تماس تلفنی 021-91307777
امتیاز 0,0 از 5 ( 0 رای )

دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی

پرفکت مانی سیستم پرداخت الکترونیکی و به نحوی یک بانک مجازی است. پرداخت های غیرنقدی بر روی اینترنت می تواند بر بستر ایجاد شده این شبکه بانکی انجام شود. کاربران این شبکه می توانند به سادگی، سرمایه خود را با نرخ معقول به دیگر ارزهای الکترونیکی تبدیل نمایند. همچنین این سرویس، امکان خرید و دریافت پرداخت الکترونیکی را نیز فراهم می کند. این شبکه اولین بار در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد. پرفکت مانی جزو شرکت هایی است، که مجوز انتشار پول الکترونیک را دارد. محبوبیت این شرکت در سال ۲۰۱۱ و بعد از بسته شدن شرکت رقیب آن، افزایش یافت. این شبکه بانکی در واقع در کشور پاناما ثبت شده است. اما مقر این شرکت در کشور سوئیس و شهر زوریخ می باشد. دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداخته میشود.

پرفکت مانی در میان شرکت های هرمی، سیستم های زیر مجموعه گیری، فروشگاه های آنلاین و اکسچنج ارز و سایت های کسب درآمد، شهرت بسیاری دارد. و در سرتاسر دنیا در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که اپلیکیشن اندروید و آی او اس پرفکت مانی منتشر شد. بدین وسیله این شبکه بانکی کاربران بسیاری را در محدوده موبایل نصیب خود کرد.

همچنین امکان کسب درآمد در این شبکه بانکی نیز ممکن است. کاربرانی که بتوانند از سیستم دعوت استفاده نمایند، درآمدی مازاد بر درآمد زایی خود کسب کنند.

پرفکت مانی نیز همانند بسیاری از شبکه های بانکی مجازی مورد علاقه هکران و خلافکاران است. از این شبکه به دلیل تسویه حساب آنی و امن آن جهت پولشویی نیز استفاده می شود.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

این شبکه بانکی همانند پی پال و بعضی از شبکه های مشابه، ایران را در لیست تحریم­های خود قرار نداده است. کاربران ایرانی و سایر کشورهایی که در لیست تحریم قرار دارند، به سادگی می­توانند از این شبکه استفاده نمایند. در حال حاضر کاربران ایرانی می توانند با افتتاح حساب در پرفکت مانی، از امکانات آن استفاده میکنند. خرید از سایت های مختلفی که از این شبکه بانکی پشتیبانی می کنند، امکان پذیر است.

از کاربردهای پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت و خرید بیت کوین، دلار و…
  • ذخیره امن پول روی حساب های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • خرید کالا یا خدمات از سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی
  • انتقال ارز به صورت آنلاین

از مزیت های این شبکه بانکی مجازی امکان دریافت سود برای موجودی حساب را می توان نام برد.

راهنمای استفاده از پرفکت مانی, راهنمای استفاده از پرفکت مانی
پرفکت مانی سیستم پرداخت الکترونیکی و به نحوی یک بانک مجازی است.

 

افتتاح حساب در پرفکت مانی

پرفکت مانی کاربرد بسیار آسانی دارد. برای افتتاح حساب در این شبکه باید وارد وب سایت رسمی آن شوید.

سپس زبان مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی Sing up کلیک کنید. صفحه باز شده جزئیات احراز هویت شما را خواستار است. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، نیاز است حساب خود را فعال سازی نمایید. مطمئن شوید اطلاعات وارد شده کاملا درست باشد تا در زمان تایید حساب مشکلی به وجود نیاید. افتتاح حساب در پرفکت مانی کاملا رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست. خوشبختانه وب سایت رسمی این شبکه بانکی مجازی از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

پس از ثبت­نام اولیه در ایمیل خود کد عضویتی دریافت می­کنید که از آن جهت ورود به حساب­کاربری استفاده می­نمایید. بهتر است در حفظ و به خاطر سپاری این کد عضویتی کوشا باشید. به سادگی می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ نموده و از سایت هایی که از این شبکه پشتیبانی می نمایند؛ خرید نمایید. فقط مطمئن شوید که فروشگاه های مورد نظر امکان ارسال مستقیم به ایران را دارا باشند. این هم یکی دیگر از دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی است.

امنیت پرفکت مانی

امنیت این شبکه بانکی مجازی را می توان گفت بالاست. این شبکه بانکی از شناسایی آی پی استفاده می کند. توصیه می شود در هنگام ورود از آی پی ثابت استفاده نمایید. هر بار تغییر آی پی برای ورود به حساب پرفکت مانی نیازمند تایید از طریق ایمیل می باشد.

این شبکه امکانات امنیتی بیشتری مانند پیامک را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر در حقیقت نوعی کارت شارژ این شبکه بانکی مجازی است که می­تواند به مبلغ مشخصی اعتبار داشته باشد. پس از پایان اعتبار، این کارت دیگر قابلیت شارژ مجدد را ندارد. این کارت ها در اختیار دارندگان حساب پرفکت مانی قرار می گیرد. اما امکان استفاده از آن برای افراد دیگر نیز میسر می باشد.

انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی, انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی
ووچر در حقیقت نوعی کارت شارژ این شبکه بانکی مجازی است که می­تواند به مبلغ مشخصی اعتبار داشته باشد.

 

در واقع ووچرها را می توان چک های بانکی الکترونیکی نامید. کاربردهای آن می تواند واریز به حساب یا برداشت از آن باشد. اگر شما از کاربران پرفکت مانی باشید، می توانید به سادگی اعتبار حساب خود را افزایش دهید. سپس از ووچر این شبکه بانکی استفاده نمایید. اگر تمایل به برداشت از حساب خود را نیز داشته­باشید، به سادگی می­توانید با ووچر از حساب خود برداشت نمایید. ووچر به صورت یک کارت مجازی و الکترونیکی در اختیار شما قرار می گیرد. این کارت شامل چهار مشخصه اصلی می باشد.

شماره الکترونیکی ووچر که حاوی یک عدد ده رقمی می باشد.

اکتیو کد که شماره فعال سازی ووچر می باشد. و حاوی یک عدد شانزده رقمی است.

Amount نشان دهنده اعتبار ووچر و میزان آن است.

Created on نیز نشان دهنده تاریخ ایجاد ووچر است.

درباره ووچر پرفکت مانی بیشتر بدانیم

یکی از مزایای ووچر پرفکت مانی می شود به امکان انتقال آن به دیگران اشاره کرد. ووچر را تنها دارندگان حساب می توانند بسازند. اما امکان استفاده از آن برای هر کسی ممکن است. پس از ایجاد هر کسی می تواند آن را خرج کند.

دیگر مزایای ووچر را می شود به عدم ارائه اطلاعات حساب، نامید. اگر شما قصد خرید کالایی را داشته باشید، باید اطلاعات حساب خود را وارد نمایید تا مبلغ مورد نظر از حساب شما کسر شود. اما ووچر این امکان را می دهد تا بدون وارد کردن اطلاعات حساب، خرید نمایید.

شما می توانید ووچر را خریداری نمایید. به عبارتی دیگر، بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید یک ووچر خریداری کرده و آن را در صرافی های آنلاین اکسچنیج نمایید.

از معایب ووچر می توان به یکبار مصرف بودن آن ها اشاره کرد. همچنین عدم بررسی اعتبار آن قبل از خرید را نیز از معایب این چک های الکترونیکی نامید. امکان کلاهبرداری در زمان خرید و فروش ووچر نیز بسیار زیاد است. باز هم دانستنی های مهمی درباره پرفکت مانی وجود دارد که در مقالات بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

رویال پرداخت، تمام خدمات مربوط به پرفکت مانی را در اختیار شما قرار میدهد. خرید و فروش پرفکت مانی و اعم از دلار پرفکت مانی یا وچر در رویال پرداخت انجام میشود. اگر اطلاعات حساب کاربری شما در رویال پرداخت کامل باشد، خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به صورت آنی و اتوماتیک انجام خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:
لیست برچسب ها
فرم ارسال دیدگاه و نظرات