تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

 

راهنمای مطالعه:

  • مقدمه
  • انواع کیف پول های بیت کوین
  • کیف پول MyEtherWa
  • کیف پول Exodus
  • کیف پول Electrum
  • کیف پول BRD
  • کیف پول Edge
  • کیف پول Samourai
  • کیف پول GreenAddress
  • کیف پول Bitcoin
  • نحوه استفاده از کیف پول

 

امروزه ارزهای دیجیتال یکی از منابعی است که برای سرمایه گذاری مناسب می باشند، برای نگهداری رمزارزها و انتقال آنها کیف پول های مختلفی وجود دارد. از این رو اطلاع از انواع کیف پول های دیجیتالی و ویژگی آنها، می تواند ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهد.

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

انواع کیف پول های بیت کوین

1- کیف پول هایی مخصوص موبایل و دسکتاپ

یک اپلیکیشن و یا نرم افزار نصبی مخصوص بر روی سیستم می باشد، مزایای آن دسترسی آسان و مدیریت رمزارزها و یا ارسال و دریافت آنها با استفاده از QRکدها است و از معایب آن می توان به هک

2- کیف پول های تحت وب

با ثبت نام در وبسایت مورد نظر می توان صاحب کیف پول دیجیتالی شد، در این نوع از کیف پول شما بر روی سرور شخص و یا شرکت (صرافی ) دیگری نگهداری می شود.

3- کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری یکی از امن ترین کیف پول های موجود می باشد، در این حالت Private key  مورد نظر بر روی یک دستگاه سخت افزار مانند فلش مموری نگهداری می شود .

4- کیف پول کاغذی

صرفا یک برگه کاغذی که شامل آدرس عمومی و Private key شما می باشد و برای ساخت آن باید به سایت های معتبری مراجعه کرد مانند : Myetherwallet.com ، Bitaddress.org  و …
بهترین کیف پول های آنلاین بیت کوین

کیف پول آنلاین Coinomi

کیف پول کوینومی Coinomi یکی از کیف پول هایی می باشد که از ویژگی های اصلی آن می توان کاربری آسان و امنیت بالای آن را نام برد، پشتیبانی از تعداد بالایی ارز دیجیتالی و توکن ها بر روی انواع سیستم موبایل و دسکتاپ از مزیت های دیگر کیف پول کوینومی می باشد.

 

 

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول آنلاین Atomic

یکی دیگر از کیف پول هایی که کاربری آسان آن مورد توجه است اتمیک می باشد که برای هر سطح آشنایی با ارزهای دیجیتالی مفید است ، اتمیک قابلیت  اضافه کردن توکن های ERC20 و اتریوم را دارا می باشد از طرفی امکان مبادله همتا به همتا در آن موجود است.

 

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول MyEtherWallet

کیف پول دیجیتال MyEtherWallet از نوع متن‌باز، ساخته شده با زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت و از نوع سمت کاربر (client-side) است که برای ساخت کیف پول اتریوم و انجام تراکنش‌های آن استفاده می‌شود.

با MyEtherWallet می‌توان کیف‌ پول‌های جدید ساخت تا خود کاربر اتر را ذخیره کند نه این که اتر متعلق به کاربر در یک  صرافی ارز دیجیتال ذخیره شود. کل این فرایند در رایانه کاربر اتفاق می‌افتد نه در سرورها. البته که مسئولیت امن نگهداشتن هر کیف پول دیجیتال ساخته شده، با خود کاربر خواهد بود.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus یکی از بهترین پیشنهادات برای کاربرانی است که تمایل به استفاده از کیف پول خود در بازه های زمانی کوتاه و روزانه می باشند.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول Electrum

Electrum یک کیف پول سبک بیت کوین برای سیتم عامل های Mac ، Linux و Windows است . ذخیره سازی بیت کوین به صورت کاملا آفلاین. Electrum گزینه خوبی برای هم مبتدیان و هم برای کاربران پیشرفته است.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول BRD

BRD به عنوان یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین برای آیفون می باشد. از ویژگی های بازر این کیف پول میتوان به ارائه کنترل کامل روی کلیدهای خصوصی به کاربر اشاره کرد. همچنین دارای یک رابط مشخص است که ارسال و دریافت بیت کوین را به یک فرایند لذت بخش و فوق العاده ساده تبدیل می کند.

 

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول Edge

Edge یک کیف پول بیت کوین برای استفاده آسان در اندروید و آیفون می باشد. سهولت در استفاده و ورود به این کیف پول باعث شده که کاربران تازه کار از آن استفاده کنند. این کیف پول همچنینیک بکاپ به صورت خودکار ایجاد می کند، بنابراین لازم نیست نگران فنی بودن تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول خود باشید.

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول Samourai

کیف پول Samourai صد در صد به عنوان بهترین کیف پول اندورید که در حال حاضر در دسترس است می باشد. دارای بیشترین ویژگی ها و بهترین حریم خصوصی است. توسعه دهندگان آن دائما در تلاشند تا آخرین ویژگی های بیت کوین را به کیف پول اضافه کنند. کیف پول Samourai بیش از 3 سال است که کاملا اپن سورس است.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول GreenAddress

GreenAddress یک کیف پول بیت کوین با چند امضا است که در وب، دسکتاپ، Android و iOS موجود است. GreenAddress با کیف پولهای سخت افزاری مانند TREZOR ، Ledger Nano و HW.1 سازگار است. چند امضا بودن در این زمینه به این معنی است که سایت برای انتقال کوین های شما نیاز به تأیید دستی دارد.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول Bitcoin

کیف پول Bitcoin یا همان “کیف پول Schildbach” اولین کیف پول موبایلی بیت کوین بود. کیف پول Bitcoin نسبت به بیشتر کیف پول های بیت کوین ایمن تر است. زیرا مستقیماً به شبکه بیت کوین متصل می شود. کیف پول Bitcoin دارای یک رابط کاربری ساده و فقط چندین ویژگی مورد نیاز که آن را تبدیل به یک کیف پول عالی و یک ابزار آموزشی عالی برای مبتدیان بیت کوین می کند.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

نحوه استفاده از کیف پول

به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کارت های عضو شتاب، کافی است در مراحل احراز هویت مشخصات حساب بانکی خود را ثبت کنید. این قابلیت به مردم عزیز ایران امکان ورود ساده و راحت به بازار پر قدرت ارزهای دیجیتال را می دهد. ایرانیان خارج از کشور نیز می توانند توسط مستر کارت و یا ویزا کارت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

پس از ثبت نام و احراز هویت در سایت والبی آسیا امکان فعالسازی کیف پول والبی برای شما فراهم می شود (برای آشنایی با نحوه ی ثبت نام در سایت والبی آسیا به مقاله چگونگی ثبت نام در وب سایت والبی  مراجعه نمایید). بعد از فعالسازی و ورود به کیف پول می توانید به خرید، فروش، دریافت و ارسال ارز مورد نظر خود به عنوان مثال بیت کوین بپردازید. در نظر داشته باشید برای خرید و فروش بیت کوین باید از کیف پول تجاری بیت کوین در سایت والبی آسیا استفاده نمایید.

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

 

مطالب مرتبط:

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۰

آربیتراژ arbitrage چیست ؟ تجارت در بازار ارزهای دیجیتال

 

 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات