تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

معرفی بهترین ماینر لایت کوین برای ماین کردن LTC

زمان مطالعه مقاله ۱۰ دقیقه

لایت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز همتا به همتا است که در بازار کریپتو محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است. چرا که عاری از سانسور بوده و همه کاربران می‌توانند به یک شکل از آن استفاده کنند. انتظار می‌رود که قیمت لایت کوین در آینده افزایش پیدا کرده و در نتیجه، سود سرشاری هم برای استخراج کنندگان LTC به‌همراه داشته باشد. در همین راستا، نرم‌افزار Litecoin Minig، ابزارهای تخصصی را فراهم کرده است که از قدرت محاسباتی سیستم شما استفاده کرده و برای استخراج ارز دیجیتال از آن بهره ببرد. در ازای عملیات ماینینگ، یک پاداش پولی در قالب ارز دیجیتال هم دریافت خواهید کرد. در ادامه به معرفی بهترین ماینر لایت کوین می پردازیم.

بهترین ماینرهای لایت کوین

برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی می‌شوند، گزارش مفصلی از فعالیت استخراج ارز دیجیتال و کل درآمد شما ارائه خواهند داد. به‌منظور استخراج آسان لایت کوین، شما می‌توانید از این ابزارهای نرم‌افزاری برای کسب سود خود استفاده کنید. در ادامه فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای استخراج لایت کوین را به‌همراه توضیحات کامل برای شما آورده‌ایم که بتوانید بهره برده و به لایت کوین دست پیدا کنید. این لیست شامل نرم‌افزارهای متن باز رایگان و تجاری است که کمی برای شما هزینه خواهد داشت. بنابراین، با ما همراه شده و با این ابزارهای سودمند و البته معروف در زمینه لایت کوین آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: لایت کوین چیست؟

بهترین ماینر لایت کوین

۱. ابزار Kryptex

Kryptex یک نرم‌افزار استخراج لایت کوین است که امکان استخراج ارزهای دیجیتالی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن یکی از بهترین ماینر لایت کوین بوده و به‌منظور پاداش، دلار یا بیت کوین در اختیار شما میگذارد و می‌توانید به دلخواه خودتان از آن استفاده کنید. از مزایای برنامه می‌توانیم به امکان استخراج ابری اشاره کنیم که امکان راه‌اندازی و اجرای آسان برنامه را فراهم می‌کند. این یکی از بهترین ماینرهای لایت کوین است که رابط کاربری گرافیکی تمیزی را برای شما فراهم کرده است. این برنامه حتی زمانی که کامپیوتر شما در حالت استندبای هم باشد، کار می‌کند. می‌توانید اقدام به برداشت بیت کوین کرده یا اینکه مستقیما واریزی به کارت بانکی خود را داشته باشید.

شما می‌توانید با CPU و GPU هم استخراج خودتان را ادامه دهید که شیوه‌ای مشابه با همه ارزهای دیجیتالی دیگر دارد. این اجازه برای شما صادر شده است که از منابع کامپیوتر خود در هنگام استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کرده و درصد کمی از آن‌ها را برای این منظور اختصاص دهید. از معایب برنامه هم می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که نسخه Lite را نمی‌توانید با یک GPU اجرا کنید و همین می‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود.

بهترین ماینر لایت کوین

۲. ابزار Cudo Miner

ابزار Cudo Miner را می‌توانید برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار دهید. این ابزار به شما امکان می‌دهد که تا حد امکان، از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود برای کسب درآمد ارزی استفاده کنید. Cudo Miner از پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی شما استفاده کرده و از ماینرهای ASIC هم پشتیبانی می‌کند. از بهترین امکانات این ابزار می‌توانیم به الگوریتم پیشرفته هش اشاره کنیم که امکان استخراج سفارشی سازی شده را برای کاربران فراهم کرده است. با این ابزار می‌توانید عملکرد، سلامت، قدرت و وضعیت عملکرد دستگاه خود را روی میز مدیریت کرده و نظارت کاملی روی آن داشته باشید. امنیت از طریق احراز هویت چند عاملی فراهم می‌شود. با این ابزار می‌توانید از رابط خط فرمان هم برای دسترسی به آن استفاده کنید. از معایب این ابزار هم می‌توانید به کم بودن برداشت در هنگام فعالیت بیشتر اشاره کنیم.

۳. نرم افزار BetterHash

با نرم‌افزار BetterHash می‌توانید استخراج ارزهای دیجیتالی را انجام داده و با بیت کوین، اتریوم، مونرو، گرین کوین، زی کش و غیره هم مبادله داشته باشید. این ابزار هم برای کاربران با تجربه مناسب بوده و هم برای کاربرانی که مبتدی‌تر هستند، کاربرد دارد. با این نرم‌افزار شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی سودآور را استخراج کنید. می‌توانید این امکان را داشته باشید که قدرت هش مستقیم را بدون رضایت جمع‌آوری کنید. می‌توانید فرایند تست را دوباره شروع کرده و به کیف پول آنلاین خود هم دسترسی داشته باشید. این ابزار به شما این امکان را داده است که برای هر ارز دیجیتالی که معامله می‌کنید، یک کیف پول ایجاد کنید. از معایب این ابزار هم می‌توانیم به پتانسیل سودآوری پایین آن اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: بیت‌ کوین و لایت‌ کوین؛ بررسی این دو رمز ارز از لحاظ تفاوت و شباهت!

بهترین ماینر لایت کوین

۴. نرم‌افزار Hashing24

 با نرم‌افزار Hashing24 می‌توانید بدون نیاز به خرید تجهیزات، ارز دیجیتالی لایت کوین را استخراج کنید. این ابزار، دسترسی کاملی به مراکز داده در دنیای واقعی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید به‌طور خودکار، کوین‌های استخراج شده را به موجودی خودتان تبدیل کنید. از بهترین قابلیت‌های برنامه باید به راحت بودن روند کار اشاره کنیم، چرا که نیازی به سرمایه‌گذاری روی تجهیزات نخواهید داشت. مرکز داده آن در بسیاری از کشورها مانند نروژ، کانادا، گرجستان و ایسلند قرار دارد. این نرم‌افزار از جدیدترین تراشه‌های ASIC هم استفاده می‌کند. رابط بصری برنامه بهتر شده است و می‌توانید از آخرین فناوری خنک کننده هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین آلت کوین ها کدامند؟

پشتیبانی فنی بسیار خوبی هم برای برنامه ارائه می‌شود و می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته از سیستم پشتیبانی بهره ببرید. این ابزار طرفداران بیشتری در سراسر دنیا دارد و راحتی کار سبب شده است که افراد نه‌تنها زبده هم بتوانند از چنین ابزاری برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده کنند.

در ادامه قصد داریم که توضیحات تکمیلی را در مورد لایت کوین ارائه دهیم تا بیشتر با این ارز دیجیتال محبوب آشنا شوید. پس با ما همراه شوید.

لایت کوین

لایت کوین معمولا ارز دیجیتالی است که سرمایه‌گذاران به‌عنوان گزینه جایگزین از آن استفاده می‌کنند. این ارز در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۱ با هدف تبدیل شدن به جایگزین بیت کوین راه‌اندازی شد و همچنین هم یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار است. درست مانند بیت کوین، لایت کوین روی یک بلاک چین منبع باز اجرا می‌شود که توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی‌شود. هر اپراتور گره لایت کوین، یک کپی از هر بلاک چین دارد تا اطمینان حاصل شود که تراکنش‌های جدید با تاریخچه تراکنش‌های آن تناقض ندارند و ماینرها با گنجاندن آن‌ها در بلوک‌های تازه استخراج شده، به پردازش تراکنش‌های جدید کمک می‌کنند.

لایت کوین و بیت کوین چند تفاوت کلیدی با همدیگر دارند. تراکنش‌ها در لایت کوین سریع‌تر انجام می‌شود و ارز دیجیتال هم عرضه بیشتر دارد. از یک الگوریتم هش متفاوت برای حفظ منصفانه ماینینگ برای همه استفاده می‌شود و اعتقاد بر این بوده که این تفاوت‌ها به موفقیت LTC کمک شایانی کرده است. لایت کوین به‌همین واسطه، سال‌ها یکی از برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازاری بوده است.

بهترین ماینر لایت کوین

چه کسی لایت کوین را ایجاد کرد؟

لایت کوین توسط چرالی لی، فارغ‌التحصیل موسسه فناوری ماساچوست ایجاد شد. لی یکی از مهندسین سابق گوگل است که در سال ۲۰۱۱ به بیت کوین علاقه‌مند شد و پس از ایجاد لایت کوین، به‌عنوان مدیر مهندسی در سال ۲۰۱۳ به صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس پیوست. پس از پیوستن به صرافی کریپتو، لی تا حد زیادی توسعه لایت کوین را کنار گذاشت. در آن زمان، او معتقد بود که کمک به مردم برای مالکیت و نگهداری بیت کوین اهمیت بیشتری داشته است، چرا که لایت کوین هنوز آماده رشد نبود. در اواخر سال ۲۰۱۷، لی شرکت را ترک کرد تا به‌طور تمام وقت، توسعه LTC را دنبال کند. اکنون، او به‌عنوان مدیر عامل بنیاد لایت کوین فعالیت می‌کند که به‌عنوان یک موسسه غیردولتی، وظیفه پشتیبانی از ارز دیجیتالی اختصاصی را برعهده دارد.

در دسامبر سال ۲۰۱۷، او فاش کرد که تمام LTC خود را فروخته و اهدا می‌کند، چرا که اغلب اوقات به انتشار توئیت در مورد این ارز دیجیتال برای منافع شخصی متهم می‌شود. لایت کوین در آن زمان در بالاترین سطح خود در حدود ۳۵۰ دلار معامله می‌شد و این حرکت لی سبب می‌شد که انتقادات زیادی به سمت وی روانه شود. حال ممکن است این سوال برای‌تان ایجاد شود که چرا لایت کوین ایجاد شد؟ طی اعلانی که توسط لایت کوین در اکتبر سال ۲۰۱۱ و در انجمن بیت کوین تاک منتشر شد، لی خاطر نشان کرده بود که می‌خواهد کوینی بسازد که در جایگاه نقره برای طلا (یعنی بیت کوین) باشد. لایت کوین با استفاده از بهترین نوآوری‌های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال جایگزین منتشر شد.

از یک پروژه سرگرم‌کننده تا یک ارز دیجیتال واقعی

این ارز دیجیتال پس از آن به وجود آمد که لی در تلاش برای ایجاد یک فورک از بلاک چین بیت کوین بوده است. به گفته وی، در ابتدا به‌عنوان یک پروژه سرگرم کننده به آن نگاه می‌کرد، اما بعدها با تکامل بیشتر، جان تازه‌ای گرفت. لایت کوین به‌دلیل نوآوری‌هایی که شامل ترکیبی از سرعت انتشار بلاک‌های سریع‌تر و استفاده از الگوریتم هش Scrypt است، از دیگر ارزهای دیجیتال جایگزین متمایز شده است. همچنین، تا حد زیادی از المانی به‌نام Premine هم اجتناب کرده است تا به سازندگان یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اجازه دهد که قبل از راه‌اندازی این پروژه برای عموم، کوین استخراج کنند. Premining در ابتدا به‌عنوان راهی برای پاداش به سازندگان پروژه و تامین بودجه توسعه آن استفاده می‌شد.

بهترین ماینر لایت کوین

در آن زمان، بسیاری از اعضای جامعه خواهان ارزهای جایگزین با راه‌آندازی منصفانه و مشابه بیت کوین بوده‌اند. زمانی که لایت کوین معرفی شد، لی به این نگرانی‌ها پاسخ داده و گفت که یک یا گروهی که تعداد زیادی کوین را کنترل می‌کنند، همواره مخالف دیدگاه غیرمتمرکز بودن بیت کوین بوده‌اند. یک هفته قبل از معرفی LTC، لی کد منبع و باینری خود را منتشر کرد تا مردم بتوانند قبل از انتشار آن، استخراج کوین را تست کنند. زمان راه‌اندازی از طریق یک نظرسنجی در انجمن Bitcointalk تعیین شد که تا اعضا بتوانند زمانی را انتخاب کنند که بهترین زمان‌ برای‌شان باشد. همه می‌توانستند همزمان استخراج را شروع کنند، چرا که تاریخ راه‌اندازی را می‌دانستند و باید یک تغییر ساده در فایل‌های خود ایجاد می‌کردند تا استخراج واقعی LTC را شروع کنند.

با این حال، لایت کوین با یک امتیاز کوچک همراه شده و در مجموع، ۱۵۰ واحد LTC به‌عنوان بلاک پیدایش – اولین بلاک شبکه – و دو بلاک بعدی برای تایید اعتبار در ابتدا استخراج شد. وقتی لایت کوین راه‌اندازی شد، پاداش استخراج یک بلاک، معادل ۵۰ واحد LTC بود که اساسا آن زمان بی ارزش بود. همان‌طور که گفتیم، لایت کوین ارتباط و نزدیکی بسیار به بیت کوین دارد و بهتر است که چندی هم از تفاوت‌های این دو ارز دیجیتال صحبت کنیم.

لایت کوین؛ جایگزینی برای بیت کوین

لایت کوین با هدف تبدیل شدن به گزینه دومی برای بیت کوین راه‌اندازی شده است و با یک ارز دیجیتال P2P مبتنی بر بلاک چین روبرو هستیم که برای رفع برخی از کاستی‌های درک شده در بیت کوین طراحی شده است. هدف آن هم این بود که با انجام تراکنش‌های سریع‌تر از بلاک چین بیت کوین، پذیرش پرداخت‌های LTC‌ را برای تاجرین آسان‌تر کند. به‌طور متوسط، استخراج یک بلاک لایت کوین، دو و نیم دقیقه طول می‌کشد که یک چهارم مدت زمان ۱۰ دقیقه‌ای است که بیت کوین برای آن نیاز دارد. این بدان معنی است که تجرانی که فقط تراکنش‌های ایمن را انجام می‌دهند، دیگر مجبور نیستند که یک ساعت کامل برای تایید شش تائید دیگر در شبکه منتظر بمانند.

یک معاوضه امنیتی هم در اینجا وجود دارد. بازرگانان می‌توانند منتظر تایید شبکه اضافی برای ایمن‌تر شدن در هنگام استفاده از لایت کوین باشند. از آن‌جایی که بلاک‌ها در لایت کوین چهار برابر سریع‌تر هستند. مشکل استخراج در شبکه آن، سریع‌تر تنظیم می‌شود و تقریبا سه و روز و نیم طول خواهد کشید. این سیستم برای اینکه بتواند از مسیر تولید بیت کوین تقلید کند، رویدادهای نصف شدن لایت کوین را نیز تغییر داده است. زمانی که تولید بیت کوین در هر ۲۱۰ هزار بلاک نصف می‌شود، تولید لایت کوین در هر ۸۴۰ هزار بلاک نصف خواهد شد. به‌طور مشابه، برای اطمینان از اینکه آخرین لایت کوین در زمان استخراج آخرین بیت کوین استخراج می‌شود، میزان عرضه LTC به ۸۴ میلیون کوین محدود شده است.

بیشتر بخوانید: تفاوت کوین و توکن ارز دیجیتال چیست؟

بهترین ماینر لایت کوین

بیت کوین از الگوریتم هش SHA-256 استفاده می‌کند و لایت کوین هم از یک تابع مشتق شده از کلید رمز عبور به‌نام الگوریتم هش Scrypt بهره می‌برد. به گفته Tarsnip، تابع مشتق کلید اسکریپت برای استفاده در سیستم پشتیبان آنلاین Tarsnap توسعه یافته و به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر حملات بروت فورس سخت‌افزاری، نسبت به عملکردهای جایگزین ایمن‌تر باشد. این موضوع به‌طور خاص، برای جلوگیری از حملات احتمالی از طریق استفاده از سخت‌افزار استخراج تخصصی، مانند مدارهای ویژه برنامه ASIC ایجاد شد، چرا که در ابتدا اعتقاد بر این بوده است که بیت کوین در برابر چنین حملاتی آسیب پذیر است.

الگوریتم اجماع لایت کوین که در تلاش برای خنثی کردن رقابت تسلیحاتی بالقوه استخراج استفاده می‌شود، حافظه فشرده است و بنیان‌گذاران از ان استفاده می‌کنند. در عمل، چنین رقابتی هر رخ نداده است و سخت‌افزار استخراج تخصصی هم برای استفاده در شبکه لایت کوین، توسعه می‌یابد.

ویژگی‌های جدید لایت کوین

تلاش‌های اولیه این ارز دیجیتال با اجرای چندین ویژگی پشتیبانی شده است که پیش‌تر در شبکه بیت کوین هم پیاده‌سازی شده‌ بودند و در این نسخه توسعه یافته است. این پیشرفت‌ها اغلب کمک می‌کنند که شبکه بتواند تراکنش‌های بیشتری را در هر ثانیه انجام دهد. این امر بدون قربانی کردن تمرکززدایی انجام شده و از حفظ حریم خصوصی در حین تراکنش اطمینان حاصل می‌کند.

فناوری Segwit

بیت کوین و لایت کوین تا حدود زیادی شبیه به همدیگر هستند و به این ترتیب، هر دو می‌توانند ارتقاها یکسانی داشته باشند. لایت کوین اغلب از چنین مواردی استفاده می‌کند، چرا که یک خطای بزرگ در شبکه آن، آسیب کمتری نسبت به شبکه بیت کوین ایجاد می‌کند. ارزش بازار لایت کوین از لحاظ تاریخی، ارزش بیت کوین را کوچک‌تر کرده است. یکی از اولین ویژگی‌هایی که قبل از اضافه شدن به بیت کوین روی بلاک چین لایت کوین پیاده‌سازی شد، فناوری SegWit بوده است. این در حالی است که SegWit برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ برای بیت کوین پیشنهاد شده است، اما لایت برای اولین‌بار این فناوری را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتالی مونرو ، ویژگیها و چالشها

بهترین ماینر لایت کوین

پس از اینکه هیچ اتفاق مهمی در LTC مشاهده نشد، این فناوری در نهایت به بیت کوین اضافه شد. SegWit اساسا با تفکیک داده‌های امضای دیجیتال در هر تراکنش، به استفاده بهتر از فضای محدود به مقیاس ارز دیجیتال کمک می‌کند. برای رسیدگی به مشکلات مقیاس پذیری بیت کوین، لایت کوین از چنین سیستمی استفاده می‌کند. لایت کویت فناوری SegWit را در اوایل سال ۲۰۱۷ پذیرفته و به‌دلیل موفقیتی که این ویژگی در بلاک چین دات، اجرای آن بعدها به بیت کوین هم اضافه شد. در ابتدا، SegWit به سرعت در لایت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. پذیرش آن به تدریج در هر دو شبکه رشد پیدا کرده و بسیار بیشتر از بلاک چین بیت کوین مورد توجه قرار گرفت.

شبکه لایتنینگ لایت کوین

شبکه بیت کوین که لایتنینگ نام دارد، یک شیوه مقیاس پذیر است که اساسا یک لایه اضافی در بالای بلاک چین ارز دیجیتال اضافه می‌کند که در آن، تراکنش‌ها سریع بوده و کارمزدها هم ناچیز خواهند بود. آن لایه اضافی از کانال‌های پرداخت تولید شده توسط کاربر تشکیل یافته است و در ابتدا برای پیاده‌سازی در بلاک چین بیت کوین طراحی شده بود. همانند SegWit، این شبکه برای اولین‌بار روی لایت کوین پیاده‌سازی شد که بسیاری از آن برای آزمایش شبکه لایت کوین در یک محیط اقتصادی واقعی استفاده می‌شد. به گفته منتقدان، کاربران در چنین سیستمی به سمت پول‌های غیر قانونی سوق داده می‌شوند که کاربران باید گره خود را روی آن اجرا کنند.

پذیرش شبکه لایتنینگ لایت کوین تا حدود زیادی کند بوده و در این در حالی است که پذیرش شبکه لایتنینگ بیت کوین در ماه‌های ابتدای خود، به‌طور تصاعدی رشد کرده است. دلیل کاهش سرعت LTC ممکن است که به‌عنوان فی تراکنش پایین لایه پایه تلقی شود. اولین سوآپ اتمی خارج از زنجیره، بین شبکه‌های لایتنینگ بیت کوین و لایت کوین در سال ۲۰۱۷ با موفقیت انجام شد. چارلی لی پیشنهاد کرد که لایت کوین می‌تواند کاربران را در زمانی که بلاک چین بیت کوین شلوغ بوده و کارمزدها هم بالا باشد، وارد شبکه لایت کوین شوند.

پروتکل MimbleWimble

پروتکل MimbleWimble یک پیاده‌سازی اصلاح شده از الگوریتم اثبات کار است که زیربنای بلاک چین یک ارز دیجیتال را بنا نهاده است. این پروتکل از شناسایی ورودی‌ها و خروجی‌های مربوط به تراکنش‌ها جلوگیری می‌کند و موجب افزایش حریم خصوصی خواهد شد. قابلیت ردیابی هم در چنین شرایطی مبهم می‌شود. لایت کوین یک شبکه آزمایشی MimbleWimble را در اکتبر سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرده است و توسعه دهنده اصلی آن هم روی آسان‌تر کردن آزمایش آن روی کاربران غیر فنی لایت کوین تمرکز می‌کند. شایان ذکر است که هیچ اتفاق نظری در مورد اینکه بهترین راه برای استفاده از پروتکل MimbleWimble در لایت کوین یا بیت کوین چیست، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: دریافت بیت کوین از بازی (بازی کن پول در بیار!)

بهترین ماینر لایت کوین

برخی از توسعه دهندگان معتقد هستند که ادغام پروتکل MimbleWimble با پروتکل بیت کوین می‌تواند منجر به نتایج نامطلوب شده و شرایط سختی را ایجاد کند. در نتیجه، برخی‌ها پیشنهاد کرده‌اند که می‌توان آن را به‌عنوان یک زنجیره جانبی برای لایت کوین یا بیت کوین پیاده‌سازی کرد.

موارد استفاده از لایت کوین

لایت کوین یکی از اولین ارزهای دیجیتال جایگزین موفق بود و با گذشت زمان، با انتقاداتی مبنی بر نداشتن ارزش پیشنهاد واضح مواجه شد. از آن‌جایی که این ارز دیجیتال عرضه محدودی دارد و به‌عنوان اولین جایگزین بیت کوین به بازار عرضه شده است، کاربران علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در آن کرده‌اند. تورم لایت کوین از طریق مکانیزم نصف کردن کنترل می‌شود. از زمانی که این ارز دیجیتال از سایت ۲۰۱۱ ایجاد شد، بلاک چین آن به اندازه کافی ایمن بوده است که از حملات ۵۱ درصدی جلوگیری کند.

همراه با وب سایت نوین پرداخت می‌توانید به خدمات متنوع ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کرده و در پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال هم حساب باز کنید. خدماتی مانند نقد کردن درآمد ارزی هم به شیوه‌های مختلف در اختیارتان بوده و می‌توانید با کیفیت و سرعت بالایی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. مجله آموزشی سایت هم همراه با مقاله‌های جذاب و خواندنی، به شما کمک می‌کند که با اطلاعات جامع حوزه‌ پرداخت‌های ارزی همراه شوید.

نوین پرداخت با سال‌ها سابقه درخشان اقدام به ارائه خدمات دریافت و پرداخت در حوزه بین‌المللی کرده و دارندگان کسب و کارهای تجاری و دانشجویان می‌تواند از آن استفاده کنند. در نظر داشته باشید که با ثبت نام در سایت می‌توانید به سرویس‌های مختلف سایت در داشبورد دسترسی داشته و در صورت نیاز، از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت هم استفاده کنید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات