تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

بهترین نرم افزار های ترید در ایران کدام است؟ معرفی ۷ ابزار کاربردی برای تریدرها

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار های ترید ارز دیجیتال در ایران بپردازیم. این نرم‌افزارها شامل صرافی‌ها تا بات‌های ترید، کیف پول‌ها و ابزارهای معاملاتی می‌شوند.

برای ساده‌تر شدن کار کاربران، تا کنون اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی نیز ساخته شده که بر روی گوشی‌های همراه یا رایانه‌ها نصب می‌شوند. در ادامه، بهترین نرم افزار های ترید ارز دیجیتال را به دو دسته صرافی‌ها و بات‌های ترید تقسیم می‌کنیم و بهترین‌های آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌‌های بهترین نرم افزار های ترید

مهم‌ترین ویژگی‌‌های بهترین نرم افزار های ترید

رابط کاربری کاربرپسند: رابط کاربری اپلیکشین ترید باید ساده و قابل فهم باشد تا کاربران بتوانند به راحتی عملیات خود را انجام دهند.

قابلیت دسترسی به اطلاعات بازار: بهترین نرم افزار های ترید باید اطلاعات زنده و جامعی از بازارهای مالی در اختیار کاربر قرار دهد تا بتواند تصمیمات خود را بر اساس آن‌ها بگیرد.

امکانات تحلیلی: یک نرم‌افزار ترید برتر باید از ابزارها و نمودارهای تحلیلی که کمک به تحلیل روند بازار و ارزیابی سهام می‌کنند، برخوردار باشد.

اجرای سریع معاملات: نرم‌افزار باید امکان اجرای سریع و قابل اطمینان معاملات را داشته باشد تا کاربران از فرصت‌های بازار بهره‌مند شوند.

امنیت: امنیت اطلاعات معامله‌گران بسیار حیاتی است و نرم‌افزار ترید باید از استانداردهای امنیتی مطلوبی برخوردار باشد.

پشتیبانی از انواع سفارشات: قابلیت ارسال انواع سفارشات مانند سفارش خرید، فروش، انتخاب و … برای انعطاف بیش.تر در معاملات، از ویژگی‌های مهم و برجسته اپلیکشین‌های برتر ترید است.

پشتیبانی از انواع بازارها: قابلیت معامله در بازارهای مختلف از جمله بازار سهام، بازار ارز، بازارهای فرابورس و … نیز ویژگی مهم دیگری‌ست که بهترین نرم افزار های ترید باید از آن برخوردار باشند.

ارائه اخبار و آخرین تحولات بازار: امکان دسترسی به اخبار و آخرین تحولات بازار به کاربران کمک می‌کند تصمیمات بهتری بگیرند.

پشتیبانی از انواع دستگاه‌ها: یک نرم‌افزار برتر ترید باید قابلیت استفاده از نرم‌افزار بر روی انواع دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و … را داشته باشد.

امکان اتصال به حساب‌های مالی: همچنین اپلیکیشن‌های ترید باید از قابلیت اتصال به حساب‌های مالی کاربران در بانک‌ها و کارگزاری‌ها برای انجام معاملات مالی، برخوردار باشند.

معرفی 7 تا از بهترین نرم افزار های ترید

نرم‌افزار رایان‌ همراه

شرکت رایان هم‌افزا، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات، اپلیکیشن بورس معروف خود را با نام “رایان همراه” توسعه داده است که بسیاری از کارگزاری‌های معتبر و حتی صرافی‌های ایرانی بدون نیاز به احراز هویت آن را به کاربران ارائه می‌دهند. این اپلیکیشن توسط کارگزاری‌های معروفی چون اقتصاد بیدار، بورس بیمه ایران، بانک آینده و بانک صادرات به مشتریان عرضه می‌شود.

رایان همراه با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند پشتیبانی از بیش از ۵۰ کارگزاری، امکان ورود به برنامه با استفاده از اثر انگشت، رابط کاربری ساده و کاربرپسند، امکان خرید و فروش فوری سهام، تقسیم‌بندی سفارش‌های بزرگ، ثبت سفارش خرید مستقیم از حساب‌های بانکی ثبت‌شده نزد کارگزاری، نمایش پنج قیمت برتر، مدیریت گردش حساب، دسترسی به اطلاعات بازار و پیام‌های ناظر با سرعت بالا در ارسال سفارشات، به یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران در بازار سهام تبدیل شده است. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است.

نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵

نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵، یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تحلیل بازار سهام و ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این نرم‌افزار توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا توسعه یافته است. در ابتدا، تنها امکان تحلیل بازار بورس ایران را داشت، اما اکنون ره‌آورد ۳۶۵ قابلیت تحلیل بازار رمز ارزها، ارزهای مختلف، بورس کالا و سایر بازارها را نیز فراهم کرده است.

ره‌آورد ۳۶۵ با ارائه ویژگی‌های برجسته، به کاربران امکان می‌دهد به طور موثری به داده‌ها و اطلاعات مربوط به بازار سهام دسترسی پیدا کنند. این اطلاعات شامل آخرین قیمت‌ها، شاخص‌های کلیدی و دیگر متغیرهای بازار است. این اپلیکیشن همچنین ابزارهای گسترده‌ای برای تحلیل تکنیکال ارائه می‌دهد، از جمله نمودارها، اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی متنوع، که به کاربران کمک می‌کند روند بازار سهام را با دقت بررسی کنند. علاوه بر این، ره‌آورد ۳۶۵ با فراهم کردن دسترسی به اطلاعات بنیادینی مانند صورت‌های مالی، گزارش‌های درآمدی و اخبار جدید، امکان تحلیل بنیادی را نیز فراهم می‌کند، تا کاربران بتوانند با درک بهتری از وضعیت شرکت‌ها، در سرمایه‌گذاری‌های خود آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند.

معرفی 7 تا از بهترین نرم افزار های ترید

نرم‌افزار تریدر بورس

اپلیکیشن تریدر یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های موبایلی در زمینه بورس به‌شمار می‌رود و کاربران در سطح جهانی از آن استفاده می‌کنند.

این برنامه با رابط کاربری ساده‌ای که دارد، به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی از اخبار بازار سرمایه مطلع شوند. با داشتن شاخص‌های مختلف، این برنامه به یک نرم‌افزار تحلیل تکنیکال خودکار نیز تبدیل شده است.

نرم‌افزار تریدر که با نام ایزی تریدر نیز شناخته می‌شود، برای گوشی‌های اندروید و iOS به راحتی قابل دسترسی است. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این برنامه می‌توان به ابزارها و نمودارهای تحلیلی متعدد، ارائه تقویم اقتصادی، تستر استراتژی چند رشته‌ای، امکان نقل و انتقال مالی سریع و راحت و قابلیت استفاده از برنامه برای اکثر کارگزاری‌های معتبر اشاره کرد.

نرم‌افزار سیگنال

اپلیکیشن سیگنال به دلیل جمعیت بالای کاربران، به عنوان یک ابزار قابل اعتماد برای تجزیه و تحلیل دقیق بازار سهام شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار، ارائه سیگنال‌های متنوع برای خرید و فروش سهام به کاربران است، که این امکان را به معامله‌گران و کارگزاران بازار سهام می‌دهد از اطلاعات ارزشمندی در این راستا بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، اپلیکیشن سیگنال در دو نسخه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS موجود است.

نرم‌افزار موبیکسو

نرم‌افزار موبیکسو ابزاری برای معاملات آنلاین در کارگزاری فارابی را بر روی دستگاه‌های همراه ارائه می‌دهد. این راهکار معاملاتی آنلاین، به کاربران خود گزارش‌های جامع و دقیقی از فعالیت‌های خرید و فروش را ارائه می‌دهد، همچنین اعلان‌های فوری مربوط به سهام مورد نظر کاربران را برای آن‌ها ارسال می‌کند. هدف اصلی موبیکسو، این است که سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه بتوانند در هر زمان و مکانی بدون از دست دادن فرصت‌ها به معامله بپردازند.

همچنین این اپلیکیشن که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS توسعه یافته، اطلاعات مربوط به خرید و فروش و آخرین قیمت‌های سهام را به صورت لحظه‌ای به‌روز رسانی می‌کند و امکان مشاهده شرایط صف خرید را نیز فراهم می‌آورد. این اپلیکیشن به ویژه برای افراد تازه‌وارد به بازار بورس طراحی شده است و به آن‌ها کمک می‌کند با مکانیزم‌های بازار آشنا شوند و به عنوان فعالان بازار بورس به فعالیت بپردازند.

نرم‌افزار آساتریدر

اپلیکیشن آساتریدر، که توسط شرکت کارگزاری آگاه توسعه یافته است، امکان رصد کردن تغییرات بازار بورس را به صورت زنده برای کاربر فراهم می‌کند و همچنین کاربر می‌تواند برای معامله آنلاین سهام اقدام نماید. به‌علاوه این برنامه قابلیت بررسی دقیق و کامل سهام مورد نظر برای خرید را فراهم می‌آورد و در صورت مجاز بودن معامله، کاربر را مطلع می‌سازد.

آساتریدر همچنین امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کند که فعالیت در فرابورس را نیز شامل می‌شود؛ این اپلیکیشن به سرمایه‌گذاران فرصت می‌دهد وضعیت و تغییرات سهام خود را به صورت لحظه‌ای رصد کنند و اطلاعات جامعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

نرم‌افزار همراه تریدر

به عنوان آخرین گزینه از لیست بهترین نرم افزار های ترید، به سراغ همراه تریدر می رویم، مخصوص کارگزاری‌هایی است که با شرکت تدبیر پرداز قرارداد دارند. نرم‌افزاری با طراحی زیبا که اگر کاربری به دنبال یک برنامه کاربردی برای معاملات خود در بازار بورس باشد، گزینه مناسبی است.

با دانلود و نصب این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی به حساب کاربری خود در کارگزاری‌های مختلف وارد شوند. این اپلیکیشن تقریباً تمام کارگزاری‌های موجود در بازار بورس را پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن بسیار آسان است.

با ورود به حساب کارگزاری خود از طریق این اپلیکیشن، علاوه بر مشاهده سبد سهام خود، با خرید اینترنتی یا فروش سهام، حساب کاربری خود را مدیریت کنید و از آخرین اخبار و قیمت‌های سهام مختلف مطلع شوید.

نرم افزار ترید

بیشتر بخوانیم: تریدینگ ویو چیست؟ معرفی جامع و کامل پلتفرم تریدینگ ویو

سخن پایانی

با استفاده از بهترین نرم افزار های ترید معرفی شده در این مقاله، تریدرها می‌توانند بهترین تصمیمات را برای معاملات خود بگیرند. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید.

لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات