تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 3,6 از 5 ( 34 رای )

دریافت بیت کوین از بازی (بازی کن پول در بیار!)

زمان مطالعه مقاله ۲۰ دقیقه

مدت‌هاست که بیت کوین در مرجع مختلف مورد بحث قرار گرفته است و صحبت‌های زیادی پیرامون آن شکل می‌گیرد. بسیاری از مردم به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی آن هستند و چه علاقه‌مند به فناوری باشید و چه نباشید، باید روی این ارز دیجیتال نسبتا جدید سرمایه‌گذاری کنید. این چیزی است که در صورت نداشتن دانش کافی، می‌تواند کمی هم ترسناک باشد. چرا که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، هیچ تضمینی برای بازگشت پول شما نیست و باید آگاهی لازم را داشته باشید. اگر به شما بگوییم که می‌توانید اولین بیت کوین خود را تنها با انجام یک سری بازی‌های کریپتو جمع‌آوری کنید، چه نظری خواهید داشت؟

بازی‌های بیت کوین زیادی در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند تا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را کسب کنید. در این پست، ما قصد داریم که این بازی‌ها را به شما معرفی کرده و در مورد هر کدام هم توصیه‌های جالبی را داشته باشیم. همان‌طور که گفتیم، بازی‌هایی هم برای تمام ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما از آن‌جایی که بیت کوین سود بیشتر و اهمیت بیشتری در دنیای ارزهای دیجیتالی دارد، ما روی این ارز تمرکز خواهیم داشت. این‌ها خلاصه‌ای از بهترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید به سراغشان رفته و خیلی راحت آن‌ها را بازی کنید و کسب درآمد داشته باشید.. در ابتدا بیایید کمی در مورد بیت کوین صحبت کنیم.

دریافت بیت کوین از بازی

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی با بازی + معرفی ۵ بازی

بیت کوین چیست؟

قبل از ورود به بهترین بازی‌های بیت کوین، اجازه دهید که یک سری بررسی‌ها در این زمینه داشته و ببینیم که بیت کوین واقعا چیست و چه کاربردی دارد. بیت کوین یا همان BTC، اولین و محبوب‌ترین نوع ارز دیجیتال تا به امروز است که مدت‌هاست قدرت خود را علیرغم ورود ارزهای دیجیتالی دیگر حفظ کرده است. اساسا این پول دیجیتالی بوده و با دلار و یورو فرق دارد. برخلاف پول‌های فیات مانند دلار آمریکا، این ارز دیجیتال به یک بانک یا دولت وابسته نیست و تنظیم هم نمی‌شود. در واقع، هر کسی که از بیت کوین استفاده می‌کند، می‌تواند آن را به‌صورت ناشناس خرج کند و پاسخی هم به هیچ جایی نخواهد داد.

این روند باعث خوشحالی بیشتر آزادی‌خواهان و علاقه‌مندان به فناوری هم شده است. علیرغم اینکه این تراکنش‌ها کاملا ناشناس هستند، همچنان ایمنی بالایی خواهند داشت. هر تراکنش بیت کوین در یک دفتر کل ثبت می‌شود و همه هم به آن دسترسی دارند. بنابراین، معکوس کردن و جعل کردن این تراکنش تقریبا غیر ممکن خواهد بود. با این حال، بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست. در حال حاضر، بیش از ۵ هزار ارز دیجیتال از جمله اتریوم، فونئوم، لایت کوین، بایننس کوین و دوج کوین به‌صورت آنلاین در دسترس هستند. این در حالی است که بیشتر مشاغل هنوز پرداخت از طریق بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی را نمی‌پذیرند. شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و AT&T، در کنار پی پال وارد عمل شده و شروع به پشتیبانی گسترده از این ارز دیجیتال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی فریلنسرها از مجله های معتبر

دریافت بیت کوین از بازی

این روند اثبات می‌کند که ارز رمزها می‌توانند آینده پولی جهان را به دست گیرند. حال در ادامه از شما می‌خواهیم که با حواس جمع همراه با ما بوده و با بهترین بازی‌هایی آشنا شوید که برای کسب بیت کوین می‌توانند بهترین گزینه باشند. سرگرمی از طریق بازی یک بحث مجزا است و کسب درآمد از آن هم یقینا می‌تواند بسیار جذاب باشد. به‌همین دلیل، به جای اینکه به فکر ماینینگ یا خرید بیت کوین باشید، می‌توانید روش ساده‌تر و موثرتر را انتخاب کرده و با تجربه چند بازی مهم، بیت کوین مورد نیاز خود را کسب کنید. بیت کوین در طول سال‌های اخیر، با افزایش و کاهش قیمت مواجه شده است و ارزش بیت کوینی که کسب می‌کنید، بسیار بالا خواهد بود.

۱. بازی CryptoPop

برای اینکه لیست خودمان شروع کنیم، ابتدا باید به سراغ CryptoPop برویم. این یک بازی بیت کوین شبیه به Candy Crush است. برای تجربه این بازی۷ باید روی گروه‌هایی ارز ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل، مونرو و اتر کلیک و سپس آن‌ها را پخش کنید. هر چه قدر که کوین بیشتری با یک ضربه کسب کنید، می‌توانید امتیاز بالاتری داشته باشید. هدف این امر آن است که تا حد ممکن، کمترین کوین‌ها روی تخته باقی بمانند. قبل از شروع بازی برای کسب درآمد ارزی دیجیتال، باید آدرس ایمیل کوین بیس خود را در قسمت Wallet وارد کنید تا امتیازات شما ثبت شوند. اگر هم حساب کوین بیس ندارید، می‌توانید به‌صورت رایگان آن را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی از طریق استریم و گیم و نقد کردن آن

در حال حاضر، CryptoPop اتریوم و پاپ کوین را به‌عنوان توکن‌های دیجیتالی ارائه می‌کند. اما در آینده، این بازی تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتالی دیگر از جمله بیت کوین، لایت کوین، باینس کوین و دش را نیز اضافه خواهد کرد. وقتی که امتیاز کافی در این بازی داشته باشید، می‌توانید به بخش Wallet خود مراجعه کرده و با کلیک روی Claim، درآمد حاصل از بازی خود را دریافت کنید.

دریافت بیت کوین از بازی

۲. بازی CropBytes

اگر هم از طرفداران بازی Farmville یا دیگر بازی‌های کشاورزی آنلاین هستید، می‌توانید بازی CropBytes را هم دوست داشته باشید. در این بازی کریپتو، می‌توانید نقش یک کشاورز، تاجر یا یک سرمایه‌گذار را بازی کنید تا کسب و کار کشاورزی خود را توسعه دهید. با این روند، می‌توانید روزانه ارز دیجیتال بسیار زیادی را کسب کرده و آن‌ها را در کیف پول خود ذخیره کنید. برای سود بردن از مزرعه خود، ابتدا باید به رشد و برداشت محصولات خود بپردازید. سپس باید به دام‌های خود غذا داده و محصولاتی مانند شیر، پشم و تخم مرغ را جمع‌آوری کنید. هنگامی که محصولات کافی در اختیار داشتید، می‌توانید ‌آن‌ها را با ارزهای دیجیتالی معامله کرده یا به فروش برسانید.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

سپس می‌توانید آن پول‌ها را دوباره در مزرعه خود سرمایه‌گذاری کرده و به راحتی آن‌ها را بزرگ‌تر و سودآورتر کنید. برای شروع، ابتدا باید ثبت نام کرده و وارد CropBytes شوید. می‌توانید ارز رایگان آزمایشی را در همان ابتدا دریافت کرده و از این موارد در طول هفته استفاده کنید. وقتی که دوره آزمایشی شما تمام شد، باید دارایی‌های درون بازی را خریداری کرده و رشد کسب و کار خود را در برنامه قرار دهید. از این طریق می‌توانید درآمد ارزی خود را از این بازی کسب کرده و اماده برداشتن توکن‌های رمزنگاری خود شوید. تنها باید آدرس کیف پول خود را با استفاده از آدرس ایمیل ثبت شده خود، به Support@cropbytes ارسال کنید.

۳. بازی Bitcoin Pop

یکی دیگر از بازی‌های بیت کوین که می‌توانید به سراغش بروید، Bitcoin Pop نام دارد. این بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و تنها باید به حبابی که اسب شاخدار در دست دارد، شلیک کنید. حتی می‌توانید دسته‌ای از حباب‌هایی که هم‌رنگ هستند را نیز مورد اصابت شلیک خود قرار دهید. هر چه قدر که حباب‌های بیشتری در کمترین تعداد حرکت ایجاد کنید، امتیازهای بلینک بیشتری را می‌توانید دریافت کنید و پاداش بیت کوین بیشتری هم نصیب شما خواهد شد. با این حال، توجه داشته باشید که برای به‌دست آوردن مقدار قابل توجهی بیت کوین، به امتیازهای Bling بیشتری نیاز خواهید داشت. مقدار بیت کوینی که به‌ازای هر ۱ میلیون امتیاز Bling به شما تعلق می‌گیرد، تنها معادل ۰.۰۰۰۱ بیت کوین است.

برای شروع بازی، تنها باید یک حساب رایگان بیت کوین پاپ ایجاد کرده و سپس لاگین کنید. سپس، وقتی که بیت کوین کافی برای برداشت به دست آوردید، می‌توانید آدرس ایمیل کوین بیت خود را وارد کنید تا این میزان به حساب شما واریز شود. کاملا مشخص است که نحوه بازی و قوانین آن مانند آثار دیگر بازی بیت کوین است و تفاوت چندانی نمی‌بینیم.

دریافت بیت کوین از بازی

۴. بازی Merge Cats

اگر عاشق بازی‌های بی‌حرکت هستید و دوست دارید که از آن‌ها کسب درآمد کنید، بازی Merge Cats می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای شروع، ابتدا باید گربه‌ها را با خرید درون برنامه‌ای بخرید. البته، پول واقعی نمی‌پردازید و صرفا باید آن‌قدر امتیاز کسب کنید که بتوانید این گربه‌ها را خریداری کنید. این گربه‌ها در اطراف مسیر مسابقه‌ای سطح پرواز می‌کنند و هر بار که گربه‌ای به خط پایان برسد، کوین به شما تعلق خواهد گرفت. تعداد گربه‌هایی که می‌توانید در سطح خریداری کنید، تنها باید به تعدادی باشد که می‌توانید در پیست مسابقه آن‌ها را خریداری کنید. بنابراین، برای ایجاد فضا، باید گربه‌های هم سطح را با همدیگر ادغام کرده و به گربه‌های با سطح بالاتر دست پیدا کنید

این گربه‌های با سطح بالاتر، سرعت بیشتری داشته و می‌توانند درآمد سرشاری هم برای شما فراهم کنند. هنگامی که به اندازه کافی موفق به کسب کوین شدید، می‌توانید سایر مسیرهای مسابقه‌ای را باز کرده و گربه‌های سریع‌تری را خریداری کنید. از مزایای بازی Merge Cats این است که درآمد آفلاین هم در بازی خواهید داشت. این بدان معنی است که می‌توانید خوابیده یا به دفترتان بروید تا گربه‌های شما همچنان بتوانند در تلاش برای کسب کوین باشند. ارز دیجیتال اولیه‌ای که در این بازی کسب می‌کنید، Soul نام دارد که در HotBit، Mercatox و Uniswap قابلیت معامله دارند. همچنین شما می‌توانید ارز دیجیتال Soul را با رمز ارزهای دیگری مانند بیت کوین و اتریوم هم مبادله کنید.

۵. بازی Bitcoin Bounce

یکی دیگر از بازی‌های بیت کوین که می‌توانید برای کسب ارز دیجیتال انجام دهید، Bitcoin Bounce نام دارد. هدف شما در این بازی بسیار ساده است. شما تا جایی که می‌توانید باید با پرش از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر، بدون سقوط کار خود را ادامه دهید. به‌علاوه، جوایز و قدرت‌هایی هم در طول مسیر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا مدت زمان بیشتری زنده مانده و امتیازات بالاتری کسب کنید. همان‌طور که سفر شما در بازی ادامه پیدا می‌کند، می‌توانید تیکت‌هایی به‌نام THNDR را دریافت کنید. برای شرکت در قرعه کشی‌های روزانه بازی، باید این بلیط‌هاا را جمع‌آوری و برای کسب جوایز واقعی از آن‌ها استفاده کنید. بازی هر روز به برندگان قرعه کشی بیت کوین اهدا خواهد کرد.

اگر امتیاز بیشتر و بلیط‌های متنوعی هم داشته باشید، شانس بهتری برای برنده شدن خواهید داشت. بنابراین، بازی منظم به شما کمک زیادی خواهد کرد که بتوانید به این سطح دست پیدا کنید. اگر همه این مراحل را به‌خوبی انجام دهید، Bitcoin Bounce از طریق شبکه لایتنینگ به شما پرداخت خواهد داشت. بنابراین، باید اطمینان داشته باشید که یک کیف پول خارجی دارید که از این پروتکل پرداخت پشتیبانی می‌کند. برخی از کیف پول‌هایی که با شبکه لایتنینگ سازگار هستند، عبارتند از Bitcoin Lightning، Breez، ZEBEDEE، Wallet of Satoshi و Blue Wallet.

دریافت بیت کوین از بازی

۶. بازی Crypto Planet

Crypto Planet یکی از بهترین بازی‌های بیت کوین است که برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. در این بازی، هدف شما این است که کریستال‌هایی از سیاراتی که بازدید می‌کنید را استخراج کنید. برای استخراج کریستال‌ها، کافی است که حفاری انجام داده و آن‌ها را به مدت هشت ساعت رها کنید. پس از آن، می‌توانید کریستال‌های خود را مطالبه کنید. می‌توانید از چنین منابعی برای استفاده از فروشگاه بازی و خرید Space Chest‌ استفاده کنید. این آیتم برای کسب ارزهای دیجیتالی واقعی کاربرد دارد. این بازی طیف گسترده‌ای از رمز ارزها از جمله بیت کوین، Phoneum، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می‌کند.

البته، هر چه قدر که کریستال‌های بیشتری از سیارات را استخراج کنید. در پایان روز می‌توانید کریپتوهای بیشتری به دست آورید. اگر قصد دارید که کریستال‌های بیشتری با سرعت بالایی به دست آورید، می‌توانید مقداری از آن را به‌شکل آفلاین به حساب خود واریز کنید. در واقع، زمان‌هایی که آفلاین می‌شوید، حجم کمی از کریستال‌ها همچنان به حساب شما اضافه خواهند شد. بعد از چند ساعت هم که به بازی برگشتید، می‌توانید دوباره سرعت استخراج را بالا ببرید. می‌توانید در یک سری از ماموریت‌های روزانه شرکت کرده و کریستال‌های بیشتری را جمع‌آوری کنید. از این طریق می‌توانید صندوق‌های فضایی بیشتری را دریافت کنید.

کریپتو هایی که به دست آورید، در کیف پول درون بازی ذخیره خواهند شد. پس از رسیدن به سقف برداشت، می‌توانید درآمد خود را به هر کیف پول خارجی پشتیبانی شده منتقل کنید. این یکی از بهترین بازی‌های لیست است که هم سرگرمی به‌همراه داشته و هم کسب درآمد خواهد داشت. می‌توانید درآمد خود را با انگیزه بالا بیشتر کرده و همچنان بازی را در ماه‌های آینده هم ادامه دهید.

۷. بازی Bitcoin Food Fight

یکی از بازی‌های مهم بیت کوین که مهارت‌های هدف گیری شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد، Bitcoin Food Fight نام دارد. این بازی یک مبارزه غذایی به شیوه سنتی را به‌همراه دارد. این یک بازی هیجان‌انگیز است که در آن، شما اساسا با غذا مبارزه خواهید کرد شما چاقوهایی را باید به سمت پیتزا، هلو، پنکیک و سایر مواد غذایی پرتاب کنید. چالش ماجرا هم در این جاست فضایی بین چاقوهایی که قبلا پرتاب کرده‌اید، وجود دارد و باید سعی کنید که به چاقوهای قبلی شما برخورد نکنند. اگر چاقوی شما با چاقوی دیگر برخورد کند، شکست می‌خورید و باید سطح را دوباره از ابتدا شروع کنید. خبر خوب ماجرا در اینجاست که چه برنده شوید و چه ببازید، امتیاز Bling به شما تعلق می‌گیرد.

سپس می‌توانید این امتیازهای بلینگ را به بیت کوین تبدیل کرده و هر هفت روز یکبار آن را نقل کنید. برای مطالعه بیت کوین‌های خود، می‌توانید حساب کوین بیس خود را به در تب Redeem وارد کرده و آن را به حساب خود واریز کنید. همان شیوه امتیازی و هم شیوه نقد کردن درآمد در این بازی هم برقرار شده است و تفاوت خاصی بین آثار دیگر وجود ندارد.

دریافت بیت کوین از بازی

۸. بازی Bitcoin Blast

بازی Bitcoin Blast یکی دیگر از آثار سرگرم کننده و رنگارنگی است که می‌توانید برای کسب بیت کوین به سراغش بروید. مکانیسم گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. تنها باید زنجیره‌ای حداقل از سه بیت کوین ایجاد کرده و برد را از این طریق پاک کنید. هر چه که این زنجیره طولانی‌تر باشد، پاداش و امتیازات بیشتری نصیب شما خواهد شد. این روند دارای صدها سطح مختلف است که می‌توانید بازی کرده و جلو بروید. بنابراین، هیچگاه در این بازی خسته نمی‌شوید و می‌توانید مدام بازی را در روزها و ماه‌های آتی هم ادامه دهید.

برای شروع، تنها باید یک حساب در Bling ایجاد کنید. وقتی که برای اولین‌بار بازی را اجرا کنید، می‌توانید به رایگان شروع به بازی کنید. بعد از چندی هم می‌توانید از طریق تب Redeem، اقدام به نقد کردن بیت کوین‌های خود کنید. کافی است که آدرس ایمیل کوین بیس خود را وارد کنید تا امکان واریزی برای شما وجود داشته باشد.

۹. بازی Bitcoin Solitaire

اگر از طرفداران بازی Bitcoin Solitaire هستید، یقینا جای خوشحالی خواهد داشت که می‌توانید در حین بازی خود کسب درآمد هم داشته باشید. این بازی توسط استودیو Playday توسعه داده شده است و درست مانند آثار کارتی کلاسیک ادامه پیدا می‌کند. بازی ویژگی‌هایی دارد که احتمالا برای‌تان جالب خواهد بود. به‌عنوان مثال، داک‌های قابل تنظیم همراه با یک سری هینت‌های نامحدود در بازی وجود دارد که کمک‌تان می‌کند تا سریع‌تر امتیاز کسب کنید. هدف این بازی هم آن است که دسته کارت‌های خود را به ترتیب صعودی به پشت بچینید. هرچه ‌قدر که حرکات کمتری انجام دهید و سریع‌تر جلو بروید، امتیاز بیشتری در بازی کسب خواهید کرد.

هنگامی که امتیاز شما به مرز ۱۰۰۰ رسید، می‌توانید درآمد خود را نقد کنید. همین کار به‌طور مشابه با آثار دیگر، از طریق کوین بیس انجام خواهد شد. استودیو PayDay با پلتفرم بلینگ هم قرارداد همکاری امضا کرده است تا بتوانید در این بازی اقدام به کسب درآمد کنید. بازی زیبا و معروف است و برخلاف بازی‌های قبلی، شرکت کنندگان بیشتری هم دارد.

دریافت بیت کوین از بازی

۱۰. بازی Alien Run

تفاوتی که بازی Alien Run با دیگر آثار دارد، امکان تجربه لحظات اکشن بیشتر است. اوضاع کمی در این بازی تغییر پیدا کرده است و می‌توانید یک تجربه پلتفرمینگ جالب داشته باشید. می‌توانید از هر پنج سطح بازی بیت کوین کسب کنید. بازی از نظر گرافیکی حرف خاصی برای گفتن ندارد، اما از نظر فنی جبران خواهد کرد. بازی گیم‌پلی جالبی دارد و شما را در نقش دنیل دی آلن قرار خواهد داد. می‌توانید دویده و مدام از روی پلتفرم‌های مختلف عبور کنید. بازی صدها سطح دارد که پیچ و تاب‌های غیر منتظره‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد و همین سبب می‌شود که ارزش تکرار آن هم بالا باشد. بنابراین باید مراقب بوده و اجازه ندهید که موانع جلوی شما را برای پیشروی بیشتر بگیرند.

۱۱. بازی Bitcoin Blocks

بازی Bitcoin Blocks یکی دیگر از آثار سرگرم کننده‌ای است که می‌توانید برای کسب ارز دیجیتال به سراغش بروید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که یک سطح را با تطبیق حداقل دو بلاک با یکدیگر پاک کنید. وقتی که شما بیش از دو بلاک را با همدیگر مطابقت می‌‌دهید، ترکیب‌هایی به دست می‌آید که به شما کمک می‌کند تا بلوک‌ها را راحت‌تر حذف کنید. هرچه‌قدر که تعداد بلوک‌های بیشتری مطابقت داشته باشند، پاداش بیشتری هم به شما تعلق خواهد گرفت و امتیازتان بالا خواهد رفت. نکته‌ای که در مورد این بازی می‌تواند یک چاقوی دو لبه باشد، این است که وقتی ۱۵ نوبت متوالی بازی کنید، شما به مدت ۱۲ ساعت قفل خواهید شد.

این روند می‌تواند به شما کمک کند که معتاد بازی نشوید و از سوی دیگر هم امکان کسب درآمد بیشتری را سلب می‌کند. بازیکنان زیادی اعتقاد دارند که این ۱۲ ساعت فاصله کمی زیاد است و بهتر بود که مانند آثار شاخص دیگر، این فاصله زمانی به ۳ یا نهایتا ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کرد. نکته مثبت ماجرا هم این است که می‌توانید در زمان قفل بازی، به سراغ آثار دیگر این لیست رفته و با تنوع بالاتری اقدام به تجربه بازی‌های بیشتری کنید. درست مانند سایر بازی‌هایی که کسب درآمد از طریق بیت کوین را فراهم می‌کنند، می‌توانید در این بازی هم از بلینگ استفاده کنید. برای شروع بازی، باید یک حساب بلینگ ایجاد کرده و سپس برای دریافت سود خود هم ایمیل حساب کوین بیس خود را در سایت وارد کنید.

دریافت بیت کوین از بازی

۱۲. بازی CryptoWin

اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده بیت کوین هستی که حافظه شما را آزمایش کند، می‌توانید به سراغ CryptoWin بروید. در اصل با یک بازی کارتونی مواجه هستیم که برای شروع، روی هر کارتی که روی صفحه ضربه بزنید، می‌چرخد و با چرخاندن کارت‌های دیگر هم باید جفت آن را پیدا کنید. هدف این است که تمام جفت‌ کارت‌ها در بازی پیدا شده و در مدت زمان صحیحی بازی را به اتمام رسانید. هر چه قدر که حافظه خوبی در به خاطر سپاری جفت‌ها در ابتدای بازی داشته باشید، به‌همان صورت بازی بهتر جلو رفته و می‌توانید بیت کوین‌های بیشتری کسب کنید. امتیازات شما بیشتر شده و می‌توانید همین‌طور عالی جلو رفته و شانس خود را برای کسب بیت کوین‌های بیشتر امتحان کنید.

شما هم می‌توانید با کمک خدمات نوین پرداخت، در پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال حساب وریفای‌شده ایجاد کنید. مجله آموزشی سایت هم با مقاله‌های به‌روز و کامل در کنارتان است و می‌توانید دانش و اطلاعات خود را بدین واسطه در مورد پرداخت ارزی بالا ببرید.

لیست برچسب ها
دیدگاه و نظرات کاربران
Afshar انتشار در تاریخ جمعه اردیبهشت 1401
پاسخ دادن

سلام، این برنامه هایی که معرفی کردید در موردش تحقیق شده؟ پرداختی دارن یا اسکم هستن؟

فرم ارسال دیدگاه و نظرات