تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 4,8 از 5 ( 74 رای )

کسب درآمد از inboxdollars و نقد کردن آن در ایران

امروزه شاهد وجود انواع سایت‌های کلیکی هستیم. برخی از این سایت‌ها به شکل تخصصی و هدفمند فعالیت دارند که از جمله آن‌ها inboxdollars است. این سایت سال2000 تحت عنوان cotterweb  آغاز به کار کرده  و زیر مجموعه شرکت آمریکایی prodege است. افراد، شرکت و کارفرماها می‎‌توانند به منظور عقد قرارداد از خدمات این سایت استفاده کنند. این سایت به فریلنسرها تاکنون مبلغ 59 میلیون دلار عرضه و تلاش کرده تا نیازشان را جهت کسب درآمد برطرف کند. اگر شما هم علاقمند به درآمدزایی از این طریق هستید، با ما همراه باشید. در ادامه ما به بررسی روش های کسب درآمد از inboxdollars می‌پردازیم.

اقدامات لازم برای کسب درآمد از inboxdollars

حتما می دانید که به لطف وجود سایت‌های متعدد و زیاد در اینترنت، می‌توانید در ازای انجام کارهای کوچک مانند تماشای آگهی یا نصب یک برنامه، پول نقد یا پاداش بگیرید و از این طریق به شکل آنلاین، درآمد داشته باشید. از جمله این سایت‌ها inboxdollars (https://www.inboxdollars.com/) است.

به منظور کسب درآمد از inboxdollars می‌توانید سه نوع فعالیت اصلی (تماشای ویدئو،  انجام بازی آنلاین، شرکت در نظرسنجی داشته باشید. همینطور از طریق خرید برای بازپرداخت، چاپ و بازخرید کوپن، ثبت نام برای پیشنهادات، آپلود رسید، استفاده از موتور جستجوگر از این سایت درآمد داشته باشید. در این سایت امکان بازخرید Winlt و بازی و دریافت کد جایزه scratch و win و امکان معرفی این کدها به دیگران (دوستان و خانواده) وجود دارد و از این طریق هم می‌توانید جوایز زیادی به دست آورید.

همانطور که اشاره کردیم راه‌های مختلفی به منظور کسب درآمد از inboxdollars وجود دارد، اما همه آن‌ها ارزش وقت‌گذاری ندارند. در ادامه به معرفی این شیوه‌ها می‌پردازیم.

اقدامات لازم برای کسب درآمد از inboxdollars

روش‌های کسب درآمد از inboxdollars

به منظور کسب درآمد از  inboxdollars، ابتدا باید وارد این سایت شوید. برای این کار باید از فیلترشکن استفاده کنید، چرا که باIP ایران نمی‌توانید به این سایت وارد شوید و به ثبت‌نام اولیه بپردازید. بعد از آن که در این سایت ثبت‌نام کردید، ایمیل تایید برایتان ارسال می‌شود و باید آن را تایید کنید. به منظور راحتی کار می‌توانید اپلیکیشن این سایت را از برنامه گوگل‌پلی و یا اپ‌استور گرفته و  نصب کنید.

اعتبارسنجی کسب درآمد از inboxdollars

گرچه برنامه‌ها یا سایت‌هایی که به منظور تبلیغ به افراد خدمات می‌دهند و می‌توان از طریق آن‌ها کسب درآمد داشت، اغلب مشکوک به نظر می‌رسند. اما کاربران بسیاری عنوان کرده‌اند به راحتی توانسته‌اند بهکسب درآمد از  inboxdollars بپردازند. راه‌های کسب درآمد از inboxdollarsبسیار متنوع است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از سایت‌های آنلاین به شکل بی‌دردسر هستید، با ما همراه باشید.

مقدار کسب درآمد از inboxdollars

کسب درآمد از این سایت شیوه خوبی به شمار می‌رود و این سایت به میزان سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند، از عملکرد قدرتمندی برخوردار است. در زمینه کسب درآمد می‌توان گفت این سایت از سایت‌های دیگری همچون Survey Junkie و Swagbucks  بهتر عمل می‌کند.

کسب درآمد از inboxdollars از طریق شرکت در نظرسنجی

در این سایت از طریق نظرسنجی می‌توانید درآمد کسب کنید.به منظورکسب درآمد از  inboxdollarsاز طریق نظرسنجی کافی است به سوالات متفاوت نظرسنجی‌ها پاسخ دهید. این نظرسنجی‌ها توسط شرکت‌ها و کارفرمایانی مطرح می‌شود که قصد دارند با تجزیه و تحلیل این نظرسنجی‌ها، محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند تا ببینند مشتریان‌شان به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند. جالب است بدانید که شرکت در نظرسنجی به شکل تخصصی در این سایت انجام می‌شود و نظرسنجی‌های ارائه شده بسیار متنوع هستند.

مباحثی که در این نظرسنجی‌ها جهت سنجش نگرش مطرح می‌شود، بسیار متنوع هستند و شامل مواردی همچون رویدادها و دیدگاه‌های سیاسی، بیمه و سلامت، سفر و خدمات مسافرتی، ساخت و ساز و وسایل خانه، پوشاک و مد، خرید یا اجاره خودرو، ورزش و محصولات مرتبط با آن می‌شود.

در طراحی  این سایت ایمنی کامل لحاظ شده و سایت پاسخ‌های شما در نظرسنجی‌ها را اعتبارسنجی می‌کند تا ببینید پاسخ صحیحی ارائه شده است یا خیر. اگر برای سایت محرز شود که پاسخگو، سوالات نظرسنجی را نخوانده و بی‌دقت به سوالات پاسخ داده، از این سایت اخراج می‌شود و امکان کسب درآمد از  inboxdollarsاز آن را نخواهد داشت.

به منظور سنجش صحت‌ پاسخپ‌هایی که افراد به سوالات نظرسنجی‌ها می‌دهند، سایت سرعت پاسخ‌دهی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و چنانچه در مدت زمان کمتری از حد استاندارد به سوالات پاسخ داده باشید، احتمال می‌دهد که سوالات مطالعه نشده‌اند و امکان کسب درآمد از  inboxdollarsرا به شما نخواهد داد. سوالات متعددی در این سایت به شیوه و بیانی متفاوت در همان نظرسنجی پرسیده می‌شود و اگر اختلاف پاسخ‌ها به سوالات تکراری بیش از اندازه باشد، نشاندهنده بی‌دقتی و بی‌توجهی پاسخگو خواهد بود.

کسب درآمد از inboxdollars و قیمت نظرسنجی‌ها

قیمت نظرسنجی‌ها در سایت  inboxdollarsمتفاوت و متغیر بوده و معمولا بین 25/0 تا 5 دلار است. بعد از گردآوری مبلغ درآمدی افراد در حدود بالای 30 دلار، می‌توانید درخواست تسویه حساب داشته باشید. به منظور تسویه حساب، می‌توانید از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی همچون نوین پرداخت و یا گیفت‌کارت‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی بین‌المللی استفاده کنید.

کسب درآمد از inboxdollars به واسطه مشاهده ویدئو

در سایت inboxdollars مشاهده ویدو یک راه دیگر برای کسب درآمد است. هنگامی که از پاسخ دادن به سوالات نظرسنجی خسته شدید، به تماشای ویدئو بپردازید و برای هر بازدید پاداش بگیرید. شما می‌توانید انتخاب کنید که چه ویدئویی (سرگرمی، ورزش، اخبار، آشپزی یا …) ببینید.

با مشاهده هر ویدئو امکان دریافت حدود یک تا دو سنت را خواهید داشت. معمولا مدت زمان ویدئوها کمتر از دو دقیقه است و حتی در اواسط پر‌کردن سوالات نظرسنجی، می‌توانید به تماشای ویدئو بپردازید. با این کار هم تنوع ایجاد می‌شود و هم این مساله را از نقاط قوت این سایت می‌توان یاد کرد.

ابتدا بهتر است اطمینان حاصل کنید که مسدودکننده تبلیغات‌تان خاموش باشد. چنانچه مسدودکننده تبلیغات شما روشن باشد به شما اخطاری داده خواهد شد مبنی بر اینکه “متاسف هستیم که در حال حاضر هیچ ویدئویی در دسترس وجود ندارد”. شاید فکر کنید از این راه درآمد زیادی نخواهید داشت، این در حالی است که  انجام این کار نیازمند تلاش زیاد یا فکر چندانی نیست. چنانچه شما کسب و کار پاره‌وقتی دارید، قطعا با این کار می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید.

کسب درآمد از inboxdollars به واسطه مشاهده ویدئو

کسب درآمد به واسطه بازی کردن

کسب درآمد از inboxdollars به واسطه انجام بازی‌های رایگان مانند Solitaire، Candy Jam، pet Hop می‌تواند انجام شود. در این سایت بازی‌هایی مانند پوکر، چرخ ثروت و کازینو عرضه می‌شود. برای انجام بازی‌ها باید پول پرداخت کنید و برای بردن پول به میزان بیشتر در مسابقات باید با هم رقابت کنید و به امتحان شانس خود در مقابل رقبا بپردازید.

بسیاری از مشتریان، کسب درآمد را از طریق بازی‌ها دشوار ذکر کرده‌اند.  علت آن هم این است که برای برخی بازی‌ها شما مبلغی به شکل نقدی دریافت نخواهید کرد. اما در بازی‌هایی که شما انجام می‌دهید با کد win و scratch شما می‌توانید امتیازاتی را ذخیره کنید و از این طریق یک بلیط قرعه‌کشی مجازی برای جوایزی که به صورت نقدی است و آن‌ها را تصادفی دریافت کرده‌اید، بدست می‌آورید.

 گرچه از طریق این سایت و با انجام بازی نتوانید درآمدی داشته باشید، اما این سایت قطعا از جمله سریع‌ترین شیوه‌ها به منظور دریافت کارت‌های win و scratch است.  باید به این نکته اشاره کنیم که گرچه ممکن است شما زمان زیادی برای انجام بازی در این سایت بگذارید، اما میزان زمان و نحوه عملکرد شما در بازی‌های قابل انجام در این سایت، تعیین‌کننده درآمد شما نیست.

حتی گاهی ممکن است زمان زیادی مشغول بازی شوید و به سطوح بالای بازی برسید، اما مبلغی در حساب‌تان واریز نشود و این امر می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد. حتی گاهی با بردن یک بازی، همین امر تکرار می‌شود و شما حتی با بردن، مبلغی دریافت نخواهید کرد.

البته باید این موضوع را بگوییم که واقعا بازی‌های ارایه شده در این سایت بسیار سرگرم‌کننده است و inboxdollars دارای بازی‌های رایگان زیادی است. در این سایت بازی‌های بسیار جذابی ارایه شده، اما باید دقت کنید خیلی درگیر بازی‌ها نشوید تا زمان را از دست ندهید و به هدف‌تان یعنی کسب درآمد برسید. پس قطعا کسب درآمد از inboxdollars از طریق بازی به هدف شما هم بستگی دارد. 

باید بگوییم اگر عاشق بازی‌های رایگان و کسب درآمد از این طریق هستید، در این سایت درآمد کم و ناچیزی از این طریق خواهید داشت. بنابراین اگر به دنبال شیوه‌هایی هستید که درآمد بیشتری کسب کنید، باید به امتحان کردن سایر شیوه‌ها در این سایت بپردازید.

کسب درآمد با اینترنت گردی

 از جمله راه‌های بسیار ساده و آسان برای به دست آوردن درآمد در inboxdollars جستجو در اینترنت است.  از این طریق، شما می‌توانید دلار زیادی به دست آورید. با هر بار جستجو در اینترنت امکان دریافت ده سنت خواهید داشت.

ثبت نام در پلتفرم های پیشنهاد شده در سایت inboxdollars

پیشنهادهایی که در این سایت داده می‌شود، جزو راه‌هایی است که می‌توان درآمد خوبی را درinboxdollars از آن به دست آورد.این پیشنهادها شما را دعوت می‌کنند تا تا در یک سایت دیگر یا برنامه ثبت‌نام کنید. تعدادی از پیشنهادها از شما می‌خواهند تا حساب جدیدی باز کنید و چیزی را سفارش دهید  و واریزی داشته باشید.

امکان گزینش گزینه‌هایی که 100% رایگان هم باشند، در این سایت وجود دارد. درآمدی که شما از این طریق به دست می‌آورید زمان می‌برد که حدود 7 الی 30 روز برای شما در سایت قابل مشاهده می‌شود.

استفاده از موتور جستجوگر

متاسفانه با این موتور شما پاداشی نمی‌گیرید، اما از طریق انجام بازی می‌توانید برای دریافت بلیط win و scratch امتیاز جمع‌آوری کنید. امکان جمع‌آوری پاداش در برخی روزها با 4 جستجو و در روزهای دیگر با 20 جستجو وجود دارد.

خواندن ایمیل

از طریق مطالعه ایمیل‌هایی که تبلیغ‌کنندگان برایتان می‌فرستند، شما می‌توانید درآمد داشته باشید. همچنین می‌توانید در خبرنامه‌ها عضو شوید و از این راه به کسب درآمد از  inboxdollars بپردازید.

شیوه های متنوع دیگر کسب درآمد از inboxdollars

شیوه های متنوع دیگر کسب درآمد از inboxdollars

جدا از روش‌هایی که در بالا از آن‌ها یاد کردیم، شما می‌توانید با win و scratch درآمد کسب کنید. می‌توانید این کدها را به دوستان‌تان هم ارجاع دهید و از این طریق جایزه بگیرید. در ادامه به معرفی این روش می‌پردازیم.

در زمان بازی یا پرکردن نظرسنجی، شما می‌توانید امتیازاتی برای دریافت کارت‌های winو scratch که یک بلیط قرعه‌کشی دیجیتال به همراه پاداش‌های تصادفی است، بدست آورید. در winو scratch شما سه بار شانس دارید. با هر شانس می‌توانید حدود 10- 25 و 100 دلار پاداش دریافت کنید.

به هر میزان که شما تعداد فعالیت‌های بیشتری را تکمیل کنید، scratch سطح بالاتری را دریافت خواهید کرد. از طریق یک پست بلاگ در این سایت، شما به راحتی می‌توانید حدود چندین سنت تا 0.25 دلار به دست آورید.

جالب است بدانید که winو scratch بسیار سرگرم‌کننده و جذاب‌اند و دقیقا مشابه بلیط‌های بخت‌آزمایی اعتیادآورند. اما متاسفانه با این دو آیتم شما درآمد ثابت دلاری نخواهید داشت. امتیازهایی که می‌گیرید تصادفی هستند. کدهای winرا می‌توانید در حساب اینستاگرام، فیسبوک و توییتر خود به اشتراک بگذارید.

با هر کد، پاداش‌های متفاوتی به دست می‌آورید که برخی چند سنت و برخی دیگر اجازه وارد شدن به قرعه‌کشی را به شما می‌دهند و می‌توانید با آن‌ها امتیازات win و scratch بعدی را کسب کنید.

این نکته را مدنظر داشته باشید که ساعت 11:59 شب به وقتCST زمانی که این کدها پست شده‌اند، منقضی خواهند شد. لذا حتما به شکل منظم به تماس گرفتن با حساب رسانه‌های اجتماعی‌شان اقدام کنید تا قادر به دریافت آن‌ها باشید.

بیشتر بخوانیم: روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران

خدمات نقد کردن درآمد ارزی نوین پرداخت

کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌ها، قطعا امکان‌پذیر است. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از وب‌سایت‌ها وجود دارد، اما ساده‌ترین آن‌ها از طریق مدل پرداخت به ازای هر کلیک است. بعد از کسب درآمد از این طریق، حتما در ایران نیازمند خدمات نقد کردن درآمد ارزی خواهید بود. بعد ازکسب درآمد از  inboxdollars جهت نقد کردن درآمد آن، می‌توانید روی تجربه، مهارت و سرعت عمل تیم پشتیبانی و کارشناسان ارز دیجیتال نوین پرداخت حساب ویژه باز کنید! برای این منظور کافی است در سایت عضو شوید و یک حساب کاربری بسازید. پس از ورود به حساب کاربری‌تان و ثبت درخواست جدید، از بخش مرتبط با واریز، برای نقد کردن وجه خود اقدام کنید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات