تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

آیا خرید از آمازون به صرفه است؟

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • مزایای خرید از آمازون چیست؟
  • خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون
  • امنیت خرید از آمازون
  • تنوع کالاهای آمازون
  • امکان خرید دست دوم از آمازون
  • تنوع و کیفیت کالاها در آمازون

 

سایت آمازون بزرگترین شرکت خرده فروشی در جهان است. این پلتفرم پیشرفته بیش از نیم میلیارد مشتری فعال در سراسر جهان دارد. هر آن چیزی که نیاز شماست و به دنبالش هستید را  میتوانید در آمازون پیدا کرده و سفارش دهید. زیرا آمازون دارای بیش از 500میلیون محصول می باشد. تنوع کالاها باعث شده افراد زیادی در ایران نیز به فکر خرید از آمازون بیوفتند.

مزایای خرید از آمازون چیست؟

بهترین ویژگی خرید از آمازون، خریدی بی‌دردسر و با کیفیت است. خیلی راحت و بدون برداشتن یک‌ قدم می‌توانید خرید کنید و کالایی اصل و با کیفیت را تحویل بگیرید! به‌ راحتی از منزل و یا محل کار خود و با استفاده از لپ تاپ یا گوشی موبایل، سفارش را ثبت می‌کنید و بعد از چند روز تحویل می‌گیرید اما اگر شما ساکن ایران بوده و خودتان به تنهایی بخواهید خرید را انجام دهید باید به یک آدرس معتبر در آمریکا دسترسی داشته باشید چرا که آمازون، هیچ گونه ارسال مستقیمی به ایران نخواهد داشت.

آیا خرید از آمازون به صرفه است؟

 

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون

در میان خرده فروشی های آن لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.

 

امنیت خرید از آمازون

آمازون یکی از ایمن‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است. تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که کالای خریداری شده شما از آمازون همان بوده که انتخاب کرده‌اید و در صورت بروز مشکلی در کالا چه از لحاظ فنی و چه فیزیکی، می‌توانید درخواست خسارت کنید! حتی شما می‌توانید در صورت پشیمان شدن از خرید کالایی، در مدت زمان معین شده توسط فروشنده یا سایت، آن را عودت داده و وجه خود را دریافت نمایید.

تنوع کالاهای آمازون

سایت آمازون، فروشگاهی به عظمت 20 میلیون کالای مختلف است و شما به‌ راحتی می‌توانید اجناس مختلف را ببینید، مقایسه کنید و البته تنوع زیاد محصولات دست شما را برای انتخاب بازتر می‌گذارد. هر آنچه شما می‌خواهید به‌ راحتی یک کلیک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکان خرید دست دوم از آمازون

اگر شما به دنبال کالایی هستید که بسیار کمیاب است و شاید نمونه نو آن دیگر تولید نشود میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت آمازون، دست دوم آن محصول را خریداری نمایید.  طبق آمار بعد از eBay، آمازون بزرگترین فروشنده کالای دست دوم در جهان است، با این تفاوت که در eBay اشخاص معمولی کالای دست دوم خود را برای فروش می‌گذراند اما در آمازون کالاها توسط شرکت‌ها به صورت استوک به فروش می‌رسند.

آیا خرید از آمازون به صرفه است؟

تنوع و کیفیت کالاها در آمازون

در این شرکت خبری از کالای تقلبی یا دارای مشکل نیست و تمامی کالاها دارای تأییدیه و ضمانت نامه‌های معتبر هستند. علاوه بر این آمازون به عنوان شریک تجاری بسیاری از برندهای جهانی جدیدترین کالاها را حتی قبل از عرضه آن‌ها پیش فروش می‌کند.

 

آیا خرید از آمازون به صرفه است؟

مرتبط مرتبط:

ردیت چیست؟ (Reddit) و چطور می توان از آن استفاده کرد؟

سایت RedBubble چیست ؟ نحوه کسب درآمد ارزی از RedBubble

معرفی شرکت یوبی سافت Ubisoft

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات