تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

بازارهای رایگان برای مینت کردن NFT

با تکامل چشم انداز، تعداد فزاینده‌ای از محبوب‌ترین بازارهای NFT در سال 2021 وجود دارند که می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید که هر کدام جایگاه خاص خود را برای کشف پروژه‌های جدید دارند.: هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بازار NFT برای شما بهترین است، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید، این است که کدام بازار بهترین نرخ ارز را برای ارزی که با آن کار می‌کنید ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید با نوین پرداخت همراه شوید.

بازارهای محبوب برای مینت کردن NFT

طبق گزارش CryptoSlam، بازارها یا پلتفرم‌های محبوب NFT  تنها در ماه گذشته نزدیک به 500 میلیون دلار دارایی دیجیتال فروخته‌اند. مایک وینکلمن، معروف به بیپل، روز پنجشنبه رکورد فروش آنلاین را شکست و پس از فروش یک اثر به قیمت نزدیک به 70 میلیون دلار، سومین هنرمند ارزشمند زنده دنیا شد.

فروش هنر رمزنگاری می‌تواند با هزینه‌های مخفی هنگفتی همراه باشد و باعث شود برخی از افراد صدها دلار ضرر کنند. هزینه تراکنش در هر پلتفرم محبوب NFT Marketplaces  کمی متفاوت است. هنگام خرید و فروش با استفاده از بازارهای NFT باید برای هر هنر دیجیتالی، هزینه تراکنش بپردازید. برخی از پلتفرم‌ها نسبت به سایرین هزینه بیشتری را طلب می‌کنند.

بازارهای رایگان برای مینت کردن NFT

OpenSea، اولین بازار  NFT

OpenSea افتخار می‌کند که اولین بازاری است که در بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است. این پلتفرم در سال 2017 توسط دوین فینزر تاسیس شد. این پلتفرم بزرگ‌ترین بازار NFT در جهان برای انواع دارایی‌های دیجیتال است. تخمین زده می‌شود که OpenSea نزدیک به 4 میلیون دارایی داشته باشد و از استانداردهای ERC-721 و ERC-1155 برای رفع نیازهای علاقه مندان به NFT پشتیبانی می‌کند.

آثار هنری، موسیقی، عکس‌ها، ویدیوها، ورزش‌ها، نام دامنه وبسایت، کلکسیون‌های دیجیتال، دارایی‌های درون بازی و موارد دیگر از جمله این دسته‌ها هستند. این پلتفرم به عنوان یک تغییر قابل توجه در نحوه تعامل مخاطبان با دنیای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

Rarible ، بازار محبوب  NFT

این یک بازار غیرمتمرکز و محبوب NFT در جهان است که به کاربران اجازه می‌دهد ‌NFT‌ها را به روشی بدون اصطکاک و بدون درز معامله کنند. رابط کاربری Rarible با دقت طراحی شده است تا کاربران را به تعامل با پلتفرم تشویق کند. برای طرفداران NFT، این پلتفرم فضایی دلپذیر، رابط سریع و راحت را فراهم می‌کند. این بازار به ویژه بر دارایی‌های هنری متمرکز است. همه کسانی که از Rarible بازدید می‌کنند، این امکان را دارند م پیش نمایش محصول طراح را ببینند،اما فقط خریدار به کل پروژه دسترسی خواهد داشت.

این بازار همچنین فروشندگان برتر روز و همچنین سایر مشتریان بالقوه NFT پولی را در بالای صفحه نمایش می‌دهد و خرید ‌NFT‌های مورد نظر خود را برای خریداران آسان می‌کند. پلتفرم Rarible ایجاد NFT را ساده می‌کند اما هزینه‌ای برای استخراج وجود دارد. از سوی دیگر، این بهترین پلتفرم برای کسب حق امتیاز بالا تا 30 درصد درصد است.

بازارهای رایگان برای مینت کردن NFT

Foundation، بازار NFT برای تصاویر

Foundation یک بازار همتا به همتای فوق العاده است که فقط به هنرمندان و سازندگان هنر دیجیتال پاسخ می‌دهد. هنرمندان باید یک پروفایل ایجاد کنند و از آن برای اعمال رأی موافق انجمن خود استفاده نمایند. برنامه بر اساس آرای انجمن تأیید می‌شود. هدف این پلتفرم سپردن قدرت به دست سازندگان است. پایگاه کاربران این پلتفرم، به سرعت در حال رشد بوده و حجم پولی مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی، مقایسه و تفاوت بین تتر و اتریوم در یک نگاه

Nifty Gateway ، بالاترین حجم فروش در NFT

این پلتفرم اکنون بالاترین حجم فروش را دارد. Nifty از نسخه‌های بازی استفاده می‌کند که کتاب‌هایی با نسخه محدودی هستند که برای یک دوره زمانی خاص تولید می‌شوند و با قیمت معینی فروخته خواهند شد. با بسته شدن پنجره، دیگر NFT صادر نخواهد شد. این مجموعه ‌داران را قادر می‌سازد تا ‌NFT‌ها را با استفاده از کارت اعتباری خریداری کنند که به ویژه برای استفاده از کاربران جدیدی که قبلاً هرگز از ارز دیجیتال استفاده نکرده‌اند، مفید است.

SuperRare ، محبوب‌ترین بازار  NFT

SuperRare یک بازار NFT است که در آن افراد می‌توانند آثار هنری دیجیتال منحصر به فردی را بخرند و بفروشند. در یک پست از پروفایل اینستاگرام، آثار هنری، لیست قیمت‌ها، قیمت‌های فروش و حراج‌های زمان ‌بندی شده نمایش داده می‌شوند. یک هنرمند هر اثر هنری را خلق می‌کند که سپس به عنوان یک کالای دیجیتال قابل جمع‌ آوری رمزنگاری شده توکن می‌شود که می‌توانید مالک آن باشید و تجارت کنید. اتر ارزی است که در تمام معاملات استفاده می‌شود SuperRare علاوه بر بازار، یک شبکه اجتماعی برای کاربران خود ایجاد کرده است. کلکسیون‌های دیجیتال برای یک محیط اجتماعی مناسب هستند زیرا سابقه مالکیت شفافی دارند.

بازارهای رایگان برای مینت کردن NFT

AtomicMarket ، دومین بازار بزرگ NFT در جهان

دومین بازار بزرگ NFT توسط بازی ویدیویی مبتنی بر NFT Axie Infinity میزبانی می‌شود که حجم کل معاملات آن در Dappradar بیش از ۲.۱ میلیارد دلار است. این مهم فقط در Axies معامله می‌کند، حیوانات خانگی دیجیتالی به سبک پوکمون که بازیکنان می‌توانند آنها را بخرند و در بازار Axie معامله کنند. همچنین می‌توانید از مکانیک‌های پرورش داخلی بازی برای ایجاد Axies جدید استفاده کنید که سپس  آنها را در بازار بفروشید. بر خلاف NFT‌های هنری که به منظور جمع آوری، استفاده می‌شوند، NFT‌های Axie Infinity یک هدف دارند، می‌توان از آنها در بازی برای مبارزه با هیولاها و سایر بازیکنان استفاده کرد و درآمد ارزی کسب نمود. ‌‌NFT‌های Axie Infinity آنقدر سودآور هستند که برخی از بازیکنان در فیلیپین و اندونزی از پرورش و تجارت‌شان امرار معاش می‌کنند.

Async Art، بازار NFT مبتنی بر بلاک چین

Async Art یک پلتفرم هنری مبتنی بر بلاک چین است. این پلتفرم به دلیل هنر قابل برنامه ریزی خود شناخته شده می‌باشد. ایجاد، جمع آوری و تجارت هنر قابل برنامه ریزی امکان پذیر است. Masters و Layers را می‌توان به طور جداگانه خریداری کرد. توانایی‌های خاص هر لایه توسط هنرمند تعیین می‌شوند. صرف نظر از اینکه چه کسی مالک تصویر Master است، هر تغییری که در یک لایه ایجاد می‌کنید، در تصویر Master  منعکس می‌شود. پارامترهای کار یک هنرمند توسط هنرمند تعریف می‌شود و مجموعه داران کنترل کاملی بر هر جزء دارند. آنها ممکن است به شما اجازه دهند تا پس زمینه، موقعیت یک شخصیت یا رنگ آسمان را تغییر دهید.

بازارهای رایگان برای مینت کردن NFT

Mintable ، بازار دو طرفه برای خرید و فروش  NFT

Mintable یک بازار دو طرفه برای خرید و فروش NFT است که مشابه eBay عمل می‌کند. این سایت به MetaMask پیوند داده شده است که به خریداران اجازه می‌دهد کیف پول‌های رمزنگاری شده‌ای ایجاد کنند که بر روی بلاک چین اتریوم و Zilliqa ساخته شده‌اند. ایجاد پروفایل و بارگیری کیف پول هر دو مورد نیاز می‌باشند. خریداران می‌توانند اقلام برجسته ای را خریداری کنند یا در حراجی‌ها شرکت نمایند. سازندگان محتوا می‌توانند آثار هنری، صدا، فایل‌های PDF، تصاویر و سایر رسانه‌ها را به آیتم‌های بلاک چین تبدیل کنند و بدون نیاز به نوشتن کد، قراردادهای هوشمندی بسازند.

MakersPlace، بازاری برای خلق هنر دیجیتال

MakersPlace یک وبسایت است که به خلق هنر دیجیتال اختصاص دارد. یک گالری هنر دیجیتال به مجموعه‌ها و نمایه‌های خالق تقسیم می‌شود. در ماه مارس،MakersPlace  با فروش فیلم کلاسیک Beeple Everyday: The Very First 5000 Days به قیمت 70 میلیون دلار، رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد. هر قطعه توسط هنرمند امضا و صادر می‌شود و سپس به طور نامحدودی در بلاک چین ذخیره و احراز هویت خواهد شد. به لطف نمایه‌های کامل هنرمند، داده‌های مالکیت با دسترسی آزاد و برچسب‌های قابل جستجو، سایت جامع و آسان است. کار را می‌توان با استفاده از کارت اعتباری معمولی و حراج دیجیتال یا فروش با قیمت ثابتی خریداری کرد.

KnownOrigin، بازار NFT مبتنی بر بلاک چین اتریوم

KnownOrigin، یک بازار هنری NFT است که توسط هنرمندان اداره می‌شود. تولیدکنندگان دیجیتال می‌توانند به راحتی با استفاده از بلاک چین اتریوم، کار خود را احراز هویت کنند، به نمایش بگذارند و بفروشند. هر مجموعه دیجیتالی در KnownOrigin اصیل و منحصر به فرد است. این رویکرد اکنون به لطف فناوری بلاک چین امکان پذیر می‌باشد.

حجم معاملات تمام وقت آن تنها 6.9 میلیون دلار است. تمام فایل‌های آثار هنری آن در IPFS ذخیره می‌شوند که از دارایی‌های زیربنایی محافظت می‌کنند. با تمرکز شدید بر هنر دیجیتال، این بازاری است که از جنبه‌های حواس پرت دنیای NFT اجتناب می‌کند، بنابراین هیچ آواتار حواس پرت یا هیولاهای بامزه‌ای در اینجا یافت نمی‌شود. استفاده از KnownOrigin ساده است. به سادگی کیف پول‌های خود را مانند MetaMask یا Formatic وصل کنید و در کمترین زمان برای دارایی‌های NFT مورد علاقه خود مناقصه خواهید داد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین کش یا اتریوم

کلام آخر

انتخاب بازار مناسب NFT می‌تواند تفاوتی در فروش یا عدم فروش هنر NFT شما ایجاد کند. این مهم فقط در مورد انتخاب مکان برای فروش هنر خود بر اساس هزینه‌هایی که می‌پردازید، نیست. باید در نظر بگیرید که کدام یک از بازارهای NFT با نوع NFT که ایجاد می‌کنید مناسب‌تر است و از کدام بلاک چین استفاده می‌کند. اکثر بازارهای NFT از اتریوم استفاده می کنند و برخی از آنها به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرند.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات