تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟

راهنمای مطالعه:
  • مقدمه
  • TikTokچیست؟
  • تفاوت TikTok با Musical.ly
  • TikTok چگونه به محبوبیت رسید؟
  • محتوای بومی سازی شده
  • چگونه برندهای مختلف از TikTok استفاده می کنند؟
  • آینده TikTok

TikTok یک برنامه اشتراک گذاری ویدیو کوتاه است که به کاربران اجازه می دهد فیلم های ۱۵ ثانیه ای را در هر موضوعی ایجاد و به اشتراک بگذارند. در این مقاله بصورت مفصل شرح میدهیم که شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟

TikTok

تیک تاک یک برنامه جداگانه برای بازار چین معروف به Duyin دارد که بیش از 300 میلیون کاربر فعال بصورت ماهانه از آن استفاده میکنند. لوگوی تیک تاک ترکیبی از لوگوی Musical.ly و Duyin ست.

تفاوت TikTok با Musical.ly

برنامه تیک تاک مبتنی بر همان مفهوم ویدیوی با فرم کوتاه اما دامنه گتسرده تر بود و برخلاف Musical.ly تنها روی موسیقی تمرکز نداشت. برنامه تیک تاک انتخاب گسترده ای از صداها و قطعات آهنگ را به همراه گزینه اضافه کردن جلوه های ویژه و فیلترها در اختیار کابران قرار می داد.

شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟, شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟
 

TikTok چگونه به محبوبیت رسید؟

حال که دانستیم شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟ بیایید نگاهی نیز به روند محبوبیت آن بیاندازیم. از زمان راه اندازی آن، محبوبیت برنامه تیک تاک به طرز چشمگیری در حال رشد بود. در اکتبر سال 2018 این برنامه به پربازدیدترین برنامه عکس و فیلم در فروشگاه اپل در سطح جهان تبدیل شد.

برخی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت برنامه TikTok عبارت است از:

این برنامه توسط بسیاری از افراد مشهور مانند جیمی فالون که به رونق محبوبیت برنامه کمک کرده است، مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه با بسیاری از افراد مشهور در مناطق مختلف مشارکت داشته است و آن ها این برنامه را تبلیغ کرده اند.

یکی دیگر از عوامل اصلی محبوبیت TikTok این است که با وجود جهانی بودن این برنامه، تمرکز آن روی تولید محتواهای محلی می باشد. این برنامه اغلب با هشتگ های محلی و چالش های محلی و جغرافیایی محبوبیت می یابد.

شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟, شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟

چگونه برندهای مختلف از TikTok استفاده می کنند؟

تیک تاک هیچ فضایی برای تبلیغات ندارد و حتی خود را در رقابت با سایر رسانه های اجتماعی درگیر نمی کند. با این حال به دلیل رشد سریع و محبوبیت روز افزون آن، بسیاری از مارک ها و برندهای مختلف در حال تلاش برای استفاده از TikTok به عنوان یک کانال بازاریابی هستند.

آینده TikTok

پرسش شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) چیست؟ در حال حاظر احتمالا” سئوال خیلی از افراد نیست. تقریبا” اکثر افراد تیک تاک را می شناسند. محبوبیت فعلی اپلیکیشن تیک تاک شگفت آور است اما هنوز هم نتوانسته است آن را به پای اینستاگرام و یوتیوب و یا لینکدین برساند.

مطالب مرتبط:

آموزش استفاده از لینکدین

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات