تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 5,0 از 5 ( 1 رای )

کسب درآمد دلاری از فریلنسری در سایت outsourcely

انجام خدمات مختلف به‌صورت فریلنس را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و البته ایده‌آل‌ترین شیوه‌های کسب درآمد دلاری دانست که در طی یک دهه اخیر محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. در واقع با افزایش ارزش دلار در مقابل ریال، تعداد زیادی از متخصصان داخلی درآمد دلاری را در اولویت خود قرار داده‌اند. در این میان فریلنسینگ را می‌توان یکی از بهترین مسیرهایی دانست که می‌تواند درآمد مناسبی را برای افراد به همراه داشته باشد. با این حال اغلب وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های ویژه فریلنسینگ، ایرانیان را تحریم کرده‌اند. این مورد به نوبه خود یک چالش بزرگ را پیش روی آنها قرار داده است. اما در این میان وب‌سایت outsourcely به‌عنوان یکی از معتبرترین بسترهایی شناخته می‌شود که هنوز کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. در واقع این پلتفرم سازوکار بسیار ساده‌ای را برای ثبت‌نام خلق کرده که اغلب کاربران می‌توانند به‌سادگی از آن استفاده کنند.

کسب درآمد دلاری از فریلنسری در سایت outsourcely

همین عامل باعث شده تا گروه قابل توجهی از متخصصان داخلی، به سمت آن گرایش داشته باشند. با این حال کم نیستند افرادی که هنوز اطلاعات جامعی پیرامون نحوه کسب درآمد دلاری از فریلنسری در سایت outsourcely ندارند. ما در این مقاله سعی داریم تا جنبه‌های مختلف آن را خدمت شما عزیزان بیان کرده و بدین ترتیب مسیر شما برای کسب درآمد از آن را هموار کنیم.

معرفی سایت outsourcely

همان گونه که قبلاً اشاره کردیم، وب‌سایت‌های مختلفی برای کسب درآمد به‌وسیله فریلنسری وجود دارد. هرکدام از آنها نقاط ضعف و قوت مختص به خود را دارند که باعث متمایز شدنشان نسبت به رقبا می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و البته بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری که در دنیا وجود دارد، outsourcely نام دارد. این وب‌سایت جزو بهترین پلتفرم‌هایی بوده که خدمات خود را به شیوه‌ای مناسب برای فریلنسرها و کارفرمایان تدوین کرده است.

در واقع این پلتفرم سعی کرده تا صرفاً ارتباط بین کارفرما و فریلنسر را فراهم کند. سپس این دو می‌توانند بر روی قیمت و البته شرایط کار توافق کنند. همین فاکتور عاملی است که باعث شده تا این بستر یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای هر دو گروه باشد. اگرچه در سال‌های گذشته وب‌سایت‌های زیادی برای فریلنسرها ایجاد شده، اما این وب‌سایت تفاوت شاخصی با آنها دارد. 

نخستین وجه تمایزی که در این سایت دیده می‌شود، تمرکز بر روی فعالیت‌های بلندمدت است. در واقع این پلتفرم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند موقعیت‌های شغلی دائمی و طولانی‌مدت را برای فریلنسرها فراهم کند. برای مثال اگر وب‌سایتی نیازمند یک گرافیست برای مدت‌زمان طولانی است، یقیناً outsourcely می‌تواند انتخاب مناسبی برای این نیاز باشد.

معرفی سایت outsourcely

تفاوت دیگری که باعث متمایز شدن این وب‌سایت نسبت به همتایانش شده، عدم دریافت کارمزد است. در واقع این پلتفرم هیچ‌گونه کارمزدی را از فریلنسرها دریافت نمی‌کند. بر همین مبنا آنها می‌توانند تمام درآمد به دست آمده را برای خود نگه دارند. در مقابل این وب‌سایت از کارفرمایانی که پروژه‌های خود را در این وب‌سایت تعریف می‌کنند، مبلغ مشخصی را دریافت خواهد کرد. مازاد بر این فریلنسرها هم برای ارتقا حساب خود بایستی مبلغ اندکی را پرداخت کنند که در مقایسه با موقعیت‌های شغلی موجود در آن، بسیار ناچیز است.

ارتباط مستقیم بین کارفرما و فریلنسر هم موضوع دیگری بوده که این وب‌سایت را به انتخاب ایده‌آل‌تری بدل کرده است. در واقع کارفرما و فریلنسر در این وب‌سایت با همدیگر آشنا شده و بر روی انجام کار، مبلغ و نحوه پرداخت آن با هم دیگر توافق خواهند کرد.

همین موضوع باعث می‌شود تا آنها بتوانند شرایط منعطف‌تری را تعیین کرده و بدین ترتیب روند انجام کار برای هر دو طرف بهینه‌تر باشد. افزون بر این موارد وب‌سایت outsourcely ، آی‌پی‌های ایرانی را تحریم نکرده و برای ثبت‌نام نیازی به سیم‌کارت یا آدرس خارجی نیست. مجموع این عوامل در کنار هم دیگر باعث شده تا بسیاری از ایرانیان، کسب درآمد دلاری از فریلنسری در سایت outsourcely را بر رقبای آن ترجیح دهند.

موقعیت‌های شغلی در سایت outsourcely

یکی از سؤالاتی که اغلب کاربران قبل از فعالیت در وب‌سایت outsourcely می‌پرسند، تعداد موقعیت‌های شغلی آن است. در حقیقت آنها تمایل دارند تا ابتدا با تنوع موقعیت‌های موجود این وب‌سایت آشنا شده و سپس بر مبنای آن تصمیم‌گیری‌های خود را برای فعالیت یا عدم فعالیت در آن بگیرند. در این رابطه باید عنوان کنیم که وب‌سایت outsourcely هم مانند همتایان خود، موقعیت‌های متنوعی برای کسب درآمد دارد. با این حال اغلب موقعیت‌های این وب‌سایت با تأکید بر روی همکاری بلندمدت است. به عبارت ساده‌تر در این وب‌سایت یافتن کارهای پروژه اندکی دشوار است و اغلب کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که به‌صورت ریموت با کسب‌وکار آنها همکاری کنند. همین عامل باعث شده تا موقعیت‌های شغلی که نیاز مداومی دارند، طرف‌داران بیشتری در این پلتفرم داشته باشند.

موقعیت‌های شغلی در سایت outsourcely

برای مثال تولید محتوای وب‌سایت یکی از پرطرف‌دارترین موقعیت‌های شغلی در outsourcely به شمار می‌آید. در واقع اغلب وب‌سایت‌ها به طور پیوسته نیازمند تولید محتوای جدید یا آپدیت نمونه‌های قدیمی هستند. بر همین مبنا اغلب کسب‌وکارهای فعال در این حوزه، نیازمند نیروی کار متخصصی هستند که به‌صورت دورکاری با آنها همکاری کند.

از طرفی دیگر فعالیت‌هایی همچون طراح گرافیک، برنامه‌نویسی وب‌سایت، مدیر سئو و … از جمله موقعیت‌های پرطرف‌دار دیگری است که در وب‌سایت outsourcely طرف‌داران زیادی دارد. با این حال اقدامات پروژه‌ای کوتاه‌مدتی همچون طراحی لوگو، ساخت افزونه وردپرس و … جزو اقداماتی است که غالباً پروژه بوده و در این وب‌سایت کارفرمایان چندانی برای آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانیم: ۷ روش برای کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی

نحوه ثبت‌نام در سایت outsourcely

ویژگی‌ها و البته نقاط قوت و منحصر به فرد وب‌سایت outsourcely باعث شده تا این پلتفرم در صدر انتخاب ایرانیان  قرار گیرد. به عبارتی اغلب متخصصان داخلی کسب درآمد دلاری از فریلنسری در سایت outsourcely را گزینه بهتری نسبت به رقبایش می‌دانند. با این حال بیشتر افراد، با نحوه ثبت‌نام در این وب‌سایت یا کسب درآمد از آن آشنایی ندارند.

این در حالی است که پروسه ثبت‌نام بسیار ساده بوده و اغلب افراد می‌توانند آن را به‌سادگی طی کنند. بدین منظور کافی است تا به وب‌سایت رسمی این پلتفرم به نشانی outsourcely.com مراجعه فرمایید. در صفحه اصلی این وب‌سایت گزینه‌ای تحت عنوان sign up در هدر بالایی قرار دارد.

نحوه ثبت‌نام در سایت outsourcely

با کلیک کردن بر روی آن به فرم دیگری هدایت می‌شوید که از شما نوع کاربری‌تان، یعنی کارفرما یا فریلنسر بودن را درخواست می‌کند. در این حالت شما باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

نحوه ثبت‌نام در سایت outsourcely

پس از این اقدام به فرم دیگری هدایت خواهید شد که در آن بایستی برخی از اطلاعات لازم برای ایجاد حساب نظیر ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

نحوه ثبت‌نام در سایت outsourcely

بعد از آن هم باید جزئیاتی پیرامون اطلاعات شخصی نظیر نام و محل زندگی‌تان را ذکر کنید. لازم به ذکر است که در حالت کلی این وب‌سایت با کاربران ایرانی مشکلی ندارد. اما توصیه می‌شود تا هویت خود را به‌صورت غیرایرانی ذکر کنید. به عبارت ساده‌تر محل سکونت و زندگی را کشور دیگری عنوان کنید. با این اقدام اگر در آینده outsourcely هم از تحریم‌های بین‌المللی پیروی کند، ریسک ازدست‌رفتن حساب شما اندک خواهد بود.

نحوه ثبت‌نام در سایت outsourcely

بعد از درج این اطلاعات، یک کد تأیید برای ایمیل شما ارسال می‌شود که بایستی آن را در کادر مربوطه وارد کنید. این اقدام برای احراز هویت شما بوده و پس از آن مجاز هستید تا پروفایل خود را تکمیل کنید. بدین منظور هم می‌توانید مهارت‌ها و البته توانایی‌های مختلفی را به‌حساب کاربری خود اضافه کنید.

از طرفی شما می‌توانید با پرداخت مبلغ ناچیز ۱۰ دلار، این حساب را ارتقا داده و ویدئو ها، عکس‌ها و پیوست‌های گوناگونی را بر روی پروفایل خود قرار دهید که مجموع آنها در کنار همدیگر می‌تواند شانس دریافت پروژه را برایتان بیشتر کند.

نحوه اخذ پروژه و کسب درآمد از سایت outsourcely

چگونگی اخذ پروژه در وب‌سایت outsourcely هم یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیتی است که اغلب افراد از آن اطلاعی ندارند. در این رابطه باید عنوان کنیم که پروسه دریافت پروژه و البته انجام آن در داخل این وب‌سایت تا حدود زیادی با نمونه‌های دیگر متفاوت است.

در واقع شما بایستی پروفایل خود را کامل کرده و توضیحات جامعی در رابطه با سطح توانایی‌هایتان و البته میزان حقوق دریافتی را ذکر کنید. پس از آن اسم شما در لیست فریلنسرهای مرتبط با توانایی‌هایتان نمایش داده می‌شود. بر این اساس کارفرمایان می‌توانند با شما ارتباط برقرار کرده و پروژه‌هایشان را پرزنت کنند. البته این موضوع برای افراد بسیار حرفه‌ای و باتجربه در این سایت ممکن می‌شود. 

افزون بر این موارد کارفرمایان می‌توانند خودشان به‌صورت مستقل موقعیت شغلی را تعریف کرده و منتظر پیشنهاد فریلنسرها بمانند. این روش مرسومیت بیشتری داشته و افراد تازه‌کار باید از این طریق نسبت به یافتن موقعیت‌های مناسب شغلی برای خودشان اقدام کنند. در این حالت است که شما بایستی به آدرس outsourcely.com/remote-workers مراجعه کنید.

 در این بخش لیست کاملی از شغل‌های تعریف شده در داخل وب‌سایت وجود دارد. این بخش مشتمل بر موقعیت‌های شغلی مختلفی است که کارفرمایان آنها را تعریف کرده‌اند. هر موقعیت شغلی، اطلاعات مختلفی را در بر دارد که شامل تاریخ تعریف، نوع همکاری اعم از پاره‌وقت یا تمام‌وقت است.

مازاد بر این کارفرما اطلاعات مختلفی را هم در رابطه با نیاز خود را ارائه داده است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، موقعیت شغلی را بررسی کرده و برای آن درخواست دهید. کارفرما بعد از بررسی توانایی‌هایتان، ممکن است یک مصاحبه شغلی کوتاه با شما داشته و در صورت قبولی، شما را به‌عنوان نیروی کار موردنیاز خود انتخاب کند.

نحوه دریافت دستمزد از کارفرما در سایت outsourcely

چگونگی دریافت درآمد دلاری سایت outsourcely هم جزو موضوعاتی است که ذهن اغلب فریلنسرها را به خود درگیر کرده است. در این رابطه باید عنوان کنیم که این وب‌سایت برخلاف همتایان خود، سازوکاری الزامی برای پرداخت دستمزد را تعیین نکرده است. در واقع دستمزد شما به طور مستقیم توسط کارفرما پرداخت می‌شود. لذا می‌توانید برای دریافت آن مذاکره کرده و روش‌های مختلفی نظیر ارز دیجیتال، حواله بانکی و غیره را مطرح کنید.

نحوه دریافت دستمزد از کارفرما در سایت outsourcely

اما در اغلب حالات، کارفرمایان این درآمدها را به‌وسیله پی پال یا حساب‌های بانکی خارجی ارسال می‌کنند. در حقیقت نداشتن آنها می‌تواند به‌عنوان یک امتیاز منفی برای فریلنسر تلقی شود. لذا اغلب آنها در نخستین موقعیت‌های شغلی خود، از صحبت در مورد ارزهای دیجیتال یا سایر روش‌های غیرمرسوم پرهیز می‌کنند؛ چراکه ممکن است باعث ازدست‌رفتن موقعیت شغلی آنها شود.

بر همین مبنا توصیه می‌شود تا شما هم در گام نخست خود، از روش‌های مرسوم نظیر حواله پی پال برای دریافت دستمزدتان استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این وب‌سایت کاربران ایرانی را تحریم نکرده؛ لذا ثبت‌نام و فعالیت در آن ملزم داشتن یا ارائه حساب به آن نیست. شما تنها برای دریافت دستمزد خود از کارفرما به آن نیاز خواهید داشت. بدین منظور هم بایستی به طور مستقیم با آنها وارد مذاکره شوید.

بیشتر بخوانیم: نحوه کسب درآمد دلاری از فایور fiverr و نقدکردن آن

بهترین راه برای نقدکردن درآمد سایت outsourcely

همان گونه که خدمت شما عزیزان بیان کردیم، وب‌سایت outsourcely راهکاری اجباری را برای نقدکردن درآمد کاربران خود تعیین نکرده است. به عبارت ساده‌تر کاربران می‌توانند از هر روشی که مایل باشند، درآمد خود را دریافت کنند و این بستگی به توافق میان فریلنسر و کارفرما دارد. اما بهترین و معتبرترین راه برای دریافت این درآمد، استفاده از حواله پی پال یا حساب بانکی خارجی است. متأسفانه اغلب ایرانیان به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، این حساب‌ها را ندارند. همین عامل باعث می‌شود تا در پروسه نقدکردن درآمد سایت outsourcely دچار مشکل شوند.

ما در گروه نوین پرداخت نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این دشواری را برای فریلنسرها و متخصصان عزیز کشورمان تسهیل کنیم. به همین جهت بوده که سرویس ویژه‌ای را برای نقدکردن درآمدهای این پلتفرم در نظر گرفته‌ایم. به همین منظور کارفرمای شما هر روش پرداختی اعم از انتقال بانکی، پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و … را در نظر بگیرد، تیم ما می‌تواند آن را برای شما عزیزان نقد کند.

ما کمترین کارمزد ممکن را از فریلنسرهای عزیز دریافت کرده و آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد کرده و معادل ریالی‌اش را به حسابشان واریز می‌کنیم. افزون بر این موارد، کارشناسان ما در تمام طول این پروژه، شما را همراهی کرده و جزئیات لازم پیرامون روند کار را در اختیارتان قرار می‌دهند. لذا اگر تمایل دارید تا از سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه ممکن درآمدهای خود را نقد کنید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات