تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

آموزش ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

99Designs طیف وسیعی از خدمات از جمله مسابقات طراحی، پروژه‌های 1 به 1، پیدا کردن طراحان و خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. مسابقات طراحی بسیار جالب هستند و مشاغل می‌توانند انتخاب خود را از طیف وسیعی از گزینه‌ها انجام دهند. ماهیت 1 به 1 خدمات طراحی این شرکت، بسیار مفید است. همکاری نزدیک بین طراح و کسب و کار، امکان درک دقیق نیازهای خلاقانه را فراهم می‌کند. اما کاربران داخل کشور چطور می‌توانند در سایت 99designs با پاسپورت ایرانی ثبت نام کنند؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

99Designs چیست؟

99Designs یک سرویس طراحی برای استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک از سراسر جهان است. از رویکرد بازار مسابقه طراحی استفاده می‌کند و به عنوان مکانی است که در آن جامعه بزرگی از صاحبان مشاغل و طراحان گرد هم می‌آیند و تجارت می‌کنند.

از طریق این پلتفرم، طراحان می‌توانند افراد و مشاغلی را که به دنبال طرح‌های باکلاس هستند، پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند، آثار خود را ارسال کرده و برای کار خود پاداش دریافت کنند. از سوی دیگر، کسب‌وکارها به مجموعه‌ای از افراد خلاق و با استعداد دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند مجموعه‌ای عالی از طرح‌های گرافیکی مانند لوگو، وبسایت، کارت ویزیت و غیره را که مطابق با نیازها، اهداف و برند تجاریشان باشد، به آنها ارائه دهند.

فواید 99Designs

مزایای اصلی 99Designs رویکرد منحصر به فرد مسابقه طراحی، مجموعه عظیمی از طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای، کیفیت تضمین شده، راحتی و مقرون به صرفه بودن آن است. در زیر جزئیات بیشتری در مورد فواید این سیستم وجود دارند:

رویکرد مسابقه طراحی

99Designs از یک رویکرد مسابقه طراحی منحصر به فرد استفاده‌‌ می‌کند که در آن شرکت‌ها یا افراد الزامات و مشخصات خود را برای یک طرح گرافیکی که به دنبال آن هستند ارائه‌‌ می‌دهند. این‌‌ می‌تواند یک سربرگ، یک اثر هنری و غیره باشد که طراحان تفسیر خود را برای آن ارسال‌‌ می‌کنند. به همین دلیل، طرفداران زیادی در بین سازمان‌ها ایجاد کرده است که این پلتفرم به عنوان بازار محتوای طراحی پیشرو در جهان شناخته شده است.

ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

مجموعه طرح‌های گرافیکی

مسابقات به کمک 99Designs مجموعه گسترده‌ای از طرح‌‌های حرفه‌ای را برای انتخاب به شرکت‌‌ها ارائه‌‌ می‌دهد. شرکت‌ها طرحی را از میان آثار ارسالی انتخاب می‌کنند و به طراح که کارش انتخاب شده است، پاداش خوبی می‌دهند. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد پلتفرم این است که به کسب و کارها اجازه‌‌ می‌دهد با طراحان مختلف به طور همزمان کار کنند.

تضمین کیفیت

برخلاف استخدام یک طراح گرافیک داخلی که تنها پس از تعهد یا امضای قرارداد با طراح،‌‌ می‌توانید خروجی آن را ببینید، 99Designs به کسب و کارها این امکان را‌‌ می‌دهد که قبل از خرج کردن پول، طرح‌‌های سفارشی نهایی را برای شرکت خود ببینند.

راحت و مقرون به صرفه

مسابقات 99Designs معمولاً یک هفته طول‌‌ می‌کشد و برای شرکت‌‌ها راحت است. در بیشتر موارد، کسب و کارها یا مشتریان پس از مسابقه با طرح دلخواه خود کنار‌‌ می‌روند. برخلاف کار با یک طراح داخلی، نیازی نیست منتظر بمانید تا آنها کار را به پایان برسانند یا با اصلاحات بپردازند. طراحان گرافیک با توجه به نیاز شما طراحی‌‌ می‌کنند و سپس شما انتخاب‌‌ می‌کنید. همچنین مقرون به صرفه است زیرا هیچ تعهدی بین مشتریان و طراحان وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Sorare و نحوه کسب درآمد از آن

99Designs چگونه کار می‌کند؟

99Designs طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی را برای مشاغل ارائه می‌دهد. اولین گام در این فرآیند، صاحب کسب و کار را ملزم به ایجاد یک خلاصه طراحی می‌کند. این بدان معنی است که شما اطلاعاتی در مورد نوع کسب و کار خود ارائه می‌دهید. اگر برای یک لوگوی جدید خرید می‌کنید، به سادگی از سبک‌های قابل اجرا انتخاب نمایید. کسب ‌و کارها می‌توانند با انتخاب بسته‌های طراحی سطح بالا، از تنوع بیشتری برای بسته‌های طراحی برخوردار شوند. این‌ها شامل بسته‌های برنزی، بسته‌های نقره ای، بسته‌های طلایی و بسته‌های پلاتینیوم هستند.

دسته دوم طرح‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا از بین بهترین فریلنسرهای موجود در بازار، یکی را انتخاب کنید. طراحان در سراسر جهان ایده‌های هیجان انگیزی را برای مسابقه طراحی شما ایجاد خواهند کرد. بیش از 1128000 طراح در انجمن 99Designs وجود دارند. با ارائه پاداش مناسب برای مسابقه طراحی خود، می‌توانید چندین طراح را جذب کنید. این‌ها 24 ساعته به حساب شما ارسال می‌شوند و می‌توانید بر اساس اولویت‌های‌تان آنها را انتخاب کنید.

ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

هنگامی که یک صاحب کسب و کار طرحی شایسته پیدا کرد، تماس با طراح و دادن چراغ سبز به آن‌ها برای ادامه پروژه بسیار ساده است. در حالی که فرآیند طراحی در حال انجام می‌باشد، کسب ‌و کارها می‌توانند بازخورد و پیام‌های ارزشمندی را ارائه کنند تا به طراح کمک کرده تا بهترین محصول را دریافت کند. پس از گذشت هفت روز، برنده مسابقه طراحی انتخاب می‌شود و تمام جایزه را دریافت می‌کند و کسب و کار حق چاپ اثر را دریافت می‌نماید. در این مرحله 99Designs  به شما امکان پرداخت و دانلود مطالب را می‌دهد.

چندین دسته از ایده‌های الهام بخش برای کمک به مفاهیم طراحی در این وبسایت وجود دارند. این‌ها شامل طراحی لوگو و رسانه‌های اجتماعی، لوگو و کارت ویزیت، لوازم التحریر، بسته‌های هویت لوگو و برند، آرم و محتوای وب سایت میزبانی شده و کارت‌های ویزیت هستند. همچنین گزینه‌های طراحی وب و اپلیکیشن، گزینه‌های تجاری و تبلیغاتی، گزینه‌های لباس و کالا، هنر و تصویرسازی، بسته‌ بندی و برچسب‌ها، کتاب‌ها و مجلات و دیگر گزینه‌های طراحی نیز وجود دارند.

طیف وسیعی از خدمات ارائه شده توسط 99Designs طیف کاملی را برای مشاغل در بر می‌گیرد. صنایع مختلفی از جمله مذهبی، رستوران، خرده فروشی، ورزش، فناوری، خدمات عروسی، مسافرت، کشاورزی، حیوانات و حیوانات خانگی، هنر و طراحی، حقوقی و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌شوند. انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از دسته‌ها، صنایع و گزینه‌های جستجوی پیشرفته امکان پذیر است.

تاریخچه سایت 99Designs

99Designs توسط Matt Mickiewicz و Mark Harbottle به عنوان اسپین آف Sitepoint تأسیس شد، وبسایتی که در سال 1998 به عنوان انجمنی برای توسعه دهندگان و طراحان وب راه اندازی گردید. طراحان در انجمن‌های آن شروع به سازماندهی مسابقات بر اساس خلاصه داستان مشتری کردند. بنیانگذاران تصمیم گرفتند که برای ارسال خلاصه برای پروژه‌های واقعی، هزینه‌ای را آزمایش کنند و در نهایت 99 طرح را به عنوان یک شرکت جداگانه برای مسابقات ایجاد کردند.

در سال 2008، این شرکت یک دفتر در سانفرانسیسکو افتتاح کرد زیرا اکثر مشتریان و طراحان اولیه پلت فرم در ایالات متحده بودند. بعداً مقر ایالات متحده خود را به اوکلند، کالیفرنیا منتقل نمود. تا سال 2012، این سایت دارای 175 هزار طراح در 192 کشور بود. تا سال 2016، حدود یک میلیون طراح ثبت شده داشت. این پلتفرم بعداً دوباره طراحی شد تا به مشتریان این امکان را دهد تا به طور مستقیم طراحان را خارج از مسابقات طراحی جستجو و استخدام کنند. در سال 2012، این شرکت یک رقیب اروپایی به نام 12designer مستقر در آلمان را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد از عکاسی و نقد کردن آن

ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

آموزش ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

مراحل ثبت نام 99designs به شرح زیر هستند:

1- اگر می‌خواهید به عنوان یک طراح از این سایت کسب درآمد ارزی کنید، ابتدا باید با فیلترشکن وارد سایت 99designs شده و روی گزینه Login کلیک کنید. یک صفحه باز می‌شود که در نهایت باید روی Sign up کلیک کنید.

2- دوباره یک صفحه جدید برای ثبت نام باز می‌شود. در این صفحه از شما خواسته می‌شود برای باز کردن حساب کاربری، یک ایمیل و یک پسورد وارد کنید. روی گزینه I’m a designer کلیک کنید، سپس باید یک نام کاربری برای خود ایجاد کنید.

3- پس از باز کردن حساب کاربری به شما پنج مرحله نشان داده می‌شود که باید مرحله اول را کلیک کنید (مربوط به قوانین سایت است).

4- دوباره به صفحه اول سایت برگردید. با پیام ارسال Confirmation Email مواجه می‌شوید که باید از طریق ایمیل تایید کنید.

5- دوباره به مراحل پنجگانه برگردید و موارد زیر را پر کنید:

  • تصویر آواتار، نام کشور (ترجیحاً امارات را انتخاب کنید) و توضیحات در مورد نوع فعالیت و علاقه‌های شخود
  • تکمیل اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی
  • لینک شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های Dribbble و Behance برای نمایش نمونه کارها
  • قرار دادن شش تا ۱۲ نمونه کار خود در سایت (جهت بررسی توسط داوران)

6- در این مرحله شما باید وریفای شوید.

مراحل وریفای سایت99designs  با پاسپورت ایرانی

1- باید با فیلتر شکن وارد سایت شوید.

2- برای وارد شدن به بخش وریفای دو راه به شرح وجود دارد:

  • ابتدا روی گزینه Your work و سپس Browse contests کلیک کنید تا مسابقات را به شما نمایش دهد. سپس یک مسابقه را برای شرکت انتخاب کرده و از شما می‌خواهد که وریفای کنید.
  • در بخش Account settings وارد شوید و مطابق شکل زیر روی گزینه Verify کلیک کنید.
ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

3- در مرحله بعد باید روی گزینه Verify Your ID کلیک کنید. باید صفحه‌ای مشابه عکس زیر را مشاهده کنید.

ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی

4- در مرحله بعد از باید مدارک احراز هویت خود را ثابت کنید. برای ایرانی‌ها فقط پاسپورت قابل قبول است و کارت ملی مورد قابل تایید نیست.

5- در مرحله بعدی شما باید در بخشPassport ، پاسپورت خود را جلوی دوربین سیستم‌تان قرار دهید و گزینه Take Snapshot را کلیک کنید. اگر تصویر واضح نیفتاد، دوباره گزینه Take Snapshot کلیک کنید. همچنین در قسمت صادر کننده پاسپورت باید کشور ایران را انتخاب کنید.

6- در مرحله بعد شما باید چهره خود را در جلو دوربین قرار دهید و گزینه Take snapshot را بزنید. اگر تصویر واضح نشد، گزینه Take another snapshot را کلیک کنید. با تایید عکس به مرحله بعد می‌روید.

7- سایت 99designs از طریق شرکت jumio وظیفه احراز هویت‌ها را از طریق هوش مصنوعی را بر عهده دارد. این سایت تصویر روی پاسپورت را با تصویر گرفته شده از شما به همراه اطلاعات تطابق می‌دهد. فرایند وریفای کمی زمان می‌برد و شما باید منتظر بمانید.

8- پس از وریفای شدن، شما می‌توانید در مسابقات شرکت کنید. همچنین، پس از ثبت نام و وریفای شدن در سایت 99designs می‌توانید روند کسب درآمد خود را آغاز کنید.

نکته: برخی فعالیت‌های به ظاهر ساده ممکن است منجر به مسدود شدن اکانت شما در 99designs  شود.

کلام آخر

آموزش ثبت نام 99designs با پاسپورت ایرانی را در این مقاله توضیح دادیم. اکنون می‌توانید فعالیت خود را در این وبسایت شروع کنید. این پلتفرم به شما قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوبی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود شروع به درآمدزایی کنید. مراحل ثبت و وریفای در این سایت بسیار ساده است. تنها باید با وصل شدن به VPN، ثبت نام و وریفای شدن در 99designs را به سرانجام برسانید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات