تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

روش های خرید بیت کوین خارج از کشور

گزینه‌های زیادی در مورد نحوه خرید بیت کوین خارج از کشور وجود دارند که تقریباً در همه کشورهای دنیا از کارت‌های هدیه، دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین، معامله گران محلی، کارگزار، صرافی‌ها در دسترس هستند. اما روش های خرید بیت کوین خارج از کشور چیست؟ گزینه‌های زیادی برای خرید آسان، سریع و راحت بیت کوین وجود دارند که در ما در این بررسی به تفصیل به این موضوع در نوین پرداخت می‌پردازیم.

روش های خرید بیت کوین خارج از کشور

تقریباً در همه جای دنیا، شما این شانس را دارید که از بیت کوین‌های محلی، بیت اسکوئر یا دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین استفاده کنید. در حالی که این‌ها گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، ارزش دارد که به دنبال گزینه‌های بیشتری باشید. در ادامه به تفکیک کشورها از نظر خرید بیت کوین اشاره می‌کنیم:

خرید بیت کوین در آمریکای شمالی

ایالات متحده آمریکا و کانادا دو تا از بزرگ‌ترین بازارها برای خریداران بیت کوین هستند. خریداران می‌توانند از بین گزینه‌های بسیار متنوعی برای خرید بیت کوین انتخاب کنند. در هر دو کشور، در کنار LocalBitcoins و ATMs، فروشندگان مستقیم  Coinbase، Circle، و بازار P2P Paxful و صرافی Kraken را می‌بینید.

خرید بیت کوین خارج از کشور

در ایالات متحده آمریکا

  • مبادلات مستقیم: با کوین بیس و دو پلتفرم بزرگ، راهی آسان برای خرید بیت کوین با کارمزد کم و ذخیره آنها در یک کیف پول آنلاین ارائه می‌شود. هر دو پلتفرم هم انتقال بانکی و هم کارت اعتباری را می‌پذیرند. Indacoin پلتفرم دیگری برای تبادل مستقیم است اما بدون کیف پول یکپارچه! گزینه بعدی، Expresscoin، به دست آوردن بیت کوین با پول نقد از طریق Billpay را امکان پذیر می‌کند.
  • P2P-Markets: در کنار LocalBitcoins و Bitsquare Bitquick و Paxful بازارهای P2P برای مشتریان در ایالات متحده موجود هستند. در Bitquick شما با واریز وجه نقد در بانک فروشنده پرداخت می‌کنید، در Paxful فروشنده می‌تواند هر کانال پرداختی که می‌خواهد را انتخاب نماید، از جمله  PayPal، Western Union، کارت‌های اعتباری و نقدی، کارت‌های هدیه و موارد دیگر. در حالی که قیمت‌ها در Paxful  معمولاً بسیار بالا هستند، Bitquick  هزینه 2 درصدی را دریافت می‌کند.
  • صرافی‌ها: اگر می‌خواهید بیت کوین را با دلار در یک صرافی بخرید، چند پلتفرم برای انتخاب دارید. بزرگترین صرافی‌ها Bitstamp هستند. GDAX و Bitfinex Coinbase  و پس از آن  BTC-E، Kraken  و Gemini قرار دارند. در حالی که اکثر صرافی‌ها حواله‌های بانکی را می‌پذیرند، BTC-E علاوه بر این، تامین مالی یک حساب با کارت‌های اعتباری و ارائه دهندگان پرداخت مانند PerfectMoney، Paysafecards  و سایر را ارائه می‌دهد.

در کانادا

  • مستقیم: Coinbase  برای مشتریان کانادایی که می‌توانند بیت کوین را با انتقال بانکی یا کارت اعتباری خریداری کنند و در کیف پول آنلاین پلت فرم ذخیره نمایند، باز است. همچنین، Indacoin برای مشتریان کانادایی در دسترس می‌باشد. اما برای کانادایی‌ها، QuickBT  و canadianbitcoins.com خاص‌تر هستند، پلتفرم‌هایی که می‌توانید مستقیماً بیت‌ کوین را با حداکثر ۱۵۰ دلار کانادا با چندین روش پرداخت مانند INTERAC® Online و کوپن‌های Flexepin خریداری کنید. Canadianbitcoin.com  همچنین امکان پرداخت با پول نقد به صورت حضوری یا سپرده را ارائه می‌دهد.
  • P2P: مشتریان کانادا می‌توانند از بازارهای بین المللی P2P مانند Paxful و LocalBitcoin  برای خرید بیت کوین در بازارهای P2P استفاده کنند.
  • مبادله: چندین صرافی امکان تجارت با دلار کانادا را فراهم می‌نمایند، Kraken و CoinSquare برجسته‌ترین نمونه‌ها هستند.
خرید بیت کوین خارج از کشور

خرید بیت کوین در آمریکای میانه و جنوبی

به غیر از آمریکای شمالی، آمریکای میانه و جنوبی به تازگی بیت کوین را چند سال پیش کشف کردند. اکثر صرافی‌ها نسبتاً جدید هستند و به دلیل حجم و نقدینگی کمتر، خریداران باید هزینه بیشتری را به عنوان کارمزد بپردازند. چندین صرافی در برخی از کشورهای آمریکای جنوبی و میانه هستند که شامل ساتوشی تانگو یک فروشنده مستقیم برای برزیل، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما و پرو می باشند. Bitex.la خدماتی را در آرژانتین، شیلی، کلمبیا و اروگوئه ارائه می‌دهد. بیت کوین‌های محلی بازار P2P در اکثر کشورهای آمریکای لاتین موجود هستند.

بیشتر بخوانید: دریافت بیت کوین از بازی

در مکزیک

  • کارت‌های هدیه: با اپلیکیشن  Chip-Chap.comمی‌توانید کارت‌های هدیه بیت کوین را در بیش از 5000 فروشگاه خریداری کنید.
  • مستقیم: Volabit.com به افراد این امکان را می‌دهد تا بیت کوین را با MXN از طریق نقل و انتقالات بانکی یا واریز پول نقد در شعب  OXXO، 7-Eleven، Banamex  و ATM خریداری کنند.
  • تبادل: Bitso.com مبادله ای برای مکزیک است. کارمزدها به سرعت در حال کاهش هستند و حجم تجارت به 0.1 درصد می‌رسد.

در برزیل

  • مستقیم: مردم برزیل می‌توانند بیت کوین را مستقیماً در Mercadobitcoin.com.br خریداری کنند، کارگزاری که خود را بزرگ‌ترین صرافی بیت کوین در آمریکای لاتین می‌نامد.
  • صرافی: یکی از مبادلات اصلی بیت کوین در برزیل  FlowBTC است. در اینجا مردم می‌توانند بیت کوین بخرند یا بفروشند. با انتقال  Banمی‌توان سپرده گذاری کرد. دومین صرافی بزرگ Foxbit.com.br است.

در آرژانتین

  • مستقیم: Ripio یک برنامه کیف پول است که به کاربران امکان خرید بیت کوین را می‌دهد. ویژگی خاص آن این بوده که امکان خرید بیت کوین به صورت اعتباری را فراهم می‌نماید و به عنوان یک دروازه پرداخت برای پرداخت با بیت کوین عمل می‌کند.

در ونزوئلا

  • صرافی: با  SurBitcoin ونزوئلا صرافی بیت کوین خود را دارد.

در شیلی

  • صرافی: شیلی صرافی بیت کوین خود یعنی SurBTC را دارد که با دریافت بودجه از دولت شیلی به اخبار بین المللی رسید. مردم می‌توانند در اینجا بیت کوین بخرند یا بفروشند و سپرده گذاری به پزو شیلی را می‌توان با نقل و انتقالات بانکی محلی انجام داد.
خرید بیت کوین خارج از کشور

خرید بیت کوین در قاره اروپا

  • ATM: وب سایت coinatmradar.com صدها دستگاه خود پرداز بیت کوین را در اروپا فهرست کرده است.
  • مستقیم: با توجه به وضعیت نامشخص مقررات در منطقه یورو، ده‌ها صرافی مستقیم برای خرید بیت کوین وجود دارند که انواع زیادی از کانال‌های پرداخت را ارائه می‌دهند. اکثر این کارگزاران بسته به کانال پرداخت 0.5-5 درصد از مشتریان خود کارمزد دریافت می‌کنند و با اسپرد درآمد ارزی کسب می‌نمایند.

در حالی که پلتفرم‌های بالا فقط بیت کوین را می‌فروشند و هیچ کیف پول آنلاین پیشرفته‌ای ارائه نمی‌دهند، کیف پول آنلاین Coinbase و Circle با گزینه خرید بیت کوین با انتقال بانکی یا کارت اعتباری در اکثر کشورهای اروپایی موجود است.

  • P2P-Markets: LocalBitcoin برای همه کشورهای منطقه یورو به جز آلمان در دسترس است. Bitcoin.de یک بازار P2P برای کل منطقه یورو می‌باشد که در آن مردم می‌توانند بیت کوین را با انتقال SEPA خریداری و بفروشند. با 0.5 درصد و اسپرد کم، Bitcoin.de  احتمالاً ارزان‌ترین روش برای خرید بیت کوین به جز صرافی‌ها می‌باشد.
  • صرافی: چندین صرافی در خدمت منطقه یورو هستند. Kraken صرافی پیشرو است و پس از آن Bitstamp و BTC-E قرار دارند. همه صرافی‌ها KYC کامل می‌خواهند.

در اتریش

شهروندان اتریش می‌توانند بیت کوین را با کارت‌های هدیه از bitcoinbon.at خریداری نمایند که این در بسیاری از مغازه‌هایترافیکی فروخته می‌شود. این روش راحت است، اما روش نسبتاً گرانی برای خرید بیت کوین می‌باشد.

در آلمان

برای آلمانی‌ها، Fidor-Bank  شروع خوبی برای خرید بیت کوین است. این بانک‌های آنلاین با Bitcoin.de شریک می‌شوند و تجارت در این پلتفرم‌ها را به میزان قابل توجهی سریع‌تر و راحت‌تر می‌کنند. در Bitcoin.de مشتریان فیدور می‌توانند بلافاصله به وضعیت KYC کامل دست یابند و از به اصطلاح ExpressTrade استفاده کنند. این به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تنها چند دقیقه پس از اولین تماس با پلتفرم، مقدار نامحدودی بیت کوین را با قیمت‌های نسبتا پایینی خریداری کنند.

در اسپانیا

در اسپانیا، با Bit2Me.com و chip-chap.comمی‌توانید به راحتی بیت کوین را از هزاران دستگاه خودپرداز خریداری کنید.

خرید بیت کوین خارج از کشور

در انگلستان

  • مستقیم: کوین بیس همچنین برای شهروندان بریتانیایی برای خرید بیت کوین با نقل و انتقالات بانکی و کارت‌های اعتباری در دسترس است. بسیاری از مردم بریتانیا از bittylicious.com  استفاده می‌کنند که در کنار حواله‌های بانکی و کارت‌های اعتباری گزینه‌های پرداخت ویژه بریتانیا مانند Paym یا Barclays Pingit را ارائه می‌دهد. با این حال، بسته به گزینه پرداخت، هزینه‌ها می‌توانند بسیار زیاد باشند. کارگزار دیگری که مبادله مستقیم ارائه می‌دهد.
  • صرافی: محبوبترین صرافی در بریتانیا Coinfloor است و پس از آن صرافی کوین GDAX است.

در سوئیس

  • ATM: اخیراً شرکت ملی راه آهن SBB اعلام کرد که شهروندان سوئیسی می‌توانند بیت کوین را در هر دستگاه بلیط در هر ایستگاه راه آهنی خریداری کنند. پرداخت را می‌توان با پول نقد یا نقد الکترونیکی انجام داد. کارت‌های اعتباری مورد قبول نیستند. در بالای این شخص در سوئیس می‌توانید دستگاه خودپرداز بیت کوین که توسط bitconsuisse.ch  در چندین مکان اداره می‌شود را پیدا کنید.
  • مستقیم: کارگزار bitcoinsuisse.ch امکان خرید بیت کوین را با پول نقد و حواله بانکی ارائه می‌دهد. 247 exchange.com  گزینه خرید بیت کوین با فرانکن را اجرا کرد. اکثر صرافی‌های مستقیم دیگری مانند Coinbase، Circle  و سایر، مشتریان سوئیسی را می‌پذیرند، اما از آن‌ها می‌خواهند با یورو پرداخت کنند.

در لهستان

  • صرافی‌ها: با  BitMarket.pl، BitBay.net و bitmaszyna.pl لهستان سه صرافی بیت کوین دارد که می‌توانید با Zloty با شرایط نسبتاً خوبی بیت کوین بخرید.

در نروژ

  • مستقیم: Cubits.com به دست آوردن مستقیم بیت کوین با NOK را امکان پذیر می‌کند.
  • صرافی: نروژ یک صرافی به نام bitcoinsnorway.com دارد. اما حجم بسیار کمی است به طوری که خریداران حق بیمه پرداخت می‌کنند.

در سوئد

  • مستقیم: سوئد دو کارگزار بیت کوین bt.cx  و  fybse.se دارد که می‌توانید بیت کوین را با SEK بخرید.

در دانمارک

  • مستقیم: تنها صرافی دانمارکی coinify.com است.

در اوکراین

  • ATM: با کمک btcu.biz امکان خرید بیت کوین در هر دستگاه خودپرداز بانکی در کل کشور وجود دارد.
  • مستقیم: Buy.kuna.io مبادله مستقیم بیت کوین را برای Hryvna ارائه می‌دهد. صرافی مستقیم دیگر btcu.biz است.
  • صرافی: با kuna.io اوکراین صرافی بیت کوین خود را برای Hryvna دارد.
خرید بیت کوین خارج از کشور

در روسیه

با توجه به وضعیت نامشخص قانونی بیت کوین در روسیه، تنها تعداد کمی صرافی و کارگزار وجود دارند. به نظر می‌رسد بسیاری از مردم با لوکال بیت کوین‌ها معامله می‌کنند.

  • مستقیم: matbea.com فروشنده مستقیم بیت کوین برای روبل است. خواستار ثبت نام کاربران با شماره تلفن می‌باشد.
  • صرافی: BTC-E صرافی اصلی برای تجارت روبل و بیت کوین است. با انواع ارائه دهندگان پرداخت کار می‌کند تا امکان واریز وجوه را فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: نحوه فروش بیت کوین کش

خرید بیت کوین در قاره آسیا

آسیا سریع‌ترین بازار در حال رشد برای بیت کوین است. در چین، ژاپن و کره جنوبی، تجارت خوبی با بیت کوین در صرافی‌ها وجود دارد، در حالی که کشورهای عربی مانند امارات، کم و بیش عاری از بیت کوین هستند. در این کشورها بهترین تغییرات یافتن یک دستگاه خودپرداز یا فروشنده در LocalBitcons است.

در چین

  • صرافی‌ها: چین دارای بهترین چشم انداز مبادلات بیت کوین در جهان است. با Huobi، OKCoin  و BTC China، صرافی‌هایی را با بیشترین حجم پیدا می‌کنید. این صرافی‌ها کارمزد صفر می‌گیرند و در نتیجه اسپرد بسیار پایین است. در کنار آنها مبادلات بسیار دیگری نیز وجود دارند.

در ژاپن

  • مستقیم: محبوبترین کارگزار تبادل مستقیم برای ین، bitflyer.jp  است. کارگزار طیف گسترده‌ای از مدارک تأیید را ارائه می‌دهد، از E-Mail full KYC  و هزینه‌های بسیار پایینی را دریافت می‌کند.
  • صرافی: با Quoine، Coincheck و سه صرافی در خدمت بازار ژاپن هستند. در حالی که آن‌ها نمی توانند با صرافی‌های چینی در زمینه نقدینگی رقابت کنند، خدمات خوبی برای خرید ارزان بیت کوین ارائه می‌دهند.

در تایلند

  • مستقیم: یک کارگزار بیت کوین برای تایلند bitcoin.co.th است. یک کارگزار دیگر، coins.co.th، یک کیف پول آنلاین راحت اضافه می‌کند.
  • صرافی: با bx.in.th تایلند صرافی بیت کوین خود را دارد.

در کره

  • مستقیم و ATM: coinplug.com خدمات مختلفی را برای خرید و فروش بیت کوین ارائه می‌دهد. آن‌ها دو دستگاه خودپرداز منحصر به فرد در سئول ارائه می‌دهند، خرید بیت کوین را در هزاران دستگاه خودپرداز در کشور با همکاری یک تولید کننده خودپرداز امکان پذیر می‌سازند و امکان خرید بیت کوین با چندین کارت هدیه را فراهم می‌کنند.
  • صرافی: با korbit.co.kr کره جنوبی یک صرافی توسعه یافته دارد که نه تنها تجارت با بیت کوین، بلکه کیف پول برای همه دستگاه‌ها و خدمات حواله را نیز ارائه می‌دهد. همچنین، coinplug.com  یک صرافی دارد.
خرید بیت کوین خارج از کشور

در هند

  • مستقیم: آدرسی برای خرید، فروش، ذخیره و ارسال بیت کوین  unocoin.com، بزرگترین فروشنده بیت کوین هند است. کم و بیش همان  zebpay.com، پلتفرم بزرگ دیگری برای بیت کوین در هند را ارائه می‌دهد. مانند هر صرافی در هند، این دو پلتفرم نیاز به تأیید هویت دارند.
  • صرافی: Coinsecure.in هم یک کیف پول آنلاین به عنوان یک صرافی است.

در فیلیپین

فیلیپین پلتفرم‌های مختلفی دارد که می‌توانید بیت کوین بخرید.

  • کارت‌های هدیه: در prepaidbitcoin.ph می‌توانید کارت‌های کوپنی که می‌توانید در چندین مکان در فیلیپین خریداری کنید را بازخرید نمایید.
  • مستقیم: buybitcoin.ph یکی از فروشندگان بیت کوین و coins.Ph دیگری است. Coins.ph  طیف گسترده ای از کانال‌های پرداخت مانند سپرده‌های نقدی در بانک‌ها، نقل و انتقالات آنلاین و کوپن‌های موجود در سراسر کشور را در فروشگاه‌ها می‌پذیرد.
  • صرافی: فیلیپین با coinage.ph و BTCexchange.ph دو صرافی بیت کوین دارد.

در ترکیه

در حالی که بیت کوین در ترکیه تنظیم نمی شود، پس از کودتای نافرجام و افزایش محدودیت‌های دولت، به نظر می‌رسد فشار فزاینده ای بر شرکت‌های بیت کوین وارد شده است.

  • کارت هدیه: با  bitupcard.comمی‌توانید کوپنی که برای بیت کوین قابل بازخرید است را به صورت آنلاین خریداری کنید.
  • مستقیم: koinim.com پلتفرمی است که می‌توانید مستقیماً بیت کوین و لایت کوین را با لیر خریداری نمایید.
  • صرافی: BTCTurk.com اولین صرافی بیت کوینترکیه است. در اینجا می‌توانید بیت کوین بخرید و بفروشید. اخیراً BTCTurk با حساب بانکی خود مشکل داشت و شایعاتی وجود داشتند که باید آن را تعطیل کند. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد هنوز در حال فعالیت است.

در اسرائیل

  • مستقیم: بیت طلا، قدیمیترین پلتفرم بیت کوین در اسرائیل است. در اینجا می‌توانید مستقیماً بیت کوین بخرید و بفروشید.
  • صرافی: Bit2C صرافی اصلی بیت کوین اسرائیل است.

سایر موارد:

شهروندان امارات متحده عربی می‌توانند از bitoasis.net برای خرید مستقیم بیت کوین استفاده کنند. در کویت می‌توانید بیت کوین را در bitfils.com خریداری نمایید. در ویتنام بروکر bitcoinvietnam.com.vn و صرافی vbtc.vn را پیدا می‌کنید. در مالزی coinbox.biz و coins.my یک کیف پول آنلاین و روشی آسان برای خرید و فروش بیت کوین ارائه می‌دهند، در حالی که oinhako.com کیف پولی با گزینه خرید و فروش برای مالزی و سنگاپور است و bitx.co مبادله ای برای مالزی ارائه می‌دهد و در اندونزی نیز می‌توانید بیت ‌کوین را در bitcoin.co.id  خریداری کنید. شهروندان تایوان می‌توانند از maicoin.com برای خرید، فروش و استفاده از بیت کوین استفاده کنند.

در استرالیا

  • مستقیم: استرالیا چندین فروشنده مستقیم بیت کوین دارد: btradeaustralia.com از Poli-Payments  پشتیبانی می‌کند، buyabitcoin.com.au  سپرده‌های نقدی را در بانک‌ها می‌پذیرد..com.au  به دست آوردن بیت کوین را با سپرده گذاری پول نقد در کیوسک‌ها امکان پذیر می‌کند. coinjar.com.au نه تنها به عنوان یک فروشنده بلکه به عنوان کیف پولی برای استفاده از بیت کوین‌ها تبلیغ می‌کند.
  • صرافی: با مستقل‌ها و coinspot.com.au استرالیا دو صرافی دارد.

در نیوزلند

  • مستقیم: در coined.co.nzمی‌توانید بیت کوین را با انتقال بانکی آنلاین و در buybitcoin.co.nz  با سپرده‌های بانکی خریداری کنید. گزینه‌های پرداخت بیشتر coinhub.nz  را ارائه می‌دهد که در آن نه تنها می‌توانید با حواله‌های بانکی پرداخت نمایید، بلکه می‌توانید با سپرده‌های نقدی در دستگاه‌های خودپرداز و عابربانک مانند PayPal پرداخت کنید. mybitcoinsaver.com یک کیف پول و گزینه ای برای سرمایه گذاری منظم در بیت کوین با نقل و انتقالات بانکی خودکار ارائه می‌دهد.
  • صرافی: نیوزلند دو صرافی بیت کوین دارد. در bitnz.com گسترش نسبتاً زیاد است، در حالی که قیمت‌های بهتری را در nzbcx.com پیدا خواهید کرد.

خرید بیت کوین در قاره افریقا

خرید و فروش ارز دیجیتال در آفریقا ضعیف‌تر از هر جای دیگر دنیاست. معدود کشورهای امکان خرید بیت کوین را دارند که شامل موارد زیر هستند:

در آفریقای جنوبی

  • آفریقای جنوبی دو صرافی بیت کوین Bit-X و ice3x.com (Ice Cube)وجود دارد.

در نیجریه

  • در نیجریه، شما همچنین می‌توانید بیت کوین را با بیت X معامله کنید. همچنین می‌توانید از nairaex.com برای خرید بیت ‌کوین با حواله بانکی و از bitpesa.co برای خرید سکه با کارت‌های نقدی یا پاگا استفاده کنید.

در تانزانیا

  • در تانزانیا، می‌توانید از bitpesa.co برای خرید بیت کوین با حواله بانکی استفاده کنید.

در اوگاندا

  • Bitpesa.co  به شهروندان اوگاندا پیشنهاد می‌کند که بیت کوین را با MTN یا Airtel Money  خریداری کنند.

در زیمبابوه

  • به نظر می‌رسد Bitcoinfundi.com به زیمبابوه خدمات می‌دهد، اما قیمت‌ها به دلار نشان داده شده‌اند.

کلام آخر

خرید بیت کوین همیشه آنطور که تازه واردان انتظار دارند، آسان نیست. خبر خوب این است که تعداد گزینه‌ها در حال افزایش هستند و این باعث می‌شود که بتوان بیت کوین را به راحتی خریداری کرد. در این مقاله روش های خرید بیت کوین خارج از کشور را بیان کردیم، اکنون می‌توانید این ارز دیجیتال در کشورهای مختلف خریداری کنید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات