تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 4,5 از 5 ( 3 رای )

ساخت کیف پول تراست ولت چگونه انجام می شود؟

چنانچه قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارید و علاقمند هستید از این طریق کسب درآمد داشته باشید، از جمله ابزارهایی که به آن نیاز خواهید داشت،کیف پول ارز دیجیتال است که به منظور نگهداری از انواع ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر نمی‌دانید ساخت کیف پول تراست ولت چگونه انجام می شود؟ باید بگوییم یکی از بهترین کیف پول‌ها در بازارهای ارز دیجیتال، تراست ولت است که در ادامه مراحل ساخت کیف پول تراست ولت را معرفی خواهیم کرد. برای مطالعه این مقاله فقط به پنج دقیقه زمان نیاز دارید.

درباره ساخت کیف پول تراست ولت

Trust Wallet محصول ویکتور رادچنکو است. این فرد یک توسعه دهنده نرم افزار اکراینی است که در ایالات متحده سکونت دارد. تراست ولت انتخابی بسیار مناسب برای کلیه افرادی است که فروشگاهی تک‌مرحله‌ای را درباره کیف پول‌های کریپتو دنبال می‌کنند. از جمله مشخصه‌های این کیف پول مرورگر موبایل DApp است که دسترسی یکپارچه موبایل را به برنامه‌های غیرمتمرکز ، بازارهای  NFT و پروتکل‌های Defi فراهم می‌کند.

این کیف پول توسط صرافی بایننس به عوان برترین صرافی جهان پشتیبانی می شود و از این رو در بین کاربران بسیار محبئب است.  روش کار با این کیف پول بسیار ساده است . کافی است اپلیکیشن تراست ولت را از برنامه بازار دانلود و طبق آنچه در این برنامه گفته شده به نصب آن اقدام کنید.

مزایای استفاده از تراست ولت

تراست ولت به عنوان یک کیف پول نرم‌افزاری امکان دسترسی کاربران را به کلیه ارزهای دیجیتال ممکن می‌کند. با استفاده از این کیف پول همچنین می توان ارزهای دیجیتال را با کارت های اعتباری خریداری کرد.

از جمله مزایای این کیف پول می‌توان به خرید ارز دیجیتال، داشتن مرورگر برای DApp، قابلیتswap exchange ، کسب درآمد با خرید ارز دیجیتال، بررسی قیمت به شکل لحظه‌ای و دسترسی امن اشاره کرد. با استفاده از کیف پول تراست ولت، می‌توانید هم دارایی‌تان را حفظ و هم به تبدیل آن‌ها  اقدام کنید. این کیف پول بسیار امن است و همانطور که اشاره شد از صرافی داخلی از آن پشتیبانی می‌کند.

درباره ساخت کیف پول تراست ولت

معایب استفاده از تراست ولت

این کیف پول برخی مواقع خیلی کند با بروزرسانی قیمت‌ها مواجه می‌شود و همین موضوع سبب شده است تا افراد سرمایه‌گذار در محاسبات خود کمی اشتباه کنند. اما با بازیابی چندین‌باره صفحه، امکان حل این مشکل وجود دارد. به علت عدم ذکر شدن برخی از ارزهای دیجیتال در لیست و خرید آنها به شکل غیرمستقیم، امکان دارد برای خرید از قسمت DEX در این اپ با مشکلاتی مواجه شوید.

 چگونه ساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟

قبل از پرداختن به نحوه ساخت کیف پول تراست ولت، لازم است مختصری در مورد این کیف پول توضیح بدهیم؛ تراست ولت به کیف پول داغ گفته می‌شود که به شکل برخط کار می‌کند. با اپلیکیشن تراست ولت امکان خرید ارز بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خواهید داشت و می‌توانید به راحتی سپرده خود را دریافت، ارسال و یا ذخیره‌سازی کنید. همچنین از این کیف پول برای:

  • به دست آوردن سود ارزهای دیجیتال
  • کسب سود از بازی‌های بلاک چین
  • دسترسی به آخرین پلتفرم‌های برنامه‌های غیرمتمرکزDAPP
  • امور مالی غیرمتمرکزDefi

می‌توان استفاده کرد.

این کیف پول، دربرگیرنده مرورگر وب 3 داخلی است و با آن می توان به جستجویDAPP اینترنت غیرمتمرکز به شکل ایمن پرداخت. این پول همچنین در حال کار کردن بر روی ابزار ارزهای دیجیتال، شبکه‌های آزمایشی، شبکه‌های سفارشی و DEX بومی است.

برخلاف بازارهای قدیمی، امروزه ارزهای دیجیتال در جهان همواره فعال هستند و تعطیلی ندارند. اغلب این بازار ثابت نیست و با ترید یک ارز، تغییراتی را در آن شاهد هستیم. تراست ولت، یک کیف پول کاملا غیرمتمرکز است و امکان دادن برنامه‌ای روی تلفن‌همراه را به شما می‌دهد تا به آسانی ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را مدیریت کنید.

همچنین امکان کنترل کلیدهای اختصاصی را به شما خواهد داد. این کیف پول همچنین امکان تهیه یک نسخه پشتیبان از کلیه دارایی‌های شما را برایتان فراهم می‌کند و به شما فرصت مدیریت آن‌ها را می‌دهد. باید اضافه کنیم که تراست ولت با صرافی‌های غیرمتمرکز به خوبی فعالیت می‌کند.

آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

 تراست ولت جزو کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال به شمار می‌رود که سال 2017 آغاز به فعالیت کرده است. فعالیت تراست ولت در آغاز چندان شناخته شده و محبوب نبود. اما در سال2018 صرافی بایننس به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال نسبت به خریداری این کیف پول اقدام کرد.

برایساخت کیف پول تراست ولتابتدا باید برای نصب این نرم‌افزار اقدام کنید. اپلیکیش تراست ولت را می‌توان از بسترهایی همچونplay store  یا  Store APP دانلود کرد.

مراحل ساخت کیف پول تراست ولت به شرح زیر است:

  • گام اول: برایساخت کیف پول تراست ولت ابتدا وارد سایت trustwallet.com  شوید و از داخل سایت، آخرین نسخه تراست ولت را دانلود کنید.
  • گام دوم: بعد از دانلود و نصب برنامه تراست ولت، برایساخت کیف پول تراست ولت آن را باز و روی گزینه  creat a new wallet کلیک کنید.
  • گام سوم: در این مرحله ابتدا شرایط گفته شده را بپذیرید. صرفا می‌توانید کادری را که در کنار term of usage قرار دارد تیک بزنید و بعد روی countinue کلیک کنید.
  • گام چهارم:در این مرحله به منظورساخت کیف پول تراست ولت یک عبارت 12 کلمه‌ای دریافت می ک‌نید و می‌توانید آن را به عنوان رمز کیف پول خود مورد استفاده قرار دهید و هر زمان قصد ورود به تراست ولت را داشتید، از آن استفاده کنید.

◄ نکته مهم: چنانچه عبارت 12 کلمه‌ای دریافت شده را فراموش یا گم کنید، دیگر امکان بازیابی آن برای شما وجود نخواهد داشت و در این صورت متاسفانه کل سرمایه شما از بین خواهد رفت.

  • گام پنجم: پیش ازساخت کیف پول تراست ولتدقیقا توجه کنید که عبارت 12 کلمه‌ای را به ترتیب و به شکل کاملا صحیح یادداشت‌برداری کنید.
  • گام ششم: بعد از اتمام مرحله پنجم، پشتیبان‌گیری انجام میشود، اکنون دکمه تایید را بزنید تا به صفحه اول منتقل شوید. در صفحه اصلی شما امکان مشاهده یک لیست اولیه از ارزهای دیجیتال را دارید و می‌توانید به خرید ارز اقدام کنید.

این کیف پول، دربرگیرنده بیش از 30 بلاک‌چین همچون اتریوم، بایننس کوین، ریپل و بیت‎‌کوین است و از سایر ارزهای دیجیتال هم پشتیبانی میکند.

آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

انتقال ارزهای دیجیتال به تراست ولت

در ادامه بررسی اینکه ساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟ به نحوه انتقال ارزهای دیجیتال به تراست ولت می‌پردازیم. بعد از ساخت کیف پول تراست ولتمی‌توانید به انتقال ارز دیجیتالی که خریده‌اید، بپردازید برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. در آغاز تراست ولترا باز و ارز دلخواه خود را برای انتقال انتخاب کنید. مثلا می‌توانید به منظور انتقال ریپل به تراست ولت، آدرسی را که از xrp خود در اختیار دارید، وارد کنید.
  2. به صفحه اصلی اصلی تراست ولت بروید و گزینه Receive را انتخاب کنید. سپس آدرس ارز دیجیتال دلخواه‌تان را انتخاب کنید. یک QR  کد و رشته‌ای از حروف الفبایی برایتان نمایش داده می‌شود که نشان‌دهنده کیف پول شماست. این آدرس را در کلیپ بورد کپی کنید و مسیر را ادامه دهید.
  3. بعد ازساخت کیف پول تراست ولتصرافی مورد نظرتان را انتخاب و فرایند تایید کد را به درستی تکمیل کنید.
  4. صرافیCrypto را باز کرده و وارد اکانت‌ خود شوید و یک spot wallet را انتخاب کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که کلیه دارایی‌های شما در آن قابل مشاهده است.
  5. رمز ارزی که قصد انتقال آن را دارید، انتخاب کنید. اگر آدرس نامعتبری در اختیار داشته باشید سرمایه‌تان از دست می‌رود.
  6. سپس صفحه‌ای برایتان باز خواهد شد که ابتدا باید آدرس کیف پولتان را در آن کپی کنید. قبل از رمزنگاری تراکنش‌ها، آدرس سپرده‌تان را با رمزارز و شبکه مطابقت دهید. معمولا کاربران مقدار کمی از ارز خود ر ا در آغاز انتقال می‌دهند، سپس به انتقال مابقی اقدام می‌کنند.    

بعد از آن که مراحلساخت کیف پول تراست ولت را توضیح دادیم و شیوه انتقال ارزهای دیجیتال را به آن بررسی کردیم، اجازه بدهید نحوه ساخت چندین کیف پول در تراست‌ولت را مورد بررسی قرار دهیم:

شیوه ساخت چند کیف پول در تراست ولت

بعد از آن‌که مطرح کردیمساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟ اجازه دهید به نحوه ساخت چندین کیف پول در تراست ولت اشاره کنیم. از جمله مزیت‌های اپلیکیشن تراست ولت، امکان اضافه کردن کیف پول‎‌های متعدد برای حساب کاربری‎هاست. با آگاهی از این ویژگی امکان تخصیص یک ولت جهت ترید و ولت دیگر برای سرمایه‎‌گذاری وجود دارد.

امکان افزودن پانزده ولت به اکانت تراست ولت‎ها وجود دارد و برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

گام اول: انتقال به قسمت ایجاد ولت جدید

در گام اول به منظور ساخت کیف پول تراست ولت بعد از نصب برنامه trust wallet در گوشی تلفن‌همراه‌تان ابتدا اپلیکیشن را باز و روی گزینه creat a new wallet کلیک کنید.

اگر می‎دانیدساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟ و نسبت به مراحل ساخت آن آشنایی دارید و حسابی در آن باز کرده‌اید، گزینهI Already have a wallet  انتخاب کنید.

گام دوم: اعلان دریافت عبارت بازیابی تراست ولت

در این مرحلهبا توجه به اینکه می‌دانیدساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟ عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای برای ریکاوری حساب کاربری‌تان به شما نشان داده می‌شود. حفظ این عبارت در جایی مطمئن و امن بسیار مهم است، چرا که اگر افراد دیگری به این عبارت دسترسی داشته باشند، امکان دارد از آن سوء استفاده کنند.

گام سوم: اخذ عبارت  بازیابی تراست ولت

بعد از مشاهده عبارت بازیابی یا ریکاوری می‌توانید با کلیک روی کلمهcopy آن را کپی و روی دکمه continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. به منظور حفظ امنیت، این عبارت و کیف پول خود آن را جایی یادداشت کنید.

گام چهارم: وارد کردن عبارت بازیابی تراست ولت

در این مرحله عبارت بازیابی تراست ولت را وارد و روی گزینه continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

گام پنجم: تایید کیف پول تراست ولت ایجاد شده

یک پنجره پاپ آپ خواهید دید که به شما می‌گوید ولت شما با موفقیت ایجاد شد. روی Ok کلیک کنید تا به صفحه اصلی تراست ولت هدایت شوید.

چگونه کیف پول چند ارزی بسازیم؟

تا اینجامطلع شدید که چگونهساخت کیف پول تراست ولت انجام می شود؟ در ادامه تهیه کیف پول چند ارزی را بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن تراست ولت از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. در این ولت چند ارزی معمولا رمزارزهای اتریوم، بیت‌کوین و BNB وجود دارد. برای افزودن ارزهای دیجیتال جدید کافی است مراحل زیر را ی کنید:

  • گام اول: در بالای صفحه روی آیکن سمت راست کلیک کنید تا همه رمزارزهایی را که توسط تراست ولت پشتیبانی می شوند، ببینید.
  • گام دوم: لیست کلیه رمز ارزهایی که توسط این کیف پول پشتیبانی می شود، قابل مشاهده است.
  • گام سوم: در صفحه رمزارزها به منظور افزودن رمز ارز دلخواه تان نام ارز مورد نظر را ‌جست‌و‌جو کنید.
  • گام چهارم: می‌توانید در این مرحله رمز ارز دلخواه‌تان را به کیف پول خود انتقال دهید. به دکمه چک باکس که روبروی رمز ارز مورد نظرتان قرار دارد بروید و با فعال‌سازی آن، ارز دلخواه‌تان را اضافه کنید.
  • گام پنجم: به رمرز ارزهای فعال ولت مراجعه کنید و ارزهای دیجیتال فعال را ببینید. خواهید دید که رمز ارز دلخواه‌تان به کیف پول شما اضافه شده است.

بیشتر بخوانیم: نحوه ساخت کیف پول ارز دیجیتال – آموزش کامل صفر تا صد

 خدمات خرید ارز دیجیتال در نوین پرداخت

 خدمات خرید ارز دیجیتال در نوین پرداخت

چنانچه از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باشید، می‌دانید که تراست ولت برای کاربران امکان خرید ارز دیجیتال را فراهم کرده است. همچنین امکان نگهداری ارز شخصی و یا انتقال بخشی از دارایی‌ها به ولت فراهم شده است. کارشناسان ارزهای دیجیتال در نوین پرداخت امکان خرید ارزهای دیجیتال را در کمترین زمان برای شما میسر کرده‌اند. کافی است در این خصوص با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما با سه ویژگی برجسته پشتیبانی قدرتمند، سرعت در انجام کار و نرخ کارمزد کم، رضایت کاربران را به خوبی جلب خواهیم کرد.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات