1-در ابتدا به سایت https://redeem.microsoft.com مراجعه کنید.

2-در قسمت Email, phone, skype آدرس ایمیل / شمارهٔ موبایل یا اکانت اسکایپ خود را وارد کنید. و بر روی گزینهٔ Next کلیک کنید.

3-سپس پسورد را وارد کنید.

4-در قسمت Password کلمه ی عبور خود را وارد کنید. و بر روی گزینه ی Next کلیک کنید.

5-کد گیفت کارت خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

6-اکانت شما با موفقیت شارژ شد.

 

گیفت کارت Xbox چیست؟

 

مطالب مرتبط:

گیفت کارت چیست و انواع آن کدامند؟ (Gift Card)

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات