تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

خرید کاردانو و نکات مهمی که درباره آن باید بدانیم

می‌دانیم که شما می‌توانید از خرید کاردانو و انتقال آن روی شبکه bep2 و bep20 استفاده کرده و یک سری تفاوت‌ها هم بین آن‌ها را احساس کنید. تفاوت‌ها بیشتر در زمینه کارمزد خرید و همچنین ارسال بوده و آن‌قدر این تفاوت‌ها می‌تواند زیاد باشد که لزوم انتخاب صحیح بین این دو شبکه بیشتر احساس می‌شود. اگر در زمینه ارزهای دیجیتالی فعالیت داشته باشید، می‌دانید که دو پلتفرم بایننس چین و بایننس اسمارت چین، در مقایسه با بلاک‌ چین‌های معتبر دنیای ارز‌های دیجیتال، می‌توانند کارمزد بسیار پایین‌تری را دریافت کنند. این دو پلتفرم برای رسیدن به این وضعیت، تصمیم گرفته‌اند که متمرکز عمل کنند و این احتمالا برخلاف تعریفی است که برای ارزهای دیجیتالی ارائه می‌شود.

به هر حال، این کارمزدهای پایین سبب شده است که شما بتوانید هنگام انتقال در شبکه‌های bep2 و bep20 حدود ده برابر کارمزد کمتری را بپردازید. ما در همین راستا به شما توصیه می‌کنیم که انتقال‌های خود را در این شبکه‌ها انجام داده و از بایننس چین یا بایننس اسمارت چین استفاده کنید. اگر بخواهیم در مورد کاردانو بیشتر توضیح دهیم، مشخص است که اختلاف کارمزد در این راستا با بلاک چین‌های معمولی زیاد خواهد بود.

اگر وای بیت کوین هم وسط باشد، مشخصا این اختلاف در حدی خواهد بود که واقعا باید یک تصمیم‌گیری اساسی داشته باشید. ارز دیجیتال کاردانو که با ADA آن را می‌شناسیم، اگر در بلاک چین خودشان مورد معامله قرار گیرند، کارمزدی بالغ بر ۱ واحد ADA نیاز خواهند داشت. اگر هم انتقال در bep2 و bep20 را مدنظر قرار دهید، این کارمزد به ۰.۰۸۷ واحد ADA کاهش پیدا خواهد کرد که یقینا اختلاف بسیار بالایی است.

بیشتر بخوانید: آموزش برداشت بیت کوین از بایننس

خرید کاردانو

اگر نگاهی به قیمت کنونی ADA در بازار بیندازید، متوجه خواهید شد که این اختلاف در چه حدی خواهد بود. انتقال در شبکه‌های bep2 و bep20 به نفع شما خواهد بود و اگر میزان انتقال و تعداد دفعات آن هم بالاتر باشد، در یک بازه زمانی مشخص خواهید دید که سطح اختلاف چقدر می‌تواند بالا باشد.

خرید کاردانو چگونه انجام می‌شود؟؟

همان‌طور که گفتیم، برای اینکه بتوانید روی دو بستر bep2 و bep20 اقدام به خرید کادانو کنید، باید از بایننس چین یا بایننس اسمارت چین استفاده کنید. اکثر کیف پول‌های الکترونیکی از هر کدام از این دو شبکه پشتیبانی می‌کنند و مشکل خاصی نخواهید داشت. شما می‌توانید در فهرست ارزهای دیجیتالی، عنوان ADA یا همان کاردانو را جستجو کرده و آدرس مربوط به سیستم‌های bep2 و bep20 را دریافت کنید. با زدن تیک هر کدام از آن‌ها، می‌توانید آن را در فهرست اصلی کیف پول خود داشته و با کلیک روی گزینه Receive آن را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که همه کیف پول‌ها قرار نیست که از ارز دیجیتال ADA پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار رصد قیمت رمز ارزها

شما برای کاهش هزینه‌های خود، بهتر است از کیف پول‌هایی استفاده کنید که چنین شبکه‌هایی را پشتیبانی می‌کنند تا بتوانید به‌صورت مستقیم اقدام به انتقال کاردانو کنید. اگر زیاد با این ارز دیجیتال سروکار دارید، انتخاب یک کیف پول الکترونیکی مناسب برای این منظور، لازم و ضروری خواهد بود. آمار و ارقام هم این موضوع را اثبات کرده‌اند و هزینه‌های کارمزد بسیار پایین‌تری را می‌توانید در آینده متحمل شوید. چند نکته مهم هم وجود دارد که بد نیست نگاهی هم به آن‌ها داشته باشیم.

فرق کاردانو bep2 و bep20

نکات مهم خرید کاردانو

از آن‌جایی که شما فعالیت‌های نقل و انتقال را در بستر بایننس چین یا بایننس اسمارت چین انجام می‌دهید، باید کارمزدهای مربوطه را با ارز دیجیتال مخصوص این کیف پول یعنی BNB انجام دهید. این ارز دیجیتال مربوط به بایننس چین بوده و در هنگام انتقال به افراد یا صرافی‌های دیگر به درد شما خواهد بود. باید این میزان کارمزد را در کیف پول خود داشته باشید تا بتوانید عملیات انتقال در شبکه‌ای مانند bep20 را هم داشته باشید. اگر به میزان بیشتری از این ارز دیجیتال برخوردار باشید، هنگام انتقال روی بسترهای bep2 و bep20 با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. این روند در تمامی نقل و انتقال‌ها با کمک بستر بایننس چین و بایننس اسمارت چین صدق می‌کنند. در ادامه یک آشنایی کوتاه هم می‌توانیم با با بایننس و BNB داشته باشیم.

در سال ۲۰۱۷، بایننس و BNB متولد شدند. سه سال بعد، زنجیره هوشمند بایننس که BSC نامیده می‌شود، به دنیا معرفی شد. همان‌طور که بایننس بزرگ و قوی‌تر می‌شد، زنجیره هوشمند بایننس هم رشد پیدا کرده و کاربرد بیشتری پیدا می‌کرد. BSC در زمان انقلاب DeFi متولد شد، چرا که مردم علاقه بیشتری به راه حل‌های مالی جایگزین و موارد استفاده از بلاک چین نشان می‌دادند. امروزه هر دو پلتفرم بایننس و BSC توسط BNB به یکدیگر متصل شده‌اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام هاست؟

فرق کاردانو bep2 و bep20

فراتر از بایننس

BNB چیزی بیش بایننس است. BNB اکوسیستم زنده‌ای است که همراه با BSC ارائه می‌شود. چشم‌انداز بایننس در راستایی قرار دارد که روزی همه صاحب BNB شده و بتوانند آزادانه آن را مصرف کنند. برای اینکه BN‌B بتواند به پتانسیل واقعی خود دست پیدا کند، بایننس و BSC باید در مسیرهای مختلف حرکت کنند. امروزه، زنجیره بایننس و زنجیره هوشمند بایننس، تبدیل به زنجیره BNB می‌شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی تتر (ارز دیجیتال)

BNB Chain چیست؟

نوآوری هرگز قرار نیست که از حرکت خود بایستد. کاملا واضح است که آینده فراتر از بایننس، به دنیایی بیش از یک میلیارد کاربر تبدیل خواهد شد. MetaFi نیز بخش مهمی از این امر بوده و به ایجاد آینده‌ای کمک می‌کند که در آن، قابلیت همکاری هم می‌تواند زندگی را آسان‌تر کند. ماموریت زنجیره BNB، ایجاد زیرساختی است که اکوسیستم مجازی موازی جهان را تقویت می‌کند و تعهد زنجیره BNB را به همراه خواهد داشت. توسعه دهندگان قصد دارند که این سیستم برای همیشه غیرمتمرکز باقی مانده و نیازی به کسب اجازه نداشته باشد. این سیستم به فراتر از بایننس دست پیدا کرده و به فعالیت‌های چند زنجیره‌ای هم در فضای کاملا باز دست پیدا می‌کند.

از طریق دسترسی به خدمات نوین پرداخت، می‌توانید با افتتاح حساب پی پال و دیگر پلتفرم‌های پرداخت آنلاین، امکان فعالیت در حوزه‌ ارزهای دیجیتال را داشته باشید. مجله آموزشی نوین پرداخت هم امکان مطالعه مقاله‌های مختلف در حوزه‌های مختلف پرداخت ارزی را فراهم کرده است.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات