تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

پی پال یکی دیگر از سرویس‌های پرداخت آنلاین پول و ارز است.  با استفاده از این سامانه می‌توان پرداخت‌های اینترنتی انجام داد. به طور کلی دو نوع حساب در پی پال وجود دارد: یکی حساب بیزینس پی پال و دیگری حساب پرسونال یا شخصی که دامنه‌های متفاوتی دارند. و هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خاص خود را دارا هستند. اگر بخواهید به دوست، فامیل یا همسر و یا شریک کاری‌تان در یک نقطه دیگر دنیا پول بفرستید، می‌توانید این کار را از طریق پی پال انجام دهید. پی پال همه گیرتر بوده و مورد اعتماد است. قیل از اینکه درباره انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی صحبت کنیم، اول درباره پی پال باید اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

افتتاح حساب در پی پال رایگان است و مراحل آن نیز بسیار ساده صورت می‌گیرد. به همین دلیل کمتر کسی است که حساب پی پالی نداشته باشد. پی پال یک سرویس پرداخت دیجیتال است که مشتریان می‌توانند هنگام خرید آنلاین از آن استفاده کنند. PayPal اطلاعات مربوط به پرداخت، مانند حساب بانکی یا شماره کارت اعتباری را ذخیره می‌کند. به طوری که مشتریان مجبور نیستند هر بار که بخواهند چیزی بخرند شماره خود را وارد کنند. پی پال همچنین این اطلاعات مالی را از مشاغل پنهان کرده و لایه‌ای از امنیت را به خرید آنلاین اضافه می‌کند. مشاغل کوچک و شرکت‌های بزرگ به طور یکسان می‌توانند پرداخت‌های PayPal را در روند پرداخت آنلاین خود درج کنند.

پرداخت‌های آنلاین

تنها چیزی که برای ارسال پول به خانواده یا دوستان نیاز دارید، آدرس ایمیل گیرنده است. با ثبت کارت اعتباری یا حساب بانکی خود با حساب پی پال خود می‌توانید با استفاده از گزینه ارسال و درخواست پول، پرداخت را انجام دهید. این پول به حساب گیرنده واریز می‌شود. پس از آن می‌تواند به یک حساب بانکی منتقل شود یا برای انجام پرداخت استفاده شود. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید و نماد PayPal را در وب سایت مورد نظر مشاهده می‌کنید، بدین معنی است که می‌توانید با استفاده از پی پال پرداخت کنید. فقط کافی است PayPal را در پرداخت انتخاب کنید. از شما خواسته می‌شود تا وارد حساب کاربری خود شوید و پرداخت را تأیید کنید. اطلاعات مالی شما هرگز برای فروشندگان یا فروشگاه‌های آنلاین قابل مشاهده نخواهد بود.

انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی, انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

PM یا پرفکت مانی نوعی ارز الکترونیکی است که بیشتر برای خرید و فروش اینترنتی کاربرد دارد.

برای دریافت پول آنلاین

هر کس می‌تواند با استفاده از آدرس ایمیل خود به شما پول ارسال کند. آدرس ایمیل شما به حساب شخصی PayPal شما مرتبط است. هر زمان پرداخت دریافت می‌کنید، یک اعلان نامه الکترونیکی دریافت خواهید کرد و پرداخت در حساب شما نشان داده می‌شود.

پرفکت مانی

قیل از اینکه درباره انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی صحبت کنیم، بیایید درباره پرفکت مانی هم کمی کنجکاوی کنیم. PM یا پرفکت مانی نوعی ارز الکترونیکی است که بیشتر برای خرید و فروش اینترنتی کاربرد دارد. همچنین یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در جهان است که با استفاده از ارز الکترونیکی  در آن مبادله می‌شود. این ارز نوعی ارز مجازی بوده و قابلیت لمس پول و ارز موجود را ندارد. و تنها امکان نگهداری در حساب اینترنتی و بانک اینترنتی را دارد. مرکز پرفکت مانی شهر زوریخ در سوئیس است و از بهترین روش‌های انتقال و جابجایی پول در ایران شناخته شده است. سامانه پرفکت مانی نسل جدید بانکداری الکترونیکی اینترنتی و توسعه مالی ایده‌آل در بستر اینترنت و نقل و انتقال است.

با استفاده از پرفکت مانی می‌توانید:

۱- اگر کارفرما هستید ما بین کارگران تسویه‌حساب بزنید و حقوق ماهیانه‌شان را پرداخت نمایید.

۲- به طور مرتب و شبانه‌روزی در اینترنت پول پرداخت کرده و یا دریافت نمایید.

۳- به ازای مقدار مبلغ باقیمانده در حساب پرفکت مانی خود به صورت ماهیانه، بهره دریافت کنید.

۴- با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، کالا و خدمات را در بستر اینترنت سفارش داده و پول پرداخت کنید و سرویس بگیرید.

۵- با استفاده از پرفکت مانی به تبادل ارز پرداخته و دلار یا طلا بخرید.

انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی, انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

 

PayPal اطلاعات مربوط به پرداخت، مانند حساب بانکی یا شماره کارت اعتباری را ذخیره می‌کند. به طوری که مشتریان مجبور نیستند هر بار که بخواهند چیزی بخرند شماره خود را وارد کنند. پی پال همچنین این اطلاعات مالی را از مشاغل پنهان کرده و لایه‌ای از امنیت را به خرید آنلاین اضافه می‌کند. مشاغل کوچک و شرکت‌های بزرگ به طور یکسان می‌توانند پرداخت‌های PayPal را در روند پرداخت آنلاین خود درج کنند.

چگونه میتوان از حساب پی پال به پرفکت مانی پول پرداخت کرد؟

انتقال پول از حساب پی پال به حساب پرفکت مانی بهترین و سریعترین خدمات برای انتقال ارز و دلار  آمریکا به سایر کشورها است. خدمات ارائه شده توسط پرفکت مانی برای ۱۰ سال است که یکی از خدمات بین المللی در انتقال پول و از محبوب‌ترین سیستم‌های انتقال پول در جهان است. انتقال و تبدیل دارایی حساب پی پال به حساب پرفکت مانی از طریق وب سایت و طی مراحلی صورت می‌گیرد.

مراحل انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

۱- ابتدا باید برگه سفارش یا اردر فرم order from  را در سیستم پرفکت مانی باز نمایید.

۲- نام صورتحساب، آدرس و شماره تلفن خودتان را وارد کنید.

۳- آدرس ایمیل خود را به پی پال بدهید تا در صورت لزوم برای پرداخت با شما تماس بگیرد.

۴- شماره حساب پرفکت مانی خود را برای انتقال و جابجایی پول وارد کنید.

۵- در قسمت USD  مبلغ مورد نظر خود را به دلار وارد نمایید.

۶- سفارش خود را در نهایت با فشردن گزینه پرداخت نهایی کرده و بفرستید.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

آن چیزی که باعث محبوب شدن پرفکت مانی نسبت به سامانه‌های دیگر ارز دیجیتالی شده است سادگی افتتاح حساب الکترونیکی و شارژ آنی آن است. همچنین نحوه خرید و فروش با استفاده از این ارز دیجیتال است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پرفکت مانی نسبت به سایر وب سایت‌ها و یا حساب‌های ارز دیجیتالی مانند مستر کارت و ویزا کارت این است که جدیدا پرفکت مانی خدمات بسیار گسترده‌ای را مخصوص مشتریان ایرانی خود فراهم کرده است. در تازه‌ترین اقدام، وبسایت رسمی خود را برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان ایرانی به فارسی ترجمه نموده است.  همچنین این شرکت ارائه دهنده خدمات ارز مبادله‌ای دیجیتالی برای دور زدن تحریم‌های کاربران ایرانی و حفظ و حمایت از پول و مال ایرانی، خدمات منحصر به فردی ارائه می‌کند از جمله:

۱- امکان خرید با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا

۲- قابلیت انتقال و جابجایی بین انواع حساب‌ها

۳- ارائه سود ماهیانه به باقیمانده حساب

۴- سادگی و راحتی افتتاح حساب شارژ و خرید اینترنتی

 

مطالب مرتبط:

دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات