تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,1 از 5 ( 117 رای )

تپ سواپ چیست؟ صفر تا صد چگونگی کسب درآمد از tapswap

در دنیای امروز، روش‌های متعددی برای کسب درآمد ایجاد شده است. برخی افراد به دنبال مشاغل سنتی می‌روند، در حالی که برخی دیگر به دنبال فرصت‌های جدید کارآفرینی و سرمایه گذاری در بازارهای جدید مالی از قبیل ارز دیجیتال هستند. در این میان کسب درآمد از تپ سواپ (TapSwap) به عنوان یک پروژه نوآورانه، روش جدیدی را برای کسب درآمد به کاربران خود عرضه کرده است. این پروژه که شباهت زیادی به بازی محبوب و ارز not (نات کوین) دارد، به کاربران این امکان را خواهد داد تا با انجام بازی‌های ساده روی تلفن همراه خود، ارز دیجیتال دریافت نمایند.

از جمله مهم‌ترین مزایای کسب درآمد از tapswap می‌توان به کسب درآمد آسان و بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه در آن اشاره نمود. با توجه به اینکه پیش از هر اقدامی برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال باید به اندازه کافی تحقیق نموده تا بدین طریق تا بتوانید از سرمایه خود محافظت به عمل آورید، ما در این مطلب از وب‌سایت نوین پرداخت به این سوال پاسخ خواهیم داد که تپ سواپ چیست و کسب درآمد از تپ سواپ چگونه است.

تپ سواپ چیست؟

چنانچه اشاره شد، بازی تپ سواپ مشابه نات کوین یکی از پروژه‌های Play-To-Earn ارز دیجیتال به شمار می‌رود که کاربران در آن با کلیک روی یک دکمه، می‌توانند به راحتی توکن TAPS بدست آورند. در حال حاضر به‌طور دقیق نمی‌توان گفت که آیا این ارز دیجیتال در صرافی های معتبر لیست می‌گردد یا خیر. اما در صورتی که شما هم به دنبال پروژه ای مشابه نات کوین هستید، تپ سواپ فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد رایگان از طریق بازی کردن خواهد بود.

آموزش استخراج تپ سواپ (روش‌های کسب درآمد از TapSwap)

در حال حاضر ساده‌ترین راه پیش روی شما برای بدست آوردن این ارز tapswap و کسب درآمد از تپ سواپ، استفاده از ربات تپ سواپ در تلگرام خواهد بود. شما می‌توانید نام این ربات را در پلتفرم تلگرام جستجو کرده یا به صورت مستقیم وارد ربات تلگرامی Tapswap شوید و آن را فعال نمایید. پس از عضویت در این ربات، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا بر روی دکمه “Start” کلیک کنید.
  • گزینه “Start now” یا “Play” را از میان سه گزینه ای که پیش روی شما قرار داده می‌شود، انتخاب نمایید. (با ورود به این ربات سه گزینه ای که مشاهده می کنید به ترتیب مربوط به شروع بازی، پیوستن به کانال تپ سواپ و راهنمای این پلتفرم خواهد بود.)
  • در ادامه، با ضربه زدن روی نماد Tapswap که روی صفحه نمایش داده می‌شود، می‌توانید به راحتی تب سواپ را استخراج کنید.
تپ سواپ چیست؟

چگونه تپ سواپ بیشتری را بدست بیاوریم؟

حال که متوجه شدیم تپ سواپ چیست به سراغ این میرویم که چطور مقدار بیشتری بدست آودریم، پس از وارد شدن در ربات تلگرامی تپ سواپ و اجرای آن، متوجه برخی گزینه‌ها در نوار پایین صفحه اصلی می‌شوید که هر کدام از این گزینه‌ها روشی برای کسب تپ سواپ بیشتر هستند، در ادامه به معرفی هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت:

گزینه Ref و دعوت از دوستان

گزینه”ref” ، مخفف واژه “referral” به معنای “ارجاع” است. این گزینه به شما این امکان را خواهد داد تا لینک یا کد ارجاع خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورت استفاده آن‌ها از این لینک یا کد برای معامله در صرافی، کمیسیون یا پاداشی به شما تعلق می‌گیرد.

گزینه Task و انجام برخی وظایف

بخش Task شامل 3 گزینه مختلف Special، Leagues و Ref Tasks می‌گردد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

گزینه اول – Special

با کلیک بر روی این گزینه، یک سری از وظایف را مشاهده خواهید نمود. در این بخش از تپ سواپ چیست شما می‌توانید با انجام وظایف مختلف، توکن های تپ سواپ رایگان بیشتری را از آن خود کنید این وظایف شامل تماشای تبلیغات، انجام نظرسنجی، دعوت از دوستان، متصل کردن کیف پول سولانا به نام فانتوم، عضویت در شبکه های اجتماعی تپ سواپ و غیره خواهد بود. برای انجام این کار تنها کافیست لیست وظایف موجود را مشاهده نموده و یکی را از میان آن‌ها برگزینید.

گزینه دوم – Leagues

کاربران با سطح برنزی، بازی را آغاز خواهند کرد؛ پس از اینکه توکن های ماین شده توسط کاربر افزایش پیدا کند، به یک سطح بالاتر خواهد رفت. پس از سطح برنزی، کاربر وارد سطح نقره‌ای می‌گردد و به همین ترتیب تا سطوح Mythic می‌تواند جلو برود. به ازای دست یافتن به هر کدام از این سطوح، پاداشی به صورت توکن های TAPS به او داده می‌‌شود که با فشردن دکمه Claim قادر است آن‌ها را برداشت کند و به مجموع توکن های خود اضافه نماید.

گزینه سوم – Ref Tasks

در این بخش شما می‌توانید پاداشی که در قبال دعوت از دوستان خود دریافت کرده‌اید را برداشت نموده و به مجموع توکن های TAPS خود اضافه کنید. در صورتی که یک نفر را دعوت کرده باشید 2500 توکن TAPS، اگر هم 3 را دعوت کرده باشید 50000 توکن TAPS به شما تعلق می‌گیرد. همچنین چنانچه بتوانید تعداد نفرات بیشتری را دعوت کنید، در این بخش پاداش بیشتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

گزینه Boost و امکان دریافت جوایز روزانه

گزینه Boost در تپ سواپ چیست برای شما امکانی را فراهم می‌آورد تا سرعت و میزان استخراج توکن خود را به صورت موقت افزایش دهید. این گچیست برای کسب درآمد از تپ سواپ با استفاده از توکن های TAPS که در پلتفرم تپ سواپ دریافت می کنید، فعال خواهد شد. در حقیقت دو نوع Boost در تپ سواپ وجود دارد:

مدل Taping Guru: این نوع Boost سرعت ضربه وارد کردن شما را برای مدت زمان مشخصی افزایش خواهد داد و شما از این طریق می‌توانید در مدت زمان کوتاه تر، توکن های بیشتری را استخراج نمایید. به‌عنوان نمونه، اگر با یکبار کلیک کردن روی صفحه 5 توکن TAPS ماین می‌گردد؛ با فعال‌سازی این قابلیت شما با هر بار کلیک می‌توانید 25 توکن TAPS ماین کنید.

مدل Full Tank: این قابلیت محدودیت استخراج شما را برای مدت زمان مشخصی از بین خواهد برد و شما بدون هیچگونه محدودیت می‌توانید به استخراج توکن ادامه دهید.

گزینه Stats

  • گزینه Stats در تپ سواپ چیست به شما را برای شما فراهم می‌آورد تا اطلاعات آماری مفیدی در مورد عملکرد خود در پلتفرم و همچنین وضعیت کلی پروژه تپ سواپ را مشاهده فرمایید. اطلاعاتی که می توانید در بخش Stats بدست بیاورید شامل موارد زیر است:
  • Total Touches : تعداد دفعاتی که کاربران در پلتفرم ضربه زدند.
  • Total Players : تعداد کاربرانی که در پلتفرم تپ سواپ ثبت نام کردند.
  • Daily Users : عداد کاربرانی که در 24 ساعت گذشته در پلتفرم فعال بودند.
  • Total Share Balance : تعداد کل توکن هایی که توسط کاربران در پلتفرم استخراج می‌‌شود.

توکن تپ سواپ (TAPS) چیست؟

توکن تپ سواپ چیست؟ توکن TAPS ارز دیجیتال بومی پلتفرم تپ سواپ به حساب می‌آید که کاربردهای مختلفی را در سیستم کسب درآمد از tapswap خواهد داشت. برخی از مهم‌ترین وظایف توکن تپس شامل موارد زیر است:

حاکمیت

 دارندگان توکن TAPS می‌توانند در فرآیند تصمیم گیری در رابطه با آینده اکوسیستم تپ سواپ مشارکت داشته باشند. این کار از طریق رای گیری در مورد پیشنهادات حاکمیتی انجام می‌گیرد. از طرفی، هر چه تعداد توکن های تپ سواپ که یک فرد در اختیار دارد بیشتر باشد، قدرت رای او نیز به همان اندازه بیشتر از دیگران خواهد بود.

کسب درآمد

سیستم توزیع  در کسب درآمد از تپ سواپ به دارندگان توکن این امکان را ارائه می‌دهد تا درصد مشخصی از کارمزد تراکنش‌های انجام شده روی پلتفرم را دریافت نمایند. این امر، تشویقی در جهت سرمایه گذاری بلندمدت و مشارکت در اکوسیستم به شمار می‌رود.

دسترسی به خدمات

 در آینده، این امکان وجود دارد که از توکن تپ سواپ برای دسترسی به خدمات و ویژگی‌های مختلف در اکوسیستم تپ سواپ استفاده گردد. به عنوان مثال، ممکن است برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها این پلتفرم کاربرد زیادی داشته باشد.

قیمت تپ سواپ چقدر است؟

در رابطه با قیمت تپ سواپ چیست باید اشاره کنیم که این پلتفرم هنوز راه اندازی نشده و هیچ صرافی آن را لیست نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان برای آن قیمتی در نظر گرفت.

قیمت تپ سواپ چقدر است؟

اهداف راه اندازی تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته می‌شود که به دنبال ایجاد انقلاب در دنیای استخراج ارز دیجیتال است. این پلتفرم، بستری قابل اطمینان برای معامله گران و سرمایه گذاران مبتدی و حرفه ای فراهم آورده که به دنبال تجربه ای سریع، کارآمد و ایمن در راستای تبادل ارزهای دیجیتال هستند. کسب درآمد از تپ سواپ با برخورداری از قدرت بلاکچین سولانا، ویژگی‌های ذکر شده در زیر را به معامله گران و سرمایه گذاران ارائه خواهد داد:

  • انجام تراکنش‌های سریع و آنی، بدون اتلاف وقت و معطلی
  • ارائه کارمزدهای معاملاتی پایین و مقرون به صرفه
  • بهره‌مندی از محیطی امن و مطمئن برای تبادل ارزهای دیجیتال

تیم توسعه دهنده تپ سواپ چه کسانی هستند ؟

اگرچه تا به امروز در مورد تیم توسعه دهنده تپ سواپ اطلاعات چندان دقیقی منتشر نشده است، اما دو نهاد زیر در راه اندازی و توسعه سولانا نقش اساسی داشتند که عبارت‌اند از:

آزمایشگاه های سولانا (Solana Labs)

سولانا لبز یک شرکت تحقیقاتی محسوب می‌گردد که در سال 2017 توسط آناتولی یتف (Anatoly Yevgenevich Yakovenko) تأسیس گردید. یتف، پیش از این به عنوان مدیر ارشد مهندسی در موزیلا و بیت تورنت فعالیت می‌کرد. تمرکز اصلی آزمایشگاه‌های سولانا در جهت توسعه زیرساخت‌های بلاکچین سولانا و ارتقای مقیاس پذیری، امنیت و کارایی آن خواهد بود.

بنیاد سولانا (Solana Foundation)

این بنیاد یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال ۲۰۲۰ پایه‌گذاری شد. هدف این بنیاد، ترویج و پشتیبانی از اکوسیستم سولانا از طریق اعطای کمک های مالی، سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های جدید خواهد بود. در واقع بنیاد سولانا توسط تیمی از کارآفرینان و متخصصان باتجربه در حوزه بلاک چین مدیریت می‌گردد.

ویژگی های تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ به دلیل برخورداری از برخی ویژگی های مهم، توجه کاربران ارز دیجیتال را به خود جلب کرد، در ادامه این بخش به برخی از ویژگی های برجسته آن اشاره می کنیم:

حکومت غیرمتمرکز

مبنای حاکمیت در تپ سواپ، دارندگان توکن TAPS به شمار می‌روند. هر دارنده توکن TAPS حق رای در مورد مسائل کلیدی توسعه پلتفرم را می‌تواند داشته باشد. این امر تضمین خواهد کرد که تصمیمات با در نظر گرفتن منافع کل جامعه گرفته می‌شود.

مکانیزم رأی گیری

 اعضای جامعه قادر خواهند بود پیشنهاداتی برای توسعه پلتفرم ارائه دهند که به رأی گذاشته خواهد شد. برای اینکه پیشنهادی قابل بررسی باشد، بایستی تعداد مشخصی از آرای دارندگان توکن را دریافت نماید.

شفافیت

 تمامی پیشنهادات، آرا و نتایج به‌منظور بررسی کلیه کاربران به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. این امر به جامعه این امکان را می‌دهد تا در جریان روند توسعه قرار بگیرد و اطمینان حاصل کند که فرآیند حاکمیت به صورت عادلانه و شفاف در حال انجام است.

انعطاف پذیری در الگوی حکمرانی

 برای توسعه موفقیت آمیز پروژه، نیاز است تا قابلیت وفق پذیری با تغییرات محیط بازار و نیازهای جامعه ایجاد گردد. بنابراین، الگوی حکمرانی می‌تواند مطابق با درخواست ها و بازخوردهای جامعه، تکامل پیدا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی تلگرامی از وبسایت (https://hamsterkombat.io/) بازدید کنید.

 لیست شدن تپ سواپ در صرافی ها چه زمانی است؟

تا زمان نگارش این مطلب، هیچگونه تاریخ رسمی در راستای لیست شدن توکن TAPS در هیچ صرافی  برای کسب درآمد از تپ سواپ اعلام نشده است. با این وجود، شایعاتی مبنی بر احتمال لیست شدن تپ سواپ در آینده به گوش می‌رسد. برخی منابع گمان می‌‌کنند که صرافی بای بیت (Bybit) اولین صرافی باشد که این توکن را در آینده لیست می‌‌کند.

پیش از این به طور غیر رسمی اعلام شده بود که تپ سواپ در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ لیست می‌شود، اما بنابر توضیح تیم توسعه این بازی، زمان لیست شدن تپ سواپ به تعویق افتاد. دلیل این امر هم رسیدگی به اکانت هایی که با کلیکر یا دیگر روش‌های غیر معمول، تپ سواپ استخراج کردند، عنوان شده است.

بیشتر بخوانیم: بازی همستر کامبت چیست؟

 لیست شدن تپ سواپ در صرافی ها چه زمانی است؟

سخن پایانی

در این مقاله به طور جامع به معرفی یک پلتفرم جدید پرداختیم و گفتیم که تپ سواپ چیست و نحوه کسب درآمد از tapswap چگونه است. اگر شما هم به دنبال مجموعه‌ای معتبر جهت ارائه خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال هستید، نوین پرداخت می‌تواند بهترین خدمات و پشتیبانی را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

نوین پرداخت قادر است تا هر پرداخت ارزی آنلاین را با بهترین نرخ ها و متمایز ترین خدمات برای شما انجام دهد. علاوه بر انجام همه انواع سفارشات ارزی، نوین پرداخت به دنبال ایجاد مشتری سالاری واقعی و ایجاد احساس خوشحالی در افرادی خواهد بود که به هر نحوی با نوین پرداخت در ارتباط هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این رابطه با کارشناسان نوین پرداخت تماس حاصل فرمایید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات