تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون

در حال حاضر آمازون به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در جهان محسوب می‌شود که در سال ۱۹۹۴ کار خود را در ابتدا با فروش کتاب آغاز کرد. شرکت آمازون در حال حاضر انواع کتاب، سی دی، دی وی دی و بسته های نرم افزاری و بسیاری دیگر از انواع کالای ریز و درشت را عرضه می‌کند که بدون شک بیشترین درصد فروش در بین کلیه فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان را دارد. اگر دوست دارید بدانید که خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون چگونه است و برای این کار نیاز به چه مقدماتی دارید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه نوین پرداخت باشید تا شما را با روش های مختلف خرید کتاب از آمازون آشنا کنیم.

آمازون، غول دنیای تجارت بین‌المللی

آمازون به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا از سال ۱۹۹۴ به عنوان فروشگاه بین‌المللی آمازون (Amazon) شروع به فعالیت کرد. ابتدا به عنوان فروش کتاب شروع به کار کرد و درآمد زیادی را از این طریق کسب کرد. البته سایت آمازون فقط برای فروش محصولات مختلف مورد بهره برداری و استفاده قرار نمی گیرد بلکه به صورت بین المللی در زمینه تجارت الکترونیک، فروش و توزیع محصولات دیجیتال، پردازش ابری و هوش مصنوعی نیز فعالیت می‌کند. در این مقاله قرار است به سراغ خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون برویم پس در ادامه مراحل و روش خرید کتاب را به شما عرضه خواهیم کرد.

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون 

برای خرید pdf ابتدا باید وارد سایت آمازون بشوید. 

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون 

در کادری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید باید نام کتاب موردنظرتان را بنویسید سپس بر روی علامت ذره بین سمت راست کلیک کنید تا محصول مورد نظر شما رویت شود. پس از جستجوی کتاب مورد نظر خود متوجه می شوید که بعضی از کتاب ها تنها دارای نسخه Paperback  هستند و بعضی دیگر از عناوین دارای نسخه Kindle می‌باشند. 

همچنین برخی از کتاب‌ها در سایت آمازون ممکن است هر دو نسخه پیپربک و کیندل را دارا باشند. بنابراین، برای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید گزینه های مختلفی وجود دارد تا بتوانید نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

خرید نسخه کیندل (Kindle) کتاب از آمازون 

خرید کتاب خارجی از آمازون در چند سال اخیر تحت فرمت مخصوص شرکت کیندل با عنوان اختصاصی Kindle ایجاد شده که کاربران می‌توانند نسخه‌های الکترونیکی این فرمت را با انبوه بی‌‌شماری از کتاب در حدود ۵ تا ۶ میلیون نسخه متفاوت دریافت کنند. در واقع نسخه Kindle کتاب، همان نسخه الکترونیکی و نسخه paperback نسخه چاپی محسوب می‌شود که می‌توانید خیلی ساده نسخه مورد نظر خود را خریداری کنید. 

بیشتر بخوانیم: خرید دوره‌های آموزشی از سایت یودمی udemy و پرداخت آن

خرید نسخه کیندل (Kindle) کتاب از آمازون 

به جای خرید نسخه فیزیکی بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که نسخه الکترونیکی یا Kindle کتاب مورد نظر خود را از آمازون سفارش دهند. پس از انتخاب سفارش و پرداخت هزینه دلاری کتاب کاربران می توانند نسخه الکترونیک کتاب خریداری شده از آمازون را از طریق حساب کاربری‌شان دریافت کنند. توصیه می‌کنیم با نصب اپلیکیشن تیندر (اندروید / iOs /ویندوز )  قسمت کتابخانه بروید و کتاب موردنظرتان را پیدا کنید.

نکته: توجه کنید که کلیه کتاب‌های موجود در آمازون دارای نسخه الکترونیکی نیستند و برخی از مقالات و کتاب ها به صورت الکترونیکی در این سایت منتشر نشده‌اند. در چنین شرایطی تنها گزینه ممکن تهیه اسکن کتاب و ارسال آن در قالب pdf است. با توجه به این موضوع باز باید بگوییم که هزینه این روش باز هم به مراتب کمتر از ارسال نسخه چاپی محسوب می‌شود. برای سفارش نسخه اسکن شده کتاب موردنظرتان میتوانید لینک کتاب را به  Amazon.com ایمیل کنید. 

مزایای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون

آمازون ابتدا به عنوان مرجع فروش کتاب پا به عرصه گذاشت. رفته رفته به عنوان یک کتابخانه بزرگ آنلاین شناخته شد که هر عنوانی که دوست داشتید، می‌توانستید از آن تهیه کنید. رفته رفته آمازون تبدیل شد به یک شرکت کمپانی بزرگ که هر چیزی می‌خواستید، می‌توانستید از آن تهیه کنید. در حال حاضر فرقی نمی‌کند در کجای دنیا زندگی می‌کنید، برای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون می‌توانید خیلی راحت وارد سایت شده و نسخه الکترونیکی کتاب خود را دریافت کنید.

برخی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانید با خرید کتاب از آمازون برخوردار شوید عبارتند از: 

  • قیمت کتاب الکترونیکی درصد بسیار زیادی کمتر از نسخه چاپی است 
  • دارای فرمت pdf اورجینال است 
  • کتاب کامل و واضح پرینت شده است

روش افتتاح حساب در آمازون و خرید نسخه کیندل کتاب

  1. ابتدا یک حساب کاربری آمازون ایجاد کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید. به تب Hello, Sign In در بالای صفحه بروید، Start Here را انتخاب کنید و مشخصات خود را برای ثبت نام وارد کنید.
  2. مطمئن شوید که برنامه Kindle را روی iPhone یا iPad خود دانلود کرده‌اید. برنامه را باز کنید و با حساب آمازون خود وارد شوید.
  3. در مرورگر Safari در iPhone یا iPad خود، به فروشگاه Kindle بروید. برای باز کردن برنامه آمازون و ماندن در مرورگر روی هیچ فرمانی کلیک نکنید. با حساب آمازون خود از طریق آیکون ورود به حساب کاربری در بالای سایت وارد اکانت شوید.
  4. در نوار جستجو در بالای سایت، نام کتاب مورد نظر خود را تایپ کنید. برای محدود کردن جستجوی خود، نام نویسنده را نیز تایپ کنید.
  5. از نتایج جستجو، روی کتاب مورد نظر ضربه بزنید. اگر نمایش داده نشد، احتمالاً در آمازون در دسترس نیست.
  6. اگر موجود بود، در صفحه خرید، گزینه Kindle را انتخاب کنید.
  7. کمی به پایین اسکرول کنید تا “تحویل به” را ببینید، منوی کشویی را باز کنید و دستگاه خود را انتخاب کنید. اگر دستگاه شما در لیست نیست، «کتابخانه Kindle شما» را انتخاب کنید.
  8. اکنون می‌توانید تنها با 1 کلیک خرید خود را نهایی کنید. اگر قبلاً کتاب‌های مورد نظر خود را در حساب آمازون ذخیره نکرده‌اید، جزئیات پرداختی خود از آمازون را وارد کنید. پس از این کار به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به شما اطلاع می‌دهد “خرید شما با موفقیت انجام شده” و کتاب به کتابخانه Kindle شما اضافه شده است.
  9. یک بار دیگر اپلیکیشن کیندل را باز کنید. مطمئن شوید که کتابخانه را در پایین انتخاب کرده‌اید. و خواهید دید که کتاب جدید شما اینجاست! فقط روی آکتاب کلیک کرده تا شروع به خواندن کنید. علاوه بر این می‌توانید تمام کتاب‌های خریداری‌شده‌تان را به‌صورت آفلاین بخوانید.

روش جست و جو کتاب از آمازون

  1. برای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون باید ابتدا وارد سایت آمازون بشوید.
  2. سپس نوار کنار صفحه را به پایین بکشید تا به بخش کیندل بوکز برسید. سپس روی آیکون مورد نظر کلیک کرده تا وارد سایت شوید. 
  3. بعد از وارد شدن به سایت دسته‌بندی و ژانرهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که انواع اقسام کتاب‌های جدید به شما پیشنهاد داده خواهد شد که می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که نام کتاب مورد نظر خود را در کادر بالای صفحه آمازون تایپ کنید تا کتاب مورد نظر برای شما مشخص شود.

کتاب‌ها در سایت آمازون اغلب مواقع OFF می‌خورند و نسبت به قیمت اصلی خود ارزان‌تر هستند. بنابراین، اگر به دنبال این هستید تا کتابی با قیمتی مناسب‌تر بخرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ایام کریسمس بیشتر به سراغ سایت آمازون بروید، چرا که قیمت‌ها به طور شگفت انگیزی شکسته شده و می‌توانید کتاب مورد نظر خود را با قیمتی استثنایی خریداری کنید. 

خدمات نوین پرداخت برای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون

خدمات نوین پرداخت برای خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون

برای خرید کتاب از آمازون می‌توانید به دو صورت اقدام کنید که عبارتند از:

حساب وبمانی

یکی از خدمات مهمی که می‌توان با نوین پرداخت انجام داد، شارژ حساب وب مانی است. وب مانی یک کیف پول آنلاین محسوب می‌شود که در خریدهای اینترنتی شما را از داشتن حساب بانک بین المللی و کارت‌های اعتباری بین المللی کاملاً بی نیاز می‌کند. با این روش دیگر نیازی به ویزا کارت و مستر کارت نخواهید داشت. مرکز این سیستم مالی در روسیه واقع شده که با توجه به شرایط موجود به عنوان سیستم مالی معتبر برای ایرانیان محسوب می‌شود. حساب وب مانی یکی از مهمترین حساب هایی محسوب می‌شود که به دلیل عدم محدودیت های خارجی و تحریم برای کاربران ایرانی به عنوان حساب ارزی محسوب می‌شود. 

برای استفاده از وب مانی باید ابتدا یک حساب ایجاد کنید. افتتاح حساب وب مانی خیلی کار سختی نیست و با این وجود اگر برای افتتاح حساب وب مانی دارای مشکل هستید یا مشغله‌ای دارید باید زمانی برای افتتاح حساب کنار بگذارید. بیشتر پذیرنده‌های وب مانی کشورهای آسیای شرقی و مرکزی هستند که ایران هم جزو  این کشورها محسوب می‌شود. با نوین پرداخت می‌توانید به راحتی حساب وبمانی ایجاد کنید و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌هایی که وب مانی را پشتیبانی می‌کند خریداری کنید. همچنین خوب است بدانید که با برخورداری از حساب وبمانی می‌توانید از سایت آمازون خرید کنید. برای شارژ این حساب به صورت آنی نیز می‌توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. 

حساب پرفکت مانی

اگر می‌خواهید کتاب از آمازون بخرید، بی‌شک پرفکت مانی برای شما گزینه‌ای استثنایی خواهد بود. با برخورداری از حساب پرفکت مانی می‌توانید نسخه کیندل مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید و از خواندن کتاب لذت ببرید. همچنین اگر به دنبال راهی ساده و راحت برای خرید و شارژ حساب پرفکت مانی هستید می‌توانید از خدمات متنوع و کاربردی نوین پرداخت استفاده کنید. 

خرید ووچر پرفکت مانی یکی دیگر از مهمترین خدماتی محسوب می‌شود که به عنوان کارت هدیه، روشی جهت خرید از آمازون محسوب می‌شود. افراد با استفاده از خدمات پرفکت مانی می‌توانند به راحتی با امکان انتقال پول به صورت پرداخت‌های ارزی خریدهای خود را انجام دهند. نوین پرداخت به شما این توانایی را می‌دهد تا بدون نیاز به ایجاد حساب در پرفکت مانی، کالا و خدمات مورد نیازتان را تهیه کرده و خدمات مربوط به صدور و نقد وجه آن را به صورت آنی انجام دهید. برای ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده این توانایی را خواهید داشت تا از خدمات مجموعه نوین پرداخت استفاده کنید و درخواستتان را برای خرید ثبت کنید. 

یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای نقد کردن ارز در پرفکت مانی استفاده از سایت‌های واسطه است.  نوین پرداخت با اعتبار چندین ساله و با استفاده از جلب رضایت هزاران کاربر موفق به ارائه خدمات امر جهت پرداخت‌های اعتباری و بین المللی محسوب می‌شود. پرفکت مانی و وب مانی یکی از مهمترین خدماتی هستند که توسط نوین پرداخت برای معاملات ارزی و تبدیل ارز به ریال مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است که توسط مجموعه نوین پرداخت ارائه می‌شود. در این سایت می‌توانید به خرید و فروش و نقد کردن ارز در سیستم مالی جهانی بپردازید و با استفاده از سرعت بالایی که عرضه خدمات در این سایت برای کاربران به ارمغان می‌آورد به سرعت خرید کالا و محصولات خود را نهایی کنید. برای این کار تنها کافی است با ثبت نام در نوین پرداخت ثبت سفارش پرداخت و افزایش مبلغ اعتباری و خود برای خرید بپردازد.

مزایای استفاده از نوین پرداخت

در نوین پرداخت افراد می‌توانند حساب پرفکت مانی خود را به صورت خودکار و با سرعت بسیار زیادی تهیه کنند. با استفاده از پرفکت مانی می‌توانید بدون اینکه کارت‌های اعتباری بین المللی یا حساب بین المللی داشته باشید از مزایای آن برخوردار شوید. برخی از مهمترین مزایای نوین پرداخت عبارتندر از: 

  • شارژ حساب پرفکت مانی با بهترین نرخ
  • انجام سریع سفارشات
  • پشتیبانی قوی و فوری 

بیشتر بخوانیم: کسب درآمد دلاری از آمازون در داخل ایران

در آخر… 

اگر به دنبال خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون هستید باید یا دارای حساب بین المللی باشید، یا به کمک راه‌های دیگری مثل پرفکت مانی و وب مانی اقدام به خرید محصول و خدمات مورد نظر خود از سایت‌های خارجی کنید. اما با توجه به محدودیت‌هایی که کاربران ایرانی در مواجهه با این سرویس‌ها دارند نوین پرداخت با سابقه‌ی درخشان اقدام به ارائه خدماتی برای خرید بین المللی آنی کرده و خرید از سایت های خارجی را بسیار راحت کرده است. نوین پرداخت به عنوان یکی از مجرب ترین و با سابقه ترین کسب و کارها در حوزه پرداخت‌های بین المللی برای ارائه پرداخت ارزی آنلاین با بهترین نرخ آب و متمایزترین خدمات آماده خدمت رسانی به کلیه عزیزانی است که می‌خواهند خریدی ایمن و آسان داشته باشند از اینکه تا انتهای این مقاله همراه نوین پرداخت بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که درباره خرید کتاب الکترونیکی خارجی از آمازون گفته شد برایتان مفید واقع شده باشد. 

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات