تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 3,0 از 5 ( 3 رای )

استخراج بیت کوین با گوشی چگونه است؟

معمولا استخراج بیت کوین با گوشی ناممکن است. با این‌حال از طریق سایت‌هایی همچون استخر استخراج (Mining pool) و یا استخراج ابری می‌توان از طریق گوشی با بیت‌کوین سود کسب کرد. در ادامه به معرفی معتبرترین سایت‌ها جهت استخراج بیت کوین با موبایل می‌پردازیم.    

 آیا استخراج بیت کوین با گوشی کار ساده ای است؟

باید گفت در حقیقت استخراج بیت‌کوین از طریق انجام محاسباتی پیچیده به منظور تایید تراکنش‌های انجام شده بر روی شبکه بلاک‌چین است. قبلا انجام این محاسبات، کار دشواری نبود و می‌شد با یک سخت‌افزار و گوشی معمولی آن را انجام داد. با این حال اخیرا با فرایند هاوینگ، استخراج بیت کوین با گوشیتا اندازه‌ی کار پیچیده‌ای است و نیازمند وجود نرم‌افزار ماینینگ خاصی است.

بدین‌جهت، توسعه‌دهندگان شیوه‌های نوینی مانند استخر استخراج (Mining pool) و یا استخراج ابری عرضه کرده‌اند تا با گوشی هم بتوان به راحتی به استخراج بیت‌کوین با موبایل اقدام کرد.

از طریق استخراج ابری می‌توان با وجود یک مرکز داده که از قدرت پردازش بالایی برخوردار باشد، روی یک پلتفرم ابری به ماین‌کردن ارزهای دیجیتال پرداخت. از این طریق، می‌توان بدون آن‌که دارای دانش تخصصی در زمینه استخراج بیت کوین با گوشیباشیم، در این زمینه فعالیت کنیم.   

استخراج بیت کوین با گوشی به صورت انفرادی

این کار اصلا ساده و آسان نیست. همواره شاهد این موضوع هستیم که بیت‌کوین تصاعدی باالا می‌رود و استخراج آن برای معامله‌گران کار بسیار جذابی است. معمولا بیت‌کوین‌ها دارای آدرس‌های 64 بیتی هستند و رمزنگاری می‌شوند.

دارای کلید خصوصی و عمومی هستند و ماه‌ها زان می‌برد که تلفن‌همراه قادر به تولید بیت‌کوین باشد. این در حالی است که این کار از طریق اپلیکیشن‌ها، سایت‌ها و نرم‌افزارها به صورت ساده‌تری انجام می‌پذیرد. باید گفت اگر تلفن‌همراه شما از قدرت هش مناسب برای استخراخ این ارز برخوردار نیست، به واسطه راه‌های مذکور می‌توانید به سهولت به استخراج ارز بپردازید. در ادامه برخی از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم.   

 آیا استخراج بیت کوین با گوشی کار ساده ای است؟

سایت های رایگان استخراج بیت کوین با موبایل

کاربران متعدد علاقمند به استخراج بیت‌کوین با موبایل، سبب شده‌اند شرکت‌های تقلبی و غیراصل در فراینداستخراج بیت کوین با گوشیبه فعالیت بپردازند. بدین منظور برای جلوگیری از این امر و آشنایی شما با سایت‌های معتبر در این حوزه به معرفی برترین سایت‌های فعال در زمینهاستخراج بیت کوین با گوشیمی‌پردازیم و ضمن معرفی معایب و محاسن هر یک را توضیح خواهیم داد:

صرافی استورم‌گین

 Storm Gain از جمله سایت‌هایی است که امکان ترید (خرید و فروش)، هولد، سوآپ، تبدیل و استخراج بیت‌کوین از طریق موبایل را برای افراد فراهم آورده است. جهت استخراج بیت کوین با گوشیاین کار بدون پذردازنده انجام می‌شود و می‌توانید به صورت مداوم به این سایت مراجعه کرده و بر روی گزینه ماین کلیک کنید. گزینه ماین روی این سایت هر 4 ساعت یک بار فعال می‌شود و از طریق کلیک بر روی آن 50 سنت به حساب کاربری شما واریز خواهد شد و امکان ترید با این مبلغ را خواهید داشت.

مزایا و معایب صرافی استورم‌گین 

با استفاده از این سایت می‌توان به آسانی به استخراج بیت کوین با گوشیپرداخت، این سایت همچنین از معاملات مارجین و فیوچرز با اهرم 100 برابری حمایت می‌کند. در این سایت امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ارائه حساب دمو به منظور تمرین خرید و فروش و اپلیکیشن تلفن همراه برای اندروید و ios وجود دارد. از جمله معایب این سایت در زمینهاستخراج بیت کوین با گوشیبه عدم وجود ربات ترید خودکار اشاره کرد.

سایت ای سی او اس(ECOS)

این سایت از جمله برترین سایت‌های استخراج بیت کوین با گوشیاست.سایت ای‌سی‌او‌اس هم‌اکنون کاربران بسیار زیادی دارد و به عنوان یک پلتفرم کارآمد به منظور مدیریت دارایی‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور آغاز به فعالیت در سایت ای‌سی‌او‌اس، به سرمایه‌ای حدود 150 دلار  نیاز دارید و بعد از آن به شکل روزانه می‌توان بهاستخراج بیت کوین با گوشی تا حدود0.001 بیت‌کوین پرداخت.

مزایا و معایب سایت ای‌سی‌او‌اس

از مشخصه‌های مثبت این سایت می‌توان به مواردی همچون پرداخت روزانه درآمد، کاربرد ابزارهایی مانند کیف‌پول، صرافی و سبد سرمایه‌گذاری، عرضه پلن‌های معاملاتی مختلف جهت استخراج، حمایت از معاملات تتر، بیت‌کوین، لایت‌کوین، ریپل، بیت‌کوین‌کش اشاره کرد. عیب آن در زمینه استخراج بیت کوین با موبایلمحدود شدن استخراج به بیت‌کوین است.

صرافی بایننس

صرافی بایننس بسیار شهرت دارد و جزو بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ترند ارز دیجیتال در جهان به شمار می‌رود. دراین صرافی می‌توانید به استخراج بیت کوین با گوشی و یا دستگاه‌های متصل به اینترنت بپردازید. سشن‌های استخراج در این سایت بعد از 8 ساعت تمام می‌شود و پس از اتمام سشن‌ها می‌توانید جایزه دریافت کنید. به منظور مشارکت جهت استخراج بیت کوین با موبایلدر این سایت باید حساب کاربری داشته باشید و به احراز هویت بپردازید.   

مزایا  و معایب استفاده از صرافی بایننس

مزیت‌های کاربرد این سایت متعدد است و از آن میان می‌توان به رابط کاربری آسان و ساده، اعتبار بسیار زیاد، امکان برداشت روزانه درآمد و حمایت از انواع ارزهای دیجیتال نام برد و معایب آن را به عدم وجود بات خودکار به منظور خرید و فروش و محدودیت‌های موجود برایاستخراج بیت کوینبا گوشی نام برد.

سایت هشینگ 24 

سایتHashing 24 سال 2015 شروع به کار کرد و امکاناستخراج بیت کوین با گوشی را با وجود یک رابط کاربری ساده فراهم آورد. بسترهای مختلفی برای ماینینگ، آپ‌تایم 100%، پرداخت روزانه درآمد و حمایت از دش، زی کش، اتریوم، بیت‌کوین و لایت‌کوین باعث شده تا این سایت حدود 200 هزار کاربر در اقصی نقاط جهان داشته باشد.

مزایا و معایب استفاده از سایت هشینگ 24

از جمله مزایای استفاده از این سایت می‌توان به پرداخت روزانه، انتخاب میزان هش‌ریت به دلخواه و پلن‌های متنوع معاملاتی اشاره داشت.  معایب آن هم به محدودیت استخراج بیت‌کوین خلاصه می‌شود.

سایت هشینگ شای

این سایت سال 2016 تاسیس شده و پلتفرمی برای استخراج ابری است. Hashshiny  امکان استخراج ارز دیجیتال با استفاده از موبایل را در اختیار کاربران خود قرار داده است و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا از قدرت بالای مراکز داده ابری استفاده کنند.

این سایت حدود 20 ارز دیجیتال ار جمله بیت‌کوین را پشتیبانی می‌کند. اما در آغاز باید حدود 10 دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد. در این سایت به خوبی از استخراج بیت کوین با گوشیمی‌توان درآمد داشت.

مزایا و معایب سایت Hashshiny

این سایت به اپ اندروید اقدام کرده که اتفاق بسیار خوبی است، همچنین امکان برداشت روزانه سود ماحصل از استخراخ بیت‌کوین با موبایل،واریز به پی‌پل، حمایت از انواع ارز دیجیتال و سهولت استفاده و مدیریت ارزها در آن وجود دارد.معایب آن هم به نکته خلاصه می‌شود که بدون سرمایه‌گذاری 10 دلاری اولیه امکان کار با این سایت برای کاربران امکان‌پذیر نیست.

استخراج بیت کوین با گوشی با استفاده از نرم‌افزارهای متنوع

استخراج بیت کوین با گوشی با استفاده از نرم‌افزارهای متنوع

در ادامه به معرفی نرم افزارهای متنوعی که میتوانید با کمک آنها بیت کوین استراج کنید، میپردازیم:

ماینرگیت

از جمله برنامه‌هایاستخراج بیت کوین با گوشی، ماینرگیت (MinerGate Mobile Miner) است. با استفاده از این برنامه می‌توان ارزهای متنوعی از جمله بیت‌کوین را استخراج کرد. این سایت، دارای یک کیف پول داخلی است که امکان ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌آورد.

کریپتو ماینر

Crypto Miner از دیگر برنامه‌های استخراج بیت کوین با موبایلبه شمار می‌رود که در تلفن همراه کاربرد دارد. این سایت می‌تواند از شما در مقابل حملات بدافزارها پشتیبانی کند و دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است. به واسطه کریپتو ماینر امکان  استخراج بیت کوین با گوشیبه آسانی وجود دارد.

بیت دیر

از جمله نرم افزارهای کاربردی برای استخراج بیت کوین با موبایل، Bitdeer  نام دارد که  در هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید می‌توان از آن استفاده کرد. این سایت 6 مزرعه استخراج در اختیار دارد و بسیار شفاف عمل می‌کند. مزایای استفاده از این سایت برایاستخراج بیت کوین با موبایلرا می‌توان به برخورداری از طرح‌های انعطاف‌پذیر و پرداخت مستقیم از استخرها خلاصه کرد.

ای ای ماینر

یکی از برنامه‌هایی که برایاستخراج بیت کوین با موبایل، کار با آن بسیار آسان است AA Minner  نام دارد و از آن می‌توان روی سیستم عامل اندروید استفاده کرد. دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است و مراحل استخراج بیت‌کوین با گوشی با آن راحت انجام می‌شود. به واسطه آن معمولا بیت‌کوین و لایت‌کوین را به آسانی می‌توان استخراج کرد.

DroidMiner

با استفاده از این برنامه می‌توانید به استخراج بیت‌کوین با استفاده از تلفن‌همراه اقدام نمایید. اما متاسفانه زمان استخراج باتری گوشی بسیار گرم می‌شود و همین امر سبب شده تا کارران از آن زیاد استفاده نکنند.

ایکاسECOS

این برنامه سال 2017 رسما توسط شرکت فین‌تک مورد بهره براری قرار گرفت. از این برنامه می‌توان در گوشی‌های آیفون استفاده کرد. با آن می‌توانید راحت به دارایی خود دسترسی داشته باشید، دارایی‌تان را مدیریت کرده و از ابزارهای سرمایه‌گذاری ایمن استفاده کنید.

 نقش قدرت پردازشی  استخراج بیت کوین با گوشی

استخراج بیت کوین با موبایل مانند یک مسابقه می‌ماند. در این مسابقه برای ساخت بلاک‌های متوالی ماینرها در تلاش هستند. برنده این مسابقه به عنوان پاداش، بلاک دریافت خواهد کرد. اصلی‌ترین عامل برای برنده شدن  در این مسابقه قدرت CPU یا همان قدرت محاسباتی است. امروز افراد اغلب با رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های قوی در این مسابقه شرکت دارند تا با شانس بالاتری بتوانند بهاستخراج بیت کوین با موبایلاقدام کنند.

آینده استخراج بیت کوین با موبایل

استخراج بیت کوین با موبایلدر حال حاضر کار معقولی به نظر نمی‌رسد و تقریبا به طور شخصی غیرممکن است. به هر حال نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، شاید زمانی برسد که تلفن‌های همراه قادر به استخراج بیت‌کوین‌ها باشند. این کار با پردازنده های قوی روزی ممکن است میسر شود. دشواری استخراج بیت کوین با موبایلزیاد است، اما شاید بتوان برخی دیگر از ازها را به راحتی با تلفن همراه استخراج کرد.

از جمله اقدامات مثبت در این زمینه وجود پروژه‌هایی همچون نات‌کوین است که در آن کاربران از طریق مشارکت در بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین می‌توانند به استخراج توکن اختصاصی بازی با گوشی بپردازند.امید است در آینده با توسعه سخت‌افزارهای تلفن همراه و بهینه شدن الگوریتم‌های استخراج بیت کوینبا موبایل بتوان به سهولت عملکرد استخراج را با گوشی انجام داد.

آیا می‌توان از استخراج بیت کوین با موبایل درآمد بالایی داشت؟

گرچه به لحاظ نظری این کار امکان‌پذیر است، اما به شکل عملی نه آن‌که ممکن نباشد، بلکه سودآور نیست.  علت این امر آن است که تلفن‌های‌همراه از قدرت محاسباتی کافی برای استخراج بیت کوین با موبایل برخوردار نیستند.

از دیگر موانع موجود در گوشی‌های تلفن همراه برای استخراج، مصرف انرژی است. گوشی مورد استفاده باید از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار باشد. این در حالی است که گوشی‌ها در زمان استخراج معمولا زود گرم می‌شوند و احتمال آسیب دیدن آن‌ها زیاد است. همچنین دانلود برنامه‌های ناشناخته جهت استخراج می‌تواند به گوشی صدمه بزند.

مزایا و معایب استخراج بیت کوین با گوشی

از جمله مزایای استفاده از تلفن‌همراه برای استخراج بیت‌کوین می‌تواند به آسانی و سهولت استفاده از تلفن‌همراه اشاره کرد. گوشی‌ها به راحتی قابل حمل و نقل هستند و می‌توان در هر مکانی فعالیت ماینینگ را آغاز کرد. اغلب استفاده از گوشی برای استخراج بیت کوین با موبایلبرای افراد مبتدی مناسب‌تر است. برای استفاده از تلفن‌همراه جهت استخراج اغلب افراد به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز ندارند، در حالی‌که برای استخراج با دستگاه‌های تخصصی باید حتما مبلغ اولیه‌ای را سرمایه‌گذاری کنند.

از جمله معایب آن هم می‌توان به نداشتن قدرت محاسباتی لازم در تلفن‌های همراه برای استخراج بیت کوین با موبایلاشاره کرد. معمولا گوشی‌ها بسیار ضعیف هستند و برای انجام ماینینگ طراحی و تولید نشده‌اند. درست است که استخراج از طریق تلفن‌همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما به آسیبی که به موبایل‌تان وارد می‌شود و نگرانی امنیتی که برای گوشی وجود دارد، نمی‌ارزد.

خرید ارز دیجیتال از سایت نوین پرداخت

بیشتر بخوانیم: ارز دیجیتال چیست؟ – کریپتوکارنسی را بشناسید

خرید ارز دیجیتال از سایت نوین پرداخت

نوین پرداخت خدمات متعددی را در زمینه خرید ارزهای دیجیتال، به کاربران ارائه می‌کند.استخراج بیت کوین با گوشی با سه روش مشارکت در استخر، استخراج ابری و روش انفرادی میسر است. در دو شیوه  مشارکت در استخر و استخراج ابری، فشار بسیار کمی جهت پردازش در گوشی وارد می شود. سایت‌های مختلفی در این حوزه فعال هستند که می‌توان به کمک کارشناسان نوین پرداخت به استخراج بیت کوین با موبایل اقدام کرد. این در حالی است که اگر قصد استخراج به شکل انفرادی را داشته باشید، فقط گوشی شما صدمه خواهد دید و بهتر است این کار با استفاده از دستگاه‌های استخراج قدرتمند صورت پذیرد. برای دریافت مشاوره تخصصی کافی است با تیم پشتیبانی نوین پرداخت تماس بگیرید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات