تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

کسب درآمد دلاری از آمازون در داخل ایران

با افزایش قیمت دلار در طی چند سال گذشته، تعداد بسیار بیشتری از هم‌وطنان و متخصصان به سمت کسب درآمد دلاری رفته‌اند. در حقیقت این راهکار می‌تواند آنها را از شرایط تورم افسار گسیخته که در چند دهه گذشته به وجود آمده، نجات ‌دهد. با این وجود تعداد زیادی از کاربران اطلاعات دقیقی پیرامون روش‌های کسب درآمد دلاری ندارند. یکی از مهم‌ترین و البته بهترین روش‌هایی که در این حیطه وجود دارد، کسب درآمد دلاری از آمازون است.

کسب درآمد دلاری از آمازون

در واقع وب‌سایت آمازون به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در جهان شناخته می‌شود که طیف بسیار زیادی از خدمات و محصولات گوناگون را ارائه می‌دهد. نکته قابل‌توجه در رابطه با این پلتفرم، قابلیت‌هایی بوده که برای کاربران خود فراهم کرده است. به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با تکیه بر این قابلیت‌ها، نسبت به کسب درآمد دلاری از آمازون اقدام کنند. متأسفانه تحریم‌های موجود و البته عدم فعالیت این شرکت در ایران، باعث شده تا تعداد زیادی از هم‌وطنان به‌خوبی با پتانسیل‌های درآمدی آن آشنا نباشد.

این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران نتوانند استفاده لازم را از این سرویس بی‌نظیر ببرند. ما در این مقاله سعی داریم تا مروری بر روش‌های کسب درآمد دلاری از آمازون داشته و جنبه‌های مختلف آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا یک درآمد دلاری و ایده‌آل از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان داشته باشید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

آمازون و پتانسیل درآمدی آن

این روزها تقریباً تمام فعالان حوزه وب، تا حدودی با وب‌سایت آمازون آشنایی دارند. اما کمتر کسی از پتانسیل‌های درآمدی آن خبر دارد. در حقیقت آمازون یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است که طیف گوناگونی از محصولات الکترونیکی و فیزیکی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این وب‌سایت تقریباً هر چیزی را بیابید. از یک گیره کاغذی کوچک گرفته تا یک خودروی جدید؛ همگی در این وب‌سایت قابل معامله است.

اما نکته قابل‌توجهی که در این میان وجود دارد، ساختار و مکانیزم کلی وب‌سایت آمازون است. در واقع تمام محصولاتی که در این پلتفرم عرضه شده‌اند، همگی متعلق به شرکت آمازون نیست. اغلب این محصولات را سایر فروشندگان برای عرضه قرار داده و مشتریان دیگر نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند. به عبارتی آمازون ارتباط میان این دو را فراهم کرده و خود درصدی را به‌عنوان کارمزد اخذ می‌کند.

آمازون و پتانسیل درآمدی آن

چنین سازوکاری باعث شده تا این پلتفرم به‌عنوان یکی از بهترین بسترها جهت انجام خریدهای آنلاین تلقی شود. به‌گونه‌ای که روزانه بیش از چند میلیون بازدید آنلاین دارد. این موضوع می‌تواند به‌تنهایی نشان‌دهنده پتانسیل بالایی باشد که این پلتفرم در بطن خود جای‌داده است. لذا اگر بتوانید از آن استفاده کنید، یقیناً شانس زیادی برای کسب درآمد دلاری خواهید داشت. ما در ادامه این روش‌های کسب درآمدی را خدمت شما عزیزان بیان کرده‌ایم تا بهتر دلیل این ادعا را درک کنید.

آیا کسب درآمد دلاری از آمازون برای ایرانیان ممکن است؟

اغلب افراد زمانی که قابلیت کسب درآمد دلاری از یک پلتفرم خارجی را می‌شنوند، بلافاصله تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت‌های مربوط به آن را در ذهن خود تداعی می‌کنند. در حقیقت آنها تصور می‌کنند که امکان کسب درآمد از بسترهای خارجی برای ایرانیان داخل کشور فراهم نیست. اگرچه این موضوع در بسیاری از موارد صادق است، اما باید عنوان کنیم که این روزها به لطف شرکت‌های ایرانی، روش‌ها و راهکارهای مختلفی خلق شده که امکان دور زدن برخی از تحریم‌ها را به وجود می‌آورد. خوشبختانه آمازون هم شامل این روش‌ها می‌شود.

در واقع شما می‌توانید به لطف شرکت‌های واسطه یا صرافی‌های مختلف، تحریم‌های این وب‌سایت را دور زده و یک اکانت معتبر در آن ایجاد کنید. سپس به‌وسیله این اکانت می‌توانید از پتانسیل‌های آن استفاده کرده و درآمد قابل قبولی را برای خود فراهم کنید؛ لذا بهتر است تمرکز خود را بر روی روند کار و کسب حداکثر نتیجه گذاشته و نقدکردن درآمدها و موارد دیگر را بر دوش صرافی‌های معتبری نظیر نوین پرداخت بگذارید. یقیناً در این حالت بازدهی بسیار بیشتری را کسب خواهید کرد.

کسب درآمد از آمازون برای ایرانیان

روش‌های کسب درآمد دلاری از آمازون 

برای کسب درآمد دلاری از آمازون، روش‌های مختلفی وجود دارد. هر یک از آنها ویژگی‌های مختلفی داشته و به‌راحتی می‌تواند درآمد معقولی را برای شما رقم بزند. با این وجود طیف زیادی از کاربران دیدگاه بسیار محدودی در این زمینه داشته و روش‌های کسب درآمد دلاری از آمازون را محدود به یک الی دو روش می‌دانند. ما در ادامه سعی داریم تا مرور واضحی بر روی این روش‌ها داشته و دیدگاه بهتری از آنها به شما ببخشیم.

اما قبل از هر چیزی باید بدانید که کسب درآمد دلاری از آمازون ملزم به تسلط نسبی بر روی زبان انگلیسی است. در واقع شما بدون شناخت کافی از این زبان نمی‌توانید موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنید. در واقع برای کسب درآمد از آمازون بایستی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با سایر کاربران انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید. لذا ضعف شما در در زبان انگلیسی، می‌تواند موجب کاهش بازدهی شما شود. این موضوع بر روی ثمره تلاش‌های شما هم موثر خواهد بود.

فروش در آمازون و روش‌های مختلف آن

فروش محصولات آمازون را می‌توان اصلی‌ترین و البته مهم‌ترین روش کسب درآمد از این پلتفرم بی‌نظیر در نظر گرفت. همان گونه که قبلاً هم اشاره کردیم، آمازون یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای فروش محصولات مختلف است. شکی نیست که اغلب کاربران این پلتفرم، همگی به دنبال خرید محصول خاصی هستند.

بنابراین عرضه یک محصول می‌تواند شانس کسب درآمد شما را افزایش دهد. خود پلتفرم آمازون هم روش‌های متنوعی را برای این موضوع قرار داده است. رایج‌ترین حالت فروشندگی در آمازون، FBA  نام دارد. در این حالت شما بایستی به‌عنوان یک فروشنده در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و سپس جزئیات مربوط به محصول خود را هم وارد کنید. بعد از این کار بایستی در هنگام فروش و قبل از آن، بخشی از این محصولات را به انبار آمازون ارسال کنید.

فروش در آمازون و روش‌های آن

بعد از فروش کالا و کسر کارمزد، مبلغ نهایی آن برای شما لحاظ می‌شود. اگرچه این روش پردرآمدترین راهکار کسب درآمد از آمازون است، اما باید مطرح کنیم که محدودیت‌های زیادی برای کاربران دارد. چراکه عملاً بسیاری از ایرانیان نمی‌توانند این راهکار را در آمازون دنبال کنند، زیرا به دلیل شرایط موجود امکان ارسال کالاها به انبار آمازون وجود ندارد.

اما در مقابل، کاربران می‌توانند روش‌های دیگری را هم در پیش گیرند. بر فرض مثال آنها می‌توانند آربیتراژ انجام دهند. در این حالت آنها محصولاتی را با قیمتی کمتر خریداری کرده و سپس با قیمت اندکی بالاتر به فروش می‌رسانند. این روش می‌تواند سود بسیار قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

ولی برای انجام آن بایستی تجربه کافی داشته باشید. مازاد بر این ایرانیان باید دسته کم یک شریک خارجی برای پیگیری امور خود و ارسال مجدد کالاها داشته باشند. ولی درهرحال این موضوع نسبت به فروش مستقیم در آمازون ساده‌تر است.

بیشتر بخوانیم : فروش محصول در آمازون چگونه است؟؟

انجام merch

 مرچ کردن را می‌توان یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری از آمازون در نظر گرفت. بر مبنای این روش شما نیازی به سرمایه اولیه یا ارسال محصولات ندارید، بلکه تنها کافی است تا یک حساب در وب‌سایت آمازون بازکرده و طرح‌های مختلف خود را در آن قرار دهید. در واقع کاربران می‌توانند این طرح‌ها را بر روی تیشرت، لباس، ماگ و سایر محصولات دیگر چاپ کنند.

اما در مقابل آن باید هزینه طرح را به شما بپردازند. چنین سازوکاری باعث شده تا روش موردنظر به‌عنوان یکی از بهترین راهکارها جهت کسب درآمد از آمازون تلقی شود. این روش هیچ‌گونه سرمایه اولیه‌ای نمی‌خواهد. بلکه تنها نیازمند خلاقیت و شناخت دقیق نیاز کاربران است. شما با تکیه بر این موارد، می‌توانید درآمد مناسبی را از merch  کردن در آمازون به دست بیاورید.

فروش کتاب در آمازون

فروش کتاب در آمازون راهکار دیگری است که بسیاری از متخصصان و افراد حرفه‌ای آن را پیشنهاد می‌دهند. نکته قابل‌توجه در رابطه با این روش، قابل انجام بودن آن برای ایرانیان است. در این راهکار شما نیازی به ارسال محصول به انبار آمازون یا اقدامات طاقت‌فرسای دیگر ندارید. بلکه تنها کافی است یک حساب در وب‌سایت آمازون بازکرده و نسخه الکترونیکی کتاب‌های تألیف شده خود یا دیگران را در آن قرار دهید.

فروش کتاب در آمازون

در این حالت کاربران از محصولات شما دیدن کرده و در صورت خرید، مبلغ آن به‌حساب شما انتقال داده می‌شود. برای درک پتانسیل این روش کافی است بدانید که برخی از فروشندگان کتاب دیجیتال در آمازون، ماهیانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند. البته رسیدن به چنین درآمدی نیازمند استمرار و البته محصولات بسیار خلاقانه و بی‌نظیر است. لذا توصیه می‌شود تا تمام تمرکز خود را بر روی ایجاد محصولی خلاقانه گذاشته و سعی کنید تا ایده‌های منحصربه‌فرد با نگارشی روان را خلق کنید. 

برای فروش محصولات دیگران در آمازون هم بایستی حتماً به قانون کپی‌رایت توجه داشته و آن را با اجازه صاحب اصلی اثر منتشر کنید. در غیر این صورت ممکن است حساب شما مسدود شده و دارایی‌هایتان بلوکه شود. با این حال اگر بتوانید خودتان آثاری ایده‌آل و مناسبی را خلق کرده و در بستر این پلتفرم به فروش برسانید، یقیناً درآمدهای بسیار قابل قبولی را کسب خواهید کرد. از طرفی دیگر آمازون قابلیتی بی نظیر برای افزایش فروش کتاب های تازه منتشر شده دارد.

در واقع این پلتفرم بخشی به نام kindle را ایجاد کرده که مخصوص کتاب‌های جدید الانتشار است. طبق آمار، حدود 70 درصد از کاربزان آمازون به این بخش سر می‌زنند. لذا اگر کتاب شما برای نخستین بار در این قسمت منتشر شود، یقینا شانس موفقیت‌تان بیشتر خواهد شد.

بازاریابی برای آمازون

بازاریابی برای آمازون آخرین و البته منحصربه‌فردترین راهکاری است که اغلب متخصصان داخلی برای کسب درآمد دلاری از آمازون، آن را دنبال می‌کنند. بر مبنای این روش شما هیچ‌گونه نیازی به سرمایه اولیه یا انتقال محصولات به انبار آمازون ندارید. بلکه برای محصولات قرار گرفته در این وب‌سایت مشتریان هدفمند جذب کرده و در صورت فروش هم رقمی را به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید. این کمیسیون متناسب با نوع محصول و قیمت آن متغیر است. اما درهرحال می‌تواند درآمدهای بسیار مناسبی را به همراه داشته باشد. به‌گونه‌ای که هم اکنون برخی از متخصصان داخلی، ماهیانه درآمد چند هزاردلاری را از این پلتفرم دریافت می‌کنند که آن هم به‌واسطه وب‌سایت ایده‌آلی است که بدین منظور ایجاد کرده‌اند.

بازاریابی برای آمازون

البته شما برای شروع بازاریابی در آمازون، حتماً نیازمند وب‌سایت نیستید. بلکه می‌توانید از یک صفحه پرطرف‌دار در شبکه‌های اجتماعی و مجراهای ارتباطی دیگر هم استفاده کنید. به عبارت ساده‌تر هر آن چیزی که شما نیاز دارید، یک رسانه جهت معرفی محصولات آمازون به سایر کاربران است. البته به یاد داشته باشید که یک وب‌سایت می‌تواند کاربران هدفمندتری را برای شما جذب کند، لذا اگر به دنبال اقدام جدی در این زمینه هستید، حتماً این وب‌سایت‌ها را در اولویت خود قرار دهید.

بیشتر بخوانیم: آموزش کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

نقدکردن درآمد دلاری آمازون

همان گونه که مشاهده کردید، روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد از آمازون وجود دارد. هر یک از این روش‌ها، ویژگی‌های خود را داشته و به نحوی مسیر درآمد دلاری شما را هموار می‌کند. خوشبختانه پلتفرم آمازون برای تمام سلایق مسیری را برای کسب درآمد هموار کرده است. لذا شما با هر سطح از دانش و تخصصی می‌توانید از این پلتفرم درآمد دلاری داشته باشید.

اما برای ایرانیان آن چیزی که بیش از کسب درآمد دلاری اهمیت دارد، نحوه نقدکردن و تبدیل آن به ریال است. در واقع اغلب هم‌وطنان به دلیل نداشتن حساب‌های بانکی خارجی، قادر به دریافت این درآمدها نبوده و به همین جهت نمی‌توانند از پتانسیل‌های آن استفاده کنند.

اگر شما هم چنین دغدغه‌هایی دارید، دیگر نیازی به نگرانی نیست چرا که ما در گروه نوین پرداخت سعی کرده‌ایم تا تمامی خدمات مربوط به نقدکردن درآمد دلاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا شما هرگونه درآمد از پلتفرم‌های خارجی را می‌توانید به‌وسیله نوین پرداخت نقد کرده و به ارز رایج تبدیل کنید. تیم ما با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود می‌تواند درآمدهای شما را از امن‌ترین مسیرها و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقد کند. مازاد بر این ما کمیسیون بسیار اندکی را از مشتریانمان دریافت می‌کنیم. چنانچه نیازمند راهنمایی‌های بیشتر در این زمینه هستید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه نوین پرداخت تماس حاصل فرمایید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات