تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین کش

زمان مطالعه مقاله ۱۰ دقیقه

ورود به دنیای کریپتو همیشه به معنای ضرر و زیان در هنگام فروش نیست و باید پیش بینی مناسبی از زمان فروش دارایی‌های دیجیتالی خود را داشته باشید. محبوب‌ترین روش فروش توکن‌های بیت کوین کش که با عبارت BCH نیز آن را می‌شناسیم، استفاده از پلتفرم‌هایی است که خریداران و فروشندگان را متحد کرده و آن‌ها با همدیگر می‌توانند از صرافی‌های ارز دیجیتال یا سرویس‌های همتا به همتا استفاده کنند. بیت کوین کش را می‌توانید مستقیما به هر شخص دیگری فروخته و از آدرس کیف پول عمومی خود استفاده کنید. می‌توانید توکن‌های مربوطه را در ازای دریافت ارزهای فیات مانند دلار هم مبادله کنید.

شاید این سوال برای شما وجود داشته باشد که چرا کسی باید دارایی‌های بیت کوین کش خود را بفروشد؟ سرمایه‌گذاران رمز ارز، همیشه توکن‌های خود را نمی‌فروشند تا درآمد ارزی سریعی داشته باشند. در عوض، آن‌ها به‌دلایل شخصی اقدام به فروش ارز دیجیتالی خود کرده و یا اینکه قصد دارند تنوع بیشتری به سبد سرمایه‌گذاری خودشان بدهند تا با کمک ارزهای فیات، بتوانند هزینه‌های روزانه خودشان را تامین کنند. مورد دوم می‌تواند بیشتر صادق باشد. مخصوصا اینکه نیروهای کاری جهانی شروع به پذیرش حقوق بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی کرده‌اند و خرید و فروش این ارزها می‌تواند رونق بیشتری در آینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش برداشت بیت کوین از بایننس

فروش بیت کوین کش

صرافی ارزهای دیجیتال

صرافی‌های کریپتو یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتالی است. به‌طور معمول، یک صرافی کریپتو به کاربران اجازه می‌دهد تا سفارش خرید یا فروش توکن‌های ارز دیجیتال را در برابر سایر ارزهای دیجیتال یا ارزهای محلی انجام دهند. برای انجام این کار، صرافی‌ها از جفت‌های معاملاتی استفاده می‌کنند که همان دارایی‌های هستند که شما با آن می‌توانید توکن‌های BCH را مبادله کنید. برای مثال، قرار دادن یک سفارش فروش با یک جفت معاملاتی BCH/USD به معنای موافقت با مبادله توکن‌های BCH شما در برابر مبلغی معادل دلار آمریکا است. با طور مشابه، یک جهت معاملاتی BCH/BTC هم به شما این امکان را خواهد داد که به‌مقدار مساوی بتوانید بیت کوین را با ارزش توکن‌های BCH خود مبادله کنید.

با توجه به محبوبیت آن به‌عنوان یک دارایی در بین سرمایه گذاران، سرمایه‌گذاران می‌توانند BCH را در اکثر صرافی‌های اصلی در سراسر جهان پیدا کنند. فرایند فروش BCH در یک صرافی رمزنگاری نسبتا ساده است. کافی است که توکن‌های BCH را در کیف پول BCH صرافی منتقل کنید و سپس یک سفارش فروش را در مقابل یک جفت تجاری خود قرار دهید و سپس منتظر بمانید تا تراکنش شما پردازش شود. هنگامی که معادل فیات یا ارز دیجیتال در کیف پول مربوطه نشان داده شد، می‌توانید ارز فیات را به حساب بانکی خود انتقال دهید یا اینکه هر ارز دیجیتال دیگری را که انتخاب می‌کنید، خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به ریال

سرویس‌های همتا به همتا

خدمات همتا به همتا، پلتفرمی هستند که دو یا چند سرمایه‌گذار را که مایل به مبادله ارز بر اساس رضایت متقابل هستند، به همدیگر متصل می‌کند. پلتفرم‌های P2P به‌عنوان برنامه‌های مستقل هم در دسترس هستند، اما می‌توانید از طریق بسیاری از صرافی‌ها اقدام کرده و به چنین گزینه‌هایی هم دسترسی داشته باشید. یک سرویس معمول BCH P2P، به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های BCH را با ارز محلی مبادله کنند. این نوع خدمات، خریداران و فروشندگان را به‌صورت لحظه‌ای معرفی کرده و تجارت بین آن‌ها هم تسهیل خواهد شد. برخی از شکل‌های دیگر تبادل داخلی هم وجود دارد که با زیرساخت‌های خود پلتفرم بیت کوین تضمین شده است.

علاوه بر این، می‌توان با معامله کنندگان دیگر در انجمن‌های اختصاصی هم ارتباط برقرار کرده و شخصا با آن‌ها ملاقات کرد تا ارزها مبادله شوند. یک تجارت همتا به همتا در خالص‌ترین شکلش صورت خواهد گرفت. ریسک مرتبط با این نوع معاملات هم به شدت به اعتبار طرفین معامله بستگی دارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم که با هر فرد ناشناسی مبادله نکرده و از سیستم بررسی اعتبار آنلاین کاربر استفاده کرده و مراقب کاربرانی باشید که مقابل‌شان پرچم قرمز هک شده است. در مقایسه با صرافی رمزنگاری، P2P تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تری محسوب می‌شود، چرا که هیچ گونه واسطه‌ای در آن دخالت نمی‌کند.

فروش بیت کوین کش

استفاده از پیشنهادات داخلی BCH

اکو سیستم بیت کوین کش یک نهاد خصوصی است و درست مانند اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، از حمایت برخی از کارآفرینان معتبر مانند راجر ور برخوردار است. جامعه BCH می‌توانند از مجموعه‌ای از پیشنهادات داخلی سازگار با BCH که شامل صرافی رمزنگاری، P2P و کیف پول رمزنگاری هستند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

خرید محصولات و خدمات با BCH

علیرغم اینکه BCH هنوز توسط جریان اصلی جامعه جهانی مورد پذیرش قرار نگرفته است، اما می‌توانید از آن برای خرید محصولات و خدمات متعدد استفاده کنید. بسته به حوزه قضایی موجود، شما می‌توانید از چندین فروشگاه در کشورهای مختلف استفاده کرده و از شیوه پرداخت بیت کوین کش استفاده کنید. علاوه بر این، BCH می‌تواند برای خریدهای آنلاین نیز کاربرد داشته باشد و می‌توانیم به تجارت الکترونیک، سیستم اشتراکی سایت‌ها و موارد مشابه دیگر مانند سیستم تحویل غذا اشاره کنیم که البته بیشتر در خارج از کشور رواج دارند.

فروش بیت کوین کش

نکات مهم در هنگام فروش بیت کوین کش

ارزش قابل توجه BCH، سبب شده است که این توکن به یکی از ارزشمندترین دارایی‌ها در اکوسیستم کریپتو تبدیل شود. ارزش بالای این ارز دیجیتال، آن را به هدف خوبی برای هکرها تبدیل کرده است. صرف نظر از روش انتقالی که خودتان برای فروش بیت کوین کش انتخاب کرده‌اید، باید از هر جنبه‌ای ان را بررسی کرده و ببینید که ریسکش در چه حدی است. باید بازدهی را مدنظر قرار داده و در سفارشات خود به آن توجه کنید. از نظر تاریخی، سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری تنها با بازده طولانی مدت متحول کننده زندگی افراد بوده است. اما سرمایه‌گذاران اکنون مشتاق هستند که موارد استفاده در دنیای واقعی سرمایه‌گذاری را بیشتر درک کنند.

حال که با نحوه خرید و فروش بیت کوین کش آشنا شدیم، بیایید به‌شکل دقیق‌تری این سیستم را بررسی کرده و آن را تحلیل کنیم.

بیت کوین کش چیست؟

بیت کوین کش را به‌عنوان یک ارز دیجیتالی می‌شناسیم که بسیاری از ویژگی‌های مشابه بیت کوین را داشته و در عین حال، تعداد زیادی تغییرات و ویژگی‌ها را هم دارد که این دو ارز مشابه را از همدیگر متمایز می‌کند. بیت کوین کش در واقع یک فورک از بیت کوین است؛ اگر طرفداران استدلال کرده‌آند که بیت کوین کش بیشتر به چشم‌انداز اصلی ایجاد یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا تبدیل شده است. همان‌طور که در مقاله مربوط به سال ۲۰۰۸ هم در مورد بیت کوین آمده بود، بیت کوین کش به‌ تمامی اصول اولیه این سیستم پایبند است و همان قابلیت ذکر شده توسط ساتوشی ناکاموتو در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: دریافت بیت کوین از بازی (بازی کن پول در بیار!)

ویژگی‌های اصلی بیت کوین کش

بیت کوین کش یک سیستم نقدی الکترونیکی غیرمتمرکز همتا به همتا است که به هیچ مرجع مرکزی مانند دولت یا موسسه مالی متکی نیست. به این ترتیب، باز طراحی اساسی ماهیت پول توسط آن نشان داده شده است. ویژگی‌های اصلی بیت کوین کش را در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم.

نحوه فروش بیتکوین کش

قابلیت استفاده برای همه

هیچ کس بیت کوین کش را کنترل یا مالکیت نمی‌کند. هیچ مدیر عاملی وجود ندارد و برای استفاده از آن، نیازی به درخواست مجوز نخواهید داشت. این سیستم معاملاتی را به‌همراه دارد که به هویت افراد ارتباط پیدا نمی‌کند و بیشتر این نام‌های مستعار هستند که نقش اصلی را ایفا می‌کنند. این روند کمک می‌کند که هنگام استفاده از بیت کوین کش، همه افراد تقریبا بدون هیچ سانسوری بتوانند از آن استفاده کنند.

شفافیت بالا

تمامی تراکنش‌ها در یک دفتر کل عمومی جهانی به‌نام بلاک چین ثبت می‌شوند. این دفتر کل در فواصل منظم در بلوک‌هایی که به هم متصل شده‌اند تا بتوانند یک زنجیره را تشکیل داده و به‌روزرسانی شوند. این روند به هر کسی اجازه می‌دهد تا به راحتی تاریخچه کامل مالکیت را ببیند و احتمال تعقلب هم در آن وجود نخواهد شد. سیستم دفتر کل توزیع شده بلاک چین، به‌طور داوطلبانه توسط شبکه‌ای از شرکت کنندگان به‌نام گره‌ها ذخیره می‌شوند. این روند هم کمک می‌کند که ماندگاری اطلاعات با اطمینان بیشتری محقق شود. این سیستم مبتنی بر قوانین گره‌ها بوده و از مجموعه‌ای از قوانین (یک پروتکل) برای دستیابی به اجماع در مورد وضعیت دفتر کل پیروی می‌کنند.

این اجماع چیزی است که حقیقت را در مورد اینکه چه کسی مالک چه چیزی است، تشکیل می‌دهد. این سیستم پروتکل بسیار منسجمی هم دارد. شرکت کنندگان هنوز هم تقاضا دارند که بیت کوین کش تکامل پیدا کند. اگرچه، برای ایجاد تغییرات، اجماع بالایی وجود دارد. این امر بیت کوین کش را به یک سیستم شبه سیاسی تبدیل می‌کند که شرکت کنندگان نوعی قرارداد اجتماعی را در آن تشکیل می‌دهند. سیستم تغییر ناپذیر است و فناوری به کار رفته است آن، سبب می‌شود که پس از ثبت در بلاک چین، قابل تغییر نباشند.

بیشتر بخوانید: مقایسه بیت کوین کش و اتریوم از تمام زوایا

ایمنی بالا

ایمنی هم در بیت کوش کش توسعه پیدا کرده است. فرایند اثبات کار به ماینرها کمک می‌کند که بلوک‌های جدید را به زنجیره‌ای که دفتر کل را تشکیل می‌دهد، اضافه کرده و یک رقابت جدید را شکل دهند. هزینه‌های مربوط به سخت‌افزار و انرژی مرتبط با استخراج PoW به امنیت شبکه در راستای اصول مبتنی بر تئوری بازی کمک می‌کند. به‌طور یکه حمله به شبکه هم بسیار گران دیده می‌شود. این سیستم تضمینی را ایجاد کرده است که هکرها نتوانند به‌طور مستقیم از حمله به شبکه سود ببرند. عرضه ثابت تنها ۲۱ میلیون کوین بوده است و این امر، بیت کوین کش را به یک دارایی سخت مانند طلا یا زمین تبدیل کرده و فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا دارایی‌های خودشان را در حوزه دیجیتال و در مدت زمان طولانی ذخیره کنند.

نحوه فروش بیتکوین کش

فی‌های کم بیت کوین کش، تراکنش‌های قابل اعتماد، سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن آن، سبب شده است که کاربران دید نسبتا خوبی به آن داشته باشد. شما هر جا و هر زمانی می‌توانید به بیت کوین کش دسترسی پیدا کنید. از جمله آن‌ها هم می‌توانیم به تراکنش‌های برون مرزی اشاره کنیم که همه چیز امکان پذیر شده است. این روند سبب می‌شود که جایگزینی موثر برای شبکه‌های پرداختی مانند ویزا یا مستر کارت باشد.

بیت کوین کش برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

ویژگی‌های اصلی بیت کوین کش، سبب شده است که به یک ذخیره بلند مدت و ارزشمند تبدیل شده و بتوانیم به‌عنوان یک وسایل مبادله بسیار موثر از آن یاد کنیم. از نظر فلسفی‌تر، این دو مورد استفاده با ماهیت غیرمتمرکز و پروتکل مانند ترکیب شده و بیت کوین کش را به روشی عالی برای حمایت و افزایش آزادی اقتصاد جهانی تبدیل می‌کنند.

ذخیره بلند مدت دارایی

مجموع عرضه بیت کوین کش هرگز از ۲۱ میلیون کوین تجاوز نخواهد کرد. این در کدی که پروتکل بیت کوین کش را تعریف می‌کند، نوشته شده است. به‌عنوان یک شبکه غیرمتمرکز، کاربران بیت کوین کش در نهایت تصمیم خواهند گرفت که پروتکل چگونه تکامل پیدا کند و از ان‌جایی که به نفع شرکت کنندگان نیست که دارایی‌های خودشان را با تغییر پروتکل، کاهش دهند، محدودیت ۲۱ میلیون کوین تقریبا به‌طور قطع برای همیشه باقی خواهد ماند. نرخ اضافه شدن کوین‌های جدید به عرضه در گردش، به تدریج در طول یک برنامه تعریف شده کاهش می‌یابد و جالب است بدانید که در کد آن هم گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش استخراج بیت کوین کش

نرخ انتشار تقریبا هر چهار سال یک بار به نصف کاهش پیدا می‌کند. این امر بیت کوین کش را به یک دارایی ضد تورم تبدیل کرده است. در آوریل سال ۲۰۲۰، نرخ انتشار این کوین از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد BCH در هر بلوک کاهش پیدا کرد. در آن زمان، ۱۸ میلیون و ۳۷۵ هزار کوین از بین ۲۱ میلیون کوین (۸۷.۵ درصد از کل) توزیع شده بود. توزیع بعدی هم در سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد و قرار است که نرخ انتشار به ۳.۱۲۵ واحد BCH کاهش پیدا کند. به همین ترتیب، همین روند تا سال ۲۱۳۶ و زمانی که نرخ انتشار به حد ۰.۰۰۰۰۰۱۶۸ واحد BCH کاهش پیدا کند، ادامه خواهد داشت. زمان‌بندی عرضه بیت کوین کش، آن را در بین دارایی‌های سخت، منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد. در مقام مقایسه هم می‌توانیم به عرضه طلا اشاره کنیم. علیرغم اینکه طلا در جهان محدود است، اما با وجود این، نیروهای عرضه و تقاضا هم نقش مهمی در آن دارند.

با افزایش قیمت طلا، معدنچیان بیشتری برای جستجوی طلا تشویق می‌شوند. این امر منجر به‌ افزایش عرضه طلا شده و فشار نزولی وارد قیمت خواهد شد.

وسیله مبادله بسیار موثر

بیت کوین کش پرداخت‌های P2P را بین افراد امکان پذیر می‌کند. بیت کوین کش عملکردی مانند پول نقد؛ اما در حوزه دیجیتال دارد. به‌طور اساسی، کارمزدهای ارسال بیت کوین کش، معمولا کمتر از یک پنی در هر تراکنش است و تسویه حساب هم بلافاصله انجام خواهد شد. بدون توجه به موقعیت فیزیکی شرکت کنندگان، امکان استفاده از بیت کوین کش وجود دارد. این امر سبب می‌شود که بیت کوین کش نه‌تنها برای حواله‌ها و تجارت فرامرزی، بلکه در زمینه معامله‌های روزمره مانند مواد غذایی هم گزینه مناسبی باشد. البته فراموش نکنید که پذیرش بیت کوین کش هنوز در کشور ما در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اما در خارج از کشور، حرکات مثبتی در این زمینه انجام شده است.

از آن‌جایی که کارمزدها و زمان تراکنش بسیار کم است، بیت کوین کش برای مواردی مانند استفاده در تراکنش‌های کوچک مثل انعام تولید کنندگان محتوا و پاداش به کاربران بازی‌ها و برنامه‌های موبایلی می‌تواند موثر باشد.

نحوه فروش بیتکوین کش

بیشتر بخوانید: ماینینگ بیت کوین چیست؟

آزادی اقتصادی

آزادی اقتصادی سبب می‌شود که توانایی افراد برای به‌دست آوردن و استفاده آزادانه از منبع شخصی،، به شیوه‌های کاملا دلخواه وجود داشته باشد. امکان همکاری یا دیگران یا کار به‌صورت مستقل در این سیستم وجود دارد. در واقع، ما با جزء حیاتی کرامت انسانی روبرو هستیم و حقوق اساسی انسان هم در این زمینه فراهم شده است. پول به‌عنوان ابزاری دیده می‌شود که می‌تواند هم برای ذخیره‌سازی و هم برای مبادله ارزش بالایی داشته باشد. این یک ابزار مرکزی برای ایجاد آزادی اقتصادی است. بیت کوین کش، بر اساس انتخاب، شکل جایگزینی از پول را فراهم می‌کند که از آزادی اقتصادی پشتیبانی می‌کند. برخلاف ارزهای مالی، بیت کوین کش محافظت خوبی در برابر مصادره پولی، سانسور، کاهش ارزش از طریق تورم بدون سقف و موارد دیگر خواهد داشت.

آیا بیت کوین کش با بیت کوین متفاوت است؟

بیت کوین کش به‌عنوان یک سیستم فشار برای بیت کوین در نظر گرفته شده است. در اول آگوست سال ۲۰۱۷ و پس از اینکه شرکت کنندگان در اکوسیستم بیت کوین نتوانستند در مورد روش‌های مقیاس پذیری ارز دیجیتال به توافق برسند، سیستم بیت کوین کش ایجاد شد. نکته اصلی بحث، اندازه بلوک بود که مستقیما به حجم تراکنش‌هایی که می‌توان در هر ثانیه پردازش کرد، ارتباط پیدا کند. این سیستم به اختصار خروجی نامیده می‌شود. از ان‌جایی که تراکنش‌ها از داده‌ها تشکیل یافته‌اند، اندازه بلوک بزرگ‌تر امکان گنجاندن تراکنش‌های بیشتری در هر بلوک را فراهم می‌کند و در نتیجه توان عملیاتی بالاتری هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دستگاه خودپرداز بیت کوین

پروتکل بیت کوین سال‌ها اندازه هر بلوک را به ۱ مگابایت محدود کرده بود. با افزایش تعداد کاربران بیت کوین، رقابت برای اندازه بلوک محدود، به تدریج منجر به افزایش کارمزد تراکنش‌ها و طولانی شدن زمان تسویه حساب شد. در این شرایط، در حالی که بیت کوین ابزار خود را برای تسویه تراکنش‌های با ارزش بالا یا تراکنش‌هایی که سرعت کمتری دارند، حفظ کرده بود، بسیاری از کاربردهای خود را به واسطه استفاده به عنوان وسیله‌ای برای مبادله خریدهای کم ارزش که کارمزد و زمان تسویه در آن‌ها اهمیت دارد، از دست داد.به‌عبارت دیگر، بیت کوین عملا دیگر به‌عنوان یک سیستم «Cash» کاربردی نداشت.

بیت کوین یک پروتکل ثابت نیست. ادغام تغییرات یک فرایند شبه سیاسی است که مبتنی بر مشورت، متقاعد سازی و اراده است. به عبارت دیگر، مردم تصمیم می‌گیرند که بیت کوین چه تعریف داشته و چه کاربردهایی برای آن تعریف شود. در مواجهه با چالش افزایش مقیاس بیت کوین، یک طرف نیاز به حفظ اندازه بلاک ۱ مگابایتی را احساس کرده و ادعا می‌کردند که بهتر است بیت کوین را خارج از زنجیره اصلی‌اش مقیاس بندی کنیم. در طی راه حل لایه دوم هم لایه تسویه پایه روی زنجیره، تنها برای تراکنش‌های بزرگ‌تر باقی می‌ماند. طرف مقابل هم می‌خواست که اندازه بلوک را افزایش داده و امکان تراکنش‌های بیشتری را در هر بلوک فراهم کند. این ارتقا فوری به‌عنوان یک روش ساده و سریع برای قابل اعتماد نگاه داشتن تراکنش‌ها و کارمزدها تلقی می‌شود.

نحوه فروش بیتکوین کش

از آن‌جایی که جامعه بیت کوین نتوانست روی این تغییرات به توافق برسد، نتیجه ماجرا ایجاد یک هارد فورک یا نقطه‌ای در زمان بود که دو نسخه بیت کوین از همدیگر جدا شدند. نسخه‌ای که شامل ارتقا اندازه بلوک بود، بیت کوین کش نامگذاری شد و در نسخه قبلی هم بدون تغییر نام، «بیت کوین» شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: استخراج بیت‌کوین در ایران چقدر هزینه دارد؟

حداکثر اندازه بلوک

بیت کوین کش دارای حداکثر اندازه بلوک ۳۲ مگابایتی است که نسبت به بیت کوین با ۱ مگابایت، افزایش قابل توجهی را تجربه می‌کند. اندازه بلوک بزرگ‌تر، حجم تراکنش‌هایی را که شبکه بیت کوین کش می‌تواند در زنجیره پردازش کند را افزایش می‌دهد. زمانی که بیت کوین معمولا بین ۳ الی ۷ تراکنش را در ثانیه پردازش می‌کند، بیت کوین کش می‌تواند در یک ثانیه، ۲۰۰ تراکنش را پردازش کند. این روند به کاهش هزینه هر تراکنش و افزایش سرعت و قابلیت اطمینان پذیری منجر خواهد شد. هزینه معاملات بیت کوین کش هم معمولا از یک پنی هم کمتر است. این در مقایسه با میانه کارمزد تراکنش روی زنجیره بیت کوین، از سال ۲۰۲۰ روی ۱ الی ۱۵ دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده و پرداخت با بیت کوین

اگر هنوز نتوانستید که به‌عنوان سرمایه‌گذار بیت کوین کش شناخته شوید، هم‌اکنون فرصتش فراهم شده است که به این ارز دیجیتالی اعتماد کرده و زندگی خود را متحول کنید. نسخه ارتقا یافته بیت کوین قابلیت‌های فراوانی دارد و یقینا شما نیز با کسب اطلاعات بیشتر و بالا بردن دانش خود، می‌توانید به‌طور بالقوه سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه داشته باشید. آینده درخشانی برای نسخه‌های ارتقا یافته ارزهای دیجیتالی وجود دارد و بسیاری از کارشناسان، معمولا دید مثبتی نسبت به این گزینه‌ها دارند.

شما هم می‌توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کرده و خدمات پرداخت آنلاین مانند افتتاح حساب آنلاین پی پال و موارد مشابه دیگر را از این طریق دریافت کنید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات