تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 4,1 از 5 ( 12 رای )

نحوه کسب درآمد و دریافت طلا از بازی New world

این روزها روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از دنیای اینترنت فراهم شده که هرکدام از آنها به نحوی می‌توانند کاربران را مجذوب خود کنند. اما درآمد به‌ازای بازی‌کردن را می‌توان یکی از خارق‌العاده‌ترین و البته بهترین راهکارهایی دانست که در طی یک دهه اخیر خلق شده است. در واقع افراد می‌توانند به لطف این روش، در ازای بازی‌کردن درآمد قابل توجهی را به دست بیاورند که لذتی وصف نشدنی دارد. یکی از این بازی‌ها نیو ورلد نام دارد. در واقع این پروژه بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند ضمن بازی‌کردن، درآمد معقولی را از آن کسب کنند. اگرچه این درآمد برای بسیاری از پلیرها ناچیز است، اما در ایران به دلیل بالابودن ارزش دلار، توجیه اقتصادی مناسبی دارد. همین عامل باعث شده تا بسیاری از کاربران، به دنبال کسب درآمد از بازی New world و دریافت طلای این بازی باشند.

نحوه کسب درآمد و دریافت طلا از بازی New world

در واقع این طلاها همان چیزی است که می‌توان در نهایت آن را به دلار تبدیل کرده و بدین‌وسیله درآمد قابل قبولی را از آن کسب کنید. با این اوصاف اغلب افراد هنوز با این بازی آشنایی ندارند. همین عامل باعث می‌شود تا در پروسه کار با آن دچار مشکل شوند. چنانچه شما هم به دنبال یادگیری نحوه کسب درآمد و دریافت طلا از بازی New world هستید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

معرفی بازی New world

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه کسب درآمد و دریافت طلا از بازی نیو ورلد بپردازیم، بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت آن داشته باشیم. یقیناً این موضوع می‌تواند درک شما از مقاله پیش رو را افزایش داده و تصمیم‌گیری شما در رابطه با ورود بدان را تسهیل کند. بازی نیو ورلد در سبک جهان آزاد بوده و به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا در بخش‌های مختلف آن گردش کرده و چالش‌های مختلفی را تجربه کنند.

بازی New World که توسط شرکت آمازون ارائه شده و در طی یک سال اخیر، به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است. شما در بستر این بازی خود را در درون یک جزیره می‌یابید که یک جادوی افسانه‌ای دارد که هم باعث تخریب و هم تقویت می‌شود. به عبارتی شما در این جزیره هم قدرت را می‌بینید و هم هیولاها را؛ لذا برنده‌شدن شما متناسب با نوع استفاده از آن‌ها تغییر می‌کند. در این بازی شما می‌توانید مأموریت‌های مختلفی که پیش رویتان قرار دارد را انجام داده و با موفقیت در آنها، طلاهای مختلفی را به دست بیاورید.

با استفاده از این طلاها می‌توانید کاراکتر خود را تقویت کرده و آن‌ها را برای چالش‌های دیگر آماده کنید. افزون بر این موارد شما می‌توانید با سایر کاربران مبارزه تن به تن انجام داده و در صورت موفقیت، جوایز ایده آلی را به دست بیاورید. مازاد بر این شما می‌توانید تیم‌های چندنفره تشکیل داده و بدین طریق به جنگ هیولاها بروید. تنوع در روش‌های آن باعث شده تا تمامی افراد بتوانند متناسب با نیاز و توانایی‌های خود، در این بازی نقش داشته و از آن لذت ببرند. شما می‌توانید مهارت خاصی را در این بازی فراگرفته و با استفاده از آن خدمات مختلفی انجام دهید. برای مثال می‌توانید ماهگیری کرده و صیدهای خود را به فروش برسانید. یا حتی محصولات فلزی تولید کرده و آن را به سایر جنگجوها عرضه کنید. به عبارتی می‌توان گفت که این بازی دقیقاً مشابه جهان واقعی خلق شده و محدودیت زیادی برای کاربران وجود ندارد.

کسب درآمد و دریافت طلا از بازی New world

بدون شک این موضوع می‌تواند برای شما هم جذابیت داشته باشد. البته در کنار بازی‌کردن، قابلیت کسب درآمد هم وجود دارد که استفاده از آن را ایده‌آل‌تر کرده است. در واقع کاربران می‌توانند طلاهای به دست آمده را به سایرین فروخته و به نحوی آن را به دلار تبدیل کنند. همین عامل باعث شده تا بازی نیو ورلد به بستری برای کسب درآمد کاربران خبره بدل شود.

بیشتر بخوانیم : کسب درآمد از بازی second life با کمترین هزینه و زمان

روش‌های کسب درآمد از بازی New world

بازی نیو ورلد به دلیل گستردگی بسیار بالای خود، راهکارهای متنوعی دارد که برخی از آنها به کسب درآمد منتهی می‌شوند. با این حال اغلب افراد اطلاعات دقیقی پیرامون این راه‌ها داشته و نمی‌دانند که کدام یک از آنها می‌تواند بهترین مسیر برای کسب درآمد از بازی نیو ورلد باشد.

ما در ادامه و بخش‌های مختلف آن را خدمت شما بیان کرده‌ایم که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما مؤثر باشد. به خاطر داشته باشید که تمام این روش‌ها حول محور کسب طلا قرار گرفته‌اند. به عبارت ساده‌تر شما باید بتوانید طلاهای مختلفی را در داخل این بازی کسب کرده و از طریق فروش آنها، درآمد ایده‌آلی را کسب کنید.

انجام مأموریت‌های درون بازی

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد از بازی نیو ورلد، انجام مأموریت‌های درون بازی است. در حقیقت باید عنوان کنیم که شما طیف مختلفی از مأموریت‌ها را پیش روی خود دارید که با انجام آنها می‌توانید طلای مناسبی را به دست بیاورید. شما می‌توانید این طلا را در داخل بازی برای فروش گذاشته و معادل دلاری آن را دریافت کنید.

روش‌های کسب درآمد از بازی New world

این موضوع می‌تواند به‌عنوان راهکاری مناسب برای شما تلقی شود. البته باید عنوان کنیم که مأموریت‌های درون بازی متغیر بوده و می‌تواند متناسب با لول شما تغییر کند. به عبارت ساده‌تر با افزایش لول، بایستی مأموریت‌های دشوارتری را انجام دهید. بدین منظور هم باید توانایی‌های خود را به کمک طلاهایتان ارتقا دهید.

لذا فروش تمام طلایی که به دست می‌آورید، نمی‌تواند امری چندان منطقی باشد، چراکه در ادامه قادر به انجام مراحل دشوارتر نخواهید بود. لذا توصیه می‌شود تا ابتدا مقداری از طلاهای اولیه برای افزایش مهارت خود استفاده کرده و در مراحل بعدی بخشی از آن را برای فروش کنار بگذارید.

فروشگاه‌های تردینگ پست  trading post

یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازی New world ، استفاده از فروشگاه‌های خرید تردینگ پست است. در واقع تردینگ پست بستری است که به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم و تجهیزات غیرضروری خود را درون آنها به فروش بگذارید. این تجهیزات می‌تواند از غذا گرفته تا لباس یا سلاح باشد. کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش، محصولات و قیمت‌های موردنظر شما برای محصولاتتان را مشاهده کرده و در صورت نیاز، آنها را خریداری کنند. شما می‌توانید هر قیمتی که مایل باشید را برای محصول موردنظر خود بگذارید. این رقم می‌تواند از یک سنت تا چند صد دلار متغیر باشد. اما در حالت کلی چنانچه محصول شما نایاب و البته قیمت آن مناسب‌تر باشد، یقیناً شانس فروش و درآمد بیشتری را هم خواهید داشت. اغلب کاربرانی که به دنبال کسب درآمد از این بازی هستند، به دنبال عرضه محصولات در این بازی بوده و سعی دارند تا با استفاده از این فروشگاه‌ها، درآمد خود را در داخل بازی افزایش دهند.

روش‌های کسب درآمد از بازی New world

همین عامل باعث شده تا تعداد زیادی از لوازم و تجهیزات مختلف را داخل آن برای فروش قرار دهند. این رفتار کاربران باعث شده تا رقابت موجود در داخل فروشگاه‌ها افزایش پیدا کرده و در نتیجه فروش محصولات نیازمند استراتژی و راهکارهای مختلفی باشد. در این رابطه باید عنوان کنیم که فروش لوازم خوراکی و به‌ویژه ماهی در داخل این فروشگاه‌ها بیش از نمونه‌های دیگر است. لذا اگر بتوانید در حیطه ماهیگیری توانایی مناسبی را کسب کرده و در این بازی به ماهیگیری بپردازید، یقیناً شانس فروش بیشتری خواهید داشت. از طرفی دیگر خریدار و فروشنده بایستی هر دو شهر مشترکی در داخل بازی داشته باشند.

 everfall را می‌توان شهری دانست به مرکز نزدیک‌تر بوده و کارمزد کمتری را هم اخذ می‌کند. لذا می‌توان گفت که گزینه مناسب‌تری برای فروش محصولات است. به یاد داشته باشید که اغلب روش‌های فروش در داخل این بازی، رقمی را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. پس قیمت‌گذاری خود را به شیوه‌ای انجام دهید که هزینه‌های نقدکردن و البته پرداخت کارمزد را هم در آنها لحاظ کرده باشید. یقیناً ارقامی کم نمی‌تواند درآمد قابل قبولی را برای شما به همراه داشته باشد.

ساخت وسایل مختلف

همان گونه که اشاره کردیم، بازی New world در سبک جهان آزاد است. به عبارتی شما می‌توانید در آن تخصص‌های مختلف را فراگرفته و محصولات گوناگونی را تولید کنید. از ساخت شمشیر، نیزه و صندلی گرفته تا لباس‌های پوشیدنی و موارد دیگر همگی توسط گیمرها و کاربران این بازی تولید می‌شود. شما می‌توانید با تولید این محصولات و فروش آنها در داخل این بازی، طلای قابل توجهی را به دست بیاورید.

در حقیقت قشر زیادی از کاربران توانسته‌اند محصولات نوآورانه و جذابی را خلق کنند که توجه سایر گیمرها را جذب کرده و توانسته فروش خوبی را به دست بیاورد. لذا اگر ایده مناسبی برای این موضوع دارید، بهتر است دست‌به‌کار شده و محصولی بی‌نظیر را در داخل این بازی خلق کرده و آن را برای فروش بگذارید چرا که این موضوع می‌تواند سودهای قابل قبولی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یافتن منابع کمیاب

یافتن منابع کمیاب را می‌توان از دیگر روش‌های محبوب برای کسب درآمد در داخل بازی نیو ورلد دانست. در واقع این بازی منابع مختلفی دارد که شما می‌توانید با گردش در شهرها و محیط‌های مختلف، آنها را پیدا کنید. این منابع برای اقدامات مختلفی نظیر ارتقای توانایی کاربران، جادوهای جدید و موارد مشابه کاربرد دارند.

روش‌های کسب درآمد از بازی New world

شما می‌توانید این منابع را در داخل فروشگاه بازی برای فروش گذاشته و از این طریق درآمدهای مناسبی را به دست بیاورید. در نظر داشته باشید که یافتن این منابع می‌تواند اندکی دشوار و زمان‌بر باشد. اما در مقابل سودهای حاصل از فروش آنها هم بسیار قابل توجه است.

اهمیت طلاها در بازی نیو ورلد

اگر روش‌های کسب درآمد از بازی نیو ورلد را به طور کامل مطالعه کرده باشید، می‌دانید که همه آنها حول محور به دست آوردن طلا و سپس نقدکردن آن به‌صورت دلار است. این مرکزیت باعث شده تا اغلب کاربران از خود بپرسند که دلیل اهمیت و البته محبوبیت طلای این بازی در چیست؟ در واقع باید عنوان کنیم که طلا را می‌توان به‌عنوان وجه رایج در داخل بازی نیو ورلد در نظر گرفت که اصلی‌ترین کاربرد آن پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. برای مثال تمام کاربران برای دسترسی به کالاهای موردنیاز خود مانند غذا، خانه، اسلحه و… بایستی از طلا استفاده کرده یا آنها را به‌وسیله طلا خریداری کنند. مازاد بر این نگهداری از خانه یا خرید شهرهای جدید نیازمند طلا است. برای مثال برای خرید یک شهر جدید باید مبلغی حدود ۱۰۰ دلار را پرداخت کنید. از طرفی دیگر شرکت در جنگ‌های جدید هم نیازمند پرداخته طلا است که مبلغ آن از ۵ تا ۱۵ متغیر خواهد بود. حتی برای آپدیت بازی هم باید طلا پرداخت کنید

اهمیت طلاها در بازی نیو ورلد

افزون بر این موارد لوازم و وسایل به‌کاررفته در داخل بازی‌ها به‌مرورزمان دچار استهلاک شده و نیازمند تغییر یا آپدیت هستند که این موضوع هم به نوبه خود کاربردهای طلا را بیشتر می‌کند. همین عامل باعث شده تا تمام بازیکنان این پلتفرم به دنبال یافتن طلا و افزایش تعداد طلاهای خود باشند. یقین این موضوع می‌تواند شرایط کاربران برای انجام یک بازی بهتر را تسهیل کند. لذا هر اقدامی که منجر به تولید طلا شود، در نهایت برای شما سودآور خواهد بود، چرا که متقاضیان زیادی داشته و می‌توانید آن را به دلار تبدیل کنید.

بیشتر بخوانیم: کسب درآمد ارزی با بازی + معرفی ۵ بازی

بهترین راه برای نقدکردن درآمدهای بازی نیو ورلد

اگرچه بازی New world راه‌های مختلفی را برای کسب طلا و تبدیل آن به دلار ایجاد کرده است، اما متأسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های موجود، امکان برداشت این دلار یا نقدکردن درآمد خود را ندارند. همین عامل باعث شده تا بخش قابل توجهی از آنها کسب درآمد دلاری از بازی New world را غیرممکن بدانند.

اما باید عنوان کنیم که اخیراً شرکت نوین پرداخت، نقدکردن درآمدهای حاصل از این بازی را هم در لیست خدمات خود قرار داده است. به عبارت ساده‌تر هم‌وطنان عزیز می‌توانند با استفاده از خدمات ما، درآمدهای خود از این بازی را به ریال تبدیل کرده و هیچ‌گونه دغدغه‌ای بابت کسب درآمد از این پلتفرم نداشته باشند. در واقع باید عنوان کنیم که کارشناسان ما به‌خوبی با رویه تبدیل کردن طلا به دلار در داخل این بازی‌ها آشنایی داشته و می‌توانند درآمدهای شما را با کمترین کارمزد ممکن نقد کنند. از طرفی دیگر تیم پشتیبانی ما در تمام طول این پروسه شما را همراهی کرده و درآمدهای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به حسابتان واریز می‌کند. لذا اگر به دنبال نقدکردن درآمد بازی نیو ورلد هستید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما در نوین پرداخت ما حاصل فرمایید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات